[WYDAWCA]
Kategoria: Gry > Gry planszoweWysyłka: do 7 dni
tabliczek głosowania, • 24 znaczniki głosowania, • 12 drewnianych
pionków królików, • instrukcja. DODATKI 2.PRZYGODY
3.PODRÓŻE 4.POCZĄTKI 5.MARZENIA 6.WSPOMIENIA 7.WIZJE
8.HARMONIA 9.EDYCJA JUBILEUSZOWA...
Pełen opis produktu 'DIXIT NOWA EDYCJA ODYSSEY PRZYGODY PODRÓŻE POCZĄTKI MARZENIA WSPOMIENIA WIZJE HARMONIA JUBILEUSZOWA ZWIERCIADŁA' »
DIXIT Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich
wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest
do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się
złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy Dixit to
wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie
przyjaciół i rodziny. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra
karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do
wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z
osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje
hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być
pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy
filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej
pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są
tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym
pierwszym. Zawartość pudełka:\ plansza 84 karty 8 żetonów do
głosowania 8 drewnianych króliczków instrukcja .DIXIT
ODYSSEY Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały
odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna
z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by
nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych gracz. Z
Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej
nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni,
odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w
pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w
grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na
poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów. Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród
swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może
być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem – nie ma tu ograniczeń,
można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają
spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do
hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje
wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole,
odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta
jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy
dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt
nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie
było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a
nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy
wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste,
albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i
uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez
Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do
skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie
zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie
zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich
zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden
obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Zawartość pudełka: •
plansza, • 84 karty, • 12 tabliczek głosowania, • 24 znaczniki
głosowania, • 12 drewnianych pionków królików, • instrukcja.
DODATKI 2.PRZYGODY 3.PODRÓŻE 4.POCZĄTKI 5.MARZENIA
6.WSPOMIENIA 7.WIZJE 8.HARMONIA 9.EDYCJA JUBILEUSZOWA
10.ZWIERCIADŁA