[InsERT S.A.]
Kategoria: Relacje z Klientami (CRM)
Gestor GT Sfera to wszechstronny system wspomagający budowanie
trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją
Gestora GT , wzbogaconą o dodatek Sfera dla Gestora GT - mechanizm
pozwalający...
Pełen opis produktu 'Gestor GT Sfera - licencja na 1 stanowisko i 2 stanowiska programu Gestor GT gratis - otwarty system zarządzania z klientami.' »
Gestor GT Sfera to
wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z
klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o dodatek
Sfera dla Gestora GT -
mechanizm pozwalający na dowolną rozbudowę systemu i dostosowanie
go do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa. Za jego pomocą
możliwe jest stworzenie nawet najbardziej wyszukanych rozwiązań
informatycznych, które zaspokoją nietypowe potrzeby
firmy.Gestor GT Sfera
pomaga zarządzać bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych
i szybki dostęp do informacji o klientach. Ułatwia planowanie i
realizację kampanii marketingowych ściśle dostosowanych do
odpowiednich grup odbiorców. Zapewnia lepszą opiekę nad klientami i
większą efektywność pracy.
Gestor GT Sfera jest częścią InsERT GT Sfera - otwartego systemu do
zarządzania przedsiębiorstwem, w skład którego wchodzą również
program do obsługi sprzedaży Subiekt
GT Sfera, program finansowo-księgowy Rewizor GT Sfera oraz program
kadrowo-płacowy Gratyfikant GT
Sfera.Podstawowe możliwości Gestora GT Sfera:
szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów:
działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w
Subiekcie GT;
planowanie i rejestrowanie w systemie działań, takich jak:
spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy
internetowe;
łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w
programie;
kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w
widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją
przypominania;
wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne
przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia
wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych
szablonów oraz pól autotekstu;
dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania,
wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza,
data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość
udzielonych rabatów itd.);
możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac
poszczególnych pracowników;
liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie
sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.),
także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg
asortymentu, raport o towarach);
możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie
własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki,
pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami,
takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
biblioteka dokumentów;
schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np.
zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego
wykorzystania;
obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez
Internet);
wygodny system notatek;
strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz
prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans
sprzedaży;
możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
praca sieciowa wielu użytkowników programu.
Rozwiązania, jakie można stworzyć dzięki Sferze dla Gestora GT:
ścisłe dopasowanie Gestora
GT do potrzeb klienta uzależnionych od specyfiki
prowadzonej firmy;
stworzenie zbiorczych operacji zamiast serii jednorazowych
akcji, które w danej firmie wykonywane są bardzo często i trzeba
poświęcić im wiele czasu;
napisanie własnych aplikacji, które zintegrują Gestora GT z posiadanymi przez
użytkownika programami oraz urządzeniami wspierającymi pracę w
biurze (rejestratory czasu pracy, centralki telefoniczne,
urządzenia mobilne);
import do Gestora GT
danych potencjalnych klientów dostarczonych przez firmy zajmujące
się prowadzeniem baz adresowych kontrahentów niezależnie od
formatu, w jakim te bazy zostają dostarczone;
zastosowanie wielu innych rozwiązań stworzonych dokładnie
według potrzeb użytkownika.
Dotychczasowi użytkownicy Gestora
GT, którzy chcieliby dowolnie rozszerzyć funkcjonalność
programu, mogą to zrobić, kupując dodatek Sfera dla Gestora GT.Wymagania systemowe
Gestora GT Sfera:
komputer z procesorem 500 MHz (lub lepszym);
256 MB pamięci RAM (lub więcej);
system operacyjny Microsoft Windows 2000, Windows Server 2003,
Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7 (lub nowszy);
Microsoft Internet Explorer 6.0 (lub nowszy);
około 500 MB wolnego miejsca na dysku twardym;
dowolny napęd CD-ROM (do instalacji programu);
system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2000, 2005 lub
2008 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition
dostarczana jest na instalacyjnej płycie CD (przy większej
ilości zgromadzonych danych lub potrzebie wykorzystania większej
ilości pamięci zachęcamy do zakupu pełnej wersji Microsoft SQL
Server);
dowolna drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji
wydruków).