Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert GT dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt GT  to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego,... Pełen opis produktu 'Insert Subiekt GT (lic. na 3 stanowiska) BOX Insert Subiekt GT (lic. na 3 stanowiska) BOX Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.' »

    Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.Podstawowe możliwości Subiekta GT: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT; pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (vendero), jak i na aukcjach (Sello).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert Subiekt GT (lic. na 3 stanowiska) BOX Insert Subiekt GT (lic. na 3 stanowiska) BOX Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.

  • Gestor GT Sfera - licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska programu Gestor GT gratis - otwarty system zarządzania z klientami. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    1306,26 zł
    1451,40 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Relacje z Klientami (CRM)

    Gestor GT Sfera to wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT , wzbogaconą o dodatek Sfera dla Gestora GT - mechanizm pozwalający... Pełen opis produktu 'Gestor GT Sfera - licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska programu Gestor GT gratis - otwarty system zarządzania z klientami.' »

    Gestor GT Sfera to wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o dodatek Sfera dla Gestora GT - mechanizm pozwalający na dowolną rozbudowę systemu i dostosowanie go do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa. Za jego pomocą możliwe jest stworzenie nawet najbardziej wyszukanych rozwiązań informatycznych, które zaspokoją nietypowe potrzeby firmy.Gestor GT Sfera pomaga zarządzać bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Ułatwia planowanie i realizację kampanii marketingowych ściśle dostosowanych do odpowiednich grup odbiorców. Zapewnia lepszą opiekę nad klientami i większą efektywność pracy. Gestor GT Sfera jest częścią InsERT GT Sfera - otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem, w skład którego wchodzą również program do obsługi sprzedaży Subiekt GT Sfera, program finansowo-księgowy Rewizor GT Sfera oraz program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera.Podstawowe możliwości Gestora GT Sfera: szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT; planowanie i rejestrowanie w systemie działań, takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe; łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie; kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania; wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu; dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.); możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników; liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach); możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów); powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości; biblioteka dokumentów; schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania; obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet); wygodny system notatek; strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży; możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach; praca sieciowa wielu użytkowników programu. Rozwiązania, jakie można stworzyć dzięki Sferze dla Gestora GT: ścisłe dopasowanie Gestora GT do potrzeb klienta uzależnionych od specyfiki prowadzonej firmy; stworzenie zbiorczych operacji zamiast serii jednorazowych akcji, które w danej firmie wykonywane są bardzo często i trzeba poświęcić im wiele czasu; napisanie własnych aplikacji, które zintegrują Gestora GT z posiadanymi przez użytkownika programami oraz urządzeniami wspierającymi pracę w biurze (rejestratory czasu pracy, centralki telefoniczne, urządzenia mobilne); import do Gestora GT danych potencjalnych klientów dostarczonych przez firmy zajmujące się prowadzeniem baz adresowych kontrahentów niezależnie od formatu, w jakim te bazy zostają dostarczone; zastosowanie wielu innych rozwiązań stworzonych dokładnie według potrzeb użytkownika. Dotychczasowi użytkownicy Gestora GT, którzy chcieliby dowolnie rozszerzyć funkcjonalność programu, mogą to zrobić, kupując dodatek Sfera dla Gestora GT.Wymagania systemowe Gestora GT Sfera: komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym); 256 MB pamięci RAM (lub więcej); system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 (lub nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy); około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Gestor GT Sfera - licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska programu Gestor GT gratis - otwarty system zarządzania z klientami.

  • Sfera dla Gestora GT - rozszerzenie na kolejne stanowisko wraz z dodatkowym stanowiskiem Gestora GT. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    608,85 zł
    676,50 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Relacje z Klientami (CRM)

    Sfera dla Gestora GT to dodatek przeznaczony dla tych użytkowników programu Gestor GT , którzy potrzebują indywidualnych rozwiązań, dodatkowej funkcjonalności lub automatyzacji często wykonywanych prac.... Pełen opis produktu 'Sfera dla Gestora GT - rozszerzenie na kolejne stanowisko wraz z dodatkowym stanowiskiem Gestora GT.' »

