[Galakta]
Kategoria: GRY KARCIANE > Kolekcjonerskie > Władca Pierścieni LCGWysyłka: do 3 dni
wprowadza grę karcianą Władca
Pierścieni , w nową strefę opowiadań. Nowa mechanika oraz
wrogowie stawiają nowe wyzwania Gondorowi, bohaterom oraz graczom,
którzy będą prowadzić ich...
Pełen opis produktu 'Władca Pierścieni LCG: Obawy Namiestnika' »
Obawy o los Gondoru - Obawy NamiestnikaObawy
Namiestnika to opowieść o plugastwie w sercu Gondoru,
która następuje bezpośrednio po wydarzeniach z trzech scenariuszy z
rozszerzenia Spadkobiercy Numenoru. Bohaterowie
Śródziemia otrzymują wezwanie od Namiestnika Gondoru, który
podejrzewa, że fanatycy Mordoru zaczęli spiskować przeciwko
królestwu. Kiedy prosi bohaterów o przeprowadzenia śledztwa,
poszlaki wyprowadzają ich z głównych ulic i zaułków Minas Tirith…
głęboko do podziemia, gdzie czekają na nich nikczemni
złoczyńcy.Pierwsza część cyklu Przeciwko Cieniowi,
zestaw przygód Obawy Namiestnika wprowadza grę
karcianą Władca Pierścieni, w nową strefę opowiadań.
Nowa mechanika oraz wrogowie stawiają nowe wyzwania Gondorowi,
bohaterom oraz graczom, którzy będą prowadzić ich do sukcesu.
Uczestnikom rozgrywki przyjdzie teraz odkryć podziemny świat Minas
Tirith, zmierzyć się z ukrytymi zasadzkami oraz poprowadzić armię
podczas bitew i oblężeń. Jednocześnie rozgrywka ożyje również po
stronie gracza, Gondor otrzyma wsparcie od mieszkańców pobliskich
krain. Caleb Grace o Przeciwko CieniowiGłówny
projektant Caleb Grace zdradza nam więcej szczegółów dotyczących
tego, czego gracze mogą oczekiwać w zestawie przygód Obawy
Namiestnika oraz w całym cyklu Przeciwko
Cieniowi.Kiedy zaczynałem pracować nad
cyklem Przeciwko Cieniowi, większość z pierwotnego
projektu była już przygotowana przez Lucasa Litzsingera oraz Nate
Frencha, którzy pracowali z historią przygotowaną wstępnie przez
Christiana Petersena. Moim zadaniem było opracowanie wszystkich
tych projektów i pomysłów w gotowy produkt. Było to ciekawe
wyzwanie i jestem dymny z tego co stworzyliśmy razem. Myślę, że
fani gry pokochają każdą z części tego cyklu.Za każdym razem, kiedy
zaczynamy pracy nad nowym cyklem, mierzymy się z kilkoma celami
projektowymi. Celem, który stawiamy sobie przy każdym cyklu jest
spowodowanie, aby każdy Zestaw Przygód wprowadzał coś nowego.
Chcemy mieć pewność, że każdy scenariusz jest wyjątkowy i
ekscytujący. Nie chcemy zakładać, że gracze będą zainteresowani
Zestawem Przygód, tylko dlatego, że jest kolejnym w cyklu. Chcemy,
żeby każdy rozdział był czymś innym oraz by gracze mogli rozgrywać
je ponownie wraz z nowymi kartami gracza.Drugi cel
cyklu Przeciwko Cieniowi był trochę bardziej
ambitny. Bardzo chcieliśmy przesunąć oś narracji na graczy. Nie
tylko by każdy scenariusz sprawiał przyjemność z gry, ale również
by pchać historię do przodu oraz zagłębić graczy w opowieść. Każda
przygoda prowadzi bezpośrednio do następnej i w momencie wykonania
ostatniego etapu w ostatniej misji, gracze zakończą epicką
opowieść. Będą się bardziej czuli, jakby grali w inspirujące RPG
niż w comiesięczny LCG. W rezultacie cykl Przeciwko
Cieniowi, realizuje nowy cel twórczego opowiadania historii w
grze karcianej Władca Pierścieni. Historia
zaczyna się dokładnie tam, gdzie się skończyła w rozszerzeniu
Spadkobiercy Numenoru. Bohaterowie przybywają do Minas Tirith,
gdzie Namiestnik Gondoru ma dla nich specjalną misję Zanim ukończą
tę misję, napotkają nowych wrogów oraz będą musieli zbadać intrygi,
które poprowadzą ich przez sporą cześć królestwa. Po drodze będą
poznawać nowych przyjaciół i walczyć u boku największych herosów
Gondoru.To prowadzi nas do kolejnego celu w tym cyklu, czyli
zapewnienia graczom kart, które są im potrzebne do zbudowania
silnej talii Gondoru. Podczas gdy cykl Dwarrowdelf był
skoncentrowany wokół Krasnoludów, cyklPrzeciwko
Cieniowi będzie w analogiczny sposób związany z Gondorem
i jego sojusznikami. Pozostałe cechy, również otrzymają nowe karty,
jednak większość kart gracza ma na celu wzmocnić
cechę Gondor.Gondor to duża kraina z
wieloma małymi prowincjami, dlatego zdecydowaliśmy, że jedna cecha
nie wystarczy do reprezentowania całego starożytnego królestwa.
Dlatego wprowadziliśmy nową
cechę Prowincje. Postacie z tej
cechy reprezentują ludzi z wielu odległych prowincji, którzy
przybywają do Minas Tirith, które jest w potrzebie. Są to ludzie z
Anfalas, Lamedon, Lossernach i innych. Ich zdolności powodują, że
stają się silniejsi gdy są razem. Talie opierające się na nich
oferują sporo ciekawych i synergicznych strategii.Postacie z
cechą Prowincje wspierające Gondor,
nowi złoczyńcy i przerażające intrygi.