Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Subiekt Sprint - licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży - system szybkiej sprzedaży dedtalicznej. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    442,80 zł
    492,00 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Sprzedaż - Magazyn > Sprzedaż z magazynem

    , samoobsługowe itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT , z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach. Subiekt Sprint pozwala na maksymalne... Pełen opis produktu 'Subiekt Sprint - licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży - system szybkiej sprzedaży dedtalicznej.' »

    Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem. System składa się z dwóch modułów - Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru, co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych zakupów).Sprzedaż - najważniejsze funkcje: identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, za pomocą mechanizmu InsTYNKT); drukowanie fiskalne - drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji na dokumencie sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego dokumentu (wszystkich pozycji) po zakończeniu transakcji; przyjmowanie płatności w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta, bon); obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, klawiaturowych czytników kodów kreskowych, czytników kart magnetycznych, wyświetlaczy, szuflad; możliwość udzielenia rabatu lub zmiany ceny; możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy; anulowanie pozycji i całego dokumentu; wystawianie paragonów i faktur. Zarządzanie sklepem - najważniejsze funkcje: współpraca z Subiektem GT - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych o podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży; zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja), cenniki; delegowanie i rozliczanie sprzedawców/kasjerów; zarządzanie personelem - nadawanie uprawnień użytkownikom. Wymagania systemowe: Subiekt GT w wersji 1.20 (lub nowszej); komputer z procesorem 800 MHz (lub lepszym); 256 MB pamięci RAM (lub więcej); system operacyjny Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 (lub nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy); około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD; platforma .NET Framework 2.0 (dostarczana na płycie instalacyjnej); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków). Wymagania sprzętowe: dowolny klawiaturowy czytnik kodów kreskowych; drukarka fiskalna Emar Printo 57t lub Elzab Mera.  
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt Sprint - licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży - system szybkiej sprzedaży dedtalicznej.

  • [Insert]

    Kategoria: Oprogramowanie > Oprogramowanie obsługujące sprzedaż

    aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja : Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera : ... Pełen opis produktu 'SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Gwarancja: Brak gwarancji Kod Producenta: SELLO- 1R Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja: Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kod abonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Opis: Dzięki Sello kontakt z klientami będzie sprawniejszy na wszystkich etapach - od pierwszego pytania dotyczącego wystawianego produktu do zakończenia transakcji. Program umożliwia szybkie tworzenie serii listów za pomocą szablonów i automatyczne generowaniei wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Wbudowany klient poczty e-mail przypisuje wiadomości do konkretnej aukcji. zdania. Liczba użytkowników: Nieograniczona Liczba stanowisk: Nieograniczona Wersja językowa: polska Wymagania systemowe: system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 - bezpłatna wersja SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; Wymagania sprzętowe: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne dokomunikacji z serwisami aukcyjnymi. Informacje dodatkowe: Każdemu zależy na jak największej liczbie pozytywnych komentarzy. Zdarza się jednak, że odbiorca po otrzymaniu przesyłki nie wystawia opinii. Dzięki modułowi Komentarze szybko odnajdziesz takich klientów i będziesz mógł zachęcić ich do wyrażenia swojego www: Link na stronę opisu technicznego Numer części EAN: 5907616102386 P/N: 5907616102386 P/N:: 5907616102386 Numer części EAN:: 5907616102386
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [Insert]

    Kategoria: Oprogramowanie > Oprogramowanie obsługujące sprzedaż

    aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja : Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera : ... Pełen opis produktu 'SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Gwarancja: Brak gwarancji Kod Producenta: SELLO- 1R Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja: Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kod abonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Opis: Dzięki Sello kontakt z klientami będzie sprawniejszy na wszystkich etapach - od pierwszego pytania dotyczącego wystawianego produktu do zakończenia transakcji. Program umożliwia szybkie tworzenie serii listów za pomocą szablonów i automatyczne generowaniei wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Wbudowany klient poczty e-mail przypisuje wiadomości do konkretnej aukcji. zdania. Liczba użytkowników: Nieograniczona Liczba stanowisk: Nieograniczona Wersja językowa: polska Wymagania systemowe: system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 - bezpłatna wersja SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; Wymagania sprzętowe: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne dokomunikacji z serwisami aukcyjnymi. Informacje dodatkowe: Każdemu zależy na jak największej liczbie pozytywnych komentarzy. Zdarza się jednak, że odbiorca po otrzymaniu przesyłki nie wystawia opinii. Dzięki modułowi Komentarze szybko odnajdziesz takich klientów i będziesz mógł zachęcić ich do wyrażenia swojego www: Link na stronę opisu technicznego Numer części EAN: 5907616102386 P/N: 5907616102386 P/N:: 5907616102386 Numer części EAN:: 5907616102386
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [Insert]