    Sfera dla Gestora GT to dodatek przeznaczony dla tych użytkowników programu Gestor GT, którzy potrzebują indywidualnych rozwiązań, dodatkowej funkcjonalności lub automatyzacji często wykonywanych prac. Dzięki Sferze możliwe jest rozbudowanie Gestora GT, dostosowanie systemu do specyfiki firmy i skonstruowanie nawet najbardziej wyszukanych rozwiązań informatycznych.Sfera dla Gestora GT pozwala m.in. na stworzenie rozwiązań umożliwiających bezproblemową współpracę z wieloma aplikacjami, zapisującymi dane w bardzo różnorodnych formatach. Sprawdzi się także przy integracji Gestora GT z urządzeniami wspierającymi pracę w biurze, takimi jak rejestratory czasu pracy, centralki telefoniczne, urządzenia mobilne.Sfera dla Gestora GT powstała w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Wyszkolony serwisant lub informatyk firmy bez problemu stworzy takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność programu i będą ułatwiały pracę z systemem, ściśle według potrzeb przedsiębiorstwa.   Sfera dla Gestora GT umożliwia: ścisłe dopasowanie Gestora GT do potrzeb klienta uzależnionych od specyfiki prowadzonej firmy; stworzenie zbiorczych operacji zamiast serii jednorazowych akcji, które w danej firmie wykonywane są bardzo często i trzeba poświęcić im wiele czasu; napisanie własnych aplikacji, które zintegrują Gestora GT z posiadanymi przez użytkownika programami oraz urządzeniami wspierającymi pracę w biurze; import do Gestora GT danych potencjalnych klientów dostarczonych przez firmy zajmujące się prowadzeniem baz adresowych kontrahentów niezależnie od formatu, w jakim te bazy zostają dostarczone; zastosowanie wielu innych rozwiązań stworzonych dokładnie według potrzeb użytkownika. Klientom, którzy nie posiadają jeszcze Gestora GT, a chcieliby korzystać z rozbudowanego systemu, otwartego na własne modyfikacje, polecamy program Gestor GT Sfera - system zarządzania relacjami z klientami wyposażony w dodatek Sfera dla Gestora GT.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sfera dla Gestora GT - rozszerzenie na kolejne stanowisko wraz z dodatkowym stanowiskiem Gestora GT.

  • Subiekt GT Sfera - Licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska Subiekta GT gratis - otwarty system sprzedaży z magazynem. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    1527,66 zł
    1697,40 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Sprzedaż - Magazyn > Sprzedaż z magazynem

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalności Subiekta GT , został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających z wewnętrznych... Pełen opis produktu 'Subiekt GT Sfera - Licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska Subiekta GT gratis - otwarty system sprzedaży z magazynem.' »

    Subiekt GT Sfera to nowoczesny system sprzedaży, który oprócz standardowej funkcjonalności Subiekta GT, został rozbudowany o mechanizm, który umożliwia pisanie rozszerzeń korzystających z wewnętrznych algorytmów systemu Subiekt GT. Mechanizm ten nosi nazwę Sfera dla Subiekta GT.Program powstał z myślą o użytkownikach, którzy wymagają od systemu do obsługi sprzedaży specyficznych rozwiązań lub rozszerzonej funkcjonalności. Subiekt GT Sfera jest dowodem na to, że dostosowanie programu do własnych potrzeb nie musi być kosztowne i czasochłonne.  Sfera dla Subiekta GT stworzona została w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy.Subiekt GT Sfera jest częścią systemu InsERT GT, który zawiera Rachmistrza GT - program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencję podatku zryczałtowanego, a także Rewizora GT - system finansowo-księgowy z mikroGratyfikantem GT, dzięki któremu możliwa jest podstawowa obsługa płac.Podstawowe możliwości Subiekta GT Sfera: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Przykładowe rozwiązania dotyczące dopasowania Subiekta GT do potrzeb danej firmy, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT: wystawianie faktur seryjnych, obsługiwanie zamówień składanych w sklepie internetowym, sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi. Opierając się na Sferze dla Subiekta GT można również stworzyć mechanizmy wykonywania operacji zbiorczych, mogą to być na przykład: zbiorcza kalkulacja cen, zbiorcza aktualizacja danych (np. zmiana stawki VAT), zbiorcze drukowanie i usuwanie, zbiorcze wywoływanie skutku magazynowego dla dokumentów. Z pomocą Sfery dla Subiekta GT możliwe będzie także napisanie rozwiązań, które zintegrują posiadane systemy.Subiekt GT Sfera otwiera zupełnie nowe możliwości, tylko od inwencji użytkownika zależy bowiem, jakie rozszerzenia zostaną stworzone, do czego zostaną wykorzystane, jak bardzo zmieni się codzienna praca z systemem do obsługi sprzedaży.Z rozbudowanych możliwości, jakie daje Subiekt GT Sfera skorzystać mogą również dotychczasowi użytkownicy Subiekta GT, którzy zakupią dodatek Sfera dla Subiekta GT.Wymagania systemowe Subiekta GT Sfera: komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym); 256 MB pamięci RAM (lub więcej); system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP, Windows Vista (lub nowszy); Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy) - dostarczany na instalacyjnej płycie CD; około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym; dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu); system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005 lub 2008 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL Server); dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt GT Sfera - Licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska Subiekta GT gratis - otwarty system sprzedaży z magazynem.

