[Helion]
Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki
nieświadomej komunikacji? Jeżeli istnieje DNA
sprzedaży, ta książka odkrywa kod genetyczny Jeffrey Gitomer
Czułem ciarki na plecach, gdy zacząłem przeglądać Twoją
nową książkę. Boję się,...
Pełen opis produktu 'Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania' »
Zdobądź czarny pas w sprzedawaniu
Jak przewidywać zachowania ludzkie z dużą dokładnością?
Co konkretnie trzeba zrobić, żeby wywołać popyt na swoje
produkty lub usługi?
Jak zmienić swoją ofertę, aby ludzie pragnęli kupować od Ciebie
JUŻ TERAZ?
Jak geny wpływają na zachowanie Twoich klientów?
Czy istnieją klucze do napisania świetnego tekstu
sprzedażowego?
Czym jest nieograniczony potencjał nieświadomej
komunikacji?
Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, ta książka odkrywa kod
genetycznyJeffrey Gitomer
Czułem ciarki na plecach, gdy zacząłem przeglądać Twoją nową
książkę. Boję się, że albo będę musiał odkupić od Ciebie wszystkie
prawa do niej i usunąć ją z księgarni, albo wykupić wszystkie
egzemplarze, żeby powstrzymać Cię przed ich sprzedaniem. Ta książka
to najbardziej przełomowy tekst dotyczący sprzedawania,
przekonywania i motywowania, jaki kiedykolwiek przeczytałem. To coś
naprawdę wspaniałego. Odbiłeś piłkę wysoko ponad trybuny i daleko
za boiskoJoe Vitale,
autor książki Hipnotyczny marketing
Sales appeal to Twoja broń handlowca...
Sprzedawanie jest potężne. Jest pasjonujące. Jest też zajęciem
intratnym i dającym dużo przyjemności. Sprzedawanie jest po prostu
sexy. A ta książka to sama esencja sprzedaży. Nie ma tu ani grama
zbędnych informacji. Kiedy nauczysz się, jak odczytywać i rozumieć
główne pragnienia swoich klientów, zmienisz ich w chętnych,
otwartych i zadowolonych wyznawców.
Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych,
którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej
grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka
by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek
giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by
zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce
wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz,
zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie
proste.
Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie
krokiem w tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z
odważnymi, postępowymi teoriami, tworząc tym samym nowy model
sprzedaży XXI wieku. Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście
pobocznych), które odczuwa Twój odbiorca, i naucz się odwoływać do
tych potrzeb. Dowiedz się, jak wykorzystywać prawo perspektywy
czasu, a także dziewięć innych praw perswazji, które pomogą Ci
przekształcić zwykłych "oglądaczy" w prawdziwych klientów.
Wybitni sprzedawcy są ekspertami w dwóch
rzeczach. Jedną jest branża, w której prowadzą swoją
działalność. Drugą jest komunikowanie się na poziomie
nieświadomości.
Ta książka to mapa umysłu w każdym rozumieniu tego słowa.
Ta książka pomaga zrozumieć psychologię sprzedaży, odwołując
się do biologii. Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, odkrywa kod
genetyczny.
Ta książka prezentuje uniwersalny model sprzedaży, który każdy
może dostosować do własnych potrzeb i wykorzystać w swojej
pracy.
Ta książka omawia mnóstwo kwestii związanych ze sprzedażą, od
uściśnięcia dłoni po ściskanie w żołądku ze strachu; od
hipnotycznego języka po sekretne słowa. Pokazuje zasady, które
możesz zastosować, i strategie, które z chęcią wykorzystasz.
Ta książka pomaga czytelnikowi zrozumieć, dlaczego ludzie
kupują i w jaki sposób można wpłynąć na ich decyzje.
Ta książka ma głos. Mówi w języku sprzedaży, pokazując Ci, jak
wygrać w dowolnym środowisku i warunkach.