[WYDAWCA]
Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukoweWysyłka: do 7 dni
STORYTELLING NIE TYLKO W BIZNESIE DANA NORRIS NOWA Wszyscy
codziennie opowiadamy historie. Robimy to podczas prezentacji
biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy
podczas...
Pełen opis produktu 'STORYTELLING NIE TYLKO W BIZNESIE DANA NORRIS NOWA' »
STORYTELLING NIE TYLKO W BIZNESIE DANA NORRIS NOWA Wszyscy
codziennie opowiadamy historie. Robimy to podczas
prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej
uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to,
aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i – co
niezwykle ważne – dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak
zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim
w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od
lektury tej książki. Wykorzystaj moc storytellingu. Storytelling to
książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić
dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść
podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast
weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz
uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste
ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności
storytellingowych w praktyce. Wskazuje również dziesięć pułapek
czyhających na autorów opowieści i pokazuje, co robić, żeby ich
uniknąć. Przygotowanie intrygującej opowieści. Co decyduje o
potędze opowieści? Co sprawia, że dana historia ma w sobie coś
takiego, że nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści
– te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych
i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach – mają zawsze tę samą
strukturę. „Serio?”, pomyślisz sobie. „To niemożliwe”. Ale tak
właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia
daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, żeby wiedzieć,
jak opowiadać o swoich doświadczeniach, żeby inni słuchali nas z
zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyznaczyć
cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto
pamiętać. Zostań mistrzem słowa. Zdobądź się na odwagę i zacznij
występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha)
– może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na
której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania
towarzyskiego. W książce znajdziesz kilka prostych sposobów na
podnoszenie pewności siebie oraz konkretne wskazówki, dzięki którym
uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z
nią relację. „Ta książka to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana
Norris podchodzi do pisania i
opowieści. Storytelling to zbiór narzędzi
przydatnych i cennych dla każdego twórcy tekstów.” – Brigid
Murphy, twórczyni Shortcut to the Soul: Unlocking Your
Creative Voice Through Autobiographical Writing „To
Dona Norris stała przed publicznością, gdy miałam okazję po raz
pierwszy wysłuchać opowieści. Sama zapragnęłam spróbować i w
rezultacie od ponad dziesięciu lat występuję na różnych scenach w
całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, że zebrałaś swoje najcenniejsze
spostrzeżenia w tej książce.” – Shannon Cason, gospodyni
podcastów „Homemade Stories”, „The Trouble” oraz „In Good Co.
Detroit” „Ta książka jest niesamowicie pomocna. Pełno w
niej konkretnych i praktycznych, a do tego sprawdzonych technik
przydatnych przy tworzeniu porywających, przekonujących historii.
Dana Norris dzieli się w niej wnioskami ze swoich wieloletnich
doświadczeń. Teraz wszyscy możemy na tym skorzystać.” –
Kevin Allison, gospodarz i producent podcastu i programu
„Risk!” Dana Norris jest
założycielką Story Club, ogólnokrajowego programu storytellingu
non-fiction. Ukończyła studia w zakresie kreatywnego pisarstwa
non-fiction i religioznawstwa. Jej teksty ukazywały się między
innymi w McSweeney’s Internet Tendency, Tampa Review, TriQuarterly
Online, w podcaście RISK! oraz WCPN Cleveland. Więcej informacji na
temat Dany znaleźć można na stronie www.danastories.com.