  • Sfera dl Subiekta GT - rozszerzenie na kolejne stanowisko wraz z dodatkowym stanowiskiem Subiekta GT. w sklepie internetowym Nowalu.pl

    Powiększ zdjęcie

    763,83 zł
    848,70 zł

    [InsERT S.A.]

    Kategoria: Sprzedaż - Magazyn > Sprzedaż z magazynem

    Sfera dla Subiekta GT jest dodatkiem, który umożliwia napisanie rozszerzeń, korzystających z wewnętrznych mechanizmów Subiekta GT . Sfera dla Subiekta GT powstała z myślą o użytkownikach, którym zależy... Pełen opis produktu 'Sfera dl Subiekta GT - rozszerzenie na kolejne stanowisko wraz z dodatkowym stanowiskiem Subiekta GT.' »

    Sfera dla Subiekta GT jest dodatkiem, który umożliwia napisanie rozszerzeń, korzystających z wewnętrznych mechanizmów Subiekta GT.Sfera dla Subiekta GT powstała z myślą o użytkownikach, którym zależy na rozbudowie funkcjonalności Subiekta GT. Sfera dla Subiekta GT otwiera zupełnie nowe możliwości wykorzystania Subiekta GT, czyni z niego produkt skrojony na potrzeby każdego użytkownika.Sfera dla Subiekta GT stworzona została w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy.  Przykładowe rozwiązania dotyczące dopasowania Subiekta GT do potrzeb danej firmy, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT: wystawianie faktur seryjnych, obsługiwanie zamówień składanych w sklepie internetowym, sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi. Opierając się na Sferze dla Subiekta GT można również stworzyć mechanizmy wykonywania operacji zbiorczych, na przykład: zbiorcza kalkulacja cen; zbiorcza aktualizacja danych (np. zmiana stawki VAT), zbiorcze drukowanie i usuwanie, zbiorcze wywoływanie skutku magazynowego dla dokumentów. Z pomocą Sfery dla Subiekta GT możliwe będzie także napisanie rozwiązań, które zintegrują posiadane systemy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sfera dl Subiekta GT - rozszerzenie na kolejne stanowisko wraz z dodatkowym stanowiskiem Subiekta GT.

  • [Insert S.A.]

    Kategoria: Elementy komputerowe / Oprogramowanie / InsertWysyłka: do 3 dni

    Program Insert Subiekt GT rozsz. o 3 stanowiska

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Program Insert Subiekt GT rozsz. o 3 stanowiska

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert GT dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy.... Pełen opis produktu 'Insert Gestor GT (system zarządzania relacjami z klientami) Licencja na 3 stanowiska' »

    Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.Najważniejsze zalety Gestora GT: szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych wSubiekcie GT; planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe; łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie; kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania; wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu; dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.); możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników; liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach); możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów); powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości; biblioteka dokumentów; schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania; obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet); wygodny system notatek; strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży; możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach; praca sieciowa wielu użytkowników programu. Prezentujemy przykładowe ekrany ilustrujące funkcjonalność Gestora GT. Ekrany w skali 1:1 można obejrzeć wybierając zamieszczone poniżej miniatury.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert Gestor GT (system zarządzania relacjami z klientami) Licencja na 3 stanowiska