    Kategoria: Kategorie > Oprogramowanie > Oprogramowanie obsługujące sprzedaż

    aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja : Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera : warunki... Pełen opis produktu 'SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Gwarancja: Brak gwarancji Kod Producenta: SELLO- 1R Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja: Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kod abonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Opis: Dzięki Sello kontakt z klientami będzie sprawniejszy na wszystkich etapach - od pierwszego pytania dotyczącego wystawianego produktu do zakończenia transakcji. Program umożliwia szybkie tworzenie serii listów za pomocą szablonów i automatyczne generowaniei wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Wbudowany klient poczty e-mail przypisuje wiadomości do konkretnej aukcji. zdania. Liczba użytkowników: Nieograniczona Liczba stanowisk: Nieograniczona Wersja językowa: polska Wymagania systemowe: system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 - bezpłatna wersja SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; Wymagania sprzętowe: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne dokomunikacji z serwisami aukcyjnymi. Informacje dodatkowe: Każdemu zależy na jak największej liczbie pozytywnych komentarzy. Zdarza się jednak, że odbiorca po otrzymaniu przesyłki nie wystawia opinii. Dzięki modułowi Komentarze szybko odnajdziesz takich klientów i będziesz mógł zachęcić ich do wyrażenia swojego www: Link na stronę opisu technicznego Numer części EAN: 5907616102386 P/N: 5907616102386
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [Insert S.A.]

    Kategoria: Elementy komputerowe / Oprogramowanie / InsertWysyłka: do 3 dni

    Program Insert Subiekt GT

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt GT System sprzedaży z obsługą magazynów Insert

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert/Linia Insert GT dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługow... Pełen opis produktu 'Insert Subiekt GT (lic. na 3 stanowiska) BOX Insert Subiekt GT (lic. na 3 stanowiska) BOX Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.' »

    Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.Podstawowe możliwości Subiekta GT: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT; pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (vendero), jak i na aukcjach (Sello).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert Subiekt GT (lic. na 3 stanowiska) BOX Insert Subiekt GT (lic. na 3 stanowiska) BOX Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert/Linia Insert GT dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalnościSubiekta GT, został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających... Pełen opis produktu 'Insert Subiekt GT Sfera (otwarty system sprzedaży)' »

