[015 HID-TEK]
Kategoria: Maszyny i urządzenia>Silniki hydrauliczne orbitalne i orbitroleWysyłka: od ręki
hydrauliki siłowej dla przemysłu, jak pompy, silniki
hydrauliczne czy chłodnice oleju. Silniki
hydrauliczne orbitalne (typu geroler) serii MS BMS OMZS są
przeznaczone do...
Pełen opis produktu '01539064 Silnik hydrauliczny orbitalny HID-TEK OMZS200 E4BD (objętość robocza: 200 cm³, maksymalna prędkość ciągła: 375 min-1 /obr/min)' »
Promocja tego produktu!
"Dostawa gratis na terenie całego kraju"
Czyli dostarczamy bezpłatnie ten towar w dowolne miejsce w
Polsce.
"Większość towarów wysyłamy w ciągu 24h, po sprawdzeniu stanu
magazynowego!"
Do godziny po zamówieniu (w godzinach pracy) magazynierzy
sprawdzają czy zamówiony towar jest w magazynie i przesyłamy
informację emailem lub faksem.
HID-TEK oferuje elementy
układów hydrauliki siłowej dla przemysłu, jak pompy, silniki
hydrauliczne czy chłodnice oleju.
Silniki
hydrauliczne orbitalne (typu
geroler) serii MS BMS OMZS są przeznaczone do
ciągłej pracy w ciężkich warunkach przy rzadkim oleju, wysokim
ciśnieniu i ciągłych obciążeniach wstecznych.
Zawór rozrządczy ma budowę tarczową, napędzany jest osobno.
Redukuje to wewnętrzne straty hydrauliczne. Łożyska stożkowe na
wale wyjściowym umożliwiają przenoszenie znacznych obciążeń
promieniowych zarówno satycznych, jak i dynamicznych. Wieniec
wyposażony jest w wałki.
Serię MS BMS OMZS tworzy osiem modeli o objętościach geometrycznych
80-375 cm3 i mocach do 23,5 kW.
Stosowane są w napędach maszyn, pojazdów,
itp.
Silnik hydrauliczny
orbitalny OMZS200 model E4BD - Cechy: objętość
geometryczna 200 cm3, prędkość 375 obr/min, moment
obrotowy 466 Nm, moc 15,7 kW. Silnik hydrauliczny OMZS200
model E4BD ma konstrukcję zębatą o zazębieniu wewnętrznym
z rolkami na obwodzie oraz rozrządem tarczowym. Zamiennik
silników hydraulicznych OMS, MS, OMSS, SMS. Stosowany w
wózkach widłowych, maszynach rolniczych, małych ładowarkach,
maszynach przemysłowych, itp.
Dane techniczne silnika hydraulicznego OMZS200
E4BD
Objętość
robocza:
200 [cm3]
[cm3/obr]
Prędkość obrotowa
znamionowa: *
270 [min-1]
[obr/min]
Maksymalna prędkość
obrotowa ciągła: **
375 [min-1]
[obr/min]
Prędkość obrotowa
przerywana: ***
450 [min-1]
[obr/min]
Moment obrotowy
znamionowy: *
340
[Nm]
Maksymalny moment
obrotowy ciągły: **
400
[Nm]
Maksymalny moment
obrotowy przerywany: ***
466
[Nm]
Maksymalny moment
obrotowy szczytowy: ****
650
[Nm]
Moc znamionowa:
*
9,6
[kW]
Moc maksymalna ciągła:
**
15,7
[kW]
Moc maksymalna
przerywana: ***
18,3
[kW]
Znamionowy spadek
ciśnienia: *
125 [bar] 12,5
[MPa]
Maksymalny ciągły spadek
ciśnienia: **
140 [bar]
14 [MPa]
Maksymalny spadek
ciśnienia przerywany: ***
160 [bar]
16 [MPa]
Maksymalny spadek
ciśnienia szczytowy: ****
225 [bar]
22,5 [MPa]
Ciśnienie wejściowe
znamionowe: *
210 [bar]
21 [MPa]
Ciśnienie wejściowe
ciągłe: **
260 [bar]
26 [MPa]
Ciśnienie wejściowe
przerywane: ***
300 [bar]
30 [MPa]
Chłonność maksymalna
ciągła: **
75 [dm3/min]
[l/min]
Chłonność maksymalna
przerywana: ***
90 [dm3/min]
[l/min]
Podłączenia A i
B:
G
½"
Przecieki:
G
¼"
Wał z wpustem
pryzmatycznym zaokrąglonym:
ø32
10x8x45
Masa:
11,1
[kg]
* Znamionowe:
prędkość i moment obrotowy to wartości uzyskiwane z silnika przy
znamionowym ciśnieniu i chłonności.
** Wartości ciągłe - maksymalne wartości dla
pracy ciągłej silnika.
*** Wartości
przerywane - maksymalne wartości dla pracy silnika przez
6s w każdej minucie.
**** Wartości szczytowe -
maksymalne wartości dla pracy silnika przez 0,6s w każdej
minucie.
Technologia:
Silniki hydrauliczne
orbitalne (typu geroler) serii OMZS są przeznaczone do ciągłej
pracy w ciężkich warunkach przy rzadkim oleju, wysokim ciśnieniu i
ciągłych obciążeniach wstecznych.
Zawór rozrządczy ma budowę tarczową,
napędzany jest osobno. Redukuje to wewnętrzne straty hydrauliczne.
Łożyska stożkowe na wale wyjściowym umożliwiają przenoszenie
znacznych obciążeń promieniowych zarówno satycznych, jak i
dynamicznych. Wieniec wyposażony jest w wałki.
Serię silników hydraulicznych
OMZS tworzy osiem modeli o objętościach geometrycznych 80-375
cm3 i mocach do 23,5 kW.
Zalety:
Niskie ciśnienie
startu;
Wzmocnione uszczelnienie wału
umożliwia zarówno szeregowe, jak i równoległe połączenia
silników;
Odporność na przeciążenia,
wysoki moment obrotowy startowy;
Niewielkie wymiary i łatwa
instalacja;
Atrakcyjna cena.