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Księgowość i finanse

    Rewizor nexo PRO  to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych. Rewizor nexo PRO  jest rozszerzoną wersją ... Pełen opis produktu 'Rewizor nexo PRO (Licencja na 1 stanowisko)' »

    Rewizor nexo PRO to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych.Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rewizoranexo, stworzoną dla tych, którzy potrzebują elastycznego, otwartego systemu finansowo-księgowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. wykorzystywać wielopoziomowe konta kartotekowe, tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów wg różnorodnych cech wykorzystując tzw. pola własne, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rewizora możliwa jest realizacja indywidualnych rozwiązań, dostosowanych do specyfiki firmy. Rewizor nexo PRO to część InsERT nexo PRO – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo PRO – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej orazRachmistrz nexo PRO – program do prowadzenia uproszczonej księgowości.Zapraszamy do obejrzenia filmu prezentującego główne zalety programuWymiana dokumentów online w InsERT nexo Podstawowe możliwości Rewizora nexo PRO: płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe; obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca; elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych; rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany; ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT; obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych)  oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik; automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów; integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo; możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.   Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Rewizora – możliwość dodawania własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz); tworzenie wielopoziomowych kont kartotekowych w planie kont; definiowalne transakcje VAT; definiowanie własnych typów amortyzacji; sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); możliwość rozliczania rozrachunków za pomocą rat, własne rodzaje rozrachunków; ewidencja sesji rozliczeniowych (zbioru rozliczeń) tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń; rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); kompensaty wielowalutowe; rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego;  pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów i do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji; definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo; punkty rozszerzeń - możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rewizor nexo PRO (Licencja na 1 stanowisko)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Księgowość i finanse

    Rewizor nexo  to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza. Rewizor... Pełen opis produktu 'Rewizor nexo (Licencja na 3 stanowiska)' »

    Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą.Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rachmistrz nexo – program do prowadzenia uproszczonej księgowości.Zapraszamy do obejrzenia filmu prezentującego główne zalety programuWymiana dokumentów online w InsERT nexo Najważniejsze możliwości Rewizora nexo: płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe; obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca; elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych; rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany; ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik; automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów; integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo; możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rewizor nexo (Licencja na 3 stanowiska)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Księgowość i finanse

    Rewizor nexo PRO  to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych. Rewizor nexo PRO  jest rozszerzoną wersją ... Pełen opis produktu 'Rewizor nexo PRO (Licencja na 3 stanowiska)' »

    Rewizor nexo PRO to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych.Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rewizoranexo, stworzoną dla tych, którzy potrzebują elastycznego, otwartego systemu finansowo-księgowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. wykorzystywać wielopoziomowe konta kartotekowe, tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów wg różnorodnych cech wykorzystując tzw. pola własne, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rewizora możliwa jest realizacja indywidualnych rozwiązań, dostosowanych do specyfiki firmy. Rewizor nexo PRO to część InsERT nexo PRO – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo PRO – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej orazRachmistrz nexo PRO – program do prowadzenia uproszczonej księgowości.Zapraszamy do obejrzenia filmu prezentującego główne zalety programuWymiana dokumentów online w InsERT nexo Podstawowe możliwości Rewizora nexo PRO: płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe; obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca; elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych; rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany; ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT; obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych)  oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik; automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów; integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo; możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.   Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Rewizora – możliwość dodawania własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz); tworzenie wielopoziomowych kont kartotekowych w planie kont; definiowalne transakcje VAT; definiowanie własnych typów amortyzacji; sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); możliwość rozliczania rozrachunków za pomocą rat, własne rodzaje rozrachunków; ewidencja sesji rozliczeniowych (zbioru rozliczeń) tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń; rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); kompensaty wielowalutowe; rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego;  pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów i do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji; definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo; punkty rozszerzeń - możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rewizor nexo PRO (Licencja na 3 stanowiska)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Księgowość i finanse

    Rachmistrz nexo  to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata... Pełen opis produktu 'Rachmistrz nexo (Licencja na 3 stanowiska)' »

    Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rewizor nexo– system finansowo-księgowy.Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości); ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów,  sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik; automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów; integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo; możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rachmistrz nexo (Licencja na 3 stanowiska)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Księgowość i finanse

    Rachmistrz nexo   PRO  to program do obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm rozliczających się w formie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdza... Pełen opis produktu 'Rachmistrz nexo PRO (Licencja na jedno stanowisko)' »

    Rachmistrz nexo PRO to program do obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm rozliczających się w formie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdza się zarówno wśród przedsiębiorców samodzielnie dokumentujących swoją działalność, jak i w biurach rachunkowych.Rachmistrz nexo PRO jest rozszerzoną wersjąRachmistrza nexo, zapewniającą dużo większą elastyczność. Oprócz  pełnej funkcjonalności standardowego systemu pozwala m.in. tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów według różnorodnych cech z wykorzystaniem tzw. pól własnych, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Możliwa jest także realizacja indywidualnych rozwiązań poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rachmistrza nexo.Rachmistrz nexo PRO jest częścią InsERT nexo PRO – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej Subiekt nexo PRO i system finansowo-księgowy Rewizor nexo PRO.Podstawowe możliwości Rachmistrza nexo PRO: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości); ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów,  sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencji wyposażenia i remanentów; podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł, do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik; automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów; integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo; możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.  Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Rachmistrza nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań; definiowalne transakcje VAT; definiowanie własnych typów amortyzacji; sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); definiowalne rodzaje rozrachunków; możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); ewidencja sesji rozliczeniowych tworzonych automatycznie podczas dokonywania rozliczeń; rozliczenia wielowalutowe (możliwość zaewidencjonowania np. faktury w euro rozliczanej częściowo w złotówkach, częściowo w dolarach lub w innej walucie); rozbudowane schematy dekretacji, których wykonanie można warunkować od dowolnej cechy dokumentu źródłowego;   ewidencjonowanie zapisów w KPiR i EP uwzględniające korekty uzyskania przychodów wynikających z odliczeń przypadających w całości na wspólnika; pola i słowniki własne do opisywania obiektów w programie umożliwiające dokonanie analizy wg własnych kryteriów i do wykorzystania w warunkowych schematach dekretacji; definiowanie własnych raportów i wydruków z możliwością ich eksportu do innych programów InsERT nexo; punkty rozszerzeń - możliwość rozszerzenia logiki biznesowej o własne algorytmy (np. wyliczenie wartości konkretnego pola na deklaracji).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rachmistrz nexo PRO (Licencja na jedno stanowisko)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt nexo PRO  to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja  Subiekta nexo  – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych... Pełen opis produktu 'Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska' »

    Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma;  faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO.  Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK -pobierz); zaawansowane pola własne do obiektów systemu; definiowanie własnych raportów i wydruków; korekta kosztu dostaw; sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień; widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia;  widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu oraz „Asortyment na zleceniach do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;  możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;    możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); kompensaty wielowalutowe; sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Księgowość i finanse

    Rachmistrz nexo  to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata... Pełen opis produktu 'Rachmistrz nexo (Licencja na jedno stanowisko)' »

    Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rewizor nexo– system finansowo-księgowy.Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości); ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów,  sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik; automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów; integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo; możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rachmistrz nexo (Licencja na jedno stanowisko)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i... Pełen opis produktu 'Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska' »

    Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę. Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze. Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość). Najważniejsze możliwości Subiekta nexo: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma;  faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo. Obsługa RODO: cele i zgody na przetwarzanie danych; obowiązki informacyjne; ochrona danych; prawo do zapomnienia (anonimizacja).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt nexo PRO  to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja  Subiekta nexo  – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych... Pełen opis produktu 'Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) Licencja na jedno stanowisko' »

    Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania.Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców.Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy.Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma;  faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO.  Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK -pobierz); zaawansowane pola własne do obiektów systemu; definiowanie własnych raportów i wydruków; korekta kosztu dostaw; sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie,  rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; możliwość realizowania pojedynczego zamówienia wieloma wydaniami, a jedno wydanie może obejmować pozycje z różnych zamówień; widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia;  widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu oraz „Asortyment na zleceniach do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców;  możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty;    możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); kompensaty wielowalutowe; sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) Licencja na jedno stanowisko

