[ebookpoint]
Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki
12 aspektów skutecznej sprzedaży To nie jest
kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest
skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta
publikacja...
Pełen opis produktu 'Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski' »
12 aspektów skutecznej sprzedaży
To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż
jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta
publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za
technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej
autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca
— zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro
Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną
obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w
firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem.
Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu
nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii
już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych
taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne,
Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych
przedsiębiorstwach, jak i w startupach.
Co kryje się pod akronimem Pro Sell Tools?
Pain and pleasure, czyli jak zaspokajać potrzeby: co boli klienta,
a co może przynieść mu przyjemność.
Rise, czyli jak planować zwiększanie sprzedaży.
Open network, czyli jak pozyskiwać wartościowe kontakty
sprzedażowe.
Stay in touch, czyli jak podtrzymywać relację z klientem.
Eliminate fear, czyli jak ograniczać niepewność w tej relacji.
Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększać lojalność
klienta.
Lack of risk, czyli jak ograniczyć strach przed podejmowaniem
ryzyka przy zakupie.
Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu.
Organised in system, czyli jak zorganizować sprzedaż w spójny
system.
Open minded, czyli jak pobudzać potrzeby rynku.
Long time distance, czyli jak działać z myślą o budowaniu relacji
długofalowych.
Service, czyli jak zadbać o serwis, aby klienci wracali.
Maciej Sasin — trener, coach i konsultant
rozwoju organizacji. Z wykształcenia socjolog i filozof, ukończył
podyplomowe studia z psychologii w zarządzaniu. Jest Mistrzem
Praktyk NLP i analitykiem transakcyjnym, trenerem i wykładowcą
akademickim, a także twórcą autorskich narzędzi do strategicznego
rozwoju: Pro Sell Tools, Pro Active Tools, Pro Time Tools.
Specjalizuje się w projektach mających na celu zaangażowanie
pracowników w cele organizacji. Jest autorem książek:
http://maciejsasin.pl/.