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalnościSubiekta GT, został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających z wewnętrznych algorytmów systemu Subiekt GT. Mechanizm ten nosi nazwę Sfera dla Subiekta GT.Program powstał z myślą o użytkownikach, którzy wymagają od systemu do obsługi sprzedaży specyficznych rozwiązań lub rozszerzonej funkcjonalności. Subiekt GT Sfera jest dowodem na to, że dostosowanie programu do własnych potrzeb nie musi być kosztowne i czasochłonne.Sfera dla Subiekta GT stworzona została w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy.Subiekt GT Sfera jest częścią otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwemInsERT GT Sfera, w którego skład wchodzą również program finansowo-księgowyRewizor GT Sfera, program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera oraz program do zarządzania relacjami z klientami Gestor GT Sfera.Podstawowe możliwości Subiekta GT Sfera: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Przykładowe rozwiązania dotyczące dopasowania Subiekta GT do potrzeb danej firmy, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT: wystawianie faktur seryjnych, obsługiwanie zamówień składanych w sklepie internetowym, sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi. Opierając się na Sferze dla Subiekta GT można również stworzyć mechanizmy wykonywania operacji zbiorczych, mogą to być na przykład: zbiorcza kalkulacja cen, zbiorcza aktualizacja danych (np. zmiana stawki VAT), zbiorcze drukowanie i usuwanie, zbiorcze wywoływanie skutku magazynowego dla dokumentów. Z pomocą Sfery dla Subiekta GT możliwe będzie także napisanie rozwiązań, które zintegrują posiadane systemy.Subiekt GT Sfera otwiera zupełnie nowe możliwości, tylko od inwencji użytkownika zależy bowiem, jakie rozszerzenia zostaną stworzone, do czego zostaną wykorzystane, jak bardzo zmieni się codzienna praca z systemem do obsługi sprzedaży.Z rozbudowanych możliwości, jakie dajeSubiekt GT Sfera skorzystać mogą również dotychczasowi użytkownicy Subiekta GT, którzy zakupią dodatek Sfera dla Subiekta GT.  Poniżej prezentujemy opis przykładów wbudowanych w Sferę dla Subiekta GT i gotowych do wykorzystania. Są to rozwiązania praktyczne, których zadaniem jest pokazanie niektórych zastosowań Sfery dla Subiekta GT. Powstały one w oparciu o rozmaite narzędzia, tak by pokazać, że tylko od stopnia zaawansowania programisty zależy, które narzędzia będą wykorzystane.Nie są to oczywiście wszystkie rozwiązania, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT. Liczba ich jest praktycznie nieograniczona.Z przykładów tych można korzystać także w demonstracyjnej wersji Sfery dla Subiekta GT - ich działanie ograniczone jest jedynie czasowo do 15 dni.Uwaga! Przykłady są gotowe do użycia z danymi, które zgromadzone zostały w Subiekcie GT. Prosimy upewnić się, że dana operacja na pewno ma zostać wykonana.Zmiana stawki VAT dla grupy towarówAplikacja służy do zbiorczej zmiany stawki VAT dla wybranej grupy towarów. Funkcja przydatna jest w sklepach i magazynach, w zdecydowany sposób przyspiesza proces zmiany stawki podatku VAT przy jakichkolwiek zamianach tych stawek. Cała operacja trwa zaledwie kilka minut - należy wybrać grupę towarów (np. materiały budowlane), następnie ustalić początkową stawkę VAT (np. 7%) oraz stawkę docelową (np. 22%). Ważne są komunikaty potwierdzające zarówno chęć wykonania całej operacji, jak i sprawdzające poprawność wybranych stawek.Za pomocą takiej aplikacji można zbiorczo zmienić stawkę VAT danej grupie towarów. Wystarczy zdefiniować grupę towarów (np. materiały budowlane), podać początkową stawkę VAT (np. 7%) oraz stawkę docelową (np. 22%). Cała operacja trwa zaledwie kilka minut i zastępuję żmudną, monotonną pracę, w której łatwo o pomyłkę.Powielacz dokumentówNarzędzie, którego zadaniem jest powielenie istniejących dokumentów. Wśród rodzajów dokumentów do powielenia są: faktury sprzedaży, faktury zakupu i paragony. Wybór dokumentów do powielenia odbywać się może w dwojaki sposób: przez podanie daty wystawienia dokumentu - program przedstawi wszystkie, które mają daną datę, spośród nich będzie można wybrać te, które mają zostać powielone; wpisując numer dokumentu, który ma zostać powielony. Po znalezieniu odpowiedniego dokumentu wystarczy wcisnąć przycisk Powiel dokument.Zadaniem aplikacji jest powielenie istniejących dokumentów. Zdefiniować można jakich rodzajów dokumenty mogą być powielane. Aby ułatwić pracę, można zastosować kilka sposobów znajdowania właściwych dokumentów np. wg daty ich wystawienia, wg numeru dokumentu wSubiekcie GT itp. Jest to narzędzie bardzo przydatne np. w sprzedaży zbiorów towarów, które często są kupowane w podobnej konfiguracji - nie ma potrzeby wprowadzania ich za każdym razem od nowa - wystarczy powielić dokument.Faktury seryjneAplikacja umożliwiająca seryjne wystawianie faktur. Dla grupy kontrahentów posiadających wybraną cechę można zdefiniować listę trzech towarów lub usług. Dla wybranych danych następuje seryjne wystawienie faktur sprzedaży.Po uruchomieniu przykładu zostają wczytane i wyświetlone na listach rozwijanych zdefiniowane wSubiekcie GT cechy kontrahentów oraz towarów i usług. Dla każdego z trzech możliwych do zdefiniowania pól towarów lub usług należy kolejno: wybrać cechę towaru z listy Cecha, wybrać symbol towaru (lista Symbol), wówczas nazwa towaru zostaje automatycznie wstawiona w pole Nazwa, możliwe jest grupowe podanie ilości towarów lub usług przeznaczonych do wpisania na fakturę; dodatkowo możliwe jest podanie ilości każdego towaru dla każdego kontrahenta osobno. Aby wybrać grupę kontrahentów należy wybrać z listy rozwijanej odpowiednią cechę kontrahentów. Zostanie wówczas wyświetlona lista kontrahentów zawierających tą cechę. Listę tą można modyfikować: usuwać całe wiersze, dopisywać kontrahentów - wymagany jest jedynie poprawny symbol kontrahenta, dla którego ma zostać wystawiona faktura. Na liście tej nie mogą pozostać puste miejsca pomiędzy kontrahentami.W celu wystawienia serii faktur, po przygotowaniu niezbędnych danych, należy użyć przyciskuWystaw serię faktur VAT. W tym miejscu system zapyta się czy wydrukować wystawiane faktury. Po zapisaniu każdej faktury następuje wpisanie jej danych do pól zatytułowanychWystawione faktury VAT.Jeśli liczba towarów w magazynie będzie niewystarczająca, proces wystawiania faktur zostanie przerwany, a użytkownik otrzyma komunikat z informacją o braku towaru.Dodatkowo system umożliwia edycję danych zaznaczonego towaru, kontrahenta oraz wystawionego dokumentu.Uwaga! Aplikacja została napisana w języku Visual Basic for Applications jako arkusz programuMicrosoft Office Excel w wersji 2000 lub wyższej, zatem do jej uruchomienia niezbędne jest posiadanie tego programu.Edycja danych kontrahentaAby z zewnętrznej aplikacji dostać się do złożonych danych kontrahenta zawartych w Subiekcie GT, wystarczy prosty kod. Po jego użyciu możliwa jest także manipulacja danymi i komunikacji. Wystarczy jedynie podać symbol kontrahenta lub jego NIP, by otwarte zostało okno edycji jego danych.Możliwe jest napisanie kodu, który umożliwi proste dostanie się do danych kontrahenta zawartych w Subiekcie GT oraz modyfikacja ich z zewnątrz. Należy zdefiniować kryteria wyszukiwania kontrahenta (np. NIP, nazwa, symbol) w Subiekcie GT. Ten przykład pokazuje łatwość zastosowania Subiekta GT Sfery.Aktywacja kontrahentówZautomatyzowana może zostać praca związana z grupą kontrahentów. W tym przykładzie pokazano jak łatwo zmieniać ich status. Przeglądane są wszystkie obiekty w kolekcji Kontrahenci, wszystkim którzy mają status Nieaktywny, zostanie on automatycznie zmieniony na Aktywny. W podobny sposób zautomatyzować można o wiele bardziej zaawansowane rozwiązania.Możliwe jest zautomatyzowanie niektórych działań na grupie np. kontrahentów. Najprostszym przykładem będzie automatyczna zmiana ich statusu np. z Nieaktywnego na Aktywny.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert Subiekt GT Sfera (otwarty system sprzedaży)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert/Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt nexo PRO  to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja  Subiekta nexo  – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu... Pełen opis produktu 'Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska' »

    Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma;  faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO.  Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK -pobierz); zaawansowane pola własne do obiektów systemu; definiowanie własnych raportów i wydruków; korekta kosztu dostaw; sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień; widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia;  widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu oraz „Asortyment na zleceniach do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;  możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;    możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); kompensaty wielowalutowe; sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert/Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt nexo PRO  to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja  Subiekta nexo  – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu... Pełen opis produktu 'Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) Licencja na jedno stanowisko' »

    Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma;  faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO.  Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK -pobierz); zaawansowane pola własne do obiektów systemu; definiowanie własnych raportów i wydruków; korekta kosztu dostaw; sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień; widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia;  widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu oraz „Asortyment na zleceniach do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;  możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;    możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); kompensaty wielowalutowe; sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) Licencja na jedno stanowisko

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert/Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

    asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. ... Pełen opis produktu 'Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na jedno stanowisko' »

    Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo(system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).Najważniejsze możliwości Subiekta nexo: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe,  wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na jedno stanowisko

  • [Insert S.A.]

    Kategoria: Elementy komputerowe / Oprogramowanie / InsertWysyłka: do 3 dni

    System sprzedaży mobilnej, ściśle zintegrowany z Subiektem GT Pełen opis produktu 'mobilny Subiekt System sprzedaży mobilnej zintegrowany z Subiektem GT Insert' »

    System sprzedaży mobilnej, ściśle zintegrowany z Subiektem GT
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o mobilny Subiekt System sprzedaży mobilnej zintegrowany z Subiektem GT Insert

  • Subiekt GT - system sprzedaży w sklepie internetowym Sklep.zafiskalizuj.pl

    Powiększ zdjęcie

    835,35 zł
    982,77 zł

    [Insert]

    Kategoria: Oprogramowanie>InsertWysyłka: od ręki

    Możliwości programu SUBIEKT GTSubiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego,... Pełen opis produktu 'Subiekt GT - system sprzedaży' »

    Możliwości programu SUBIEKT GTSubiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp.Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT - program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT - system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT - system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.Podstawowe możliwości Subiekta GT:pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe);pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.);pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT - dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety - niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie - zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello).Wymagania systemowe Subiekta GT:komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym);256 MB pamięci RAM (lub więcej);system operacyjny Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 (lub nowszy);Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy);około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008 lub 2008 R2 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server);dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków)....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt GT - system sprzedaży

  • Sello obsluga aukcji dla Subiekt GT - Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjne - system wspomagający sprzedaż w serwisach aukcyjnych. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    152,10 zł
    169,00 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Sprzedaż - Magazyn > Sprzedaż z magazynem

    bezpośrednio do transakcji w programie sprzedawcy. Sello współpracuje z popularnym systemem sprzedaży Subiekt GT . Dzięki temu można sprzedawać towary z Subiekta GT na aukcjach internetowych,... Pełen opis produktu 'Sello obsluga aukcji dla Subiekt GT - Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjne - system wspomagający sprzedaż w serwisach aukcyjnych.' »

    Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.Sello umożliwia szybkie przygotowanie serii aukcji i śledzenie ich przebiegu. Pozwala lepiej kontrolować płatności od klientów i zarządzać komentarzami. Pomaga przygotować paczki i stworzyć dla nich odpowiednie druki. Sello znacznie ułatwia kontakty z klientami dzięki kompleksowej obsłudze poczty elektronicznej. Umożliwia tworzenie serii listów za pomocą szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Otrzymane e-maile zostają automatycznie podpięte do aukcji, transakcji, paczek i klientów. Strefa Sello udostępnia klientom strony internetowe zawierające informacje o stanie realizacji transakcji. Za pośrednictwem tych stron klient może zmienić adres do wysyłki, poprosić o wystawienie faktury VAT lub wprowadzić uwagi, które zostaną przesłane bezpośrednio do transakcji w programie sprzedawcy.Sello współpracuje z popularnym systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki temu można sprzedawać towary z Subiekta GT na aukcjach internetowych, wystawiać faktury, paragony itp.Najważniejsze funkcje: obsługa serwisów z rodziny Allegro: Allegro.pl, Aukro.cz, Molotok.ru, TeszVesz.hu; obsługa serwisu eBay w wersji polskiej, niemieckiej, angielskiej i amerykańskiej; możliwość obserwowania przebiegu wszystkich aukcji w jednym miejscu; obsługa wielu kont z serwisów aukcyjnych; łatwe i szybkie przygotowywanie aukcji, tworzenie opisów, wiadomości do klientów i komentarzy dzięki wbudowanym szablonom; zbiorcze wystawianie aukcji; przeliczanie transakcji na inną walutę; zbiorcza obsługa paczek poprzez listy wysyłkowe; przygotowywanie wszystkich niezbędnych wydruków do paczek, w tym obsługa pul numerów nadawczych od Poczty Polskiej; możliwość dostosowania dostępnych wydruków do potrzeb użytkowników dzięki wbudowanemu edytorowi; jednoczesna obsługa wielu kont pocztowych; automatyczne rozpoznawanie i przypisywane wiadomości do klienta, aukcji, transakcji lub paczki; możliwość zdefiniowania wiadomości automatycznych, generowanych po pewnych zdarzeniach w programie, np. rejestracja wpłaty od klienta czy wysłanie paczki; pobieranie i wystawianie komentarzy do transakcji; możliwość pracy wielu użytkowników na wspólnej bazie danych; automatyczne wysyłanie i odbieranie danych; współpraca z Subiektem GT (pobieranie informacji o towarach i ich stanach z Subiekta GT do Sello; wystawianie zamówień i dokumentów sprzedaży w Subiekcie GT); przygotowywanie wydruków magazynowych zawierających listę towarów do danej paczki; reguły wiadomości pozwalające lepiej rozdzielać i segregować otrzymane wiadomości; udostępnienie internetowych stron transakcji w Strefie Sello, dzięki którym klient może sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia oraz wprowadzić do niego zmiany; szablony opisów aukcji, umożliwiające łatwe przygotowanie całej serii estetycznych aukcji; notatki do aukcji; ponowne wystawianie aukcji z uwzględnieniem towarów niesprzedanych. Wymagania systemowe: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja MS SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; przeglądarka Microsoft Internet Explorer 6.0 lub nowsza; pakiet Microsoft .NET Framework 2.0; zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne do komunikacji z serwisami aukcyjnymi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sello obsluga aukcji dla Subiekt GT - Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjne - system wspomagający sprzedaż w serwisach aukcyjnych.

