Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne [Władysław Miodunka] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    25,60 zł
    32,00 zł

    [UNIVERSITAS]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne [Władysław Miodunka]' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Datę początkową wyznaczają dwie prace: Wojciecha Jekiela i Cezarego Rowińskiego z Instytutu "Polonicum" Uniwersytetu Warszawskiego, opublikowane w tomie "Vademecum lektora języka polskiego" pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako obcego: praca W. Jekiela odnosi się do tej obecności na zajęciach językowych dla początkujących, praca C. Rowińskiego zaś - do wprowadzania wiedzy o kulturze polskiej na lektoratach dla studentów z poziomu średniego i zaawansowanego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne [Władysław Miodunka]

  • [Universitas]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Materiały metodyczne

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu , to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Datę początkową wyznaczają dwie prace: Wojciecha Jekiela i Cezarego Rowińskiego z Instytutu "Polonicum" Uniwersytetu Warszawskiego, opublikowane w tomie "Vademecum lektora języka polskiego" pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako obcego: praca W. Jekiela odnosi się do tej obecności na zajęciach językowych dla początkujących, praca C. Rowińskiego zaś - do wprowadzania wiedzy o kulturze polskiej na lektoratach dla studentów z poziomu średniego i zaawansowanego. The volume presents a variety of suggestions concerning culture in teaching Polish as a foreign language. The scholarly articles bring important considerations that provide the entire context and insightful analysis of the problem. The book also offers three curricula which take into consideration elements of culture in teaching Polish: presentation of sociocultural competence, culture-focused thematic and functional-notional inventories in teaching Polish as a foreign language, and a syllabus of teaching Polish realities to foreigners. Das Werk enthält Vorschläge der Lösungen bezüglich der Kultur und Alltagssituationen in der Lehre des Polnischen als Fremdsprache. Die wichtigen Bemerkungen, die in den Artikeln der Spezialisten enthalten sind, bringen einen vollen Kontext und eine tiefgründige Analyse dieses Problems Es wurden auch Vorschläge von drei Programmen enthalten, die im unterschiedlichen Ausmass die Anwesenheit der Kultur im Unterricht der polnischen Sprache berücksichtigen: Beschreibung der soziokulturellen Kompetenz, ein thematisches und begriffsfunktionales Inventar im Unterricht des Polnischen als Fremdsprache im kulturellen Hinblick, der Ausländerunterrichtung der polnischen Realitäten Предлагаются три программы, в различной степени учитывающие роль вопросов из области культуры в обучении польскому языку: описание социокультурных компетенций, тематический и функционально-смысловой перечень понятий, необходимых для обучения польскому языку как иностранному в плане культуры, а также программа ознакомления иностранцев с польскими реалиями.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne

  • [UNIVERSITAS]

    Kategoria: / Ebooki / Nauka języków

    Tytuł Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne Język polski Wydawnictwo Universitas ISBN 978-83-242-1098-5 Seria... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne' »

    Tytuł Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne Język polski Wydawnictwo Universitas ISBN 978-83-242-1098-5 Seria JĘZYK POLSKI DLA CUDZOZIEMCÓW Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne

  • [Universitas]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Kultura. Cywilizacja. EtnografiaWysyłka: do 3 dni

    0x0036b9de00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura W Nauczaniu Języka Polskiego Jako Obcego. Stan Obecny - Programy Nauczania - Pomoce Dydaktyczne

  • [MAC Edukacja]

    Kategoria: Kształcenie zintegrowane > Język polski

    Niniejszy program kładzie nacisk na wyrabianie u ucznia samodzielności: w procesie zagłębiania tajników wiedzy, w poszukiwaniu jej źródeł, odkrywania współzależności między różnymi jej dziedz... Pełen opis produktu 'Przygoda z czytaniem i pisaniem. Program nauczania języka polskiego w gimnazjum' »

    Niniejszy program kładzie nacisk na wyrabianie u ucznia samodzielności: w procesie zagłębiania tajników wiedzy, w poszukiwaniu jej źródeł, odkrywania współzależności między różnymi jej dziedzinami w kształtowaniu umiejętności przedmiotowych i kompetencji kluczowych dokonywania wyborów aksjologicznych, a w konsekwencji budowania życiowych postaw. Spis treści: 1. Charakterystyka programu 2. Informacje o realizacji programu 3. Ogólne cele edukacji polonistycznej w gimnazjum 4. Osiągnięcia celów 5. Sprawdzanie osiągnięć uczniów 6. Ewaluacja programu 7. Treść kształcenia i wychowania Kształcenie kulturowe i literackie Kształcenie kulturowe Kształcenie literackie Formy wypowiedzi Pisemne formy wypowiedzi Nauka o języku 8. Ścieżki edukacyjne Edukacja filozoficzna Kultura polska na tle tradycji śródziemnomorskiej 9. Informacje o autorach
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przygoda z czytaniem i pisaniem. Program nauczania języka polskiego w gimnazjum

  • Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    76,32 zł
    82,95 zł

    [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka... Pełen opis produktu 'Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]' »

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka polskiego, które powinien opanować obcojęzyczny przedszkolak. Nauczyciele znajdą w proponowanym programie wskazówki dotyczące form i technik pracy oraz metody monitorowania postępów w nauce.PROGRAM jest przeznaczony dla dzieci cudzoziemskich, uczęszczających do polskiego przedszkola, które są w trakcie nauki lub dopiero rozpoczynają naukę w placówce edukacyjnej. Umiejętności i sprawności językowe dzieci uczących się języka polskiego jako obcego oraz drugiego po cyklu dydaktycznym powinny pozwolić na poprawną komunikację z nauczycielem w przedszkolu, polskimi rówieśnikami oraz w przyszłości z nauczycielem w szkole podstawowej.UŻYTKOWNICY PROGRAMUPROGRAM jest skierowany do: nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w placówkach, do których uczęszczają dzieci cudzoziemskie przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy zamierzają pracować z dziećmi cudzoziemskimi słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego/drugiego nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w polonijnych placówkach, do których uczęszczają dzieci polskich emigrantów oraz dzieci polskiego pochodzenia. KONSTRUKCJA PROGRAMUPROGRAM zawiera dwie ścieżki: ścieżkę A oraz ścieżkę B (każda ścieżka do kupienia oddzielnie). Pierwsza jest przeznaczona dla dzieci najmłodszych (2 i 3 lata) lub dzieci starszych, które właśnie rozpoczynają naukę w przedszkolu. Druga została przygotowana dla dzieci, które mają już za sobą minimum rok edukacji w polskim przedszkolu. Obie ścieżki pokrywają się tematycznie. Ścieżka A jest podstawowa, a ścieżka B stanowi jej kontynuację.PROGRAM obu ścieżek został podzielony na 15 modułów:ŚCIEŻKA A: 1. To jestem ja, a to jesteś ty 2. Jaki/jaka jesteś? 3. To jest moja rodzina 4. Ja to umiem, a ty? 5. W przedszkolu lubię... 6. Tu się uczymy, tu się bawimy 7 Czas na zabawę 8. To mój dzień 9. Jestem w domu 10. Jem zdrowo 11. To jestem ja, a to moja mama 12. Sport to zdrowie 13. Nasze miasto 14. Świat zwierząt 15. Jestem ogrodnikiemŚCIEŻKA B: 1, Jestem sobie przedszkolaczek 2. Ja jestem, ty jesteś, oni są 3. Mój tata jest strażakiem 4. W mojej szafie 5. Mam zdrowe zęby 6. Cztery pory roku 7. Bezpieczeństwo 8. W domu 9. Co mama robi w kuchni? 10. Dbam o zdrowie 11. W przedszkolu 12. Tam lubię chodzić 13. Świat wody 14. Moje ogrodnicze plony 15. Pogoda na wsi
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]

  • [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Gry i zabawy językowe

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka... Pełen opis produktu 'Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym' »

