[]
Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni
, Google'a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy trafi po śmierci do nieba,
święty Piotr powita ją słowami: "Obserwuję twój profil na
Pintereście". Nazwa - Jak Cię widzą, tak Cię
piszą....
Pełen opis produktu 'Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych - Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick' »
Opis - 123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla
przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w
sieci
Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i
obserwatorów
Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie "na
żywo"
Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się
pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych -
zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny
pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy,
single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają
sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata
często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki,
lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli
chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie,
musimy podjąć pewien wysiłek.Zadanie kreowania własnego wizerunku w
mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie
łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg
Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w
internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod
żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania
przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także
czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości,
gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu,
przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów
społecznościowych z blogami.Ten fantastyczny poradnik przeznaczony
jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości
związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów
zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.
Jak zoptymalizować swój profil
Jak nakarmić Postowego Potwora
Jak udoskonalić posty
Jak odpowiadać na komentarze
Jak zintegrować media społecznościowe z blogami
Jak zgromadzić więcej czytelników
Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo
Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo
Jak poprowadzić czat na Twitterze
Jak nie wyjść na dyletanta
Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach
Jak złożyć wszystko w całość
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej
marki!Guy Kawasaki - naczelny propagator Canva
(internetowego serwisu designerskiego) i doradca Haas School of
Business przy Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Wcześniej
pracował jako główny orędownik Apple'a i doradca specjalny
dyrektora generalnego oddziału Motoroli w Google'u.Peg
Fitzpatrick - strateg social media i dyrektor działu ds.
mediów cyfrowych w Kreussler Inc. Przeprowadziła udane kampanie
społecznościowa dla Motoroli, Google'a, Audi, Canva i Virgin. Kiedy
trafi po śmierci do nieba, święty Piotr powita ją słowami:
"Obserwuję twój profil na Pintereście".
Nazwa - Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka
autopromocji w mediach społecznościowych
Oryginalny tytuł - The Art of Social Media: Power Tips
for Power Users
Autor - Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Oprawa - Twarda
Wydawca - Helion
Kod ISBN - 9788328313590
Kod EAN - 9788328313590
Wydanie - 1
Rok wydania - 2015
Język - PL
Tłumacz - Maksymilian Gutowski
Format - 140x208
Ilość stron - 184
Podatek VAT - 5%
Premiera - 2015-11-13