[mt biznes]
Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>GospodarkaWysyłka: od ręki
rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania,
który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej
pracy.Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść
o Brianie Baileyu,...
Pełen opis produktu 'Trzy oznaki pracy która nie daje szczęścia' »
W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor
bestsellerów z listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, podejmuje
najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i
prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania,
który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.Lencioni
przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu,
przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w
swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z
gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a
stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej
restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy
uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia
pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego
o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do
lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoła różnym
aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które
sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak
powszechnym w wielu organizacjach.Bez względu na to, czy jesteś
kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę
konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować
swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w
pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastową ulgę – i
nadzieję.OPINIEKsiążka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i
która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy
zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi – ta książka to
lektura obowiązkowa.Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w
Tenet Healthcare CorporationW morzu podobnych do siebie książek na
temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam
prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem,
które polecam liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do
swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji.Kevin D. Wilde,
wiceprezes, dyrektor działu szkoleń w General Mills,
Inc. Lencioni uczy wszystkich przywódców tego świata techniki,
która zapewnia niezwykłą lojalność i wyniki. Ta prosta książka może
zmienić naprawdę wszystko.Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w
Taco Bell CorporationUwielbiam tę mądrą i wnikliwą książkę!
Przypomina ona kierownikowi, każdemu kierownikowi na każdym
poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami.Greg Cross,
wiceprezes Hilton Hotels Corporation...