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

    Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i... Pełen opis produktu 'Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na jedno stanowisko' »

    Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę. Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze. Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość). Najważniejsze możliwości Subiekta nexo: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma;  faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo. Obsługa RODO: cele i zgody na przetwarzanie danych; obowiązki informacyjne; ochrona danych; prawo do zapomnienia (anonimizacja).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na jedno stanowisko

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Księgowość i finanse

    Rachmistrz nexo  to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata... Pełen opis produktu 'Rachmistrz nexo PRO (Licencja na 3 stanowiska)' »

    Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rewizor nexo– system finansowo-księgowy.Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości); ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów,  sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik; automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów; integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo; możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rachmistrz nexo PRO (Licencja na 3 stanowiska)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Księgowość i finanse

    Rewizor nexo  to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza. Rewizor... Pełen opis produktu 'Rewizor nexo (Licencja na 1 stanowisko)' »

    Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą.Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rachmistrz nexo – program do prowadzenia uproszczonej księgowości.Zapraszamy do obejrzenia filmu prezentującego główne zalety programuWymiana dokumentów online w InsERT nexo Najważniejsze możliwości Rewizora nexo: płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe; obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca; elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych; rozbudowana dekretacja: podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania, różne stany dokumentu: w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany; ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik; automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów; integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo; możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rewizor nexo (Licencja na 1 stanowisko)

  • [INSERT S.A.]

    Kategoria: Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert GT dla firm > Sprzedaż i magazyn

    detalicznej; jednoczesne wystawianie wielu dokumentów na jednym stanowisku (multidokumenty); drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych; w interfejsie dotykowym możliwość... Pełen opis produktu 'Insert Subiekt GT Sprint (lic. na 1 stanowisko) BOX' »

    Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe, itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem.System składa się z dwóch modułów – Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych zSubiektem GT.Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsługi, jest możliwość drukowania fiskalnego poszczególnych pozycji na paragonie bezpośrednio po zeskanowaniu danego towaru, co znacznie skraca czas obsługi klienta (zwłaszcza w przypadku dużych zakupów).Sprzedaż – najważniejsze funkcje: identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT); drukowanie fiskalne – drukowanie na drukarce fiskalnej pojedynczych pozycji na dokumencie sprzedaży bezpośrednio po zeskanowaniu towaru lub całego dokumentu (wszystkich pozycji) po zakończeniu transakcji; przyjmowanie płatności w różnych walutach (PLN, EUR) i w różnych formach (gotówka, karta, bon); obsługa urządzeń zewnętrznych: drukarek fiskalnych, wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych, czytników kart magnetycznych, wyświetlaczy, szuflad; obsługa ekranów dotykowych; obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem); obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą; możliwość udzielenia rabatu lub zmiany ceny, sprzedaż z ceną otwartą; możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy; anulowanie pozycji i całego dokumentu; wystawianie paragonów i faktur, zwrotów ze sprzedaży detalicznej; jednoczesne wystawianie wielu dokumentów na jednym stanowisku (multidokumenty); drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych; w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach). Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje: współpraca z Subiektem GT – importowanie towarów, kontrahentów, cenników, danych o podmiocie, użytkowników; eksport sprzedaży; zarządzanie asortymentem – stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja), cenniki; delegowanie i rozliczanie sprzedawców/kasjerów poprzez sesje pracy; zarządzanie personelem – nadawanie uprawnień użytkownikom; filtrowanie wystawionych dokumentów; przypisanie ustawień każdego stanowiska pracy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Insert Subiekt GT Sprint (lic. na 1 stanowisko) BOX


Rcom

Akcesoria oraz sprzęt komputerowy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.04.2012
insert s.a., eset, eurocert
Produkty w ofercie: 50
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Rettpol.com.pl

Systemy telewizji przemysłowej, alarmy oraz centrale telefoniczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.01.2010
import, pulsar, bcs, satel, miwi-urmet, jablotron, kraj, aco, commax, dahua
Produkty w ofercie: 7080
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 7080
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Nowalu.pl

Programy dla firm.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 02.06.2010
insert s.a., reset2 sp zo.o., streamsoft, nowalu
Produkty w ofercie: 93
Promocje: 66
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0