Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Subiekt Sprint - licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży - system szybkiej sprzedaży dedtalicznej. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    442,80 zł
    492,00 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Sprzedaż - Magazyn > Sprzedaż z magazynem

    , samoobsługowe itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT , z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach. Subiekt Sprint pozwala na maksymalne... Pełen opis produktu 'Subiekt Sprint - licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży - system szybkiej sprzedaży dedtalicznej.' »

    Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem. System składa się z dwóch modułów - Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru, co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych zakupów).Sprzedaż - najważniejsze funkcje: identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, za pomocą mechanizmu InsTYNKT); drukowanie fiskalne - drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji na dokumencie sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego dokumentu (wszystkich pozycji) po zakończeniu transakcji; przyjmowanie płatności w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta, bon); obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, klawiaturowych czytników kodów kreskowych, czytników kart magnetycznych, wyświetlaczy, szuflad; możliwość udzielenia rabatu lub zmiany ceny; możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy; anulowanie pozycji i całego dokumentu; wystawianie paragonów i faktur. Zarządzanie sklepem - najważniejsze funkcje: współpraca z Subiektem GT - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych o podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży; zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja), cenniki; delegowanie i rozliczanie sprzedawców/kasjerów; zarządzanie personelem - nadawanie uprawnień użytkownikom. Wymagania systemowe: Subiekt GT w wersji 1.20 (lub nowszej); komputer z procesorem 800 MHz (lub lepszym); 256 MB pamięci RAM (lub więcej); system operacyjny Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 (lub nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy); około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD; platforma .NET Framework 2.0 (dostarczana na płycie instalacyjnej); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków). Wymagania sprzętowe: dowolny klawiaturowy czytnik kodów kreskowych; drukarka fiskalna Emar Printo 57t lub Elzab Mera.  
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt Sprint - licencja na pierwsze stanowisko sprzedaży - system szybkiej sprzedaży dedtalicznej.

  • [INSERT]

    Kategoria: Oprogramowanie

    Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetow... Pełen opis produktu 'Sello system sprzedaży w serwisach aukcyjnych' »

    Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sello system sprzedaży w serwisach aukcyjnych

  • [Insert]

    Kategoria: Kategorie > Oprogramowanie > Oprogramowanie obsługujące sprzedaż

    aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja : Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera : warunki... Pełen opis produktu 'SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Gwarancja: Brak gwarancji Kod Producenta: SELLO- 1R Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja: Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kod abonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Opis: Dzięki Sello kontakt z klientami będzie sprawniejszy na wszystkich etapach - od pierwszego pytania dotyczącego wystawianego produktu do zakończenia transakcji. Program umożliwia szybkie tworzenie serii listów za pomocą szablonów i automatyczne generowaniei wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Wbudowany klient poczty e-mail przypisuje wiadomości do konkretnej aukcji. zdania. Liczba użytkowników: Nieograniczona Liczba stanowisk: Nieograniczona Wersja językowa: polska Wymagania systemowe: system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 - bezpłatna wersja SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; Wymagania sprzętowe: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne dokomunikacji z serwisami aukcyjnymi. Informacje dodatkowe: Każdemu zależy na jak największej liczbie pozytywnych komentarzy. Zdarza się jednak, że odbiorca po otrzymaniu przesyłki nie wystawia opinii. Dzięki modułowi Komentarze szybko odnajdziesz takich klientów i będziesz mógł zachęcić ich do wyrażenia swojego www: Link na stronę opisu technicznego Numer części EAN: 5907616102386 P/N: 5907616102386
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [Insert]

    Kategoria: Oprogramowanie > Oprogramowanie obsługujące sprzedaż

    aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja : Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera : ... Pełen opis produktu 'SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Gwarancja: Brak gwarancji Kod Producenta: SELLO- 1R Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja: Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kod abonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Opis: Dzięki Sello kontakt z klientami będzie sprawniejszy na wszystkich etapach - od pierwszego pytania dotyczącego wystawianego produktu do zakończenia transakcji. Program umożliwia szybkie tworzenie serii listów za pomocą szablonów i automatyczne generowaniei wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Wbudowany klient poczty e-mail przypisuje wiadomości do konkretnej aukcji. zdania. Liczba użytkowników: Nieograniczona Liczba stanowisk: Nieograniczona Wersja językowa: polska Wymagania systemowe: system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 - bezpłatna wersja SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; Wymagania sprzętowe: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne dokomunikacji z serwisami aukcyjnymi. Informacje dodatkowe: Każdemu zależy na jak największej liczbie pozytywnych komentarzy. Zdarza się jednak, że odbiorca po otrzymaniu przesyłki nie wystawia opinii. Dzięki modułowi Komentarze szybko odnajdziesz takich klientów i będziesz mógł zachęcić ich do wyrażenia swojego www: Link na stronę opisu technicznego Numer części EAN: 5907616102386 P/N: 5907616102386 P/N:: 5907616102386 Numer części EAN:: 5907616102386
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [INSERT]

    Kategoria: Oprogramowanie

    Subiekt GT to nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów. Pełen opis produktu 'Subiekt GT - system sprzedaży' »

    Subiekt GT to nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt GT - system sprzedaży

  • [Insert]

    Kategoria: Oprogramowanie > Oprogramowanie obsługujące sprzedaż

    aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja : Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera : ... Pełen opis produktu 'SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Gwarancja: Brak gwarancji Kod Producenta: SELLO- 1R Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja: Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kod abonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Opis: Dzięki Sello kontakt z klientami będzie sprawniejszy na wszystkich etapach - od pierwszego pytania dotyczącego wystawianego produktu do zakończenia transakcji. Program umożliwia szybkie tworzenie serii listów za pomocą szablonów i automatyczne generowaniei wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Wbudowany klient poczty e-mail przypisuje wiadomości do konkretnej aukcji. zdania. Liczba użytkowników: Nieograniczona Liczba stanowisk: Nieograniczona Wersja językowa: polska Wymagania systemowe: system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 - bezpłatna wersja SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; Wymagania sprzętowe: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne dokomunikacji z serwisami aukcyjnymi. Informacje dodatkowe: Każdemu zależy na jak największej liczbie pozytywnych komentarzy. Zdarza się jednak, że odbiorca po otrzymaniu przesyłki nie wystawia opinii. Dzięki modułowi Komentarze szybko odnajdziesz takich klientów i będziesz mógł zachęcić ich do wyrażenia swojego www: Link na stronę opisu technicznego Numer części EAN: 5907616102386 P/N: 5907616102386 P/N:: 5907616102386 Numer części EAN:: 5907616102386
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Oprogramowanie Insert/Linia Insert GT dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalnościSubiekta GT, został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających... Pełen opis produktu 'Insert Subiekt GT Sfera (otwarty system sprzedaży)' »

