[WYDAWCA]
Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Książki biznesoweWysyłka: do 7 dni
podpowiada, jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i
motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe
firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w
miarę rozwoju...
Pełen opis produktu 'WŁASNA FIRMA KROK PO KROKU DZIAŁAJ SKUTECZNIE NA KAŻDYM ETAPIE ROZWOJU SWOJEGO BIZNESU' »
Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść
przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne
przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać
operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak
skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować
zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse
i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia,
przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach
internetowej i reklamowej. Cenne lekcje z prowadzenia własnego
biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim
doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na
rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do stabilnej i zyskownej
organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się
doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując
konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy
zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i
nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami. O
wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a
także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza
wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w
kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na
mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w
każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za
pierwszym razem. Wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej
jest istotne w rozwoju firmy Linearna struktura książki oraz podział
na poszczególne etapy rozwoju biznesu ułatwiają nawigację i
odnalezienie się we właściwym momencie. Autor szczegółowo omawia
najważniejsze obszary rozwoju firmy w podziale na takie płaszczyzny
jak Biznes i organizacja, Ludzie, Klienci, Ty (jako właściciel i
zarządzający), Marketing oraz Branża. Można książkę czytać od
wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np. ze względu na
etap rozwoju firmy czy też konkretny problem zarządczy lub
sprzedażowy. Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki
wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę,
uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować
z nimi trwałe relacje. Autor podpowiada, jak budować sprawną
strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać
kompetencje marketingowe firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w
jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z
problemami oraz odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach
działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy. ***
Grzegorz Krzemień - Od 1996 roku związany jest z branżą digitalową,
jeden z jej pionierów w Polsce. Twórca i szef agencji
GoldenSubmarine, jednej z największych spośród niezależnych agencji
na rynku. Absolwent AGH Krakowie i SGH w Warszawie (studia
doktoranckie). Firma, którą stworzył i którą kieruje, trzykrotnie
uzyskała tytuł Agencji Interaktywnej Roku – w tym, jako jedyna w
Polsce, dwa razy z rzędu (2017 i 2018) – przyznawany na podstawie
wyników finansowych oraz badań satysfakcji klientów.
GoldenSubmarine ma na koncie także wyróżnienia „Zaufanie Roku”
(„Press”, 2016), „Wynik roku” („Press”, 2017), i „Partner na Lata”
(„M&MP”, 2016). W 2018 roku Grzegorz Krzemień otrzymał tytuł
Człowieka roku za całokształt dotychczasowych dokonań, przyznany
przez IAB Polska. Wcześniej, w roku 2017, otrzymał wyróżnienie
AdMan redakcji magazynu „Press”. Jest przewodniczącym Branżowej
Rady ds. Kompetencji certyfikatu Dimaq. Współautor podręcznika
„E-marketing” (2018) oraz autor poradnika menedżera „Serwis
firmowy” (Warszawa 2009). Jest wykładowcą Akademii im. Leona
Koźmińskiego, a także jurorem konkursów reklamowych w Polsce.
Twórca firmowego bloga: blog.goldensubmarine.com, który rozwija od
lat. KSIĄŻKA DOSTĘPNA OD 2019-09-06