[Lucas Arts]
Kategoria: Gry i akcesoria do gier PC </br>PlayStation, Xbox 360 > Gry do PC
. Rzecz jasna w trakcie gry na nowo zdobywa i rozszerza swoje
„zapomnienie” umiejętności. Budowa nowej gryjest dokładnie taka
sama jak oryginalnego Star Wars: Knights of the
Old...
Pełen opis produktu 'Gra PC Star Wars: Knights of the Old Republic II' »
Gwarancja: B000M
Gatunek: RPG
Wersja językowa: Angielska
Kategoria wiekowa od:: 12 lat
Opis: Akcja The Sith Lords rozpoczyna się w pięć lat po
ostatnich wydarzeniach jakie miały miejsce w oryginalnym KotORze,
zaś historia którą przedstawia nie jest bezpośrednią kontynuacją
fabuły „jedynki” (czego wynikiem jest niemożność zaimportowania do
gry
swojej postaci z pierwowzoru). Gracze wcielają się w postać
ostatniego z rycerzy Jedi, weterana wojen Mandaloriańskich, który
powraca z wygnania do Republiki, zniszczonej i zdewastowanej wojną
pomiędzy rycerzami Jedi (reprezentującymi jasną i ciemną
stronę mocy). W wyniku tego konfliktu rozwiązano Zakon rycerzy
Jedi, a w galaktyce zapanował chaos. Jak łatwo się domyśleć, to
przed naszym bohaterem zostaje postawione zadanie odrodzenia zakonu
i przywrócenie dawnego porządku. Z racji tego, iż nasz
Jedi od dawna przebywał na banicji, na początku rozgrywki nie
dysponuje praktycznie żadnymi potężniejszymi mocami, a nawet nie
posiada swojego miecza świetlnego. Rzecz jasna w trakcie gry na
nowo zdobywa i rozszerza swoje „zapomnienie” umiejętności.
Budowa nowej gryjest dokładnie taka sama jak oryginalnego Star
Wars: Knights of the Old Republic. Co więcej wykorzystuje ona ten
sam engine i rozwiązania technologiczne. Nie starano się na siłę
wymyślać czegoś nowego, tylko do sprawdzonych już, i nieco
usprawnionych, mechanizmów zaadaptowano nową, wielowątkową fabułę z
licznymi zwrotami akcji i questami pobocznymi. Podobnie jak w
części pierwszej przebieg akcji, poszczególne wydarzenia oraz jej
zakończenia zależą od wcześniejszych decyzji i poczynań
graczy.
Zarówno interfejs jak i system walki pozostały praktycznie
niezmienione. Wprowadzono tylko niewielkie ulepszenia, jak np. dwie
konfiguracje broni, pomiędzy którymi możemy się błyskawicznie
przełączać w zależności od wrogów jakim musimy stawić czoła. W
jed, nej chwili możemy też prowadzić maksymalnie trzy postacie
(główny bohater + dwóch innych członków drużyny), aczkolwiek,
wzorem KotOR 1, w drużynie może znajdować się ich więcej. Podczas
przygody zwiedzamy siedem światów, w tym Dantooine czy Telos.
Spotyk, amy dawnych znajomych, m.in. Revana, T3-M4 i HK-47. Mamy
też okazję zagrać w szereg znanych już mini gierek, w tym w
Pazaaka, a nawet pilotować statek Ebon Hawk. Jedną z większych
zmian wprowadzonych w The Sith Lords są olbrzymie możliwości
modyfikowania, i konstruowania nowych przedmiotów z licznych
podzespołów, m.in. otrzymywanych z rozkładania na czynniki pierwsze
znalezionych rzeczy. Daje to graczom możliwość dopasowywania
wykorzystanego ekwipunku do indywidualnych predyspozycji
postaci, co wpływa na, ich możliwości. Pojawiają się tu również
nowe klasy postaci „Prestige” (Sith Lord, Sith Marauder i Sith
Assassin dla ciemnej strony mocy i Jedi Master, Jedi Watchman oraz
Jedi Weapon Master dla jasnej strony mocy) oraz szereg
nowych mocy Jedi, w tym: Dar, k Sider Rage, Battle Meditation,
Force Sight (umiejętność widzenia przez ściany) i Force
Clairvoyance (pozwalająca na zobaczenie części poziomów na których
jeszcze nie byliśmy).
Ilość graczy: 1
Wymagania systemowe: Windows 2000/XP
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta
graficzna 128 MB (GeForce4 lub lepsza), 3.7 GB HDD
KINECT/MOVE: nie współpracuje
Nośnik: Płyta CD