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka polskiego, które powinien opanować obcojęzyczny przedszkolak. Nauczyciele znajdą w proponowanym programie wskazówki dotyczące form i technik pracy oraz metody monitorowania postępów w nauce.PROGRAM jest przeznaczony dla dzieci cudzoziemskich, uczęszczających do polskiego przedszkola, które są w trakcie nauki lub dopiero rozpoczynają naukę w placówce edukacyjnej. Umiejętności i sprawności językowe dzieci uczących się języka polskiego jako obcego oraz drugiego po cyklu dydaktycznym powinny pozwolić na poprawną komunikację z nauczycielem w przedszkolu, polskimi rówieśnikami oraz w przyszłości z nauczycielem w szkole podstawowej.UŻYTKOWNICY PROGRAMUPROGRAM jest skierowany do: nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w placówkach, do których uczęszczają dzieci cudzoziemskie przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy zamierzają pracować z dziećmi cudzoziemskimi słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego/drugiego nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w polonijnych placówkach, do których uczęszczają dzieci polskich emigrantów oraz dzieci polskiego pochodzenia. KONSTRUKCJA PROGRAMUPROGRAM zawiera dwie ścieżki: ścieżkę A oraz ścieżkę B (każda ścieżka do kupienia oddzielnie). Pierwsza jest przeznaczona dla dzieci najmłodszych (2 i 3 lata) lub dzieci starszych, które właśnie rozpoczynają naukę w przedszkolu. Druga została przygotowana dla dzieci, które mają już za sobą minimum rok edukacji w polskim przedszkolu. Obie ścieżki pokrywają się tematycznie. Ścieżka A jest podstawowa, a ścieżka B stanowi jej kontynuację.PROGRAM obu ścieżek został podzielony na 15 modułów:ŚCIEŻKA A: 1. To jestem ja, a to jesteś ty 2. Jaki/jaka jesteś? 3. To jest moja rodzina 4. Ja to umiem, a ty? 5. W przedszkolu lubię... 6. Tu się uczymy, tu się bawimy 7 Czas na zabawę 8. To mój dzień 9. Jestem w domu 10. Jem zdrowo 11. To jestem ja, a to moja mama 12. Sport to zdrowie 13. Nasze miasto 14. Świat zwierząt 15. Jestem ogrodnikiemŚCIEŻKA B: 1, Jestem sobie przedszkolaczek 2. Ja jestem, ty jesteś, oni są 3. Mój tata jest strażakiem 4. W mojej szafie 5. Mam zdrowe zęby 6. Cztery pory roku 7. Bezpieczeństwo 8. W domu 9. Co mama robi w kuchni? 10. Dbam o zdrowie 11. W przedszkolu 12. Tam lubię chodzić 13. Świat wody 14. Moje ogrodnicze plony 15. Pogoda na wsi
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

  • [Rea]

    Kategoria: GimnazjumWysyłka: od ręki

    Program uwzględnia opracowane przez MEN podstawy programowe dla języka niemieckiego oraz ogólne założenia Reformy Systemu Edukacji. Jest on przeznaczony dla nauczycieli w gimnazjum, ... Pełen opis produktu 'Program nauczania języka niemieckiego w gimnazjum (kontynuaja nauki)' »

    Program uwzględnia opracowane przez MEN podstawy programowe dla języka niemieckiego oraz ogólne założenia Reformy Systemu Edukacji. Jest on przeznaczony dla nauczycieli w gimnazjum, posiadających kompetencje zawodowe na poziomie licencjatu (ukończone Kolegium Języka Niemieckiego lub trzyletnie studia germanistyczne, obejmujące program metodyczny). Niniejszy program uwzględnia najnowsze osiągnięcia w zakresie teorii i praktyki nauczania języków obcych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Program nauczania języka niemieckiego w gimnazjum (kontynuaja nauki)

  • [HARMONIA]

    Kategoria: Książki / Edukacja

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Odkrywamy słowa. Program nauczania języka polskiego oraz plany pracy w klasie I, II, III gimnazjum dla uczniów z niep

  • [Literackie]

    Kategoria: /Książki/Literatura/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Człowiek w kulturze Program nauczania języka polskiego Zakres podstawowy rozszerzony

  • [Literackie]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Program nauczania dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego, technikum - zakres podstawowy, rozszerzony. Pełen opis produktu 'Program nauczania języka polskiego' »

    Program nauczania dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego, technikum - zakres podstawowy, rozszerzony.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Program nauczania języka polskiego

  • [Wydawnictwo Literackie]

    Kategoria: MetodykaWysyłka: od ręki

    Program nauczania języka polskiego w liceum ogólnokształcącym, liceum profilowanym i technikum - zakres podstawowy i rozszerzony. Pełen opis produktu 'Człowiek w kulturze Program nauczania języka polskiego Zakres podstawowy rozszerzony' »

    Program nauczania języka polskiego w liceum ogólnokształcącym, liceum profilowanym i technikum - zakres podstawowy i rozszerzony.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Człowiek w kulturze Program nauczania języka polskiego Zakres podstawowy rozszerzony

  • [Edukacyjne Wydawnictwo]

    Kategoria: Liceum, technikumWysyłka: od ręki

    Program do liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum zatytułowany "To Lubię!" stanowi kontynuację programów nauczania języka polskiego dla klas IV-VI... Pełen opis produktu 'To lubię! Program nauczania języka polskiego w klasach I-III LO, liceum profilowanego oraz w klasach' »

    Program do liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum zatytułowany "To Lubię!" stanowi kontynuację programów nauczania języka polskiego dla klas IV-VI szkoły podstawowej oraz I-III gimnazjum o takim samym tytule. Może być jednak traktowany również jako program zupełnie odrębny i samodzielny. Jest on odpowiedzą na wyzwanie chwilii obecnej, ale zakłada też przygotowanie młodzieży, na ile to można przewidzieć, do świadomej, wartościowej, samodzielnej aktywności kulturowej w życiu dorosłym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o To lubię! Program nauczania języka polskiego w klasach I-III LO, liceum profilowanego oraz w klasach

  • [MAC Edukacja]

    Kategoria: AngielskiWysyłka: od ręki

    Program nauczania języka angielskiego w klasach I-III szkoły podstawowej:  uwzględnia uwarunkowania wynikające z określonego etapu rozwoju osobowości dziecka, rozwoju intelektualnego,... Pełen opis produktu 'Magic words. Program nauczania języka angielskiego w klasach I-III szkoły podstawowej' »

    Program nauczania języka angielskiego w klasach I-III szkoły podstawowej:  uwzględnia uwarunkowania wynikające z określonego etapu rozwoju osobowości dziecka, rozwoju intelektualnego, emocjonalnego i społecznego, możliwości i potrzeb poznawczych, sposobu poznawania świata oraz obszaru zainteresowań  w pełni wykorzystuje, potrzebną do nauki języka obcego, dobrą pamięć mechaniczną dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz ich zdolności imitacyjne  zaspokaja naturalną ciekawość dzieci proponując im urozmaicone ćwiczenia i zadania oraz udział w grach, konkursach i zabawach połączonych z aktywnością ruchową, co zwiększa skuteczność nauczania i kształtuje pozytywne nastawienie dziecka do nauki języka obcego  starannie dobrany materiał dźwiękowy dostarcza dobre wzorce i wykształca u uczniów prawidłowe nawyki fonetyczne dotyczące wymowy poszczególnych wyrazów, jak i intonacji zdaniowej  uwzględnia indywidualne potrzeby uczniów, zakłada możliwość dostosowania ilości materiału, jak również sposobu przekazywania treści do potrzeb określonych odbiorców
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Magic words. Program nauczania języka angielskiego w klasach I-III szkoły podstawowej

  • Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    76,32 zł
    82,95 zł

    [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka... Pełen opis produktu 'Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]' »

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka polskiego, które powinien opanować obcojęzyczny przedszkolak. Nauczyciele znajdą w proponowanym programie wskazówki dotyczące form i technik pracy oraz metody monitorowania postępów w nauce.PROGRAM jest przeznaczony dla dzieci cudzoziemskich, uczęszczających do polskiego przedszkola, które są w trakcie nauki lub dopiero rozpoczynają naukę w placówce edukacyjnej. Umiejętności i sprawności językowe dzieci uczących się języka polskiego jako obcego oraz drugiego po cyklu dydaktycznym powinny pozwolić na poprawną komunikację z nauczycielem w przedszkolu, polskimi rówieśnikami oraz w przyszłości z nauczycielem w szkole podstawowej.UŻYTKOWNICY PROGRAMUPROGRAM jest skierowany do: nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w placówkach, do których uczęszczają dzieci cudzoziemskie przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy zamierzają pracować z dziećmi cudzoziemskimi słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego/drugiego nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w polonijnych placówkach, do których uczęszczają dzieci polskich emigrantów oraz dzieci polskiego pochodzenia. KONSTRUKCJA PROGRAMUPROGRAM zawiera dwie ścieżki: ścieżkę A oraz ścieżkę B (każda ścieżka do kupienia oddzielnie). Pierwsza jest przeznaczona dla dzieci najmłodszych (2 i 3 lata) lub dzieci starszych, które właśnie rozpoczynają naukę w przedszkolu. Druga została przygotowana dla dzieci, które mają już za sobą minimum rok edukacji w polskim przedszkolu. Obie ścieżki pokrywają się tematycznie. Ścieżka A jest podstawowa, a ścieżka B stanowi jej kontynuację.PROGRAM obu ścieżek został podzielony na 15 modułów:ŚCIEŻKA A: 1. To jestem ja, a to jesteś ty 2. Jaki/jaka jesteś? 3. To jest moja rodzina 4. Ja to umiem, a ty? 5. W przedszkolu lubię... 6. Tu się uczymy, tu się bawimy 7 Czas na zabawę 8. To mój dzień 9. Jestem w domu 10. Jem zdrowo 11. To jestem ja, a to moja mama 12. Sport to zdrowie 13. Nasze miasto 14. Świat zwierząt 15. Jestem ogrodnikiemŚCIEŻKA B: 1, Jestem sobie przedszkolaczek 2. Ja jestem, ty jesteś, oni są 3. Mój tata jest strażakiem 4. W mojej szafie 5. Mam zdrowe zęby 6. Cztery pory roku 7. Bezpieczeństwo 8. W domu 9. Co mama robi w kuchni? 10. Dbam o zdrowie 11. W przedszkolu 12. Tam lubię chodzić 13. Świat wody 14. Moje ogrodnicze plony 15. Pogoda na wsi
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]

  • Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2 [Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Ewa Lipińska, Iwona Janowska, Przemysław Turek] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    29,40 zł
    35,00 zł

    [Księgarnia Akademicka Sp. z o.o.]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2WYDANIE DRUGIE POPRAWIONEW 2004 roku wprowadzony został system certyfikacji znajomości języka polskiego... Pełen opis produktu 'Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2 [Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Ewa Lipińska, Iwona Janowska, Przemysław Turek]' »

    Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2WYDANIE DRUGIE POPRAWIONEW 2004 roku wprowadzony został system certyfikacji znajomości języka polskiego jako obcego, oparty na wskaźnikach biegłości językowej zawartych w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego (ESOKJ, 2003). Poprzedziły go wieloetapowe działania obejmujące między innymi prace nad standardami wymagań egzaminacyjnych, opracowanie kryteriów oceny, przygotowywanie zadań oraz testów pilotażowych i próbnych, a także szkolenia mające na celu przybliżenie i upowszechnienie systemu certyfikacji. Ukazały one konieczność modernizacji procesu nauczania polszczyzny obcokrajowców polegającej przede wszystkim na: - innej organizacji procesu kształcenia językowego, będącej konsekwencją ujmowania biegłości językowej w kategoriach określonych umiejętności, a nie wiązania jej z ukończeniem określonego kursu1; - przyjęciu zalecanego przez Radę Europy podziału na sześć poziomów zaawansowania (A1 – C2); - wprowadzeniu do codziennej praktyki dydaktycznej różnorodnych technik i typów ćwiczeń rozwijających i sprawdzających stopień opanowania wszystkich sprawności oraz kompetencji lingwistycznej uczących się.Niezbędne stało się również wskazanie kierunku oraz zakresu działań dydaktycznych mniej doświadczonym nauczycielom, a samym uczącym się języka polskiego jako obcego/drugiego – umożliwienie przystąpienia do egzaminów biegłości. Potrzebne było zatem opracowanie nowoczesnych programów nauczania, które byłyby dostosowane do standardów europejskich oraz przystawałyby do systemu certyfikacji znajomości polszczyzny. Pracy tej, z inicjatywy E. Lipińskiej i A. Seretny, podjął się zespół Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świecie Uniwersytetu Jagiellońskiego w składzie: Iwona Janowska, Ewa Lipińska, Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Przemysław Turek oraz inni. Dostarczone materiały zostały opracowane i dostosowane do koncepcji całości przez Zespół Redakcyjny. Programy nauczania języka polskiego jako obcego przygotowane zostały dla wszystkich poziomów zaawansowania (od A1 do C2).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2 [Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Ewa Lipińska, Iwona Janowska, Przemysław Turek]

  • [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Gry i zabawy językowe

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka... Pełen opis produktu 'Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym' »

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka polskiego, które powinien opanować obcojęzyczny przedszkolak. Nauczyciele znajdą w proponowanym programie wskazówki dotyczące form i technik pracy oraz metody monitorowania postępów w nauce.PROGRAM jest przeznaczony dla dzieci cudzoziemskich, uczęszczających do polskiego przedszkola, które są w trakcie nauki lub dopiero rozpoczynają naukę w placówce edukacyjnej. Umiejętności i sprawności językowe dzieci uczących się języka polskiego jako obcego oraz drugiego po cyklu dydaktycznym powinny pozwolić na poprawną komunikację z nauczycielem w przedszkolu, polskimi rówieśnikami oraz w przyszłości z nauczycielem w szkole podstawowej.UŻYTKOWNICY PROGRAMUPROGRAM jest skierowany do: nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w placówkach, do których uczęszczają dzieci cudzoziemskie przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy zamierzają pracować z dziećmi cudzoziemskimi słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego/drugiego nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w polonijnych placówkach, do których uczęszczają dzieci polskich emigrantów oraz dzieci polskiego pochodzenia. KONSTRUKCJA PROGRAMUPROGRAM zawiera dwie ścieżki: ścieżkę A oraz ścieżkę B (każda ścieżka do kupienia oddzielnie). Pierwsza jest przeznaczona dla dzieci najmłodszych (2 i 3 lata) lub dzieci starszych, które właśnie rozpoczynają naukę w przedszkolu. Druga została przygotowana dla dzieci, które mają już za sobą minimum rok edukacji w polskim przedszkolu. Obie ścieżki pokrywają się tematycznie. Ścieżka A jest podstawowa, a ścieżka B stanowi jej kontynuację.PROGRAM obu ścieżek został podzielony na 15 modułów:ŚCIEŻKA A: 1. To jestem ja, a to jesteś ty 2. Jaki/jaka jesteś? 3. To jest moja rodzina 4. Ja to umiem, a ty? 5. W przedszkolu lubię... 6. Tu się uczymy, tu się bawimy 7 Czas na zabawę 8. To mój dzień 9. Jestem w domu 10. Jem zdrowo 11. To jestem ja, a to moja mama 12. Sport to zdrowie 13. Nasze miasto 14. Świat zwierząt 15. Jestem ogrodnikiemŚCIEŻKA B: 1, Jestem sobie przedszkolaczek 2. Ja jestem, ty jesteś, oni są 3. Mój tata jest strażakiem 4. W mojej szafie 5. Mam zdrowe zęby 6. Cztery pory roku 7. Bezpieczeństwo 8. W domu 9. Co mama robi w kuchni? 10. Dbam o zdrowie 11. W przedszkolu 12. Tam lubię chodzić 13. Świat wody 14. Moje ogrodnicze plony 15. Pogoda na wsi
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

  • [Księgarnia Akademicka Sp. z o.o.]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Wiedza o języku i procesie nauczania

    Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2WYDANIE DRUGIE POPRAWIONEW 2004 roku wprowadzony został system certyfikacji znajomości języka polskiego... Pełen opis produktu 'Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2 (wyd. 2)' »

    Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2WYDANIE DRUGIE POPRAWIONEW 2004 roku wprowadzony został system certyfikacji znajomości języka polskiego jako obcego, oparty na wskaźnikach biegłości językowej zawartych w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego (ESOKJ, 2003). Poprzedziły go wieloetapowe działania obejmujące między innymi prace nad standardami wymagań egzaminacyjnych, opracowanie kryteriów oceny, przygotowywanie zadań oraz testów pilotażowych i próbnych, a także szkolenia mające na celu przybliżenie i upowszechnienie systemu certyfikacji. Ukazały one konieczność modernizacji procesu nauczania polszczyzny obcokrajowców polegającej przede wszystkim na: - innej organizacji procesu kształcenia językowego, będącej konsekwencją ujmowania biegłości językowej w kategoriach określonych umiejętności, a nie wiązania jej z ukończeniem określonego kursu1; - przyjęciu zalecanego przez Radę Europy podziału na sześć poziomów zaawansowania (A1 – C2); - wprowadzeniu do codziennej praktyki dydaktycznej różnorodnych technik i typów ćwiczeń rozwijających i sprawdzających stopień opanowania wszystkich sprawności oraz kompetencji lingwistycznej uczących się.Niezbędne stało się również wskazanie kierunku oraz zakresu działań dydaktycznych mniej doświadczonym nauczycielom, a samym uczącym się języka polskiego jako obcego/drugiego – umożliwienie przystąpienia do egzaminów biegłości. Potrzebne było zatem opracowanie nowoczesnych programów nauczania, które byłyby dostosowane do standardów europejskich oraz przystawałyby do systemu certyfikacji znajomości polszczyzny. Pracy tej, z inicjatywy E. Lipińskiej i A. Seretny, podjął się zespół Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świecie Uniwersytetu Jagiellońskiego w składzie: Iwona Janowska, Ewa Lipińska, Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Przemysław Turek oraz inni. Dostarczone materiały zostały opracowane i dostosowane do koncepcji całości przez Zespół Redakcyjny. Programy nauczania języka polskiego jako obcego przygotowane zostały dla wszystkich poziomów zaawansowania (od A1 do C2).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2 (wyd. 2)

  • [Księgarnia Akademicka]

    Kategoria: Podręczniki do nauki językówWysyłka: od ręki

    W 2004 roku wprowadzony został system certyfikacji znajomości języka polskiego jako obcego, oparty na wskaźnikach biegłości językowej zawartych w Europejskim systemie opisu kształcenia języko... Pełen opis produktu 'Programy nauczania języka polskiego jako obcego poziomy A1-C2' »

    W 2004 roku wprowadzony został system certyfikacji znajomości języka polskiego jako obcego, oparty na wskaźnikach biegłości językowej zawartych w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego (ESOKJ, 2003). Poprzedziły go wieloetapowe działania obejmujące między innymi prace nad standardami wymagań egzaminacyjnych, opracowanie kryteriów oceny, przygotowywanie zadań oraz testów pilotażowych i próbnych, a także szkolenia mające na celu przybliżenie i upowszechnienie systemu certyfikacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Programy nauczania języka polskiego jako obcego poziomy A1-C2

  • [Księgarnia Akademicka]

    Kategoria: Podręczniki do nauki językówWysyłka: od ręki

    Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2(- WYDANIE DRUGIE POPRAWIONE)redakcja i autorzy: Iwona Janowska, Ewa Lipińska, Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Przemysław... Pełen opis produktu 'Programy nauczania języka polskiego jako obcego poziomy A1-C2' »

    Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2(- WYDANIE DRUGIE POPRAWIONE)redakcja i autorzy: Iwona Janowska, Ewa Lipińska, Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Przemysław TurekW 2004 roku wprowadzony został system certyfikacji znajomości języka polskiego jako obcego, oparty na wskaźnikach biegłości językowej zawartych w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego (ESOKJ, 2003). Poprzedziły go wieloetapowe działania obejmujące między innymi prace nad standardami wymagań egzaminacyjnych, opracowanie kryteriów oceny, przygotowywanie zadań oraz testów pilotażowych i próbnych, a także szkolenia mające na celu przybliżenie i upowszechnienie systemu certyfikacji. Ukazały one konieczność modernizacji procesu nauczania polszczyzny obcokrajowców polegającej przede wszystkim na:- innej organizacji procesu kształcenia językowego, będącej konsekwencją ujmowania biegłości językowej w kategoriach określonych umiejętności, a nie wiązania jej z ukończeniem określonego kursu1;- przyjęciu zalecanego przez Radę Europy podziału na sześć poziomów zaawansowania (A1 ? C2);- wprowadzeniu do codziennej praktyki dydaktycznej różnorodnych technik i typów ćwiczeń rozwijających i sprawdzających stopień opanowania wszystkich sprawności oraz kompetencji lingwistycznej uczących się.Niezbędne stało się również wskazanie kierunku oraz zakresu działań dydaktycznych mniej doświadczonym nauczycielom, a samym uczącym się języka polskiego jako obcego/drugiego ? umożliwienie przystąpienia do egzaminów biegłości. Potrzebne było zatem opracowanie nowoczesnych programów nauczania, które byłyby dostosowane do standardów europejskich oraz przystawałyby do systemu certyfikacji znajomości polszczyzny. Pracy tej, z inicjatywy E. Lipińskiej i A. Seretny, podjął się zespół Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świecie Uniwersytetu Jagiellońskiego w składzie: Iwona Janowska, Ewa Lipińska, Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Przemysław Turek oraz inni. Dostarczone materiały zostały opracowane i dostosowane do koncepcji całości przez Zespół Redakcyjny. Programy nauczania języka polskiego jako obcego przygotowane zostały dla wszystkich poziomów zaawansowania (od A1 do C2).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Programy nauczania języka polskiego jako obcego poziomy A1-C2


Księgarnia AGNES

Książki ezoteryczne, beletrystyka, pozycje dla dzieci oraz edukacja
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 24.09.2005
mac edukacja, astrum, wydawnictwa szkolne i pedagogiczne, iwanowski, studio astropsychologii, felberg sja, inne, dolnośląskie wydawnictwo edukacyjne, nowik, wydawnictwo rea
Produkty w ofercie: 382
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 18
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wiedza powszechna, rea, delta w-z, festina, edgard, lingea, dreams, universitas, poltext, wagros
Produkty w ofercie: 2414
Promocje: 2308
Wysyłka do 3 dni: 2404
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Księgarnia.Poltax.waw.pl

Książki językowe oraz podręczniki do nauki języka polskiego dla obcokrajowców.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
edgard, lektorklett, olesiejuk, level trading, rea, wiedza powszechna, marksoft, pwn s.a., delta, arti
Produkty w ofercie: 9154
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

staradobraksiazka.pl

Antykwariat.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.05.2022
- brak informacji -, harlequin, czytelnik, kaw - krajowa agencja wydawnicza, książka i wiedza, piw - państwowy instytut wydawniczy, nasza księgarnia, mon - ministerstwo obrony narodowej, Świat książki, bauer
Produkty w ofercie: 88982
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51848
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
wydawnictwo lekarskie pzwl, edra urban & partner, harmonia, vital, impuls, medipage, pwn, medpharm polska, difin, uniwersytet jagielloński
Produkty w ofercie: 5021
Promocje: 107
Wysyłka do 3 dni: 5020
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0