Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Nomos Zakład Wydawniczy]

    Kategoria: Marketing, Zarządzanie

    społeczeństwa informacyjnego z jego ,,uniwersum" jakie stanowi technologia teleinformatyczna, komputer czy Internet. [...] Praca będzie przydatna na wydziałach nauk społecznych i humanistycznych... Pełen opis produktu 'Komunikowanie i zarządzanie w społeczeństwie informacyjnym. Wybrane zagadnienia.' »

    Nowością książki jest prezentacja problematyki komunikowania i zarządzania na tle nowych relacji społecznych i organizacyjnych, związanych z ewolucją struktury od systemu industrialnego do systemu społeczeństwa informacyjnego z jego ,,uniwersum" jakie stanowi technologia teleinformatyczna, komputer czy Internet. [...] Praca będzie przydatna na wydziałach nauk społecznych i humanistycznych uniwersytetów oraz pozostałych uczelni państwowych i prywatnych, zwłaszcza na następujących kierunkach studiów: psychologia, socjologia, pedagogika, kulturoznawstwo, dziennikarstwo i innych. Z recenzji prof. zw. dra hab. Kazimierza Perechudy Ideą przewodnią książki jest skupienie się na dwu zagadnieniach wskazanych w tytule (komunikowanie i zarządzanie), przy czym Redaktor całości rozszerza ten zakres także na problemy metodologiczne. Pomysł by połączyć w jeden ,,wykład" sprawy komunikacji i zarządzania, choć może na pierwszy rzut oka nieco zaskakujący, okazuje się bardzo trafny. Tutaj bowiem i komunikowanie, i zarządzanie rozumiane są w sposób dość szeroki i niekoniecznie akademicki, co pozwala łatwiej dojrzeć obszary wspólne i liczne powiązania tych zagadnień. Z recenzji prof. zw. dra hab. Jacka Wodza
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i zarządzanie w społeczeństwie informacyjnym. Wybrane zagadnienia.

  • [Nomos]

    Kategoria: Książki / Socjologia

    Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i... Pełen opis produktu 'Tomasz Masłyk OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA.' »

    Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i w Polsce. Dla studenta będzie to książka warta studiowania, a rynek wydawniczy wzbogaci się o wartościową pozycję. Jako podręcznik będzie przydatna na różnych kierunkach kształcenia: kulturoznawstwie, nauce o zarządzaniu w kulturze, socjologii kultury i mediów, dziennikarstwie i komunikacji społecznej. Z recenzji prof. dr hab. Tomasz Goban-Klasa Dużym atutem książki jest umiejętne połączenie koncepcji teoretycznych i analiz empirycznych opartych na bogatych zbiorach danych, które pozwoliły w przejrzysty sposób zdiagnozować wpływ uwarunkowań społeczno-kulturowych na poziom i charakter aktywności obywatelskiej Polaków. Szczególną zaletą monografii jest również wyważona ocena możliwości, jakie niosą ze sobą rozwiązania ICT (przede wszystkim Internet) w działaniu na rzecz aktywizacji obywatelskiej w kontekście rozwiązań instytucjonalnych, sposobów i celów korzystania z Internetu oraz zaangażowania i działań obywatelskich, mocno warunkowanych „ciężarem historii” – doświadczeniami wyniesionymi z poprzedniego ustroju. Z recenzji prof. dr hab. Lesława H. Habera O autorze Tomasz Masłyk, doktor socjologii, adiunkt na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Absolwent socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Specjalizuje się w socjologii gospodarki i badaniach rynku. Autor prac z zakresu socjologii polityki i socjologii Internetu. Praktyk w dziedzinie badań społecznych i marketingowych. Podsumowanie w wersji anglojęzycznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Tomasz Masłyk OBYWATEL W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM. TEORIA I PRAKTYKA.

  • [NOMOS]

    Kategoria: Kultura. Cywilizacja. EtnografiaWysyłka: od ręki

    Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i... Pełen opis produktu 'Obywatel w społeczeństwie informacyjnym' »

    Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i w Polsce. Dla studenta będzie to książka warta studiowania, a rynek wydawniczy wzbogaci się o wartościową pozycję. Jako podręcznik będzie przydatna na różnych kierunkach kształcenia: kulturoznawstwie, nauce o zarządzaniu w kulturze, socjologii kultury i mediów, dziennikarstwie i komunikacji społecznej. Z recenzji prof. dr hab. Tomasz Goban-Klasa
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obywatel w społeczeństwie informacyjnym

  • [Nomos Zakład Wydawniczy]

    Kategoria: Filozofia, Socjologia, Psychologia, Religia

    Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i... Pełen opis produktu 'Obywatel w społeczeństwie informacyjnym.' »

    Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i w Polsce. Dla studenta będzie to książka warta studiowania, a rynek wydawniczy wzbogaci się o wartościową pozycję. Jako podręcznik będzie przydatna na różnych kierunkach kształcenia: kulturoznawstwie, nauce o zarządzaniu w kulturze, socjologii kultury i mediów, dziennikarstwie i komunikacji społecznej. Z recenzji prof. dr hab. Tomasz Goban-Klasa
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obywatel w społeczeństwie informacyjnym.

  • [WAiP]

    Kategoria: Socjologia. SpołeczeństwoWysyłka: od ręki

    Społeczeństwo informacyjne to pojęcie kluczowe do zrozumienia współczesnej cywilizacji wykorzystującej powszechnie technologie informacyjne. Eksplozja internetu zmieniła wszystko:... Pełen opis produktu 'Społeczeństwo informacyjne' »

    Społeczeństwo informacyjne to pojęcie kluczowe do zrozumienia współczesnej cywilizacji wykorzystującej powszechnie technologie informacyjne. Eksplozja internetu zmieniła wszystko: relacje miedzy ludźmi, sposób uprawiania polityki, działanie firm i mechanizmy osiągania sukcesu. Książka jest pracą zbiorową teoretyków i praktyków, opisujących i współtworzących fenomen społeczeństwa informacyjnego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Społeczeństwo informacyjne

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Historia i teoria polityki. PolitycyWysyłka: od ręki

    rozumie społeczeństwo. I tutaj wyłania się trzecia (obok empirycznej i diagnostycznej) wartość książki ? prognostyczna: jaka może być perspektywicznie rola polityki w warunkach społeczeństwa... Pełen opis produktu 'Demontaż polityki w społeczeństwie informacyjnym' »

    Niniejsza książka jest dogłębną, wieloaspektową i historyczną analizą zawartości niemieckich mediów (głównie prasy), przeprowadzoną pod kątem wykrycia związków między treścią mediów a pozycją polityki w społeczeństwie. Głównym przedmiotem dociekań autora jest zjawisko tzw. Politikverdrossenheit (ang. Video-Malaise-Effect ? Robinson, Lipset, Lichters i inni), czyli niechęci do czynnego bądź biernego uczestnictwa politycznego ze strony obywateli. [?]Kepplinger wraz ze swoimi współpracownikami przebadał treść mediów, głównie prasy z lat 1951?1995, dokonując doboru próby reprezentatywnej na podstawie dzienników i czasopism o różnych opcjach politycznych. [?] Powstała pewna wartość historyczno-dokumentacyjna, opis zawartości czołowych pism europejskich o charakterze opiniotwórczym. [?] Ale ta wartość nie jest jedyną zaletą książki. Być może ważniejsza jest w niej warstwa teoretyczno-opisująca i teoretyczno-wyjaśniająca. Na podstawie zgromadzonego materiału empirycznego autor stworzył wiele definicji, schematów i propozycji rozumienia procesów wynikających ze współistnienia systemów politycznego i medialnego. Kepplinger ani na chwilę nie odchodzi od najważniejszego pytania, czyli co z tego ma i rozumie społeczeństwo. I tutaj wyłania się trzecia (obok empirycznej i diagnostycznej) wartość książki ? prognostyczna: jaka może być perspektywicznie rola polityki w warunkach społeczeństwa informacyjnego (medialnego).Z recenzji dr. hab. Stanisława Michalczyka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Demontaż polityki w społeczeństwie informacyjnym

