[INSERT S.A.]
Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn
Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży
w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach,
zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia
i...
Pełen opis produktu 'Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska' »
Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę
sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach,
warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny
interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność
zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na
branżę.
Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów
handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i
sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną
część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie
operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych.
Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków,
działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część
systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu,
klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i
pracowników.
Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich
przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest
kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze
szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie
biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo –
zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy
księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów
oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo
(pełna księgowość).
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:
pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i
magazynowych;
pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze
lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty
dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do
faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu
magazynów;
rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć
indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin
realizacji całego dokumentu;
kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań
zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość
przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów;
cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być
określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu
sprzedaży;
obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem,
sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek
pracowników na zakup;
kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych
i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe
z odłożonym skutkiem (niewykonane);
rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe,
do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne,
wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany
plików, a także online (wybrane banki);
prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia
wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne,
drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów
kreskowych);
automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i
urządzeniach zewnętrznych;
pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz
nexo i Rewizor nexo.
Obsługa RODO:
cele i zgody na przetwarzanie danych;
obowiązki informacyjne;
ochrona danych;
prawo do zapomnienia (anonimizacja).