[PWN]
Kategoria: Medycyna>PsychologiaWysyłka: do 3 dni
Skala inteligencji Wechslera dla
dzieci (WISC-R) w praktyce psychologicznej Krótkie wykłady
z psychologiiWarszawa 2012, wydanie 1, format 140 x 210, objętość
236 str.,...
Pełen opis produktu 'Skala inteligencji Wechslera dla dzieci (WISC-R) w praktyce psychologicznej' »
Skala inteligencji Wechslera dla dzieci (WISC-R) w praktyce
psychologicznej Krótkie wykłady z psychologiiWarszawa 2012, wydanie
1, format 140 x 210, objętość 236 str., oprawa miękkaPodręcznik
wprowadza w teoretyczne podstawy skali, charakteryzuje podtesty
skali słownej i skali bezsłownej. Przedstawia ogólne zasady badania
Skalą WISC-R, jak również w sposób szczegółowy omawia zasady
psychometrycznej i klinicznej interpretacji wyników. Omawia
zastosowanie kliniczne skal Wechslera w diagnozie trudności w
uczeniu się oraz w badaniu dzieci z upośledzeniem umysłowym, z
zaburzeniami mowy i języka, z uszkodzonym słuchem, z
nadpobudliwością psychoruchową, z zaburzeniami emocjonalnymi i
zaburzeniami zachowania, w diagnozie neuoropsychologicznej, a także
w badaniu dzieci specjalnie uzdolnionych. Omawia również praktyczne
aspekty badania skalą WISC-R wykorzystując obserwacje i badania
własne autorek.Książka skierowana jest wyłącznie do psychologów,
zajmujących się profesjonalnie diagnozą psychologiczną oraz
studentów psychologii i kierunków pokrewnych. Może być
wykorzystywana do nauczania przedmiotów: metody diagnozy
psychologicznej, psychologia kliniczna, neuropsychologia,
logopedia, pedagogika, surdopedagogika.Spis treściPodręcznik
wprowadza w teoretyczne podstawy skali, charakteryzuje podtesty
skali słownej i skali bezsłownej. Przedstawia ogólne zasady badania
Skalą WISC-R, jak również w sposób szczegółowy omawia zasady
psychometrycznej i klinicznej interpretacji wyników. Omawia
zastosowanie kliniczne skal Wechslera w diagnozie trudności w
uczeniu się oraz w badaniu dzieci z upośledzeniem umysłowym, z
zaburzeniami mowy i języka, z uszkodzonym słuchem, z
nadpobudliwością psychoruchową, z zaburzeniami emocjonalnymi i
zaburzeniami zachowania, w diagnozie neuoropsychologicznej, a także
w badaniu dzieci specjalnie uzdolnionych. Omawia również praktyczne
aspekty badania skalą WISC-R wykorzystując obserwacje i badania
własne autorek....