  • Negocjacje pragmatyczne i taktyki perswazji w społeczeństwie informacyjnym w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,10 zł
    39,00 zł

    [nomos]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >SocjologiaWysyłka: do 3 dni

    Książka jest odważną próbą sformułowania nowego paradygmatu w badaniach nad negocjacjami i taktykami perswazji poprzez umieszczenie tych zagadnień w kontekstach teoretycznych przez Ervinga Goffmana oraz... Pełen opis produktu 'Negocjacje pragmatyczne i taktyki perswazji w społeczeństwie informacyjnym' »

    Książka jest odważną próbą sformułowania nowego paradygmatu w badaniach nad negocjacjami i taktykami perswazji poprzez umieszczenie tych zagadnień w kontekstach teoretycznych przez Ervinga Goffmana oraz wielu innych przedstawicieli interakcjonizmu symbolicznego.Z recenzji prof. dra hab. Jacka Kochanowskiego...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Negocjacje pragmatyczne i taktyki perswazji w społeczeństwie informacyjnym

  • [Wydawnictwo Krytyki Politycznej]

    Kategoria: Publicystyka, esej zagranicznyWysyłka: od ręki

    Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu to książka wyjątkowa i bezcenna na polskim rynku. Udowadnia, że istnieją skuteczne alternatywy dla neoliberalnego modelu rozwoju. Od wielu... Pełen opis produktu 'Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu' »

    Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu to książka wyjątkowa i bezcenna na polskim rynku. Udowadnia, że istnieją skuteczne alternatywy dla neoliberalnego modelu rozwoju. Od wielu lat Krzemowa Dolina stawiana jest za wzór społeczeństwom, które pragną odnieść sukces w ?epoce informacji?. Od niedawna coraz bardziej uwagę całego świata przyciąga model fiński. Jest równie dynamiczny, gdy chodzi o wskaźniki technologiczne i ekonomiczne, ale swój projekt społeczeństwa informacyjnego łączy z koncepcją państwa opiekuńczego. Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu to pierwsze po polsku ?studium przypadku?, pokazujące, czym jest ów ?fiński model?. Skąd wziął się sukces Nokii? Co sprawiło, że Linux jest dziś głównym konkurentem Microsoftu na rynkach systemów operacyjnych? I w jaki sposób połączyć sukces gospodarczo-technologiczny ze społeczną równością i sprawiedliwością?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu

  • [maternus]

    Kategoria: PoradnikiWysyłka: do 3 dni

    O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego. Spis treści: Historia reklamy Skuteczność reklamy Reklama społeczna... Pełen opis produktu 'Reklama w społeczeństwie informacyjnym' »

    O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego. Spis treści: Historia reklamy Skuteczność reklamy Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Reklama a film: zarys problematyki ?product placement? Dziecko a ?autorytet? w reklamie telewizyjnej ?Na dobre i na złe? zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama w społeczeństwie informacyjnym

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    do systemu społeczeństwa informacyjnego z jego "uniwersum" jakie stanowi technologia teleinformatyczna, komputer czy Internet. Z recenzji prof. zw dra hab. Kazimierza Perechudy ... Pełen opis produktu 'Komunikowanie i zarządzanie w społeczeństwie informacyjnym - Lesław H. Haber' »

    Opis - Nowością książki jest prezentacja problematyki komunikowania i zarządzania na tle nowych relacji społecznych i organizacyjnych, związanych z ewolucją struktury od systemu industrialnego do systemu społeczeństwa informacyjnego z jego "uniwersum" jakie stanowi technologia teleinformatyczna, komputer czy Internet.Z recenzji prof. zw dra hab. Kazimierza Perechudy Nazwa - Komunikowanie i zarządzanie w społeczeństwie informacyjnym Autor - Lesław H. Haber Oprawa - Twarda Wydawca - Nomos Kod ISBN - 9788376880679 Kod EAN - 9788376880679 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 448 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i zarządzanie w społeczeństwie informacyjnym - Lesław H. Haber

  • [maternus]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego.Spis treści:Historia reklamySkuteczność reklamyReklama społeczna jako... Pełen opis produktu 'Reklama w społeczeństwie informacyjnym' »

    O reklamie we współczesnym społeczeństwie informacyjnym przeczytamy w książce Ewy Kowalskiej i Mirosława Kowalskiego.Spis treści:Historia reklamySkuteczność reklamyReklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznegoReklama a film: zarys problematyki ?product placement?Dziecko a ?autorytet? w reklamie telewizyjnej?Na dobre i na złe? zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowieReklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawczaBibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama w społeczeństwie informacyjnym

  • [DIFIN]

    Kategoria: GospodarkaWysyłka: od ręki

    Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego... Pełen opis produktu 'E-usługi a społeczeństwo informacyjne' »

    Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania ? w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-usługi a społeczeństwo informacyjne

  • [Wydawnictwo KUL]

    Kategoria: Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni

    Społeczeństwo informażcyjne; zmiany cywilizacyjno-kulturowe a skutki społeczne . Autorzy próbują odpowiedzieć w nich na pytanie, czy media elektroniczne, w tym nowe media są lub mogą być czynnikiem... Pełen opis produktu 'Co łączy, co dzieli polaków, czyli społeczeństwo informacyjne w działaniu' »

    Zgromadzone w książce artykuły zostały przygotowane w związku z obradami dwóch grup tematycznych XIII Ogólnopolskiego Zjazdu Socjologicznego Media a zmiany w komunikowaniu społecznym i Społeczeństwo informażcyjne; zmiany cywilizacyjno-kulturowe a skutki społeczne . Autorzy próbują odpowiedzieć w nich na pytanie, czy media elektroniczne, w tym nowe media są lub mogą być czynnikiem zmian w komunikacji społecznej, tworząc nowe formy komunikacji społecznej, zmian, które silnie wpłyną na organizację społeczeństwa, jego strukturę i kulturę. Świat niezwykle szybko wchodzi w erę technologii cyfrowej, którą wyznaczają multimedia i treści dostępne na życzenie . Zmiany funkcjonowania mediów sprzężonych z telekomunikacją i informatyką, a więc zmiany, które są skutkiem procesu konwergencji, dotyczą w tej samej mierze technologii, otoczenia rynkowego, zachowań konsumenckich, jak i regulacji prawnych. Esencją tych zmian jest Internet - supersieć a jednocześnie medium, które charakteryzuje się interaktywnością dopasowaną do potrzeb użytkowników. Oczekiwania te w największej mierze spełniają portale oferujące nowe źródła treści tworzone przez samych użytkowników. Dzięki temu powstać mogły społeczności takich np. portali, jak MySpace, Facebook, You Tubę, a w Polsce niezwykle popularny portal Nasza klasa. Treści zawarte w tych portalach znajdowane są nowymi metodami poprzez poszukiwanie, odkrywanie, rekomendażcje, a zatem wymagają aktywnego i ciągłego kontaktu z innymi odbiorcami, tworząc w istocie pewien rodzaj kapitału symbolicznego. Dlaczego kapitał powstający w sieciach komunikacji interpersonalnych jest tak dzisiaj istotny? Dlatego że nowe produkty powstające w ramach wymiany i swobodnego użytkowania są tworzone przez tych, którzy jednocześnie z nich korzystają. W ten sposób zresztą zamazuje się dystynkcja ról. Jest się jednocześnie nadawcą i odbiorcą, producentem i użytkownikiem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Co łączy, co dzieli polaków, czyli społeczeństwo informacyjne w działaniu

  • [Nomos]

    Kategoria: Książki / Socjologia

    Książka Michała Pulita jest odważną próbą sformułowania nowego paradygmatu w badaniach nad negocjacjami i taktykami perswazji poprzez umieszczenie tych zagadnień w kontekstach teoretycznych prac Ervinga... Pełen opis produktu 'Michał Pulit NEGOCJACJE PRAGMATYCZNE I TAKTYKI PERSWAZJI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM' »

    Książka Michała Pulita jest odważną próbą sformułowania nowego paradygmatu w badaniach nad negocjacjami i taktykami perswazji poprzez umieszczenie tych zagadnień w kontekstach teoretycznych prac Ervinga Goffmana oraz wielu innych przedstawicieli interakcjonizmu symbolicznego. Choć punkt wyjścia autora jest czysto teoretyczny, to jego cel jest celem praktycznym i w tym postrzegam wielką zaletę książki. W istotny sposób wzbogaci ona naszą wiedzę z zakresu socjologii i psychologii negocjacji, służyć też może niefachowemu czytelnikowi do zapoznania się z ważnymi i interesującymi teoriami na charakteryzowane wyżej tematy. Z recenzji prof. dra hab. Jacka Kochanowskiego Negocjacje pragmatyczne mogą być traktowane jako szczególny przypadek interakcji, kontaktowania się, komunikowania, wzajemnych wpływów, a to już jest problematyka par excellence socjologiczna; więcej, to jest samo jądro współczesnej socjologii, w której, inaczej niż czterdzieści czy pięćdziesiąt lat temu, teoretyzowanie zaczyna się od poziomu podstawowego – interakcji wchodzących w relacje podmiotów działania. Bardzo dobrze się stało, że autor pracy przyjął tę strategię badawczą. Z recenzji prof. dra hab. Andrzeja Szpocińskiego O autorze MICHAŁ PULIT, doktor nauk społecznych w zakresie socjologii (specjalizacja w mikrosocjologii). Wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Trener prowadzący szkolenia w zakresie negocjacji, taktyk wywierania wpływu na ludzi oraz komunikacji interpersonalnej. Naukowo zainteresowany teorią interakcjonistyczną, tematyką perswazji i negocjacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Michał Pulit NEGOCJACJE PRAGMATYCZNE I TAKTYKI PERSWAZJI W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM

  • [Wydawnictwo Krytyki Politycznej]

    Kategoria: Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni

    Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu to książka wyjątkowa i bezcenna na polskim rynku. Udowadnia, że istnieją skuteczne alternatywy dla neoliberalnego modelu rozwoju. Od... Pełen opis produktu 'Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu' »

    Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu to książka wyjątkowa i bezcenna na polskim rynku. Udowadnia, że istnieją skuteczne alternatywy dla neoliberalnego modelu rozwoju. Od wielu lat Krzemowa Dolina stawiana jest za wzór społeczeństwom, które pragną odnieść sukces w ?epoce informacji?. Od niedawna coraz bardziej uwagę całego świata przyciąga model fiński. Jest równie dynamiczny, gdy chodzi o wskaźniki technologiczne i ekonomiczne, ale swój projekt społeczeństwa informacyjnego łączy z koncepcją państwa opiekuńczego. Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu to pierwsze po polsku ?studium przypadku?, pokazujące, czym jest ów ?fiński model?. Skąd wziął się sukces Nokii? Co sprawiło, że Linux jest dziś głównym konkurentem Microsoftu na rynkach systemów operacyjnych? I w jaki sposób połączyć sukces gospodarczo-technologiczny ze społeczną równością i sprawiedliwością?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Społeczeństwo informacyjne i państwo dobrobytu

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań... Pełen opis produktu 'Obywatel w społeczeństwie informacyjnym - Tomasz Masłyk' »

    Opis - Książka Tomasza Masłyka podejmuje niezwykle ważny i aktualny temat funkcjonowania jednostki w społeczeństwie informacyjnym, łącząc rozważania teoretyczne z wynikami badań w Europie i w Polsce. Dla studenta będzie to książka warta studiowania, a rynek wydawniczy wzbogaci się o wartościową pozycję. Jako podręcznik będzie przydatna na różnych kierunkach kształcenia: kulturoznawstwie, nauce o zarządzaniu w kulturze, socjologii kultury i mediów, dziennikarstwie i komunikacji społecznej. Z recenzji prof. dr hab. Tomasz Goban-Klasa Nazwa - Obywatel w społeczeństwie informacyjnym Autor - Tomasz Masłyk Oprawa - Miękka Wydawca - Nomos Kod ISBN - 9788376880303 Kod EAN - 9788376880303 Rok wydania - 2010 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 376 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obywatel w społeczeństwie informacyjnym - Tomasz Masłyk

  • Rozwój rynku usług telekomunikacyjnych w warunkach kształtowania społeczeństwa informacyjnego w Polsce w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,20 zł
    38,00 zł

    [wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego]

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: od ręki

    Społeczeństwo informacyjne jest kolejnym w historii ludzkości etapem ewolucji cywilizacyjnej. Przekształcenia związane z jego kształtowaniem i rozwojem należy uznać za jedne z najgł... Pełen opis produktu 'Rozwój rynku usług telekomunikacyjnych w warunkach kształtowania społeczeństwa informacyjnego w Polsce' »

    Społeczeństwo informacyjne jest kolejnym w historii ludzkości etapem ewolucji cywilizacyjnej. Przekształcenia związane z jego kształtowaniem i rozwojem należy uznać za jedne z najgłębszych w dziejach ludzkości, o wyjątkowej skali i dynamice. Ta transformacja przyniosła istotne przemiany społeczne, gospodarcze i polityczne, wpływając praktycznie na wszystkie sfery aktywności człowieka, przeobrażając zasadniczo modele życia. Powstanie społeczeństwa informacyjnego stało się procesem nieuchronnym, co wymaga dostosowania się do reguł w nim obowiązujących.Kształtowanie się społeczeństwa informacyjnego jest związane z właściwym funkcjonowaniem wielu elementów o charakterze ekonomicznym, kulturowym, technicznym, prawnym oraz socjologicznym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rozwój rynku usług telekomunikacyjnych w warunkach kształtowania społeczeństwa informacyjnego w Polsce

  • [Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej]

    Kategoria: Różne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MYŚL POLITYCZNA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM

  • [DIFIN]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego... Pełen opis produktu 'E-usługi a społeczeństwo informacyjne' »

    Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania ? w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-usługi a społeczeństwo informacyjne

  • Myśl polityczna w społeczeństwie informacyjnym w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    52,92 zł
    58,80 zł

    [umcs]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >SocjologiaWysyłka: od ręki

    się społeczeństwa informacyjnego, zasługuje na uwagę i uznanie. Poznawanie myśli politycznej spełnia bowiem różnorodne i wielorakie funkcje społeczne i psychologiczne, stwarzając przede... Pełen opis produktu 'Myśl polityczna w społeczeństwie informacyjnym' »

    Zamysł podjęcia refleksji naukowej nad zagadnieniem myśli politycznej, dokonującej się w warunkach burzliwych przemian społecznych i technologicznych, charakterystycznych dla procesu kształtowania się społeczeństwa informacyjnego, zasługuje na uwagę i uznanie. Poznawanie myśli politycznej spełnia bowiem różnorodne i wielorakie funkcje społeczne i psychologiczne, stwarzając przede wszystkim możliwość i potrzebę krytycznego namysłu nad sposobami i drogami tworzenia i stawania się rzeczywistości społecznej. Jest ono niezbędne i szczególnie pożyteczne w czasach współczesnych, gdy myśl ludzka w swym wymiarze etyczno-humanistycznym nie nadąża za zmianami technologicznymi i technicznymi, wywołującymi głębokie zmiany w życiu indywidualnym i zbiorowym. Wydaje się, że dzisiaj, jak nigdy przedtem, stająca się rzeczywistość społeczna ma tak niejednoznaczny i wielowymiarowy charakter, że o jej przyszłości trudno cokolwiek wyrokować i przesądzać. Dlatego poznanie myśli politycznej - najczulszego barometru życia ludzkiego - jest dzisiaj zadaniem pierwszorzędnym.Prof. zw. dr hab. Michał Śliwa...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Myśl polityczna w społeczeństwie informacyjnym


Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm, nomos, mck, gamma, wydawnictwo literackie, hatteria.pl, musica iagellonica, tertium, czytelnik
Produkty w ofercie: 4869
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, -, cambridge university press, zielona sowa, c.h. beck, helion, wolters kluwer, znak, wilga
Produkty w ofercie: 122869
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 122869
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, nasza księgarnia warszawa, egmont, kiw warszawa, cambridge university press, mon warszawa, iskry warszawa
Produkty w ofercie: 183129
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2