[helion]
Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki
Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!Świat nieco
zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i
ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa
przemysłowego...
Pełen opis produktu 'Sztuka rynkologii' »
Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!Świat nieco
zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i
ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa
przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako
konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu
marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia
się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze
potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto
próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo
że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto
obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych
nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji,
polityków tego nie rozumie.Ta książka nie jest o marketingu. I
równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli
rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego,
by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie,
usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co
oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla
Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że
oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono
potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej
komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób
XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją
lekturą obowiązkową! Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię
- sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi....