Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Atut Oficyna Wydawnicza]

    Kategoria: LiteraturaWysyłka: od ręki

    `Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych (m.in. Wrocławia, Lublina, Torunia, Szczecina). Jest to przegląd ich warszta... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7' »

    `Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych (m.in. Wrocławia, Lublina, Torunia, Szczecina). Jest to przegląd ich warsztatu badawczego, w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, mediatyzacji terroryzmu, gier komputerowych, narracji transmedialnej z pozycji polskiego obserwatora. Mimo tej różnorodności tematycznej zawarte w książce artykuły logicznie się układają w całość tematyczną i wzajemnie uzupełniają. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń.` Kazimierz Wolny-Zmorzyński
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7

  • Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    39,60 zł
    44,00 zł

    [atut]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >Kulturoznawstwo. AntropologiaWysyłka: od ręki

    Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7' »

    Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych tomach ocenianej serii. Widać, że na bieżąco obserwują zagadnienia, którymi się zajmują, starają się systematycznie przedstawiać badania, a redaktorzy tomu im to umożliwiają (co dzisiaj jest niezwykle cenne). Artykuły są napisane ciekawie, badania przedstawione klarownie, metody badawcze zastosowane poprawne, świadczą o rzetelności badaczy.Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7

  • [Atut]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Psychologia, socjologia

    Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7' »

    Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych tomach ocenianej serii. Widać, że na bieżąco obserwują zagadnienia, którymi
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    - Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7 Autor - Karina Stasiuk-Krajewska (red.), Marek Graszewicz (red.) Oprawa - Miękka Wydawca - Atut ... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7 - Karina Stasiuk-Krajewska (red.), Marek Graszewicz (red.)' »

    Opis - Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych tomach ocenianej serii. Widać, że na bieżąco obserwują zagadnienia, którymi się zajmują, starają się systematycznie przedstawiać badania, a redaktorzy tomu im to umożliwiają (co dzisiaj jest niezwykle cenne). Artykuły są napisane ciekawie, badania przedstawione klarownie, metody badawcze zastosowane poprawne, świadczą o rzetelności badaczy.Prof. dr hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński Nazwa - Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7 Autor - Karina Stasiuk-Krajewska (red.), Marek Graszewicz (red.) Oprawa - Miękka Wydawca - Atut Kod ISBN - 9788379770625 Kod EAN - 9788379770625 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.0x22.5cm Ilość stron - 400 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7 - Karina Stasiuk-Krajewska (red.), Marek Graszewicz (red.)

  • [Atut]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki akademickie. SkryptyWysyłka: do 3 dni

    Na Przedstawioną Do Recenzji Pracę Składa Się 28 Zróżnicowanych Tematycznie Artykułów Na Temat Szeroko Pojętej Tematyki Medialnej. To Prace Badaczy, Którzy Publikowali Także Swe Teksty We Wcześniejszych... Pełen opis produktu 'Teorie Komunikacji Mediów Od Teorii Do Empirii 7' »

    Na Przedstawioną Do Recenzji Pracę Składa Się 28 Zróżnicowanych Tematycznie Artykułów Na Temat Szeroko Pojętej Tematyki Medialnej. To Prace Badaczy, Którzy Publikowali Także Swe Teksty We Wcześniejszych Tomach Ocenianej Serii. Widać, że Na Bieżąco Obserwują Zagadnienia, Którymi Się Zajmują, Starają Się Systematycznie Przedstawiać Badania, A Redaktorzy Tomu Im To Umożliwiają (co Dzisiaj Jest Niezwykle Cenne). Artykuły Są Napisane Ciekawie, Badania Przedstawione Klarownie, Metody Badawcze Zastosowane Poprawne, świadczą O Rzetelności Badaczy.Prof. Dr Hab. Kazimierz Wolny-Zmorzyński
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie Komunikacji Mediów Od Teorii Do Empirii 7

  • Teorie komunikacji i mediów część 2 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    30,24 zł
    33,60 zł

    [atut]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >Kulturoznawstwo. AntropologiaWysyłka: od ręki

    komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać,... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 2' »

    Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką.Redaktorzy tomu...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 2

  • [IMPULS]

    Kategoria: Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni

    Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania. W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zag... Pełen opis produktu 'Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania' »

    Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania. W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania

  • [Impuls]

    Kategoria: Psychologia. PsychoterapiaWysyłka: od ręki

    Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadni... Pełen opis produktu 'Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania' »

    Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników.Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania

  • [Impuls]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadni... Pełen opis produktu 'Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania' »

    Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników.Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania

  • [Atut Oficyna Wydawnicza]

    Kategoria: LiteraturaWysyłka: od ręki

    , przygotowało czwarty już tom interesującej i cieszącej się sporym uznaniem wśród medioznawców serii wydawniczej, noszącej tytuł "Teorie komunikacji i mediów" [...] Poprzednio wydane... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów. Tom 4' »

    Środowisko wrocławskich badaczy mediów i specjalistów od komunikacji społecznej, skupionych w prężnie działającym Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, przygotowało czwarty już tom interesującej i cieszącej się sporym uznaniem wśród medioznawców serii wydawniczej, noszącej tytuł "Teorie komunikacji i mediów" [...] Poprzednio wydane trzy tomy rozbudziły nadzieję na to, iż teoretycy komunikacji i mediów mogą nie tylko cyklicznie spotykać się na ogólnopolskich konferencjach naukowych organizowanych przez redaktorów tomu, ale też konfrontować swoje badania, wchodzić w spór z innymi autorami, którzy publikują wyniki swoich naukowych dociekań w kolejnych tomach wrocławskiej serii. [...] Przedstawione do recenzji opracowanie, zawierające raporty z badań, studia przypadku, pogłębione eseje, naukowe artykuły - nie jest jednolite, zawiera różne podejścia formalne i metodologiczne, strategie badawcze przyjęte wobec środowiska mediów, jednakże w całości zasługuje na opublikowanie. Książkę "Teorie komunikacji i mediów" vol. 4 rekomenduję do druku, dostrzegając jej wartość i przydatność m.in. dla studentów kierunków: dziennikarstwo i komunikacja społeczna, kulturoznawstwo, pedagogika medialna, socjologia [...]. Prof. dr hab. Marek Sokołowski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów. Tom 4

  • [Atut]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Psychologia, socjologia

    Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji,... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 2' »

    Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 2

  • [IMPULS]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Psychologia, socjologia

    Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania. W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagad... Pełen opis produktu 'Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania' »

    Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Psychologia wpływu mediów Wybrane teorie metody badania

  • [Atut]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Sztuka, kultura i etnologia

    Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów Tom 8 Horyzonty komunikacji' »

    Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną w aktualnym stanie dyskusji nad projektem nowej teorii komunikacji, dostosowanej do aktualnego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów Tom 8 Horyzonty komunikacji

  • [ATUT]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odb... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów 5' »

    Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń.Kazimierz Wolny-Zmorzyński
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów 5

  • [ATUT]

    Kategoria: Kultura. Cywilizacja. EtnografiaWysyłka: od ręki

    komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać,... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji mediów 2' »

    Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką.Redaktorzy tomu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji mediów 2

  • [ATUT]

    Kategoria: Kultura. Cywilizacja. EtnografiaWysyłka: od ręki

    Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 3' »

    Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 3

  • [ATUT]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    o komunikacji.Teoria Aktora-Sieci jako teoria mediów i komunikacjiCzy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?Katolicka doktryna medialna: historia, główne tezy, dokumentyMedialne... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji mediów tom 1' »

    Zbiór artykułów z zakresu dość szeroko pojętego komunikacjonizmu. Autorzy posługują się przeróżnymi i zróżnicowanymi teoriami, co wynika między innymi z ubogiej jak dotąd paradygmatyzacji wiedzy o komunikacji.Teoria Aktora-Sieci jako teoria mediów i komunikacjiCzy współczesna demokracja stanowi zagrożenie dla mediów?Katolicka doktryna medialna: historia, główne tezy, dokumentyMedialne reprezentacje ról: dziennikarz-polityk-politologPolityczne funkcje nowych mediówPoetyka reportażu polskiego po 1989 roku. Zarys problematykiDwa światy, dwie rzeczywistości, czyli telewizyjna transmisja sportowa
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji mediów tom 1

  • [Atut]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Psychologia, socjologia

    Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odb... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów 5' »

    Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów 5

  • [SIC!]

    Kategoria: Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni

    Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar ? badają medialno-techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o ?mediację? rozumianą jako ... Pełen opis produktu 'Teorie mediów' »

    Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar ? badają medialno-techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o ?mediację? rozumianą jako pośredniczenie, przekazywanie, przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniesze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie ? jak dowodzi Mersch ? teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze, a nawet swego rodzaju filozofii. Dieter Mersch ? kierownik katedry nauki o mediach na Uniwersytecie Poczdamskim; w roku 2006 wykładał gościnnie na University of Chicago; w latach 2001?2004 był zastępcą dyrektora Forum w Wyższej Szkole Artystycznej im. Hermanna Muthesiusa w Kilonii; autor kilku książek, m.in. o teorii znaku i performatywności. Główne dziedziny jego naukowych zainteresowań to filozofia mediów, estetyka, filozofia języka i filozofie XX wieku.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie mediów

  • Teorie komunikacji i mediów część 3 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    40,64 zł
    45,15 zł

    [atut]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >Kulturoznawstwo. AntropologiaWysyłka: od ręki

    Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 3' »

    Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 3


InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 167252
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 167252
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

iBook.net.pl

Książki popularno-naukowe i podręczniki szkolne oraz albumy i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.03.2007
wydawnictwo naukowe pwn, greg, wolters kluwer, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., wsip, muza, egmont, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 79225
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, bellona, zysk i s-ka, helion, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 109573
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 109573
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, bis records, chandos
Produkty w ofercie: 1149416
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 149767
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, czytelnik warszawa, piw warszawa, cambridge university press, olesiejuk, nasza księgarnia warszawa, wolters kluwer, helion, kiw warszawa
Produkty w ofercie: 172290
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, amber
Produkty w ofercie: 316910
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 316910
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2