  • [Insert]

    Kategoria: Oprogramowanie > Oprogramowanie obsługujące sprzedażWysyłka: od ręki

    ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne dokomunikacji z serwisami aukcyjnymi. Wymagania systemowe: system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz... Pełen opis produktu 'SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Gwarancja: Brak gwarancji Ilość w opakowaniu zbiorczym - orientacyjnie: 1 szt. Informacje dodatkowe: Każdemu zależy na jak największejliczbie pozytywnych komentarzy. Zdarza się jednak, że odbiorca pootrzymaniu przesyłki nie wystawia opinii. Dzięki modułowiKomentarze szybko odnajdziesz takich klientów i będziesz mógłzachęcić ich do wyrażenia swojego Kod Producenta: SELLO- 1R Liczba stanowisk: Nieograniczona Liczba użytkowników: Nieograniczona Opis: Dzięki Sello kontakt z klientami będzie sprawniejszyna wszystkich etapach - od pierwszego pytania dotyczącegowystawianego produktu do zakończenia transakcji. Program umożliwiaszybkie tworzenie serii listów za pomocą szablonów i automatycznegenerowaniei wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenieotrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Wbudowanyklient poczty e-mail przypisuje wiadomości do konkretnejaukcji. Opis dodatkowy: zdania. Orientacyjna waga brutto: 240 g Orientacyjna waga brutto opak. zbior.: 240 g Pakiet zawiera: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kodabonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Wersja: Abonament roczny do jednego konta z serwisuaukcyjnego. Wersja językowa: polska www: www.sello.pl www Wymagania sprzętowe: komputer z procesorem co najmniej 800MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejscana dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); zalecanarozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędnedokomunikacji z serwisami aukcyjnymi. Wymagania systemowe: system operacyjny Microsoft Windows2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server2005 - bezpłatna wersja SQL Server 2005 Express Edition dostarczonajest wraz z programem; system operacyjny Microsoft Windows 2000 lubnowszy; Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet zserwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na wszystkichetapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzezśledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [INSERT]

    Kategoria: Programy dla firm

    Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu... Pełen opis produktu 'Subiekt Nexo PRO system wspomagania sprzedaży' »

    Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania. Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców. Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy. Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo. Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań; zaawansowane pola własne do obiektów systemu; definiowanie własnych raportów i wydruków; korekta kosztu dostaw; sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień; widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”; widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców; możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty; możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt Nexo PRO system wspomagania sprzedaży

  • [INSERT]

    Kategoria: Programy dla firm

    asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt... Pełen opis produktu 'Subiekt Nexo system wspomagania sprzedaży' »

    Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę. Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze. Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość). Najważniejsze możliwości Subiekta nexo: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt Nexo system wspomagania sprzedaży

  • [INSERT]

    Kategoria: Programy dla firm

    , sprzedaż według asortymentu, sprzedaż w okresie itd.; sprzedaż do Jednostek Samorządu Terytorialnego; możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania... Pełen opis produktu 'mikroSubiekt dla Windows uproszczony system sprzedaży' »

    Prosty program do fakturowania Mikrosubiekt to prosty, przyjazny w obsłudze program do obsługi sprzedaży detalicznej i fakturowanej, stosowany w firmach sprzedających usługi lub w firmach handlowych nie prowadzących magazynu. Możliwości Mikrosubiekta obsługa faktur VAT, paragonów i faktur korygujących; obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów; przypisanie domyślnych marż dla towarów; wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników; sprzedaż do Jednostek Samorządu Terytorialnego; sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa); Współpraca z drukarkami fiskalnymi Program ma możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych. Współpracuje z wieloma modelami drukarek. Pozostałe możliwości Mikrosubiekta wiele podstawowych zestawień, takich jak bilans, sprzedaż według asortymentu, sprzedaż w okresie itd.; sprzedaż do Jednostek Samorządu Terytorialnego; możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe Insertu (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT); współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2, 2012, 2014 oraz 2016; współpraca z systemami operacyjnymi: Windows 7, 8, 8.1, 10, Windows Server 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016;
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o mikroSubiekt dla Windows uproszczony system sprzedaży

  • [InsERT]

    Kategoria: Komputery i laptopy > Oprogramowanie > BiuroweWysyłka: do 3 dni

    Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługow... Pełen opis produktu 'InsERT Subiekt GT dla Windows (system sprzedaży)' »

    Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem. Podstawowe możliwości Subiekta GT:pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT;pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (vendero), jak i na aukcjach (Sello).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o InsERT Subiekt GT dla Windows (system sprzedaży)

  • [INSERT]

    Kategoria: Programy dla firm

    systemami, czy sklepami internetowymi sprawia, że program jest jednym z najczęściej wybieranych w Polsce. Subiekt GT częścią linii Insert GT System sprzedaży Subiekt GT... Pełen opis produktu 'Subiekt GT - system sprzedaży' »

    Subiekt GT - program do obsługi sprzedaży z magazynem Jeden z najpopularniejszych w Polsce programów do obsługi firmy. Twórca oprogramowania, firma Insert, od 25 lat dostarczyła na rynek ponad 100 tys. licencji Subiekt GT. Program jest kolejną wersją znanych systemów: Subiekta 4, Subiekta 5, Subiekta dla Windows. Łatwość wdrożenia, obsługi oraz mnogość różnego rodzaju integracji z zewnętrznymi systemami, czy sklepami internetowymi sprawia, że program jest jednym z najczęściej wybieranych w Polsce. Subiekt GT częścią linii Insert GT System sprzedaży Subiekt GT stanowi bazę linii Insert GT, do której należą: Rachmistrz GT - program do prowadzenia uproszczonej księgowości (książka przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego) Rewizor GT - program do prowadzenia pełnej księgowości (księga handlowa) Gestor GT - system zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gratyfikant GT - program do prowadzenia kadr i płac Wszystkie programy mogą pracować na jednej bazie danych, dzięki dane są bezproblemowo wymieniane między programami. Program dostarczany jest z bezpłatną wersją silnika baz danych Microsoft SQL Server Express Edition. Minimalne wymagania sprzętowe: system operacyjny Windows 7 lub wyższy, komputer z procesorem minimum 1GHz, pamięcią minimum 1GB RAM, dyskiem twardym minimum 500 MB wolnego miejsca. Możliwości Subiekta GT Program ma bardzo dużo funkcjonalności. Podstawowe to: obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; obsługa kartotek kontrahentów, w tym typowych informacji CRM jak e-mail, kontakt itp.; prowadzenie kartotek towarowych (w tym obsługa wariantów), usług, kompletów, opakowań zwrotnych, możliwość osadzania zdjęć, 10 poziomów cen z wyliczaniem marż itp.; obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa rachunków bankowych (w każdej walucie) wraz z obsługą wpłat, wypłat, transferów, wyciągów bankowych; obsługa rozrachunków (należności, zobowiązania); generowanie zestawień, raportów i analiz (możliwość tworzenia własnych raportów); współpraca z systemem CRM (Gestor GT) i systemem księgowym (Rachmistrz lub Rewizor GT). Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi Program ma możliwość współpracy z takimi urządzeniami jak: drukarki fiskalne: Posnet, Novitus, Elzab, Emar; czytniki kodów kreskowych; terminale płatnicze, niektóre modele qz oferty: Paytel, First Data (Polcard), Polskie ePłatności, eService, Elavon; kasy fiskalne, większość modeli: Posnet, Novitus, Elzab, Datecs (współpraca z kasami polega na ich programowaniu i odczytywaniu danych o sprzedaży); wagi etykietujące, niektóre modele: CAS, Dibal, Medesa. Bezpłatna opieka posprzedażna Nabywcy programu Subiekt GT przysługuje: dostęp do aktualnej wersji programu (e-abonament), przez 3-mce od daty aktywacji; telekonsultant (pytania i problemy po-instalacyjne, analizy baz danych (do 10 razy, np. w przypadku awarii sprzętu)), przez 3-mce od daty aktywacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt GT - system sprzedaży

  • [INSERT]

    Kategoria: Programy dla firmWysyłka: od ręki

    Subiekt Sprint 2  to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych),... Pełen opis produktu 'Subiekt Sprint 2 - system sprzedaży detalicznej' »

    Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem. System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.  Sprzedaż – najważniejsze funkcje: wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami; obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos); obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;  obsługa ekranów dotykowych; przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie; obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon);  łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej; możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy); obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców;  możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy; identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT); obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem); obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą; anulowanie pozycji i całego dokumentu; drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych; w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).   Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje: konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową;  kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców;  zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki;  współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym. Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2: nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie;  zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego;  zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk;  drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych;  przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową);  usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego;  możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu;  możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem;  dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39; filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt Sprint 2 - system sprzedaży detalicznej


Techkas.pl

Kasy i drukarki fiskalne, wagi, drukarki etykiet, czytniki kodów oraz terminale POS.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.02.2010
insert, zebra, posnet, cas, elzab, novitus, blitz, aclas, dymo, datecs
Produkty w ofercie: 363
Promocje: 40
Wysyłka do 3 dni: 321
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Elecomp

Sprzęt oraz akcesoria IT.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 21.10.2012
activejet, hewlett-packard, philips, gembird, lenovo, hasbro, blow, modecom, actis, esperanza
Produkty w ofercie: 12264
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 12264
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Nowalu.pl

Programy dla firm.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 02.06.2010
insert s.a., reset2 sp zo.o., streamsoft, nowalu
Produkty w ofercie: 93
Promocje: 66
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Primasklep.pl

Zaawansowane technologie sprzedaży - od kas fiskalnych przez systemy komputerowe, wagi systemy kodów kreskowych. Pomożemy usprawnić procesy sprzedaży w Twojej firmie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.03.2010
insert, elzab, posnet, dibal, activejet, honeywell, cas, gbc, tb, datalogic
Produkty w ofercie: 445
Promocje: 5
Wysyłka do 3 dni: 288
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Radkomp

Zestawy oraz podzespoły komputerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.02.2013
activejet, hewlett-packard, intel, lenovo, kingston, planet, esperanza, fujitsu, gembird, supermicro
Produkty w ofercie: 13912
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Soft-PC.pl

Sprzęt oraz akcesoria komputerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.08.2010
activejet, 4world, inne, samsung, esperanza, phobya, epson, gembird, canon, tb print
Produkty w ofercie: 25164
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 14
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Olimp.sklep.pl

Sprzęt cyfrowy oraz części i akcesoria do komputerów.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.02.2007
activejet, hewlett-packard, samsung, gembird, esperanza, no name, modecom, asus, lenovo, sony
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Rettpol.com.pl

Systemy telewizji przemysłowej, alarmy oraz centrale telefoniczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.01.2010
import, pulsar, bcs, satel, miwi-urmet, kraj, jablotron, aco, commax, dahua
Produkty w ofercie: 7238
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 7238
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Nubla.pl

Konsole, gry, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.12.2016
lego, nintendo, playmobil, hasbro, portal games, mattel, epoch, spin master, trefl, hori
Produkty w ofercie: 1042
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 692
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bestcom

Programy i gry komputerowe, sprzęt komputerowy
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2012
activejet, hewlett-packard, kingston, esperanza, lenovo, goodram, modecom, targus, ibox, samsung electronics polska
Produkty w ofercie: 3688
Promocje: 12
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Rcom

Akcesoria oraz sprzęt komputerowy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.04.2012
insert s.a.
Produkty w ofercie: 108
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sklep.zafiskalizuj.pl

Urządzenia i oprogramowanie dla firm i sklepów.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.08.2010
novitus, posnet, cipherlab, elzab, insoft, honeywell / metrologic, farimex polska, elcom, torell, emar
Produkty w ofercie: 60
Promocje: 36
Wysyłka do 3 dni: 60
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Elbicom

Urządzenia komputerowe oraz sieciowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 08.01.2013
whitenergy, esperanza, hp, qoltec, 4world, kingston, gembird, lenovo, intel, asus
Produkty w ofercie: 17955
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 17954
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Pc-inet

Sprzęt oraz akcesoria komputerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.01.2013
activejet, hewlett-packard, kingston, esperanza, gembird, modecom, asus, ibox, samsung electronics polska, whitenergy
Produkty w ofercie: 7793
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0