[MT Biznes]
Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki
im bardziej twoja firma się rozwija, tym mniej zajmujesz się
sprawami operacyjnymi, a coraz bardziej podejmowaniem decyzji.
Najlepiej jeśli każda decyzja zajmowałaby 60
sekund: 30 sekund...
Pełen opis produktu '60 sekund dziennie, by zarządzać lepiej' »
TO NIE KSIĄŻKA. TO 3-MIESIĘCZNY PROJEKT, KTÓRY PRZYNIESIE
WYMIERNE ZMIANY.
TO ESENCJA PRAKTYCZNEGO ZARZĄDZANIA.
Lider, menedżer, przedsiębiorca chce zawsze dwóch rzeczy:
większych efektów (pieniędzy, sprzedaży, osiągnięć) oraz świętego
spokoju (aby mógł zająć się tym,co lubi, a nie głupstwami i
bezsensownymi sprawami). Kluczową kompetencją jest
podejmowanie decyzji. Im jesteś wyżej w strukturze firmy
lub im bardziej twoja firma się rozwija, tym mniej zajmujesz się
sprawami operacyjnymi, a coraz bardziej podejmowaniem decyzji.
Najlepiej jeśli każda decyzja zajmowałaby 60 sekund: 30 sekund
poznajesz sytuację, 29 sekund analizujesz, w ciągu jednej sekundy
podejmujesz decyzję. Aby to było możliwe, wszystkie inne procesy,
systemy, strategie muszą działać sprawnie, a ludzie muszą być
świadomi, kompetentni. Ażeby to osiągnąć potrzebujesz tej książki.
Każda jej strona to konkretna krótka wskazówka, o czym dziś
pomyśleć, na co zwrócić uwagę.
CHCESZ LEPIEJ ZARZĄDZAĆ: sobą, zespołem, wynikami, zmianą,
ludźmi, firmą, korpogrami, relacjami, strategią, emocjami, stresem,
wizerunkiem i nie chcesz czytać 300 stron teorii i
filozofii, ale codziennie inspirować się konkretną myślą?
Ta książka jest dla ciebie. Dwóch liderów, menedżerów spotkało się,
aby stworzyć ten 3-miesięczny projekt, który może przynieść realne
zmiany. Adam Dębowski współwłaściciel kilku firm, zatrudniający 10
pracowników, robiący w sumie obroty sześciocyfrowe. Grzegorz
Skibiński dyrektor w Citi Handlowy, zarządzający bezpośrednio 35
osobami w dziale HR, odpowiadający za wielomilionowe budżety w
międzynarodowej korporacji o obrotach 1 mld dolarów rocznie.
W książce znajdziesz:
- 10 różnic między korporacją a własną firmą,
- 43 Pułapki lidera,
- 24 Paradoksy biznesu,
- 16 Korpogier,
- 5 dylematów menedżera w korporacji,
- 5 dylematów właściciela firmy,
- 5 dylematów pracownika,
- 98 wskazówek, po jednej na każdy dzień.
Książka jest realizowana w ramach Idei: Czytanie
3.0, czyli pozwala wchodzić w interakcje z autorami
poprzez stronę www.60sekunddziennie.pl wejdź i zapisz się na
bezpłatny kurs menedżerski.
Książka składa się z 4 etapów:
1. Różnice między korporacją a własną firmą -
zrozum różnice i podobieństwa, aby zastosować najbardziej
odpowiednie w twoim przypadku strategie działania dla siebie i
wybrać dla siebie najlepszą drogę.
2. Mechanizmy biznesowe wg Change Value Process Adama
Dębowskiego: pułapki lidera, paradoksy biznesu, korpogry -
zrozum, jak działają i zabezpiecz się, aby nie popełniać błędów,
które zbyt dużo kosztują.
3. Codzienne dylematy lidera i pracownika: z czym
na co dzień boryka się lider oraz jego pracownik i jak szybko
reagować - zastosuj praktyczne wskazówki.
4. 60 sekund dziennie, codziennie – rozpocznij
3-miesięczny projekt, który przyniesie ci wymierne rezultaty.
Codzienne porady i wskazówki dla ciebie i zespołu.
ADAM DĘBOWSKI - psycholog biznesu, doradca
biznesowy, przedsiębiorca, mediator. Od 2006 roku specjalizuje
się
w zarządzaniu i zarządzaniu zmianą. Współwłaściciel dwóch firm
(doradztwo, nowe technologie, zdrowie). Zapraszany jako ekspert do
mediów: TVN, TVP, Polsat, Polskie Radio, Forbes, Gazeta Prawna.
Charakteryzują go silne wartości, łączenie doświadczenia
biznesowego jako przedsiębiorca, lider, menedżer
z psychologiczną i doradczą pracą. Prowadził szkolenia i procesy
doradczo-coachingowe dla liderów z takich firm jak: Orange, Google,
Allegro, Alshaya, Smyk, LOT, Dell, P&G, RWE, PGNiG, Mars, GJ,
X-Trade Brokers czy ING.
Twórca bloga (https://www.youtube.com/user/AdamDebowskiPL) o
zarządzaniu zmianą, zarządzaniu ludźmi i firmą oraz platformy
online z zakresu rozwoju cech i kompetencji menedżerskich,
coachingowych, integralnych, psychologicznych: adamadebowski.pl
GRZEGORZ SKIBIŃSKI - HR Shared Services Head w
Citi Handlowy. Bogate, kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe na
stanowiskach menedżerskich, zbudowane na pracy zarówno w
administracji rządowej, jak i w firmach wdrożeniowych
z branży IT oraz globalnych korporacjach. Prowadził bądź
uczestniczył w pracach wielu projektów z zakresu zarządzania
ludźmi, a także wdrożeń systemów informatycznych.
Certyfikowany project manager, założyciel Think Tanku HR
Influencers. Zdobyte doświadczenie łączy z obszarem uniwersyteckim
jako członek Executive Education Advisory Board na Akademii Leona
Koźmińskiego oraz z działalnością rozwojową jako członek Polskiego
Stowarzyszenia Mentoringu. Lider licznych projektów Wolontariatu
oraz propagator idei CSR’u. Czynnie działa w Fundacji im. Leopolda
Kronenberga oraz Muzeum Powstania Warszawskiego.
Zdobyte doświadczenie z różnych branż czyni go realnym partnerem
biznesowym zarówno dla obszaru HR, jak i IT.