Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wydawnictwo SWPS]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    przedsięwzięć, przekazywaniu informacji, przekonywaniu do określonych zachowań dążeń, zmian.W mediach i reklamie widoczny jest jednocześnie drugi trend ? systematyczny wzrost roli obrazu w perswazji... Pełen opis produktu 'Sugestia i perswazja' »

    Pozycja interesująca zarówno dla psychologów, jak i dla osób zajmujących się teorią estetyki, badaczy recepcji obrazów artystycznych, a także analityków przekazu reklamowego. Tematyka rozważań oraz przeprowadzone badania mają charakter pionierski zaś badania autorki z pewnością należy traktować jako eksploracyjne. Wydają się one ciekawe zarówno teoretycznie (psychologia poznawcza i społeczna), jak i praktycznie (np. reklama, edukacja). Tym samym powstała praca wysoce oryginalna, spełniająca wysokie standardy empiryczne, w której wykazuje nie tylko erudycję, ale i umiejętność twórczego rozwijania wiedzy i pomysłów badawczych.Umiejętne kreowanie narracji wizualnej jest z pewnością wyzwaniem dla twórców reklamy. Należy jednak pamiętać, że w czasach gdy w zasadzie każdy z nas w łatwy sposób tworzy obrazy, narracja wizualna jest także olbrzymim źródłem inspiracji i wiedzy o konsumentach. Jest to zatem interesująca pozycja nie tylko dla branży reklamowej, ale dla wszystkich, którzy pragną bardziej świadomie "czytać" obrazy, czy za ich pomocą oddziaływać na odbiorcę.Robert Zydel Saatchi & Saatchi Think Tank W wizjach rozwoju społeczeństw zachodnich często pojawia się wątek odwrotu od słowa pisanego do obrazu, od racjonalnej argumentacji do odwoływania się do marzeń, mitów i pragnień, od analizy faktów do wciągających, poruszających opowieści o ideach, ruchach politycznych, markach, osobistych dążeniach (Jensen,2001). Coraz większa popularność pojęć ?marketingu narracyjnego?, ?zarządzania narracyjnego?, ?narracyjnych technik terapii? ujawnia, że człowiek w obliczu zalewu informacji potrzebuje opowieści, która je uporządkuje i w której przeżywanie mógłby się zaangażować. Sprawcza siła opowieści, obecna od najdawniejszych czasów w kulturze, ujawnia się obecnie także w planowaniu i tworzeniu wielkich przedsięwzięć, przekazywaniu informacji, przekonywaniu do określonych zachowań dążeń, zmian.W mediach i reklamie widoczny jest jednocześnie drugi trend ? systematyczny wzrost roli obrazu w perswazji i przekazywaniu informacji. Obraz ułatwia zrozumienie złożonej informacji (Olson, 1997), jest lepiej zapamiętywany (Seifert, 1997) i bardziej wyrazisty. W sytuacji przesycenia informacjami niecodzienny, ciekawy obraz potencjalnie łatwiej przedostanie się przez system obrony percepcyjnej odbiorcy niż niecodzienny, ciekawy tekst.Fragment
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sugestia i perswazja

  • [Wydawnictwo SWPS]

    Kategoria: Książki/Nauka/PsychologiaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sugestia i perswazja

  • []

    Kategoria: Książki i czasopisma / Psychologia / Psychoterapia
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sugestia i perswazja


CzaryMary.pl

Książki z dziedziny ezoteryki i rozwoju duchowego oraz samodoskonalenia.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 21.04.2006
ciszak, sotis, magoiagni, khadi, cosmoveda, victor 11, pphu victor 11, hesh, eco cosmetics, dabur
Produkty w ofercie: 10993
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 296847
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296847
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: