Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Silcom]

    Kategoria: Komputery > Oprogramowanie > Programy edukacyjne

    gimnazjum. Program Didakta – Fizyka 2 zawiera zadania tworzące ciekawą i szeroką paletę, na którą składają się ćwiczenia interaktywne, na przykład mierzenie objętości i gęstości... Pełen opis produktu 'Didakta - Multilicencja nieograniczona czasowo - Fizyka 2 - Symulacja pomiarów i obliczanie wzorów' »

    Multilicencja pozwala na wykorzystanie programu na 20 stanowiskach komputerowych w ramach szkoły posiadającej licencję. Licencja odnosi się również do pracowników pedagogicznych. WYPRÓBUJ ZA DARMO!   Ten multimedialny program edukacyjny jest przeznaczony do ćwiczenia i utrwalania wiedzy i umiejętności, zwłaszcza w zakresie mierzenia i obliczania wielkości fizycznych, dla klas 1-3 na poziomie gimnazjum.Program Didakta – Fizyka 2 zawiera zadania tworzące ciekawą i szeroką paletę, na którą składają się ćwiczenia interaktywne, na przykład mierzenie objętości i gęstości cieczy, temperatury, natężenia prądu i napięcia, określanie biegunów magnetycznych oraz kierunku prądu w zwojnicy, składanie sił, obliczanie wielkości i położenia obrazu lub przedmiotu, określanie ładunku naelektryzowanych ciał itp. Podczas wykonywania zadań dzieci mają do dyspozycji różne narzędzia pomiarowe i przyrządy - takie, jak w prawdziwym laboratorium.Działy tematyczne:Symulacja pomiaru - objętości cieczy, siły, gęstości, natężenia prądu elektrycznego i napięcia, temperaturyElektromagnetyzm – prawo Ampera i reguła Lenza, prąd zmienny (częstotliwość, okres, amplituda), transformatorMechanika – składanie sił, siła tarcia, prasa hydrauliczna, pływanie ciał (prawo Archimedesa)Optyka - właściwości obrazu i przedmiotu – zwiercadło i soczewkaPrąd elektryczny – symbole elektryczne, symbole na przyrządach, elektrostatyka, rezystor i potencjometrProgram jest odpowiedni dla wszystkich typów tablic interaktywnych.Aplikacja umożliwia drukowanie ćwiczeń oraz testów, dlatego zadania można rozwiązywać poza komputerem.W ustawieniach każdego zadania można wybrać liczbę pytań w serii, w zakresie od 1 do 10.Program jest łatwy w obsłudze i dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu orientacja w programie nie stwarza żadnych problemów.Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informują o najlepszych uczestnikach. Wszystkie wyniki uzyskane przez uczniów wpisywane są do osobnego pliku, w którym jest zawarty rodzaj rozwiązywanego zadania, data, godzina, liczba poprawnych i błędnych odpowiedzi oraz ocena końcowa.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Didakta - Multilicencja nieograniczona czasowo - Fizyka 2 - Symulacja pomiarów i obliczanie wzorów

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    szansę na sukces! Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz... Pełen opis produktu 'Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash - Dev Ramtal, Adrian Dobre' »

    Opis - Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją - lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych - od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat: wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji symulowania uderzeń, odbić i zderzeń wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach! Nazwa - Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash Oryginalny tytuł - Physics for Flash Games, Animation, and Simulations Autor - Dev Ramtal, Adrian Dobre Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324644735 Kod EAN - 9788324644735 Wydanie - - Rok wydania - 2013 Język - PL Tłumacz - Julia Szajkowska Seria wydawnicza - - Format - 180x235 Ilość stron - 536 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-04-05
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash - Dev Ramtal, Adrian Dobre

  • Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    71,10 zł
    79,00 zł

    [helion]

    Kategoria: Nauki ścisłe >Fizyka. Astronomia.Wysyłka: od ręki

    sukces!Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo... Pełen opis produktu 'Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash' »

    Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją — lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacjisymulowania uderzeń, odbić i zderzeńwpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektówOdwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash

  • [Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Humanistyczno-Ekonomicz]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    komputerowe należą do najtrudniejszych przedmiotów wykładowych na kierunkach studiów informatycznych. zagadnienia poruszane w tym podręczniku dobrze ilustrują specyfikę symulacji komputerowych... Pełen opis produktu 'Symulacje komputerowe w fizyce i chemii' »

    Symulacje komputerowe są coraz powszechniej stosowane przez badaczy w różnych dziedzinach naukowych - w naukach ścisłych stały się wręcz jednym z podstawowych narzędzi badawczych. Symulacje komputerowe należą do najtrudniejszych przedmiotów wykładowych na kierunkach studiów informatycznych. zagadnienia poruszane w tym podręczniku dobrze ilustrują specyfikę symulacji komputerowych i przybliżoną metodykę rozwiązywania problemów na konkretnych przykładach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Symulacje komputerowe w fizyce i chemii

  • [Helion]

    Kategoria: Flash/ActionScriptWysyłka: od ręki

    sukces! Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo... Pełen opis produktu 'Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash' »

    Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne! Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją - lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces! Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych - od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu. Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat: wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji symulowania uderzeń, odbić i zderzeń wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash

  • [Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi]

    Kategoria: / Ebooki / Informatyka

    Tytuł Symulacje komputerowe w fizyce i chemii Podtytuł Wybrane zagadnienia Autorzy Stanisław Romanowski, Dorota Światła-Wójcik Język polski Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna... Pełen opis produktu 'Symulacje komputerowe w fizyce i chemii Wybrane zagadnienia' »

    Tytuł Symulacje komputerowe w fizyce i chemii Podtytuł Wybrane zagadnienia Autorzy Stanisław Romanowski, Dorota Światła-Wójcik Język polski Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi ISBN 978-83-7405-562-8 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Symulacje komputerowe w fizyce i chemii Wybrane zagadnienia

  • [helion]

    Kategoria: Książki techniczne>Informatyka. Cybernetyka. KomputeryWysyłka: do 3 dni

    sukces!Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo... Pełen opis produktu 'Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash' »

    Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją — lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacjisymulowania uderzeń, odbić i zderzeńwpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektówOdwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash

  • Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    58,28 zł
    62,77 zł

    [helion]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    sukces!Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo... Pełen opis produktu 'Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash' »

    Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją — lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacjisymulowania uderzeń, odbić i zderzeńwpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektówOdwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach i symulacjach Flash

  • [SILCOM Multimedia]

    Kategoria: PROGRAMY->EDUKACYJNE->dla nauczycieli->gimnazjum

    Ten multimedialny program edukacyjny jest przeznaczony do ćwiczenia i utrwalania wiedzy i umiejętności, zwłaszcza w zakresie mierzenia i obliczania wielkości fizycznych... Pełen opis produktu 'Didakta - Fizyka 2 - Symulacja pomiarów i obliczanie ze wzorów - Program do tablicy interaktywnej - Multilicencja szkolna' »

    Ten multimedialny program edukacyjny jest przeznaczony do ćwiczenia i utrwalania wiedzy i umiejętności, zwłaszcza w zakresie mierzenia i obliczania wielkości fizycznych...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Didakta - Fizyka 2 - Symulacja pomiarów i obliczanie ze wzorów - Program do tablicy interaktywnej - Multilicencja szkolna


Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sklep.audiowizualne.pl

Tablice interaktywne i ekrany projekcyjne oraz projektory i nagłośnienie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 08.04.2009
avers, monacor, myboard, 2x3, sklep.audiowizualne.pl, bold, silcom, nobo, el-system, format
Produkty w ofercie: 866
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 14
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

3Kropki.pl

Gry i programy komputerowe oraz elektronika.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.06.2006
adidas, hama, garmin, nike, opus, wg, fantasy flight games, st. majewski, simba, rebel
Produkty w ofercie: 19768
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 26
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: