Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [ebookpoint]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    12 aspektów skutecznej sprzedaży To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja... Pełen opis produktu 'Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski' »

    12 aspektów skutecznej sprzedaży To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strategiami od wieków stosowanymi w sprzedaży. Jej autor — socjolog, trener, konsultant, ale także aktywny sprzedawca — zawarł je w modelu kryjącym się pod angielskim akronimem: Pro Sell Tools. Model ten stanowi swego rodzaju listę kontrolną obszarów, które są istotne podczas wdrażania aktywnej sprzedaży w firmie, zwiększania obrotów czy w codziennej pracy z klientem. Pro Sell Tools pomoże zarówno w projektowaniu nowej strategii sprzedażowej, jak i przeprojektowywaniu strategii już istniejącej. Celem modelu jest wyprowadzenie konkretnych taktyk, które pomogą firmie odnieść finansowy sukces. Co istotne, Pro Sell Tools sprawdza się zarówno w tradycyjnie zarządzanych przedsiębiorstwach, jak i w startupach. Co kryje się pod akronimem Pro Sell Tools? Pain and pleasure, czyli jak zaspokajać potrzeby: co boli klienta, a co może przynieść mu przyjemność. Rise, czyli jak planować zwiększanie sprzedaży. Open network, czyli jak pozyskiwać wartościowe kontakty sprzedażowe. Stay in touch, czyli jak podtrzymywać relację z klientem. Eliminate fear, czyli jak ograniczać niepewność w tej relacji. Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększać lojalność klienta. Lack of risk, czyli jak ograniczyć strach przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie. Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu. Organised in system, czyli jak zorganizować sprzedaż w spójny system. Open minded, czyli jak pobudzać potrzeby rynku. Long time distance, czyli jak działać z myślą o budowaniu relacji długofalowych. Service, czyli jak zadbać o serwis, aby klienci wracali. Maciej Sasin — trener, coach i konsultant rozwoju organizacji. Z wykształcenia socjolog i filozof, ukończył podyplomowe studia z psychologii w zarządzaniu. Jest Mistrzem Praktyk NLP i analitykiem transakcyjnym, trenerem i wykładowcą akademickim, a także twórcą autorskich narzędzi do strategicznego rozwoju: Pro Sell Tools, Pro Active Tools, Pro Time Tools. Specjalizuje się w projektach mających na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji. Jest autorem książek: http://maciejsasin.pl/.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski

  • [ebookpoint]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient Pełen opis produktu 'Mala księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!' »

    Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!Dzięki tej książce:poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedażynauczysz się budowania relacji z klientempoznasz pytania naprowadzające i finalizującenauczysz się stosować techniki zamykania sprzedażypoznasz strategie i taktyki finalizowania transakcjiVeni. Vidi. Vici. Dobiłem targu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mala księga zamykania sprzedaży. Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!


Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: