Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Poltext]

    Kategoria: Ekonomia i biznesWysyłka: od ręki

    Od opowieści do liczb. Od liczb do wartości. Jak to możliwe, że firmę, która jeszcze nigdy nie wygenerowała żadnego zysku, wycenia się na wiele milionów dolarów? Dlaczego niektóre start-upy przyciągają... Pełen opis produktu 'Wycena firmy. Storytelling i liczby' »

    Od opowieści do liczb. Od liczb do wartości. Jak to możliwe, że firmę, która jeszcze nigdy nie wygenerowała żadnego zysku, wycenia się na wiele milionów dolarów? Dlaczego niektóre start-upy przyciągają inwestorów jak magnes, podczas gdy innym się to nie udaje? Profesor finansów i doświadczony inwestor Aswath Damodaran uważa, że wartość spółki zależy w dużej mierze od treści opowiadającej o niej historii, ponieważ ta opowieść stanowi kontekst dla liczb i ma moc przekonywania nawet tych inwestorów, którzy mniej chętnie podejmują ryzyko. Damodaran zajmuje się między innymi początkami firmy Uber, zastanawia się również nad tym, dlaczego Twitter i Facebook osiągnęły tak wysoką wycenę już na etapie debiutu giełdowego. Przygląda się również firmom o bardziej ugruntowanym modelu biznesowym, takim jak choćby Apple czy Amazon. Na ich przykładzie pokazuje, że historia o firmie czasem stanowi czynnik wzbogacający, ale niekiedy może też ograniczać narrację.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena firmy. Storytelling i liczby

  • [EdisonTeam.pl]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    ?Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki stosowania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice, dodam, że używanie... Pełen opis produktu 'Storytelling' »

    ?Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki stosowania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice, dodam, że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników?.- Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Sprzedaży, T-Mobile Polska
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Storytelling

  • []

    Kategoria: Książki i Komiksy / Poradniki i albumy / Pozostałe

    Sewing Tales to Stitch and Love: 18 Toy Patterns for the Storytelling Sewist Kerry Goulder Paperback: 128 pages Publisher: Krause Publications (25 Oct 2013) Language: English ISBN-10: 1440235... Pełen opis produktu 'Sewing Tales to Stitch and Love: 18 Toy Patterns for the Storytelling Sewist' »

    Sewing Tales to Stitch and Love: 18 Toy Patterns for the Storytelling SewistKerry GoulderPaperback: 128 pagesPublisher: Krause Publications (25 Oct 2013)Language: EnglishISBN-10: 1440235198ISBN-13: 9781440235191...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sewing Tales to Stitch and Love: 18 Toy Patterns for the Storytelling Sewist

  • []

    Kategoria: Książki i Komiksy / Poradniki i albumy / Pozostałe

    How to Write a Damn Good Novel: A Step-By-Step No Nonsense Guide to Dramatic Storytelling James N. Frey Hardcover: 192 pages Publisher: St. Martin's Press (Dec 1987) Language: English ISBN-10 Pełen opis produktu 'How to Write a Damn Good Novel: A Step-By-Step No Nonsense Guide to Dramatic Storytelling' »

    How to Write a Damn Good Novel: A Step-By-Step No Nonsense Guide to Dramatic StorytellingJames N. FreyHardcover: 192 pagesPublisher: St. Martin's Press (Dec 1987)Language: EnglishISBN-10: 0312010443ISBN-13: 9780312010447...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o How to Write a Damn Good Novel: A Step-By-Step No Nonsense Guide to Dramatic Storytelling

  • [Saatchi]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze.... Pełen opis produktu 'Storytelling' »

    Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść? Jak opowiadać by wspierać markę?Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Storytelling

  • []

    Analyse der Einsatzmöglichkeiten, Erfolgskriterien und Zukunftsperspektiven für ein erfolgreiches Storytelling in Bezug auf das strategische Markenmanagement in Unternehmen. Hierbei klammert...

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Die Kraft des Storytelling- Eine kritische theoriebasierte Analyse

  • []

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Video Games and Storytelling

  • [Delta Publishing]

    Kategoria: /
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Storytelling With Our Students

  • []

    ), Veranstaltung: Storytelling in Primary School Education , 7 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Das Thema früher Fremdsprachenerwerb, hat in den letzten Jahren immer...

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Die Bedeutung des Storytelling für den Fremdsprachenerwerb in der Grundschule am Beispiel des Englischen

  • [Delta Publishing]

    Kategoria: Język angielskiWysyłka: do 3 dni

    you develop from here? What is the next step? How can you go further as a teacher in your own professional development? Storytelling With Our Students. Techniques for telling tales from around... Pełen opis produktu 'Storytelling With Our Students [Heathfield David]' »

    Delta Teacher Development Series A pioneering, multi-award-winning series of books for English Language Teachers with professional development in mind, blending theory, practice and development. The Delta Teacher Development Series features some of the best and most expert authors in ELT, writing about fundamental areas of professional interest to teachers today. Each title in the series has three distinctive parts – A, B and C, which focus in turn on theory, practice and development: A) What do you need to know? What have others in the profession said or written? What is the latest information? How are things changing? B) What can you do? What practical activities can you carry out? How can you and your students get the most out of your teaching? How can you help yourself to help them better? C) How can you develop from here? What is the next step? How can you go further as a teacher in your own professional development? Storytelling With Our Students. Techniques for telling tales from around the world. Provides nearly 40 stories and accompanies them all with "telling techniques" for successful storytelling, so teachers can discover the techniques for being successful tellers of tales, learners will discover that they too can be storytellers. Visit www.deltapublishing.co.uk to see a sample. Podtytuł: Techniques for telling tales from around the world ISBN: 9783125013544 Kod paskowy: 9783125013544 Autorzy: Heathfield David Rok wydania: 2018 Kod wydawcy: 59772 Liczba tomów: 1 Numer kolejny tomu: 1 Liczba stron: 128 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.19.0 Format: 18.9x24.5 Głębokość (mm): 9 Waga: 0.265 Język oryginału: angielski Języki: angielski Grupa towarowa: Książka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Storytelling With Our Students [Heathfield David]

  • [Eprofess]

    Kategoria: / Ebooki / Nauka języków

    SŁOWO WSTĘPNE Niniejsza książka stanowi zbiór zdydaktyzowanych tekstów narracyjnych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnych i wczesnoszkolnych uczących się języka angielskiego. Książka może... Pełen opis produktu 'Storytelling. Bajki i opowiadania do nauki języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym' »

    SŁOWO WSTĘPNENiniejsza książka stanowi zbiór zdydaktyzowanych tekstów narracyjnych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnych i wczesnoszkolnych uczących się języka angielskiego. Książka może służyć nauczycielom jako pomoc w uatrakcyjnieniu zajęć z języka angielskiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Storytelling. Bajki i opowiadania do nauki języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym

  • []

    Kategoria: Książki elektroniczne>ebooki>języki obceWysyłka: od ręki

    SŁOWO WSTĘPNENiniejsza książka stanowi zbiór zdydaktyzowanych tekstów narracyjnych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym uczących się języka angielskiego. Książka może służyć... Pełen opis produktu 'Storytelling - Bajki i Opowiadania do Nauki Języka Angielskiego dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym i Szkolnym' »

    SŁOWO WSTĘPNENiniejsza książka stanowi zbiór zdydaktyzowanych tekstów narracyjnych przeznaczonych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym uczących się języka angielskiego. Książka może służyć nauczycielom jako pomoc w uatrakcyjnieniu zajęć z języka angielskiego dla najmłodszych prowadzonych zarówno w szkole, jak i na kursach językowych. Zawarte w książce bajki i opowiadania mogą okazać się przydatne również dla rodziców znających język angielski i zainteresowanych podwyższaniem kompetencji językowej swoich dzieci.Bajki i opowiadania w języku obcym stanowią optymalny materiał językowy, na podstawie którego można efektywnie rozwijać u dzieci sprawność rozumienia ze słuchu. Jest to o tyle ważne, że prawidłowy rozwój kompetencji obcojęzycznej rozpoczyna się od wykształcenia umiejętności rozumienia. Wszystkie teksty narracyjne zawarte w niniejszej książce zostały poddane adaptacji w celu dostosowania ich treści i zawartej w niej warstwy językowej do możliwości kognitywnych dzieci. Poszczególne teksty bajek i opowiadań skonstruowane zostały w oparciu o zasadę powtarzalności występujących w nich zwrotów i wyrażeń. Ułatwiają one przyswojenie dzieciom wybranych elementów językowych oraz umożliwiają im antycypację i aktywny udział w narracji treści tekstu.W pierwszej części książki znajdują się wskazówki metodyczne dotyczące stosowania tekstów narracyjnych w nauczaniu języków obcych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Można w niej znaleźć informacje dotyczące kryteriów wyboru i adaptacji tekstów narracyjnych oraz metodyki pracy z nimi.Druga część książki, stanowiąca jej integralną, a zarazem praktyczną część, zawiera 15 zdydaktyzowanych bajek i opowiadań w języku angielskim. W serii tekstów można znaleźć zarówno bajki tradycyjne, jak i opowiadania autorskie uporządkowane według wzrastającego stopnia trudności językowej. Prezentowane teksty pozwalają poszerzyć zasób słownictwa z zakresu pól tematycznych oraz kręgów leksykalnych odpowiednich dla pierwszego etapu edukacyjnego.Każdy z podrozdziałów zawiera:wersję bajki lub opowiadania dla dzieci w wieku przedszkolnym (łatwiejsza wersja tekstu pod względem zawartych w nim struktur gramatycznych i słownictwa),wersję bajki lub opowiadania dla dzieci w wieku szkolnym (poszerzona wersja tekstu przeznaczonego dla dzieci w wieku przedszkolnym), (Powyższy podział nie wyklucza jednak zastosowania wersji tekstu dla dzieci w wieku przedszkolnym na zajęciach z języka z angielskiego dla dzieci szkolnych. O wyborze tekstu odpowiedniego dla poziomu kompetencji językowej danej grupy uczniów powinien decydować nauczyciel.)dydaktyzację bajki lub opowiadania dla dzieci w wieku przedszkolnym (a),dydaktyzację bajki lub opowiadania dla dzieci w wieku szkolnym (b),załączniki (seria obrazków do bajki lub opowiadania oraz karty pracy). (W załącznikach przeznaczonych do nauki języka angielskiego dzieci przedszkolnych nie uwzględniono zapisu graficznego słów, wyrażeń lub zdań.) Wskazówka: Wszystkie załączniki w najlepszej jakości można pobrać ze strony internetowej, której adres podano w ostatniej części książki.)Opisy dydaktyzacji zawierają wskazówki odnoszące się do poszczególnych faz pracy z tekstem narracyjnym. Poza tym zawierają one propozycje, w jaki sposób można poszerzyć słownictwo dzieci niewystępujące bezpośrednio w tekście, lecz nawiązującego do niego tematycznie. Chcąc dowiedzieć się więcej o metodyce pracy z tekstem narracyjnym, czytelnik kierowany jest do odpowiedniego rozdziału lub podrozdziału pierwszej części książki. Przedstawione propozycje dydaktyzacji treści poszczególnych bajek i opowiadań można uzupełniać własnymi pomysłami.Pracując z tekstami narracyjnymi, nauczyciel powinien posługiwać się językiem obcym nie tylko w czasie prezentacji treści tekstu, ale również w fazie poprzedzającej narrację danego tekstu oraz w fazie mającej na celu utrwalenie treści tekstu i jego elementów językowych. Dlatego opisy dydaktyzacji zawierają wypowiedzi, jakich może użyć nauczyciel lub pacynka w poszczególnych interakcjach językowych. W niektórych sytuacjach użycie języka ojczystego przez nauczyciela jest jednak w pełni uzasadnione. Pacynka jako przedstawiciel kraju anglojęzycznego powinna natomiast posługiwać się wyłącznie językiem obcym i pełnić rolę pośrednika pomiędzy nauczycielem, dziećmi i bohaterami tekstów. Wypowiedzi nauczyciela lub pacynki oznaczone są literami: „N” i „P”. Ewentualne wypowiedzi dzieci w języku obcym lub ojczystym oznaczono literą „Dz”. Nie należy jednak zapominać o fakcie, że pierwszorzędnym celem zajęć opartych na stosowaniu tzw. metody narracyjnej jest rozwój sprawności rozumienia ze słuchu u dzieci. Dlatego nie powinno wymuszać się u dzieci prób reprodukcji bądź produkcji językowej.Niniejsza publikacja stanowi zarazem próbę zachęcenia nauczycieli do częstszego stosowania na lekcjach języka angielskiego tzw. metody narracyjnej. Dołączone do niej materiały będą w tym pomocne....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Storytelling - Bajki i Opowiadania do Nauki Języka Angielskiego dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym i Szkolnym

  • []

    Kategoria: Książki elektroniczne>ebooki>biznesWysyłka: od ręki

    "Od opowieści do liczb. Od liczb do wartości.Jak to możliwe, że firmę, która jeszcze nigdy nie wygenerowała żadnego zysku, wycenia się na wiele milionów dolarów? Dlaczego niektóre start-upy przyciągają... Pełen opis produktu 'Wycena firmy. Storytelling i liczby' »

    "Od opowieści do liczb. Od liczb do wartości.Jak to możliwe, że firmę, która jeszcze nigdy nie wygenerowała żadnego zysku, wycenia się na wiele milionów dolarów? Dlaczego niektóre start-upy przyciągają inwestorów jak magnes, podczas gdy innym się to nie udaje? Profesor finansów i doświadczony inwestor Aswath Damodaran uważa, że wartość spółki zależy w dużej mierze od treści opowiadającej o niej historii, ponieważ ta opowieść stanowi kontekst dla liczb i ma moc przekonywania nawet tych inwestorów, którzy mniej chętnie podejmują ryzyko. Świat biznesowy dzieli się na gawędziarzy, którzy potrafią snuć przekonujące historie, oraz speców od liczb, którzy opracowują modele i obliczenia. Oba te podejścia są jednakowo istotne z punktu widzenia sukcesu. Damodaran przekonuje, że tylko poprzez umiejętne połączenie tych dwóch elementów firma może osiągnąć i utrzymać wartość.Odwołując się do analiz licznych przypadków, książka ta wyjaśnia znaczenie opowieści jako tego czynnika, który pozwala lepiej zrozumieć i osadzić w kontekście liczby. Sugeruje również, że dzięki historiom o firmie specjaliści od liczb mogą tworzyć bardziej skomplikowane modele i nadal skutecznie przekonywać swoich odbiorców. Damodaran zajmuje się między innymi początkami firmy Uber – na tym przykładzie pokazuje, że na podstawie różnych opowieści sformułować można różne wyceny. Zastanawia się również nad tym, dlaczego Twitter i Facebook osiągnęły tak wysoką wycenę już na etapie debiutu giełdowego oraz dlaczego pierwsza z tych firm weszła w fazę stagnacji, podczas gdy druga dalej się rozwijała. Przygląda się również firmom o bardziej ugruntowanym modelu biznesowym, takim jak choćby Apple czy Amazon. Na ich przykładzie pokazuje, że historia o firmie czasem stanowi czynnik wzbogacający, ale niekiedy może też ograniczać narrację. Autor przytacza również przykład brazylijskiego globalnego koncernu wydobywczego Vale – aby wyjaśnić, jaki wpływ na historię o firmie mogą mieć czynniki zewnętrzne, w szczególności dotyczące kraju prowadzenia działalności, charakterystyki produktu oraz waluty. *** Damodaran pokazuje nam ten punkt, w którym drogi Josepha Campbella i Warrena Buffetta przecinają się ze ścieżką Nassima Taleba. Autor wskazuje z jednej strony wartość, z drugiej zaś ryzyko, które ignorują ludzie polegający wyłącznie na historiach lub wyłącznie na liczbach. Opowiada nam o tym, jak powstawały jego opowieści, analizy i wyceny spółek takich jak Alibaba, Amazon, Uber, Theranos czy Ferrari. Przyznaje, że sam polegał kiedyś głównie na danych ilościowych, ale teraz zalicza się do grona analityków bardziej wszechstronnych, a przy tym do autorów świetnych opowieści o firmach i finansach – czego dowodzi na każdym kroku w swoich tekstach i podczas wykładów.David Foster, dyrektor generalny Business Valuation Resources Damodaran, którego wielu uznaje za autorytet w dziedzinie wyceny, w jasny sposób przekonuje, dlaczego rozwiązania o charakterze wyłącznie ilościowym to za mało i dlaczego koniecznie należy wzbogacać je o jakościowy element opowieści. Oczywiście analiza jakościowa obarczona jest pewnym ryzykiem, choćby już z tego powodu, że opowieść ma charakter subiektywny. Damodaran umiejętnie łączy więc historie o firmie z bardziej formalną strukturą analizy ilościowej, dzięki czemu jego wyceny znajdują mocniejsze oparcie w faktach.Stephen Penman, autor książki Accounting for Value Damodaran dokonał rzeczy zupełnie bezprecedensowej: umiejętnie połączył opowieść o firmie z tradycyjną analizą finansową i wyceną. Jego książka ma szansę stać się klasykiem zarówno dla zwolenników tradycyjnej wyceny, jak i dla praktyków biznesowego gawędziarstwa, ponieważ pokazuje, że przedstawiciele każdego z tych światów mogą wiele zyskać, zapożyczając narzędzia z tego drugiego. Damodaran zabiera nas w osobistą podróż, podczas której stara się pomóc nam zrozumieć, że liczby mają większą siłę przekonywania, gdy towarzyszy im historia.Paul Johnson, założyciel i starszy doradca w firmie Nicusa Investment Advisors *** Aswath Damodaran wykłada finanse na Stern School of Business przy New York University. Jest autorem książek: Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka (2007), Investment Valuation: Tools and Techniques for Determining the Value of Any Asset, Third Edition (2012), Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych (2011), Damodaran on Valuation: Security Analysis for Investment and Corporate Finance, Second Edition (2006). "...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena firmy. Storytelling i liczby

  • [Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    This book constitutes the refereed proceedings of the 4th International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2011, held in Vancouver, Canada, in November/December 2011.§The 17... Pełen opis produktu 'Interactive Storytelling' »

    This book constitutes the refereed proceedings of the 4th International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2011, held in Vancouver, Canada, in November/December 2011.§The 17 full papers, 14 short papers and 16 poster papers were carefully reviewed and selected from 72 paper and poster submissions. In addition, the volume includes 6 workshops descriptions. The full and short papers have been organized into the following topical sections: interactive storytelling theory, new authoring modes, virtual characters and agents, story generation and drama managment, narratives in digital games, evaluation and user experience reports, tools for interactive storytelling.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Interactive Storytelling

  • [Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    This book constitutes the refereed proceedings of the Third International Conference on Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment, TIDSE 2006, held in Darmstadt, Ger... Pełen opis produktu 'Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment' »

    This book constitutes the refereed proceedings of the Third International Conference on Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment, TIDSE 2006, held in Darmstadt, Germany in December 2006. It contains 37 papers that cover a broad spectrum, from conceptual ideas, theories, and technological questions, to best practice examples in the different storytelling application domains, with a focus on entertainment and games.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Technologies for Interactive Digital Storytelling and Entertainment

  • [Peter Lang AG]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    While the importance of the role of storytelling can hardly be overestimated, the impact of digitalization on this role is more ambivalent. In this second book-length publication of the progr... Pełen opis produktu 'Storytelling and Education in the Digital Age' »

    While the importance of the role of storytelling can hardly be overestimated, the impact of digitalization on this role is more ambivalent. In this second book-length publication of the programme Media and Education in the Digital Age - MEDA, the authors take a critical stance towards the alleged emancipative affordances of digital storytelling in education. The collection is inspired by the effort of making professional educators aware of the risks of the digital turn in educational storytelling but also of the opportunities and the conditions for critical engagements. Based on their research and field experience, fifteen scholars discuss in nine chapters these risks and opportunities, providing ideas, evidence, references and inspiration to educators and researchers.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Storytelling and Education in the Digital Age

  • [Taylor & Francis Ltd]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    Storytelling for Virtual Reality serves as a bridge between students of new media and professionals working between the emerging world of VR technology and the art form of classical story... Pełen opis produktu 'Storytelling for Virtual Reality' »

    Storytelling for Virtual Reality serves as a bridge between students of new media and professionals working between the emerging world of VR technology and the art form of classical storytelling. Rather than examining purely the technica
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Storytelling for Virtual Reality

  • [Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    This book constitutes the refereed proceedings of the 5th International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2012, San Sebastián, Spain, November 2012. The 14 revised full pa... Pełen opis produktu 'Interactive Storytelling' »

    This book constitutes the refereed proceedings of the 5th International Conference on Interactive Digital Storytelling, ICIDS 2012, San Sebastián, Spain, November 2012. The 14 revised full papers presented together with 6 short papers were carefully reviewed and selected from 48 submissions. The papers are organized in topical sections on theory and aesthetics; authoring tools and applications; evaluation and user experience reports; virtual characters and agents; new storytelling modes; workshops.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Interactive Storytelling

  • [Emerald Publishing Limited]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    Volume 3 examines how research tools affect theory advances in culture and tourism research. Using visual narrative art to explicate unconscious thinking that shapes trip plans and visits, building tree... Pełen opis produktu 'Perspectives on Cross-Cultural, Ethnographic, Brand Image, Storytelling, Unconscious Needs, and Hospitality Guest Research' »