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalnościSubiekta GT, został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających z wewnętrznych algorytmów systemu Subiekt GT. Mechanizm ten nosi nazwę Sfera dla Subiekta GT.Program powstał z myślą o użytkownikach, którzy wymagają od systemu do obsługi sprzedaży specyficznych rozwiązań lub rozszerzonej funkcjonalności. Subiekt GT Sfera jest dowodem na to, że dostosowanie programu do własnych potrzeb nie musi być kosztowne i czasochłonne.Sfera dla Subiekta GT stworzona została w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy.Subiekt GT Sfera jest częścią otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwemInsERT GT Sfera, w którego skład wchodzą również program finansowo-księgowyRewizor GT Sfera, program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera oraz program do zarządzania relacjami z klientami Gestor GT Sfera.Podstawowe możliwości Subiekta GT Sfera: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Przykładowe rozwiązania dotyczące dopasowania Subiekta GT do potrzeb danej firmy, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT: wystawianie faktur seryjnych, obsługiwanie zamówień składanych w sklepie internetowym, sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi. Opierając się na Sferze dla Subiekta GT można również stworzyć mechanizmy wykonywania operacji zbiorczych, mogą to być na przykład: zbiorcza kalkulacja cen, zbiorcza aktualizacja danych (np. zmiana stawki VAT), zbiorcze drukowanie i usuwanie, zbiorcze wywoływanie skutku magazynowego dla dokumentów. Z pomocą Sfery dla Subiekta GT możliwe będzie także napisanie rozwiązań, które zintegrują posiadane systemy.Subiekt GT Sfera otwiera zupełnie nowe możliwości, tylko od inwencji użytkownika zależy bowiem, jakie rozszerzenia zostaną stworzone, do czego zostaną wykorzystane, jak bardzo zmieni się codzienna praca z systemem do obsługi sprzedaży.Z rozbudowanych możliwości, jakie dajeSubiekt GT Sfera skorzystać mogą również dotychczasowi użytkownicy Subiekta GT, którzy zakupią dodatek Sfera dla Subiekta GT.  Poniżej prezentujemy opis przykładów wbudowanych w Sferę dla Subiekta GT i gotowych do wykorzystania. Są to rozwiązania praktyczne, których zadaniem jest pokazanie niektórych zastosowań Sfery dla Subiekta GT. Powstały one w oparciu o rozmaite narzędzia, tak by pokazać, że tylko od stopnia zaawansowania programisty zależy, które narzędzia będą wykorzystane.Nie są to oczywiście wszystkie rozwiązania, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT. Liczba ich jest praktycznie nieograniczona.Z przykładów tych można korzystać także w demonstracyjnej wersji Sfery dla Subiekta GT - ich działanie ograniczone jest jedynie czasowo do 15 dni.Uwaga! Przykłady są gotowe do użycia z danymi, które zgromadzone zostały w Subiekcie GT. Prosimy upewnić się, że dana operacja na pewno ma zostać wykonana.Zmiana stawki VAT dla grupy towarówAplikacja służy do zbiorczej zmiany stawki VAT dla wybranej grupy towarów. Funkcja przydatna jest w sklepach i magazynach, w zdecydowany sposób przyspiesza proces zmiany stawki podatku VAT przy jakichkolwiek zamianach tych stawek. Cała operacja trwa zaledwie kilka minut - należy wybrać grupę towarów (np. materiały budowlane), następnie ustalić początkową stawkę VAT (np. 7%) oraz stawkę docelową (np. 22%). Ważne są komunikaty potwierdzające zarówno chęć wykonania całej operacji, jak i sprawdzające poprawność wybranych stawek.Za pomocą takiej aplikacji można zbiorczo zmienić stawkę VAT danej grupie towarów. Wystarczy zdefiniować grupę towarów (np. materiały budowlane), podać początkową stawkę VAT (np. 7%) oraz stawkę docelową (np. 22%). Cała operacja trwa zaledwie kilka minut i zastępuję żmudną, monotonną pracę, w której łatwo o pomyłkę.Powielacz dokumentówNarzędzie, którego zadaniem jest powielenie istniejących dokumentów. Wśród rodzajów dokumentów do powielenia są: faktury sprzedaży, faktury zakupu i paragony. Wybór dokumentów do powielenia odbywać się może w dwojaki sposób: przez podanie daty wystawienia dokumentu - program przedstawi wszystkie, które mają daną datę, spośród nich będzie można wybrać te, które mają zostać powielone; wpisując numer dokumentu, który ma zostać powielony. Po znalezieniu odpowiedniego dokumentu wystarczy wcisnąć przycisk Powiel dokument.Zadaniem aplikacji jest powielenie istniejących dokumentów. Zdefiniować można jakich rodzajów dokumenty mogą być powielane. Aby ułatwić pracę, można zastosować kilka sposobów znajdowania właściwych dokumentów np. wg daty ich wystawienia, wg numeru dokumentu wSubiekcie GT itp. Jest to narzędzie bardzo przydatne np. w sprzedaży zbiorów towarów, które często są kupowane w podobnej konfiguracji - nie ma potrzeby wprowadzania ich za każdym razem od nowa - wystarczy powielić dokument.Faktury seryjneAplikacja umożliwiająca seryjne wystawianie faktur. Dla grupy kontrahentów posiadających wybraną cechę można zdefiniować listę trzech towarów lub usług. Dla wybranych danych następuje seryjne wystawienie faktur sprzedaży.Po uruchomieniu przykładu zostają wczytane i wyświetlone na listach rozwijanych zdefiniowane wSubiekcie GT cechy kontrahentów oraz towarów i usług. Dla każdego z trzech możliwych do zdefiniowania pól towarów lub usług należy kolejno: wybrać cechę towaru z listy Cecha, wybrać symbol towaru (lista Symbol), wówczas nazwa towaru zostaje automatycznie wstawiona w pole Nazwa, możliwe jest grupowe podanie ilości towarów lub usług przeznaczonych do wpisania na fakturę; dodatkowo możliwe jest podanie ilości każdego towaru dla każdego kontrahenta osobno. Aby wybrać grupę kontrahentów należy wybrać z listy rozwijanej odpowiednią cechę kontrahentów. Zostanie wówczas wyświetlona lista kontrahentów zawierających tą cechę. Listę tą można modyfikować: usuwać całe wiersze, dopisywać kontrahentów - wymagany jest jedynie poprawny symbol kontrahenta, dla którego ma zostać wystawiona faktura. Na liście tej nie mogą pozostać puste miejsca pomiędzy kontrahentami.W celu wystawienia serii faktur, po przygotowaniu niezbędnych danych, należy użyć przyciskuWystaw serię faktur VAT. W tym miejscu system zapyta się czy wydrukować wystawiane faktury. Po zapisaniu każdej faktury następuje wpisanie jej danych do pól zatytułowanychWystawione faktury VAT.Jeśli liczba towarów w magazynie będzie niewystarczająca, proces wystawiania faktur zostanie przerwany, a użytkownik otrzyma komunikat z informacją o braku towaru.Dodatkowo system umożliwia edycję danych zaznaczonego towaru, kontrahenta oraz wystawionego dokumentu.Uwaga! Aplikacja została napisana w języku Visual Basic for Applications jako arkusz programuMicrosoft Office Excel w wersji 2000 lub wyższej, zatem do jej uruchomienia niezbędne jest posiadanie tego programu.Edycja danych kontrahentaAby z zewnętrznej aplikacji dostać się do złożonych danych kontrahenta zawartych w Subiekcie GT, wystarczy prosty kod. Po jego użyciu możliwa jest także manipulacja danymi i komunikacji. Wystarczy jedynie podać symbol kontrahenta lub jego NIP, by otwarte zostało okno edycji jego danych.Możliwe jest napisanie kodu, który umożliwi proste dostanie się do danych kontrahenta zawartych w Subiekcie GT oraz modyfikacja ich z zewnątrz. Należy zdefiniować kryteria wyszukiwania kontrahenta (np. NIP, nazwa, symbol) w Subiekcie GT. Ten przykład pokazuje łatwość zastosowania Subiekta GT Sfery.Aktywacja kontrahentówZautomatyzowana może zostać praca związana z grupą kontrahentów. W tym przykładzie pokazano jak łatwo zmieniać ich status. Przeglądane są wszystkie obiekty w kolekcji Kontrahenci, wszystkim którzy mają status Nieaktywny, zostanie on automatycznie zmieniony na Aktywny. W podobny sposób zautomatyzować można o wiele bardziej zaawansowane rozwiązania.Możliwe jest zautomatyzowanie niektórych działań na grupie np. kontrahentów. Najprostszym przykładem będzie automatyczna zmiana ich statusu np. z Nieaktywnego na Aktywny.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert Subiekt GT Sfera (otwarty system sprzedaży)

  • Subiekt GT - system sprzedaży w sklepie internetowym Sklep.zafiskalizuj.pl

    Powiększ zdjęcie

    835,35 zł
    982,77 zł

    [Insert]

    Kategoria: Oprogramowanie>InsertWysyłka: od ręki

    Możliwości programu SUBIEKT GTSubiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego,... Pełen opis produktu 'Subiekt GT - system sprzedaży' »

    Możliwości programu SUBIEKT GTSubiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp.Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT - program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT - system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT - system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.Podstawowe możliwości Subiekta GT:pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe);pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.);pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT - dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety - niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie - zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello).Wymagania systemowe Subiekta GT:komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym);256 MB pamięci RAM (lub więcej);system operacyjny Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 (lub nowszy);Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy);około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008 lub 2008 R2 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server);dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków)....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt GT - system sprzedaży

  • [INSERT]

    Kategoria: Oprogramowanie

    Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu... Pełen opis produktu 'Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży)' »

    Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania. Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców. Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy. Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo. Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań; zaawansowane pola własne do obiektów systemu; definiowanie własnych raportów i wydruków; korekta kosztu dostaw; sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień; widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”; widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców; możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty; możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży)

  • [import]

    Kategoria: Wszystkie produkty

    słowom potencjalnego klienta, które są tylko przewrotną próbą ucieczki z sytuacji sprzedażowej. Polecam tę książkę wszystkim tym, którzy o sprzedaży wiedzą już wszystko, a nawet mają wrażenie... Pełen opis produktu 'Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera' »

    "Praca sprzedawcy kojarzy mi się niekiedy z przygotowaniami aktora do występu na scenie. Wyobrażam sobie, że napięcie rośnie u niego z próby na próbę i że stopniowo buduje w sobie przekonanie do roli, wykorzystując rekwizyty i znajdując pewien klucz, który pozwoli mu, jako komuś "wynajętemu", stać się "prawdziwym" człowiekiem w historii odgrywanej na deskach scenicznych. Oczywiście wielu z nas wydaje się, że praca sprzedawcy nie zawiera dramatycznych momentów ani lirycznych uniesień, nie może też wzbudzać podziwu nad kunsztem interpretacji oryginału, jakiego wymaga fach aktorski. A jednak w tej książce zaskoczyła mnie trafność pewnej pomysłowej strategii relacji z klientem (nazywanej negatywnym odwracaniem), która buduje zaskoczenie i burzy nasze przewidywania, w sposób godny zabiegów dramaturga. Takich zaskoczeń ta książka przyniosła mi więcej - pokazała chociażby, jak unikać najczęstszych grzechów sprzedawcy, na przykład fanfaronady sprzedażowej ("bezpłatnego konsultingu") czy też zbytniego ufania kojącym słowom potencjalnego klienta, które są tylko przewrotną próbą ucieczki z sytuacji sprzedażowej. Polecam tę książkę wszystkim tym, którzy o sprzedaży wiedzą już wszystko, a nawet mają wrażenie przesytu i są ciekawi perspektywy w zasadzie antysprzedażowej. W tej perspektywie można odkryć zupełnie nowy repertuar technik i taktyk, które pozwolą nam odświeżyć zgrane chwyty, a na siebie spojrzeć jak na awangardowych aktorów, nie zaś nudnych wyrobników w grze kupującego i sprzedającego." Aleksander Drzewiecki Prezes Zarządu House of Skills S.A. Książka rekomendowana przez Sandler Training >>>
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji. Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera

  • [INSERT]

    Kategoria: Oprogramowanie

    asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt... Pełen opis produktu 'Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży)' »

    Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę. Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze. Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość). Najważniejsze możliwości Subiekta nexo: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży)

  • Sello obsluga aukcji dla Subiekt GT - Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjne - system wspomagający sprzedaż w serwisach aukcyjnych. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    152,10 zł
    169,00 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Sprzedaż - Magazyn > Sprzedaż z magazynem

    bezpośrednio do transakcji w programie sprzedawcy. Sello współpracuje z popularnym systemem sprzedaży Subiekt GT . Dzięki temu można sprzedawać towary z Subiekta GT na aukcjach internetowych,... Pełen opis produktu 'Sello obsluga aukcji dla Subiekt GT - Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjne - system wspomagający sprzedaż w serwisach aukcyjnych.' »

    Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.Sello umożliwia szybkie przygotowanie serii aukcji i śledzenie ich przebiegu. Pozwala lepiej kontrolować płatności od klientów i zarządzać komentarzami. Pomaga przygotować paczki i stworzyć dla nich odpowiednie druki. Sello znacznie ułatwia kontakty z klientami dzięki kompleksowej obsłudze poczty elektronicznej. Umożliwia tworzenie serii listów za pomocą szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Otrzymane e-maile zostają automatycznie podpięte do aukcji, transakcji, paczek i klientów. Strefa Sello udostępnia klientom strony internetowe zawierające informacje o stanie realizacji transakcji. Za pośrednictwem tych stron klient może zmienić adres do wysyłki, poprosić o wystawienie faktury VAT lub wprowadzić uwagi, które zostaną przesłane bezpośrednio do transakcji w programie sprzedawcy.Sello współpracuje z popularnym systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki temu można sprzedawać towary z Subiekta GT na aukcjach internetowych, wystawiać faktury, paragony itp.Najważniejsze funkcje: obsługa serwisów z rodziny Allegro: Allegro.pl, Aukro.cz, Molotok.ru, TeszVesz.hu; obsługa serwisu eBay w wersji polskiej, niemieckiej, angielskiej i amerykańskiej; możliwość obserwowania przebiegu wszystkich aukcji w jednym miejscu; obsługa wielu kont z serwisów aukcyjnych; łatwe i szybkie przygotowywanie aukcji, tworzenie opisów, wiadomości do klientów i komentarzy dzięki wbudowanym szablonom; zbiorcze wystawianie aukcji; przeliczanie transakcji na inną walutę; zbiorcza obsługa paczek poprzez listy wysyłkowe; przygotowywanie wszystkich niezbędnych wydruków do paczek, w tym obsługa pul numerów nadawczych od Poczty Polskiej; możliwość dostosowania dostępnych wydruków do potrzeb użytkowników dzięki wbudowanemu edytorowi; jednoczesna obsługa wielu kont pocztowych; automatyczne rozpoznawanie i przypisywane wiadomości do klienta, aukcji, transakcji lub paczki; możliwość zdefiniowania wiadomości automatycznych, generowanych po pewnych zdarzeniach w programie, np. rejestracja wpłaty od klienta czy wysłanie paczki; pobieranie i wystawianie komentarzy do transakcji; możliwość pracy wielu użytkowników na wspólnej bazie danych; automatyczne wysyłanie i odbieranie danych; współpraca z Subiektem GT (pobieranie informacji o towarach i ich stanach z Subiekta GT do Sello; wystawianie zamówień i dokumentów sprzedaży w Subiekcie GT); przygotowywanie wydruków magazynowych zawierających listę towarów do danej paczki; reguły wiadomości pozwalające lepiej rozdzielać i segregować otrzymane wiadomości; udostępnienie internetowych stron transakcji w Strefie Sello, dzięki którym klient może sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia oraz wprowadzić do niego zmiany; szablony opisów aukcji, umożliwiające łatwe przygotowanie całej serii estetycznych aukcji; notatki do aukcji; ponowne wystawianie aukcji z uwzględnieniem towarów niesprzedanych. Wymagania systemowe: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja MS SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; przeglądarka Microsoft Internet Explorer 6.0 lub nowsza; pakiet Microsoft .NET Framework 2.0; zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne do komunikacji z serwisami aukcyjnymi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sello obsluga aukcji dla Subiekt GT - Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjne - system wspomagający sprzedaż w serwisach aukcyjnych.

  • [INSERT]

    Kategoria: KOMPUTERY > Oprogramowanie > Oprogramowanie obsługujące sprzedażWysyłka: do 3 dni

    : system wspomagający sprzedaż Wersja językowa: Polska Zawartość pakietu: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kod abonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Zgodność z systemem... Pełen opis produktu 'Insert SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Funkcje oprogramowania: szablony wiadomościautomatyczne generowanie wiadomości Gwarancja: Brak gwarancji Ilość stanowisk lub użytkowników: 1 konto Kod Producenta: SELLO- 1R Minmalne wymagania dot. platformy: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne dokomunikacji z serwisami aukcyjnymi Nośnik: płyta DVD Okres użytkowania: 12 miesięcy Opis marketingowy: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Dzięki Sello kontakt z klientami będzie sprawniejszy na wszystkich etapach - od pierwszego pytania dotyczącego wystawianego produktu do zakończenia transakcji. Program umożliwia szybkie tworzenie serii listów za pomocą szablonów i automatyczne generowaniei wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Wbudowany klient poczty e-mail przypisuje wiadomości do konkretnej aukcji. Za pomocą Sello możesz: wystawiać towary również w zagranicznych odpowiednikach serwisu Allegro: www.aukro.cz, www.teszvesz.hu, www.aukro.ru oraz www.aukro.com.ua (wystarczy mieć konto na Allegro.pl); przeliczać transakcje na inną walutę; wystawić ten sam produkt we wszystkich wymienionych serwisach. Sello może pracować samodzielnie lub współpracować z Subiektem GT. Towary z Subiekta GT możesz w łatwy sposób wystawiać na aukcjach internetowych za pomocą Sello i w ten sposób poszerzyć swój rynek zbytu. W Subiekcie GT możesz wystawić zamówienia i dokumenty sprzedaży dla towarów sprzedawanych w Sello. Subiekt GT pomoże usystematyzować Twoją sprzedaż internetową, ułatwi prowadzenie ewidencji sprzedaży, usprawni zarządzanie przedsiębiorstwem. Strona www produktu: http://www.sello.pl/ Typ oprogramowania: system wspomagający sprzedaż Wersja językowa: Polska Zawartość pakietu: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kod abonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Zgodność z systemem operacyjnym: system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 - bezpłatna wersja SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [Insert S.A.]

    Kategoria: Oprogramowanie > Programy dla firm

    to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego... Pełen opis produktu 'Subiekt GT - system sprzedaży' »

    Subiekt GT jest propozycją dla sklepów, hurtowni, magazynów oraz działów handlowych małych i średnich firm. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze program sprawdza się w każdej sytuacji (również w warunkach unijnych). Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży. Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp. Jego wszechstronność, ergonomia i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego. Podstawowe możliwości Subiekta GT: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT - dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Najważniejsze cechy programu Subiekt GT: Profesjonalny system magazynowo-handlowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dostosowany do wymogów i praktyk stosowanych w Unii Europejskiej. Intuicyjny kreator wdrożeniowy umożliwiający łatwe rozpoczęcie pracy z programem. Możliwość elektronicznego wysyłania danych do biura rachunkowego. Ewidencjonowanie użytkowników programu wraz z przydzielaniem im uprawnień do wykonywania określonych operacji. Rozwiązania interfejsowe zapewniające najwyższą ergonomię i wygodę pracy (możliwość uruchamiania modułów w zakładkach jak w przeglądarkach internetowych; rozbudowana parametryzacja list, wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie, zarządzanie kolumnami i wiele innych). Stały monitoring kondycji firmy dzięki szeregowi zestawień. Szereg skrótów klawiszowych umożliwiających obsługę programu wyłącznie za pomocą klawiatury. Możliwość tworzenia własnych raportów i zestawień w oparciu o technologie SQL, XML i COM. Motor bazy danych Microsoft SQL Server 2000, 2005 lub 2008 zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy. Praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku. Wydruki graficzne (wszystkie) i tekstowe (główne). Możliwość zaawansowanego zarządzania wydrukami graficznymi z poziomu programu, wraz z możliwością ich edycji. Zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie), wraz z pełną historią. Rozrachunki wspólne z Rewizorem GT. Licencja na trzy stanowiska w standardzie. Wspólne cechy dokumentów: Łatwe wybieranie kontrahentów do dokumentów, zarówno z listy, jak i z mechanizmu InsTYNKT, który pozwala na wyszukiwanie po wpisaniu przez użytkownika fragmentu tekstu związanego z kontrahentem. Łatwe wstawianie specyfikacji towarowej do dokumentów. Wybór towarów dostępny z widocznej listy (możliwość filtrowania), za pomocą mechanizmu InsTYNKT, jak i z użyciem czytnika kodów kreskowych (klawiaturowy lub RS). Podgląd wystawionych już dokumentów oraz możliwość ich edytowania. Generowanie automatycznych dokumentów magazynowych do dokumentów handlowych. Multipodgląd dokumentów w widoku HTMLowym. Możliwość wydruku dokumentu w oparciu o wiele wzorców wydruku graficznych, jak i tekstowych. Możliwość wysyłania dokumentu w formacie PDF drogą elektroniczną. Możliwość drukowania naklejek na towary oraz dla kontrahenta na podstawie zawartości dokumentu. Rozliczanie dokumentu za pomocą jednego kliknięcia, jak również śledzenie historii rozliczenia. Łatwe i rozbudowane możliwości filtrowania i wyszukiwania dokumentów na podstawie szeregu kryteriów. Możliwość dopisywania nowych towarów i kontrahentów do kartoteki w trakcie wystawiania lub edytowania dokumentu. Dostęp do informatora o towarze oraz kontrahencie z poziomu dokumentu. Śledzenie historii cen towaru w trakcie wypisywania dokumentu. Możliwość potraktowania opakowania jako towaru na wybranych dokumentach. Możliwość wpisywania własnych uwag do dokumentu. Możliwość przypisywania dowolnej, definiowalnej kategorii dla dokumentu. Kategorie wykorzystywane są m.in. do filtrowania dokumentów oraz grupowania ich w czasie importu do programów księgowych. Dostępność różnych cen towarów w czasie wystawiania dokumentu. Możliwość parametryzowania ustawień dokumentów. Możliwość unieważniania dokumentów. Wysyłanie i pobieranie dokumentów za pomocą mechanizmu komunikacji plikowej. Dokumenty sprzedaży: Obsługa podstawowych typów dokumentów: faktur sprzedaży, rachunków sprzedaży, paragonów, paragonów imiennych, faktur detalicznych na podstawie paragonów, korekt faktur, zwrotów detalicznych, faktur zaliczkowych. Konfigurowalność kolejności wydawania towarów: FIFO, LIFO, wg terminów ważności. Ustawianie w dokumencie wyliczania od cen netto lub brutto. Sprzedaż towarów poprzez wartość. Wystawianie dokumentów sprzedaży w różnych walutach po różnych kursach. Pobieranie kursów walut za pomocą mechanizmu InsMail. Możliwość przeliczania wstawionych już pozycji wg innych cen. Obsługa handlu z krajami UE oraz spoza UE. Obsługa transakcji VAT wraz z kodami transakcji. Możliwość sprzedaży usług jednorazowych, czyli takich, których nie chcemy ewidencjonować w kartotece towarów. Ustawianie odpowiednich rabatów w oparciu o domyślny rabat przypisany kontrahentowi, towarom, aktualną promocję lub podany ręcznie. Automatyczne wyliczanie podatku VAT już w fazie wypisywania dokumentu. Definiowanie innego odbiorcy towaru niż płatnik dokumentu. Możliwość dobierania rabatów do zadeklarowanej wartości dokumentu. Obsługa przedpłat od kontrahentów do dokumentów. Płatności gotówkowe, kartami płatniczymi, przelewem, kredytowe, kredytem kupieckim z określonym terminem płatności. Możliwość definiowania do jakiej kasy została dokonana gotówkowa płatność dokumentu. Definiowanie na jaki rachunek bankowy została dokonana płatność przelewem. Fiskalizacja dokumentów na drukarkach fiskalnych, wraz ze statusami fiskalizacji. Tworzenie dokumentów po odbiorze sprzedaży z kasy fiskalnej. Możliwość samodzielnego utworzenia dokumentu fiskalnego, jeśli odbiór sprzedaży z kasy fiskalnej jest niemożliwy. Ustawianie skutku magazynowego – czy dokument ma wydawać towar z magazynu natychmiast po zapisaniu, czy w terminie późniejszym. Łatwe wypisywanie korekt do faktur sprzedaży i zwrotów detalicznych za pomocą jednego kliknięcia na dokumencie. Możliwość wypisania korekt i zwrotów do dokumentów nieistniejących w Subiekcie GT (np. wystawionych przed wdrożeniem programu). Dokumenty zakupu: Ewidencjonowanie zewnętrznych dokumentów handlowych jako faktury zakupu, rachunki zakupu, korekty faktur zakupu. Możliwość wystawiania faktur zakupu RR dla rolników ryczałtowych. Obsługa wystawiania i potwierdzania not korygujących. Ewidencjonowanie zewnętrznych dokumentów za pomocą ich numerów oryginalnych, jak i nadawanych im numerów w Subiekcie GT. Kontrola unikalności numerów oryginalnych dokumentów. Łatwe wypisywanie korekt do dokumentów oraz not korygujących za pomocą jednego kliknięcia na dokumencie korygowanym. Możliwość skalkulowania cen towarów w kartotece na podstawie cen w dokumencie zakupu. Zamówienia i faktury zaliczkowe: Wystawianie dokumentów zamówień od klientów oraz do dostawców. Możliwość przekształcania zamówień w dokumenty handlowe, jak i magazynowe. Przekształcanie zamówień od klienta w zamówienia do dostawcy na podstawie podstawowych dostawców towarów. Ewidencjonowanie wpłat od klientów na poczet zamówień za pomocą faktur zaliczkowych. Wydruk zamówienia od klienta jako Faktura Pro Forma. Dwie metody naliczania VAT na fakturach zaliczkowych: różnicowa i proporcjonalna. Fiskalizacja faktur zaliczkowych. Możliwość wyboru wysyłania do drukarki fiskalnej nazw towarów występujących na fakturach zaliczkowych lub zbiorczych zaliczek w poszczególnych stawkach. Możliwość wystawiania faktur zaliczkowych w okresie przejściowym obowiązywania różnych stawek VAT na towary występujące w zamówieniu. Dokumenty magazynowe: Ewidencjonowanie ruchu towaru do/z magazynu (w tym także z wirtualnym naliczeniem podatku VAT) oraz ruchu towaru między magazynami (oddziałami). Ewidencjonowanie wydań i przyjęć wewnętrznych za pomocą dokumentów przychodu i rozchodu wewnętrznego. Ewidencjonowanie inwentaryzacji w magazynie na dwa sposoby: pełny i uproszczony (szybki). Możliwość wypisywania faktur zbiorczych zarówno sprzedaży jak i zakupu na podstawie wystawionych wielu wydań lub przyjęć zewnętrznych. Przekształcanie dokumentu magazynowego do faktury zwykłej, faktury RR, paragonu i paragonu imiennego. Zbiorcze naliczanie korekt kosztów za podany okres czasu dla dokumentów handlowych i magazynowych. Możliwość skalkulowania cen towarów na podstawie dokumentów magazynowych przychodujących towar. Prowadzenie pełnej inwentaryzacji przez wielu pracowników na raz. Wprowadzanie automatycznego przychodu i rozchodu towarów na podstawie wykonanych inwentaryzacji. Możliwość ewidencjonowania przesortów na dokumencie zbierającym dane inwentaryzacyjne. Finanse i rozrachunki: Ewidencjonowanie zewnętrznych dokumentów jako faktury zakupu, dokumentów kasowych (KP, KW) w definiowanych przez użytkownika kasach gotówkowych. Numeracja indywidualna dla każdej kasy. Moduł wspólny z Rewizorem GT. Ewidencjonowanie operacji bankowych (wpłata na konto, wypłata z konta) z podziałem na rachunki bankowe podmiotu. Moduł wspólny z Rewizorem GT. Możliwość dopisywania transferów bankowych pomiędzy kontami podmiotu – automatycznie tworzone są operacje wpłaty i wypłaty z konta. Możliwość określania statusów uzgodnienia operacji bankowych (operacja do uzgodnienia/uzgodniona/nieuzgodniona) z wykorzystaniem numerów wyciągów bankowych. Prowadzenie rachunków bankowych w dowolnej walucie – operacje bankowe muszą być ewidencjonowane w walucie danego rachunku. Moduły rozrachunkowe wspólne dla Subiekta GT i Rewizora GT. Obsługa 4 rodzajów rozrachunków: (N) należności, (Z) zobowiązania, (SN) spłaty należności, (SZ) spłaty zobowiązania. Ewidencjonowanie rozrachunków dla: odbiorców, dostawców, pracowników, urzędów skarbowych i oddziałów ZUS. Automatyczne generowanie rozrachunków przez wystawienie dokumentu handlowego. Dostępna jest również możliwość ręcznego wprowadzenia rozrachunków. Wiele sposobów rozliczania rozrachunków: pojedynczo, zbiorczo, przez skojarzenie z nierozliczonymi rozrachunkami przeciwnego typu, za pomocą dokumentu kompensacyjnego. Obsługa programu źródłowego (Subiekt GT, Rewizor GT lub Gratyfikant GT) w modułach rozrachunkowych. Obsługa cesji rozrachunku w sytuacji dekretacji dokumentów handlowych Subiekta GT płatnych kartą płatniczą lub ratalnie. Należność na centrum autoryzacji kart płatniczych jest automatycznie wiązana ze spłatą należności na płatnika (odbiorcę dokumentu). Pełna historia rozrachunków – możliwość obejrzenia stanu rozrachunków na dowolny dzień (3 zestawienia standardowe). Moduł Kompensaty, umożliwiający ewidencjonowanie dokumentów kompensacyjnych. Obsługa 3 stanów dokumentu kompensacyjnego: propozycja kompensacyjna, kompensata zrealizowana oraz kompensata odrzucona. Kartoteki: Kartoteka kontrahentów z podziałem na odbiorców i dostawców oraz firmy i osoby. Ewidencjonowanie i wykorzystywanie adresów korespondencyjnych i dostawy przypisanych do kontrahentów. Rozbudowane parametry dla wprowadzanych pozycji kartotekowych. Możliwość przypisywania szeregu parametrów do kontrahenta – np. domyślny rabat, płatność, itd. Możliwość dodawania zdjęcia do kontrahenta. Grupowanie kontrahentów poprzez zapisywanie ich do grup oraz przypisywanie cech. Możliwość definiowania 8 pól własnych. Możliwość ewidencjonowania i przypisywania notatek do poszczególnych kontrahentów. Deaktywacja nieużywanych kontrahentów. Przesyłanie danych o kontrahentach do innych oddziałów za pomocą komunikacji plikowej. Ewidencjonowanie kontaktu do kontrahenta poprzez email, telefon, fax, oraz numery komunikatorów internetowych. Ewidencja asortymentu w podziale na towary, usługi, komplety i opakowania. Możliwość montowania kompletów ze składników zgodnie ze specyfikacją. Przesyłanie danych o towarach między oddziałami za pomocą komunikacji plikowej. Deaktywowanie nieużywanych pozycji kartoteki towarowej. Rozbudowana kalkulacja cen z uwzględnieniem wielu poziomów cen, własnych narzutów, marż, ceł, itd. Specyfikowanie danych niezbędnych do współpracy z urządzeniami zewnętrznymi (nazwa fiskalna, kod PLU, towar do ważenia na wadze etykietującej, otwarta cena w kasie fiskalnej). Możliwość przypisania wielu kodów kreskowych dla jednej pozycji towarowej. Przypisywanie podstawowych oraz dodatkowych jednostek miary. Możliwość przypisania sprzedaży towaru przez wartość. Definiowanie różnych stawek VAT przy zakupie i sprzedaży. Definiowanie powiązanego asortymentu, który automatycznie jest wstawiany do zawartości dokumentu wraz z towarem (np. sok i butelka). Definiowanie danych niezbędnych do deklaracji Intrastat. Grupowanie asortymentu poprzez zapisywanie go do grup oraz przypisywanie cech. Definiowanie do 8 pól własnych asortymentu towarowego. Możliwość wykonywania zbiorczych operacji na bazie towarowej, m.in. zmiany stawek VAT, PKWiU, cechy, grupy. Kartoteka wspólników i właścicieli. Kartoteka instytucji z podziałem na urzędy skarbowe i oddziały ZUS. Obsługa wielu innych słowników kartotekowych zebranych w module Słowniki. Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi: Drukowanie dokumentów za pomocą drukarek graficznych i tekstowych. Obsługa ponad 100 modeli kas fiskalnych. Obsługa prawie 50 modeli drukarek fiskalnych. Obsługa prawie 20 modeli wag etykietujących. Możliwość współpracy z czytnikiem kodów kreskowych (klawiaturowy i RS), wraz z obsługą kodów ze zmienną ilością, ceną i wagą. Udostępnione przesyłanie i importowanie danych o towarach, odbiór sprzedaży, raporty dobowe i okresowe, oraz wiele innych operacji. Planowanie operacji do wykonania wraz z kolejnością ich wykonywania. Mechanizm synchronizacji zapewniający zgodność danych między Subiektem GT a urządzeniami. Raportowanie wykonania wszystkich operacji w rejestrze transmisji. Pozostałe funkcjonalności: Obsługa deklaracji Intrastat. Definiowanie promocji na określone grupy asortymentu dla kontrahentów w oznaczonym terminie. Definiowanie i generowanie wielu cenników. Możliwość wykonywania przeceny z możliwością wyboru cen, które mają ulec zmianie, sposobu wyliczenia nowych cen oraz zaokrąglaniem zarówno do pełnych groszy/złotych, jak i do końcówek „.99”. Możliwość zablokowania do edycji dokumentów z wybranego okresu. Drukowanie wielu rodzajów naklejek zarówno dla towarów, jak i kontrahentów za pomocą wielu szablonów. Wiele zestawień prezentujących sprzedaż oraz zakupy w wielu ujęciach w wybranym okresie, stan rozrachunków, rejestry VAT sprzedaży i zakupu oraz wiele innych. Możliwość tworzenia własnych zestawień opartych na technologii SQL, XML, COM. Ponad 220 wzorców wydruku w standardzie. Możliwość tworzenia własnych wzorców wydruku w oparciu o istniejące już wzorce fabryczne. Możliwość eksportowania i importowania wzorców. Konfigurowalna kontrola poprawności NIPu kontrahentów oraz rachunków bankowych. Rozbudowane parametry i słowniki zebrane w dedykowanych i osobnych modułach. Dodatkowo, kontekstowo wybrane parametry i słowniki są również dostępne z poziomu każdego modułu. Możliwość szczegółowego określenia uprawnień do wszystkich opcji w programie (Słowniki-Personel). Obsługa programu za pomocą klawiatury. Przeniesienie danych ze starszych programów: mikroSubiekt, mikroSubiekt dla Windows, Subiekt 4, Subiekt 5/Euro, Subiekt dla Windows. Rozbudowana archiwizacja danych: możliwość archiwizacji w trakcie pracy programu, archiwizacja pojedynczego podmiotu lub wszystkich (funkcjonalność dla biur rachunkowych), ustawianie harmonogramu archiwizacji, dowolne tworzenie nazwy archiwum, możliwość ustalania kompresji archiwum oraz możliwość zabezpieczenia archiwum hasłem. Praca sieciowa i możliwość definiowania wielu użytkowników programu. Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych MS SQL Server 2000, 2005, 2008 lub 2008 R2. Unikatowy mechanizm InsMaila informujący o ważnych zdarzeniach (m.in. pobieranie kursów walut, dostępne nowe wersje programu). Archiwizacja baz danych z możliwością ustalania harmonogramów. Kontekstowy system pomocy uruchamiający temat zgodny z miejscem wywołania. Pełna integracja z programem księgowym Rachmistrz GT (księga przychodów i rozchodów, podatek zryczałtowany), wspólna kartoteka kontrahentów. Pełna integracja z programem księgowym Rewizor GT (księga handlowa), wspólna kartoteka kontrahentów i rozrachunki. Pełna integracja z programem Gestor GT (zarządzanie relacjami z klientami), wspólna kartoteka kontrahentów i towarów. Wymagania systemowe: komputer z procesorem minimum 1 GHz (zalecane 2 GHz lub więcej); minimum 512 MB pamięci RAM (zalecane 1 GB lub więcej); system operacyjny Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 (lub nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy); około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej i około 1 GB dla serwerowej; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008 lub 2008 R2 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt GT - system sprzedaży

