Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [WOZINSKY]

    Kategoria: Sport i turystyka > Akcesoria do rowerów

    Kod produktu: 1022764 Mocowanie do bagażnika w torbie rowerowej marki Wozinsky WBB24 do samodzielnej wymiany. Zestaw zawiera: - Mocowanie do bagażnika torby rowerowej... Pełen opis produktu 'Mocowanie do bagażnika torby rowerowej Wozinsky WBB24 czarne' »

    Kod produktu: 1022764 Mocowanie do bagażnika w torbie rowerowej marki Wozinsky WBB24 do samodzielnej wymiany. Zestaw zawiera: - Mocowanie do bagażnika torby rowerowej Wozinsky WBB24 czarne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mocowanie do bagażnika torby rowerowej Wozinsky WBB24 czarne

  • [WOZINSKY]

    Kategoria: Sport i turystyka > Akcesoria do rowerów

    Kod produktu: 1022764 Mocowanie do bagażnika w torbie rowerowej marki Wozinsky WBB24 do samodzielnej wymiany. Zestaw zawiera: - Mocowanie do bagażnika torby rowerowej... Pełen opis produktu 'Mocowanie do bagażnika torby rowerowej Wozinsky WBB24 czarne' »

    Kod produktu: 1022764 Mocowanie do bagażnika w torbie rowerowej marki Wozinsky WBB24 do samodzielnej wymiany. Zestaw zawiera: - Mocowanie do bagażnika torby rowerowej Wozinsky WBB24 czarne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mocowanie do bagażnika torby rowerowej Wozinsky WBB24 czarne

  • [WOZINSKY]

    Kategoria: Akcesoria do rowerówWysyłka: od ręki

    Kod produktu: 1022764 Mocowanie do bagażnika w torbie rowerowej marki Wozinsky WBB24 do samodzielnej wymiany. Zestaw zawiera: - Mocowanie do bagażnika torby rowerowej... Pełen opis produktu 'Mocowanie do bagażnika torby rowerowej Wozinsky WBB24 czarne' »

    Kod produktu: 1022764 Mocowanie do bagażnika w torbie rowerowej marki Wozinsky WBB24 do samodzielnej wymiany. Zestaw zawiera: - Mocowanie do bagażnika torby rowerowej Wozinsky WBB24 czarne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mocowanie do bagażnika torby rowerowej Wozinsky WBB24 czarne

  • [Extrawheel]

    Kategoria: ROWERY > PRZYCZEPKI ROWEROWE > Przyczepki Rowerowe

    rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne. Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą... Pełen opis produktu 'Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave bez Koła + Torby Drifter 100L Premium Cordura O' »

    Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości.Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło (wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez bezdroża.Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne.Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji.„Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.Tylko do modelu Brave dedykowane są dwa modele worków transportowych o pojemności 50 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów technicznych w ramie. Wytrzymała Cordura i podklejane szwy zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny sposób Drifter, druga – Drifter Zipp – zamyka się za pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip – znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają zwykłe paski.Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce produkcji to Polska. Podsumowanie:Przykuwający uwagę designBardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażuFunkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne kołoPrzyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm.W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniegoDesignerski błotnikFlaga w kolorze ostrzegawczym z logo ExtrawheelWymienne przeguby na dyszluW komplecie dwa worki wodoodporne z Cordury 2×50 litrówNowy, bardziej sztywny widelecW komplecie szybkozamykacz StandardNakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupieJest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of roadMałe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)Przewiezie nawet do 35 kg ładunkuPasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwamiZwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowcówZwiększa stabilność obniżając środek ciężkościNa stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncieZwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętamiSzybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznieZwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skrętyParametry:Przyczepka bez koła wyposażona w błotnik kompatybilny z kołem od 26" do 29"Przyczepka dostępna również z kołem 26", 28" lub 29"Rama Brave pomieści koła do rozmiaru 29×2,6″Materiał przyczepki: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczneMateriał toreb: Cordura Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w NiemczechW zestawie tuleje dystansowe do koła przedniegoDługość przyczepki: 85cmDługość przyczepki z widelcem: 128 cmWaga ramy z błotnikiem: 2,5kgWaga widelca: 1,2kgWaga szybkozamykacza: 120gWaga worków Drifter 100L: 3,4kgDługość flagi Extrawheel: 70cmMade in PolandNiezawodność – 5 lat gwarancji!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave bez Koła + Torby Drifter 100L Premium Cordura O

  • [Extrawheel]

    Kategoria: ROWERY > PRZYCZEPKI ROWEROWE > Przyczepki Rowerowe

    rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne. Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą... Pełen opis produktu 'Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 26" z Kołem + Torby Drifter 100L Premium Cordura O' »

    Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości.Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło (wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez bezdroża.Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne.Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji.„Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.Tylko do modelu Brave dedykowane są dwa modele worków transportowych o pojemności 50 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów technicznych w ramie. Wytrzymała Cordura i podklejane szwy zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny sposób Drifter, druga – Drifter Zipp – zamyka się za pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip – znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają zwykłe paski.Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce produkcji to Polska. Podsumowanie:Przykuwający uwagę designBardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażuFunkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne kołoPrzyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm.W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniegoDesignerski błotnikFlaga w kolorze ostrzegawczym z logo ExtrawheelWymienne przeguby na dyszluW komplecie dwa worki wodoodporne z Cordury 2×50 litrówNowy, bardziej sztywny widelecW komplecie szybkozamykacz StandardNakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupieW standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez koła)Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of roadMałe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)Przewiezie nawet do 35 kg ładunkuPasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwamiZwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowcówZwiększa stabilność obniżając środek ciężkościNa stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncieZwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętamiSzybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznieZwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skrętyParametry:Przednie koło w rozmiarze w standardzie: opona 26×2,1″ Schwalbe Smart Sam, piasta Shimano, obręcz kapslowana Ryde, 32 szprychy Sapim Leader stal nierdzewna, dętka SchwalbePrzyczepka dostępna również bez kołaRama Brave pomieści koła do rozmiaru 29×2,6″Materiał przyczepki: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczneMateriał toreb: Cordura Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w NiemczechW zestawie tuleje dystansowe do koła przedniegoDługość przyczepki: 85cmDługość przyczepki z widelcem: 128 cmWaga ramy z błotnikiem: 2,5kgWaga koła: 2kgWaga widelca: 1,2kgWaga szybkozamykacza: 120gWaga worków Drifter 100L: 3,4kgDługość flagi Extrawheel: 70cmMade in PolandNiezawodność – 5 lat gwarancji!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 26" z Kołem + Torby Drifter 100L Premium Cordura O

  • [Extrawheel]

    Kategoria: ROWERY > PRZYCZEPKI ROWEROWE > Przyczepki Rowerowe

    rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne. Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą... Pełen opis produktu 'Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 28" z Kołem + Torby Drifter 100L Premium Cordura O' »

    Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości.Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło (wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez bezdroża.Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne.Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji.„Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.Tylko do modelu Brave dedykowane są dwa modele worków transportowych o pojemności 50 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów technicznych w ramie. Wytrzymała Cordura i podklejane szwy zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny sposób Drifter, druga – Drifter Zipp – zamyka się za pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip – znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają zwykłe paski.Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce produkcji to Polska. Podsumowanie:Przykuwający uwagę designBardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażuFunkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne kołoPrzyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm.W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniegoDesignerski błotnikFlaga w kolorze ostrzegawczym z logo ExtrawheelWymienne przeguby na dyszluW komplecie dwa worki wodoodporne z Cordury 2×50 litrówNowy, bardziej sztywny widelecW komplecie szybkozamykacz StandardNakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupieW standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez koła)Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of roadMałe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)Przewiezie nawet do 35 kg ładunkuPasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwamiZwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowcówZwiększa stabilność obniżając środek ciężkościNa stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncieZwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętamiSzybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznieZwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skrętyParametry:Przednie koło w rozmiarze w standardzie: opona 28×1,75″ Schwalbe Land Cruiser PLUS, piasta Shimano, obręcz kapslowana Ryde, 32 szprychy Sapim Leader stal nierdzewna, dętka SchwalbePrzyczepka dostępna również bez kołaRama Brave pomieści koła do rozmiaru 29×2,6″Materiał przyczepki: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczneMateriał toreb: Cordura Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w NiemczechW zestawie tuleje dystansowe do koła przedniegoDługość przyczepki: 85cmDługość przyczepki z widelcem: 128 cmWaga ramy z błotnikiem: 2,5kgWaga koła: 2kgWaga widelca: 1,2kgWaga szybkozamykacza: 120gWaga worków Drifter 100L: 3,4kgDługość flagi Extrawheel: 70cmMade in PolandNiezawodność – 5 lat gwarancji!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 28" z Kołem + Torby Drifter 100L Premium Cordura O

  • [Extrawheel]

    Kategoria: ROWERY > PRZYCZEPKI ROWEROWE > Przyczepki Rowerowe

    rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne. Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą... Pełen opis produktu 'Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 29" z Kołem + Torby Drifter 100L Premium Cordura' »

    Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości.Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło (wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez bezdroża.Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne.Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji.„Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.Tylko do modelu Brave dedykowane są dwa modele worków transportowych o pojemności 50 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów technicznych w ramie. Wytrzymała Cordura i podklejane szwy zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny sposób Drifter, druga – Drifter Zipp – zamyka się za pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip – znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają zwykłe paski.Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce produkcji to Polska. Podsumowanie:Przykuwający uwagę designBardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażuFunkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne kołoPrzyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm.W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniegoDesignerski błotnikFlaga w kolorze ostrzegawczym z logo ExtrawheelWymienne przeguby na dyszluW komplecie dwa worki wodoodporne z Cordury 2×50 litrówNowy, bardziej sztywny widelecW komplecie szybkozamykacz StandardNakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupieW standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez koła)Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of roadMałe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)Przewiezie nawet do 35 kg ładunkuPasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwamiZwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowcówZwiększa stabilność obniżając środek ciężkościNa stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncieZwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętamiSzybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznieZwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skrętyParametry:Przednie koło w rozmiarze w standardzie: opona 29×2,1″ Schwalbe Smart Sam , piasta Shimano, obręcz kapslowana Ryde, 32 szprychy Sapim Leader stal nierdzewna, dętka SchwalbePrzyczepka dostępna również bez kołaRama Brave pomieści koła do rozmiaru 29×2,6″Materiał przyczepki: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczneMateriał toreb: Cordura Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w NiemczechW zestawie tuleje dystansowe do koła przedniegoDługość przyczepki: 85cmDługość przyczepki z widelcem: 128 cmWaga ramy z błotnikiem: 2,5kgWaga koła: 2kgWaga widelca: 1,2kgWaga szybkozamykacza: 120gWaga worków Drifter 100L: 3,4kgDługość flagi Extrawheel: 70cmMade in PolandNiezawodność – 5 lat gwarancji!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 29" z Kołem + Torby Drifter 100L Premium Cordura

  • [Extrawheel]

    Kategoria: ROWERY > PRZYCZEPKI ROWEROWE > Przyczepki Rowerowe

    rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne. Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą... Pełen opis produktu 'Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 26" z Kołem + Torby Drifter 100L Polyester O' »

    Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości.Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło (wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez bezdroża.Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne.Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji.„Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.Tylko do modelu Brave dedykowane są dwa modele worków transportowych o pojemności 50 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów technicznych w ramie. Wytrzymały Polyester i podklejane szwy zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny sposób Drifter, druga – Drifter Zipp – zamyka się za pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip – znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają zwykłe paski.Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce produkcji to Polska. Podsumowanie:Przykuwający uwagę designBardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażuFunkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne kołoPrzyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm.W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniegoDesignerski błotnikFlaga w kolorze ostrzegawczym z logo ExtrawheelWymienne przeguby na dyszluW komplecie dwa worki wodoodporne z Poliestru 2×50 litrówNowy, bardziej sztywny widelecW komplecie szybkozamykacz StandardNakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupieW standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez koła)Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of roadMałe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)Przewiezie nawet do 35 kg ładunkuPasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwamiZwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowcówZwiększa stabilność obniżając środek ciężkościNa stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncieZwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętamiSzybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznieZwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skrętyParametry:Przednie koło w rozmiarze w standardzie: opona 26×2,1″ Schwalbe Smart Sam, piasta Shimano, obręcz kapslowana Ryde, 32 szprychy Sapim Leader stal nierdzewna, dętka SchwalbePrzyczepka dostępna również bez kołaRama Brave pomieści koła do rozmiaru 29×2,6″Materiał przyczepki: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczneMateriał toreb: Polyester Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w NiemczechW zestawie tuleje dystansowe do koła przedniegoDługość przyczepki: 85cmDługość przyczepki z widelcem: 128 cmWaga ramy z błotnikiem: 2,5kgWaga koła: 2kgWaga widelca: 1,2kgWaga szybkozamykacza: 120gWaga worków Drifter 100L: 3,6kgDługość flagi Extrawheel: 70cmMade in PolandNiezawodność – 5 lat gwarancji!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 26" z Kołem + Torby Drifter 100L Polyester O

  • [Extrawheel]

    Kategoria: ROWERY > PRZYCZEPKI ROWEROWE > Przyczepki Rowerowe

    rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne. Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą... Pełen opis produktu 'Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave bez Koła + Torby Drifter 100L Polyester O' »

    Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości.Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło (wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez bezdroża.Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne.Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji.„Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.Tylko do modelu Brave dedykowane są dwa modele worków transportowych o pojemności 50 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów technicznych w ramie. Wytrzymały Polyester i podklejane szwy zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny sposób Drifter, druga – Drifter Zipp – zamyka się za pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip – znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają zwykłe paski.Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce produkcji to Polska. Podsumowanie:Przykuwający uwagę designBardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażuFunkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne kołoPrzyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm.W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniegoDesignerski błotnikFlaga w kolorze ostrzegawczym z logo ExtrawheelWymienne przeguby na dyszluW komplecie dwa worki wodoodporne z Poliestru 2×50 litrówNowy, bardziej sztywny widelecW komplecie szybkozamykacz StandardNakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupieJest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of roadMałe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)Przewiezie nawet do 35 kg ładunkuPasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwamiZwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowcówZwiększa stabilność obniżając środek ciężkościNa stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncieZwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętamiSzybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznieZwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skrętyParametry:Przyczepka bez koła wyposażona w błotnik kompatybilny z kołem od 26" do 29"Przyczepka dostępna również z kołem 26", 28" lub 29"Rama Brave pomieści koła do rozmiaru 29×2,6″Materiał przyczepki: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczneMateriał toreb: Polyester Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w NiemczechW zestawie tuleje dystansowe do koła przedniegoDługość przyczepki: 85cmDługość przyczepki z widelcem: 128 cmWaga ramy z błotnikiem: 2,5kgWaga wibdelca: 1,2kgWaga szybkozamykacza: 120gWaga worków Drifter 100L: 3,6kgDługość flagi Extrawheel: 70cmMade in PolandNiezawodność – 5 lat gwarancji!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave bez Koła + Torby Drifter 100L Polyester O

  • [Extrawheel]

    Kategoria: ROWERY > PRZYCZEPKI ROWEROWE > Przyczepki Rowerowe

    rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne. Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą... Pełen opis produktu 'Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 28" z Kołem + Torby Drifter 100L Polyester O' »

    Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej możliwości.Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło (wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez bezdroża.Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub tylne.Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.Cienkościenne rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!Zmiany konstrukcyjne wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością, poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości jezdnych: przyczepności i trakcji.„Tam, gdzie wjedzie rower, ma wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a. By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec – elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.Skuteczną ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie. Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.Tylko do modelu Brave dedykowane są dwa modele worków transportowych o pojemności 50 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów technicznych w ramie. Wytrzymały Polyester i podklejane szwy zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny sposób Drifter, druga – Drifter Zipp – zamyka się za pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip – znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają zwykłe paski.Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce produkcji to Polska. Podsumowanie:Przykuwający uwagę designBardzo sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100 litrów bagażuFunkcja zapasowego koła do roweru – można montować przednie lub tylne kołoPrzyczepka w standardzie jest przygotowana na tylne koło o piaście 135 mm.W komplecie są tuleje dystansowe do montażu koła przedniegoDesignerski błotnikFlaga w kolorze ostrzegawczym z logo ExtrawheelWymienne przeguby na dyszluW komplecie dwa worki wodoodporne z Poliestru 2×50 litrówNowy, bardziej sztywny widelecW komplecie szybkozamykacz StandardNakrętki na pełne osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupieW standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez koła)Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do jazdy of roadMałe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza lotniczy)Przewiezie nawet do 35 kg ładunkuPasuje do prawie wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną amortyzacją)Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi sakwamiZwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowcówZwiększa stabilność obniżając środek ciężkościNa stromych podjazdach lepiej trzyma przednie koło roweru na gruncieZwiększa żywotność tylnego koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)Zmniejsza opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)Ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o sakwy piętamiSzybki montaż – zaczepia się do roweru błyskawicznieZwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i skrętyParametry:Przednie koło w rozmiarze w standardzie: opona 28×1,75″ Schwalbe Land Cruiser PLUS, piasta Shimano, obręcz kapslowana Ryde, 32 szprychy Sapim Leader stal nierdzewna, dętka SchwalbePrzyczepka dostępna również bez kołaRama Brave pomieści koła do rozmiaru 29×2,6″Materiał przyczepki: Stal cienkościenna, stal nierdzewna, tworzywo sztuczneMateriał toreb: Polyester Made in Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny produkowane w NiemczechW zestawie tuleje dystansowe do koła przedniegoDługość przyczepki: 85cmDługość przyczepki z widelcem: 128 cmWaga ramy z błotnikiem: 2,5kgWaga koła: 2kgWaga widelca: 1,2kgWaga szybkozamykacza: 120gWaga worków Drifter 100L: 3,6kgDługość flagi Extrawheel: 70cmMade in PolandNiezawodność – 5 lat gwarancji!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Brave 28" z Kołem + Torby Drifter 100L Polyester O


gebe.com.pl

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 07.02.2024
ramiz, lego, clementoni, playmobil, bestway, rebel, ravensburger polska, seven, beauty system, trefl
Produkty w ofercie: 12111
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 12111
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hurtownia Przemysłowa

Urządzenia dla biznesu i przemysłu
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.10.2015
hendi, royal catering, msw, baseus, steinberg systems, ugreen, joyroom, hurtel, wozinsky, physa
Produkty w ofercie: 14880
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

ElenSPORT.pl - Internetowy Sklep Sportowy

Profesjonalny Sprzęt Sportowy do uprawiania wielu dyscyplin. W naszej ofercie znajdziesz trenażery rowerowe, sprzęt fitness, rowery treningowe, bieżnie, wioślarze, orbitreki, sakwy rowerowe, torby rowerowe, hulajnogi elektryczne, hulajnogi, rolki, rowery woom. Uprawiaj z nami kolarstwo, triathlon, pływanie, bieganie, nordic walking.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.05.2020
giro, buff, ortlieb, lezyne, bell, alpina, deuter, 100%, topeak, shimano
Produkty w ofercie: 12254
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 12
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

multishop.com.pl

Artykuły wielobranżowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.06.2022
hendi, royal catering, msw, baseus, steinberg systems, joyroom, ugreen, hurtel, physa, hillvert
Produkty w ofercie: 14281
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0