    Volume 3 examines how research tools affect theory advances in culture and tourism research. Using visual narrative art to explicate unconscious thinking that shapes trip plans and visits, building tree diagrams of streams of antecedent conditions associating with extreme behavior (e.g., road rage, chronic casino gambling), and research methods that go beyond quantitative/qualitative taxonomies are examples of the unique themes covered in this volume. The papers focus on how to gain meaning from data to thus look at how streams of antecedent conditions result in tourism behavior.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Perspectives on Cross-Cultural, Ethnographic, Brand Image, Storytelling, Unconscious Needs, and Hospitality Guest Research

  • [McGraw-Hill]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    From a transmedia pioneer, the first major how-to strategy guide for using multiplatform storytelling to enhance brand value and engage customers§More than a buzzword, transmedia storytel... Pełen opis produktu 'Creator's Guide to Transmedia Storytelling: How to Captivate and Engage Audiences across Multiple Platforms' »

    From a transmedia pioneer, the first major how-to strategy guide for using multiplatform storytelling to enhance brand value and engage customers§More than a buzzword, transmedia storytelling -- the technique of telling stories across multiple platforms and formats, including gaming, social networking, and other media -- rapidly is becoming the go-to marketing strategy for businesses large and small. A Creator's Guide to Transmedia Storytelling, by award-winning speaker and creator, Andrea Phillips, is the practical, strategy-rich handbook for transmedia creators/entrepreneurs and marketing professionals who are trying to build or expand transmedia capabilities in established media businesses.§This is the first major, comprehensive resource to feature concrete instruction on the principles of storytelling, audience engagement, platform selection, execution challenges, big-picture strategy and structural considerations -- as well as case studies of milestone transmedia projects and interviews with leading transmedia authorities and creators. Whether you're in game design and development, book publishing, film and television, or any other traditional or digital medium, A Creator's Guide to Transmedia Storytelling will give you the tools and knowledge you need to create deeper forms of audience engagement. §
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Creator's Guide to Transmedia Storytelling: How to Captivate and Engage Audiences across Multiple Platforms


Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, wydawnictwo olesiejuk, helion, olesiejuk, zielona sowa, c.h. beck, cambridge university press, muza, wsip
Produkty w ofercie: 160016
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

voxo.pl

Artykuły wielobranżowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.07.2020
heraclon international, nieznany producent, gino rossi, chicco, zielona sowa, wiedza i praktyka, wydawnictwo albatros, wydawnictwo naukowe pwn, harlequin, universitas
Produkty w ofercie: 25402
Promocje: 20
Wysyłka do 3 dni: 25401
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, storybox, olesiejuk sp. z o.o., skrzat, wsip, wolters kluwer, harmonia, znak, pearson, napoleon v
Produkty w ofercie: 69996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 69996
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Czas na książkę

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.02.2018
olesiejuk sp. z o.o., egmont, zielona sowa, mega creative, muza, wsip, trefl, wilga, edycja Świętego pawła, harmonia
Produkty w ofercie: 94896
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, zielona sowa, cambridge university press, helion, c.h. beck, wolters kluwer, olesiejuk, znak, lektorklett
Produkty w ofercie: 94371
Promocje: 2153
Wysyłka do 3 dni: 94322
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Libristo.pl

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
createspace independent publishing platform, harper collins publishers, cambridge university press, taylor & francis ltd, oxford university press, springer-verlag berlin and heidelberg gmbh & co. kg, bibliolife, john wiley & sons
Produkty w ofercie: 599974
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Ukarola.pl

Książki obcojęzyczne, biografie w oryginale, książki anglojęzyczne z kategorii militaria, marynistyka i modelarstwo. Sprowadzamy zagraniczne książki militarne i modelarskie oraz kalendarze ścienne i książkowe 2020
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.09.2006
pen and sword books, schiffer publishing, ian allan publishing, teneues 2021 calendars and books, u.s. naval institute press, avonside publishing 2021 calendar, motorbooks international, heimdal editions, flame tree publishing calendars 2021
Produkty w ofercie: 18815
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

KrainaKsiazek.pl

Książki sprowadzane na zamówienie z zagranicy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 16.05.2006
Produkty w ofercie: 1268231
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2328
Opinie neutralne: 16
Opinie negatywne: 10

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, imprint, czytelnik warszawa, harlequin, piw warszawa, wolters kluwer polska sa, nasza księgarnia warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka
Produkty w ofercie: 124963
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, zielona sowa, trefl, mega creative, wsip, wolters kluwer, wilga, edycja Świętego pawła, skrzat
Produkty w ofercie: 116826
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1