  • Subiekt GT Sfera - Licencja na pierwsze stanowisko - dodatek do systemu sprzedaży Subiekt GT. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    1527,66 zł
    1697,40 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Sprzedaż - Magazyn > Sprzedaż z magazynem

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalności Subiekta GT , został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających... Pełen opis produktu 'Subiekt GT Sfera - Licencja na pierwsze stanowisko - dodatek do systemu sprzedaży Subiekt GT.' »

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalności Subiekta GT, został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających z wewnętrznych algorytmów systemu Subiekt GT. Mechanizm ten nosi nazwę Sfera dla Subiekta GT.Program powstał z myślą o użytkownikach, którzy wymagają od systemu do obsługi sprzedaży specyficznych rozwiązań lub rozszerzonej funkcjonalności. Subiekt GT Sfera jest dowodem na to, że dostosowanie programu do własnych potrzeb nie musi być kosztowne i czasochłonne. Sfera dla Subiekta GT stworzona została w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy. Subiekt GT Sfera jest częścią otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem InsERT GT Sfera, w którego skład wchodzą również program finansowo-księgowy Rewizor GT Sfera, program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera oraz program do zarządzania relacjami z klientami Gestor GT Sfera.  Podstawowe możliwości Subiekta GT Sfera: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.) pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.  
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt GT Sfera - Licencja na pierwsze stanowisko - dodatek do systemu sprzedaży Subiekt GT.

  • mobilny Subiekt - dla Subiekt GT Licencja na pierwsze urządzenie przenośne - system mobilnej sprzedaży. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    940,95 zł
    1045,50 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Sprzedaż - Magazyn > Sprzedaż z magazynem

    mobilny Subiekt to system wspomagający pracę handlowca w terenie. Program umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż towarów i zbieranie zamówień. To wygodne i proste, a jednocześnie... Pełen opis produktu 'mobilny Subiekt - dla Subiekt GT Licencja na pierwsze urządzenie przenośne - system mobilnej sprzedaży.' »

    mobilny Subiekt to system wspomagający pracę handlowca w terenie. Program umożliwia przedstawicielom handlowym sprzedaż towarów i zbieranie zamówień. To wygodne i proste, a jednocześnie funkcjonalne narzędzie pracujące na urządzeniach mobilnych z ekranem dotykowym. mobilny Subiekt jest zintegrowany z Subiektem GT. Dzięki temu posiada dostęp do dokumentów i informacji o cenach towarów, stanach magazynowych, kontrahentach itp. W prosty sposób można również dodawać i edytować dane kontrahentów, wystawiać zamówienia, rachunki, faktury i wysyłać dokumenty do Subiekta GT. Możliwa jest praca zarówno w trybie online (bieżąca synchronizacja z Subiektem GT), jak i offline (synchronizacja po podłączeniu do internetu lub sieci lokalnej). mobilny Subiekt jest niezwykle prosty w obsłudze. Przejrzysty, atrakcyjny graficznie interfejs zapewnia dużą wygodę i szybkość pracy. Instalacja programu przebiega szybko i nie sprawia problemów.Najważniejsze funkcje programu: obsługa dokumentów: ZK, FS, RS, WZ, PZ; rozliczanie dokumentów KP; praca w trybie online i offline; podgląd danych o towarach (m.in. cen i stanów magazynowych); dodawanie i edycja danych kontrahentów; podgląd aktualnego stanu rozliczeń z kontrahentami; przypisywanie kontrahentów do handlowców; wyszukiwanie systemem InsTYNKT; obsługa moich/ulubionych kontrahentów; obsługa rabatów; przeliczanie i przekształcanie dokumentów; zapis dokumentów do Subiekta GT lub do bufora; edycja dokumentów z bufora i wysyłanie ich do Subiekta GT; podgląd istniejących dokumentów z Subiekta GT; możliwość obsługi wielu podmiotów Subiekta GT; monitorowanie aktywności handlowców; zarządzanie użytkownikami (mobilnymi), urządzeniami, licencjami; definiowanie sposobu udostępnienia serwera; protokół komunikacji urządzenia z serwerem optymalizowany pod kątem ilości przesyłanych danych; prosta instalacja programu na urządzeniu mobilnym oraz automatyczne wgranie konfiguracji i danych. Wymagania systemowe: część mobilna - komputer przenośny wyposażony w: ekran dotykowy; system operacyjny Windows Mobile 5 (Pocket PC Edition lub Pocket PC Phone Edition) lub Windows Mobile 6 (Classic lub Professional); od 1 do 5 MB wolnej pamięci plikowej (w zależności od urządzenia); dowolny dostęp do internetu (np. GSM, WiFi). część serwerowa: komputer z zainstalowanym Subiektem GT aktywowanym do wersji 1.17 lub nowszej; stałe łącze internetowe z możliwością skonfigurowania dostępu z zewnątrz (publiczne IP lub DDNS, otwieranie jednego dowolnie wybranego portu); program ActiveSync lub jego odpowiednik (dystrybuowany bezpłatnie z komputerami przenośnymi).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o mobilny Subiekt - dla Subiekt GT Licencja na pierwsze urządzenie przenośne - system mobilnej sprzedaży.

  • Subiekt GT Sfera - Licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska Subiekta GT gratis - otwarty system sprzedaży z magazynem. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    1527,66 zł
    1697,40 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Sprzedaż - Magazyn > Sprzedaż z magazynem

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalności Subiekta GT , został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających... Pełen opis produktu 'Subiekt GT Sfera - Licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska Subiekta GT gratis - otwarty system sprzedaży z magazynem.' »

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalności Subiekta GT, został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających z wewnętrznych algorytmów systemu Subiekt GT. Mechanizm ten nosi nazwę Sfera dla Subiekta GT.Program powstał z myślą o użytkownikach, którzy wymagają od systemu do obsługi sprzedaży specyficznych rozwiązań lub rozszerzonej funkcjonalności. Subiekt GT Sfera jest dowodem na to, że dostosowanie programu do własnych potrzeb nie musi być kosztowne i czasochłonne.  Sfera dla Subiekta GT stworzona została w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy.Subiekt GT Sfera jest częścią systemu InsERT GT, który zawiera Rachmistrza GT - program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencję podatku zryczałtowanego, a także Rewizora GT - system finansowo-księgowy z mikroGratyfikantem GT, dzięki któremu możliwa jest podstawowa obsługa płac.Podstawowe możliwości Subiekta GT Sfera: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Przykładowe rozwiązania dotyczące dopasowania Subiekta GT do potrzeb danej firmy, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT: wystawianie faktur seryjnych, obsługiwanie zamówień składanych w sklepie internetowym, sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi. Opierając się na Sferze dla Subiekta GT można również stworzyć mechanizmy wykonywania operacji zbiorczych, mogą to być na przykład: zbiorcza kalkulacja cen, zbiorcza aktualizacja danych (np. zmiana stawki VAT), zbiorcze drukowanie i usuwanie, zbiorcze wywoływanie skutku magazynowego dla dokumentów. Z pomocą Sfery dla Subiekta GT możliwe będzie także napisanie rozwiązań, które zintegrują posiadane systemy.Subiekt GT Sfera otwiera zupełnie nowe możliwości, tylko od inwencji użytkownika zależy bowiem, jakie rozszerzenia zostaną stworzone, do czego zostaną wykorzystane, jak bardzo zmieni się codzienna praca z systemem do obsługi sprzedaży.Z rozbudowanych możliwości, jakie daje Subiekt GT Sfera skorzystać mogą również dotychczasowi użytkownicy Subiekta GT, którzy zakupią dodatek Sfera dla Subiekta GT.Wymagania systemowe Subiekta GT Sfera: komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym); 256 MB pamięci RAM (lub więcej); system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP, Windows Vista (lub nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy) - dostarczany na instalacyjnej płycie CD; około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt GT Sfera - Licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska Subiekta GT gratis - otwarty system sprzedaży z magazynem.

  • [Insert]

    Kategoria: Oprogramowanie > Oprogramowanie obsługujące sprzedaż

    sprzedaży, usprawni zarządzanie przedsiębiorstwem. Liczba użytkowników : Nieograniczona Liczba stanowisk : Nieograniczona Wersja językowa : polska Wymagania systemowe : system... Pełen opis produktu 'SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Gwarancja: B000M Kod Producenta: SELLO- 1R Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach obsługi aukcji: od przygotowania i wystawienia, poprzez śledzenie sprzedaży, po obsługę transakcji z klientami. Wersja: Abonament roczny do jednego konta z serwisu aukcyjnego. Pakiet zawiera: warunki licencji, nośnik CD oraz roczny kod abonamentu do jednego konta serwisu aukcyjnego Opis: Dzięki Sello kontakt z klientami będzie sprawniejszy na wszystkich etapach - od pierwszego pytania dotyczącego wystawianego produktu do zakończenia transakcji. Program umożliwia szybkie tworzenie serii listów za pomocą szablonów i automatyczne generowaniei wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Wbudowany klient poczty e-mail przypisuje wiadomości do konkretnej aukcji. Za pomocą Sello możesz: wystawiać towary również w zagranicznych odpowiednikach serwisu Allegro: www.aukro.cz, www.teszvesz.hu, www.aukro.ru oraz www.aukro.com.ua (wystarczy mieć konto na Allegro.pl); przeliczać transakcje na inną walutę; wystawić ten sam, produkt we wszystkich wymienionych serwisach. Sello może pracować samodzielnie lub współpracować z Subiektem GT. Towary z Subiekta GT możesz w łatwy sposób wystawiać na aukcjach internetowych za pomocą Sello i w ten sposób poszerzyć swój rynek zbytu., W Subiekcie GT możesz wystawić zamówienia i dokumenty sprzedaży dla towarów sprzedawanych w Sello. Subiekt GT pomoże usystematyzować Twoją sprzedaż internetową, ułatwi prowadzenie ewidencji sprzedaży, usprawni zarządzanie przedsiębiorstwem. Liczba użytkowników: Nieograniczona Liczba stanowisk: Nieograniczona Wersja językowa: polska Wymagania systemowe: system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2005 - bezpłatna wersja SQL Server 2005 Express Edition dostarczona jest wraz z programem; system operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy; Wymagania sprzętowe: komputer z procesorem co najmniej 800 MHz oraz 256 MB pamięci operacyjnej; około 300 MB wolnego miejsca na dysku twardym (na program wraz z serwerem baz danych); zalecana rozdzielczość ekranu: 1024x768 pikseli; łącze internetowe niezbędne do, komunikacji z serwisami aukcyjnymi. Informacje dodatkowe: Każdemu zależy na jak największej liczbie pozytywnych komentarzy. Zdarza się jednak, że odbiorca po otrzymaniu przesyłki nie wystawia opinii. Dzięki modułowi Komentarze szybko odnajdziesz takich klientów i będziesz mógł zachęcić ich do wyrażenia swojego zdania. www: www.sello.pl
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [Insert]

    Kategoria: Oprogramowanie obsługujące sprzedaż
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert SELLO- 1R SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK

  • [Insert]

    Kategoria: Główna>Oprogramowanie>Oprogramowanie obsługujące sprzedaż

    Producent: Producent: Gwarancja: Brak gwarancji Kod Producenta: SELLO- 1R P/N:: 5907616102386 Numer części EAN:: 5907616102386 Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny... Pełen opis produktu 'SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK' »

    Producent: Producent: Gwarancja: Brak gwarancji Kod Producenta: SELLO- 1R P/N:: 5907616102386 Numer części EAN:: 5907616102386 Zastosowanie: Program komunikuje się przez Internet z serwisami z rodziny Allegro.pl, wspierając sprzedawcę na ws
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SELLO-SYSTEM WSPOM. SPRZEDAŻ W SERWISACH AUKCYJNYCH ABON. NA 1ROK


Olimp.sklep.pl

Sprzęt cyfrowy oraz części i akcesoria do komputerów.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.02.2007
activejet, hewlett-packard, samsung, gembird, esperanza, no name, modecom, asus, lenovo, sony
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Otido.pl

Sprzęt i akcesoria PC oraz artykuły telekomunikacyjne. Fotografia cyfrowa i artykuły gospodarstwa domowego.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.02.2008
universal music, bluecoat, emi music, hewlett-packard, extreme networks, redhat, sophos, polycom, quantum, epson
Produkty w ofercie: 65162
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sklep.dobranet.pl

Sklep z sprzętem elektronicznym i podzespołami komputerowymi oraz materiałami eksploatacyjnymi.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.03.2009
activejet, hewlett-packard, 4world, asus, samsung electronics polska, tf1, microsoft, sony, electronic arts, modecom
Produkty w ofercie: 11353
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Siriusz.pl

Sprzęt komputerowy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 21.05.2009
hewlett-packard, activejet, samsung electronics polska, bosch, asus, 4world, philips, sony, electrolux, lg
Produkty w ofercie: 15547
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Prawnicza.info

Książki o tematyce prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.06.2009
import, translegis, gall, oddk, wszechnica podatkowa, tnoik, instytut multimedialny, ch beck, iuris, grupa image
Produkty w ofercie: 4601
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

TTkomputery.pl

Komputery i laptopy oraz akcesoria komputerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.09.2009
activejet, hewlett-packard, asus, modecom, 4world, samsung electronics polska, logitech, ibox, oki, a4 tech
Produkty w ofercie: 6014
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, cambridge university press, olesiejuk, wolters kluwer, zielona sowa, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, lektorklett
Produkty w ofercie: 93973
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Techkas.pl

Kasy i drukarki fiskalne, wagi, drukarki etykiet, czytniki kodów oraz terminale POS.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.02.2010
posnet, elzab, zebra, novitus, aclas, datecs, insert, farex, cas, honeywell
Produkty w ofercie: 239
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Nowalu.pl

Programy dla firm.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 02.06.2010
insert s.a., reset2 sp zo.o., streamsoft, nowalu
Produkty w ofercie: 93
Promocje: 66
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sklep.zafiskalizuj.pl

Urządzenia i oprogramowanie dla firm i sklepów.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.08.2010
honeywell / metrologic, novitus, posnet, cipherlab, cas, elzab, argox, insoft, farimex polska, motorola
Produkty w ofercie: 101
Promocje: 63
Wysyłka do 3 dni: 101
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

mKomputery.pl

Akcesoria oraz sprzęt komputerowy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 08.09.2011
activejet, hewlett-packard, sony, bosch, asus, 4world, philips, samsung electronics polska, gembird, esperanza
Produkty w ofercie: 9682
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Avcom.pl

Sprzęt komputerowy, oprogramowanie oraz peryferia.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.03.2011
activejet, lenovo, hewlett-packard, actis, brother, esperanza, modecom, asus, kingston, samsung electronics polska
Produkty w ofercie: 5306
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Rcom

Akcesoria oraz sprzęt komputerowy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.04.2012
insert s.a., eset, microsoft (oem), kaspersky, adobe, microsoft, symantec
Produkty w ofercie: 152
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bestcom

Programy i gry komputerowe, sprzęt komputerowy
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2012
activejet, hewlett-packard, kingston, esperanza, lenovo, goodram, modecom, targus, ibox, samsung electronics polska
Produkty w ofercie: 3688
Promocje: 12
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Elbicom

Urządzenia komputerowe oraz sieciowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 08.01.2013
whitenergy, esperanza, hp, qoltec, 4world, kingston, gembird, lenovo, intel, asus
Produkty w ofercie: 17955
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 17954
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Pc-inet

Sprzęt oraz akcesoria komputerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.01.2013
activejet, hewlett-packard, kingston, esperanza, gembird, modecom, asus, ibox, samsung electronics polska, whitenergy
Produkty w ofercie: 7793
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Radkomp

Zestawy oraz podzespoły komputerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.02.2013
activejet, hewlett-packard, intel, lenovo, kingston, planet, fujitsu, esperanza, gembird, supermicro
Produkty w ofercie: 13912
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

mediabajt.pl

Artykuły IT, RTV, AGD
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.07.2016
activejet, lenovo, hewlett-packard, samsung electronics polska, philips, gembird, bosch, esperanza, dell, intel
Produkty w ofercie: 16050
Promocje: 5
Wysyłka do 3 dni: 11446
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Softbuy.pl

Oprogramowanie komputerowe, małe AGD , elektronika
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.08.2016
rosenstein & sons, paragon software group, kaspersky lab, adobe, lunartec, somikon, corel, insert s.a., infactory, navgear
Produkty w ofercie: 460
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0