[onepress]
Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki
działania. Poznaj networking. Przygotuj się, zanim zaczniesz
działać. Naucz się efektywnie szukać nowych klientów. Polecaj i
bądź polecany. Stale rozwijaj sieć kontaktów. Zostań
mistrzem pog...
Pełen opis produktu 'Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych' »
Biznes to ludzie - ważne, by byli to odpowiedni
ludzie!
Jesteś bardziej tym, co wiesz i kto Cię zna, niż tym, kogo znasz
ty sam. Innymi słowy, we współczesnym biznesie najistotniejsze są
odpowiednie kontakty. Nie chodzi o to, by wszystko sobie
"załatwiać", jednak dla ludzi, których znamy, zrobimy zdecydowanie
więcej niż dla obcych: kupimy coś od nich, polecimy ich dalej,
przedstawimy ich naszym kontaktom. Zrobimy to, bo znacznie bardziej
ufamy osobom, które znamy. Zrobimy to także dlatego, że lubimy
tych, których znamy. Zrobimy to, gdyż oczekujemy, że w razie czego
inni odwdzięczą nam się tym samym. Na takich wzajemnych relacjach
opiera się networking.
Według autorów tej książki networking jest sztuką bycia z ludźmi
i promowania ich osiągnięć. Pozwala budować trwałe relacje, ułatwia
promowanie Twojej osoby i Twojego biznesu, a w dłuższej
perspektywie pomaga zdobywać nowych klientów i obniża koszty
prowadzenia firmy. Aby móc w pełni korzystać z dobrodziejstw
networkingu, trzeba poznać zasady jego działania.
Poznaj networking.
Przygotuj się, zanim zaczniesz działać.
Naucz się efektywnie szukać nowych klientów.
Polecaj i bądź polecany.
Stale rozwijaj sieć kontaktów.
Zostań mistrzem pogawędek.
Dla sukcesu w biznesie — i życiu w ogóle — potrzeba wiedzy,
talentu, intuicji, szczęścia. Ale przede wszystkim potrzeba
umiejętności współdziałania z ludźmi: partnerami, klientami, nawet
przeciwnikami. Ta książka to praktyczny poradnik, jak organizować
takie współdziałanie.prof. Witold Orłowski,
ekonomista, dyrektor Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej,
doradca ekonomiczny firmy PwCFascynujący przewodnik po
rozległej krainie budowania relacji w biznesie. Polecam każdemu
nowicjuszowi, który chce szybko zostać profesjonalistą, i każdemu
profesjonaliście, który nie chce popaść w rutynę i rozmienić swego
profesjonalizmu na drobne. Czyta się jednym tchem jak najlepszy
kryminał.Jerzy Zalega,
Prezes Przedsiębiorstwa Zarządzania Nieruchomościami, sp. z
o.o.Kiedyś warunkiem sukcesu pracownika była dobra
specjalizacja, a menedżera — zarządzanie zespołem. Dziś i jutro te
kompetencje nie wystarczą — świat oczekuje od nas zarządzania
relacjami i budowania sieci kontaktów, osobistego i zawodowego
kapitału społecznego. Z tej książki dowiadujemy się, jak to dobrze
robić. To jedyna taka publikacja na naszym rynku, lektura
obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą odnosić zawodowe i życiowe
sukcesy!Jacek Santorski,
Dyrektor Programowy Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu
Politechniki Warszawskiej i grupy firm VALUES,
www.santorski.pl
więcej »Solidnie uporządkowana wiedza, która
pozwoli mi zrobić użytek z zebranych dwóch tysięcy wizytówek.
Gorąco polecam!Aleksander Skirmuntt,
Członek Zarządu Emmerson S.A.W głębokim PRL-u słynny
prof. Tadeusz Kotarbiński napisał: co z tego, że jesteś świetny w
tym, co robisz, skoro wiedzą o tym niewłaściwi ludzie. Z pewności
wiedza jest nam dzisiaj bardziej potrzebna niż cokolwiek innego,
ale bez networkingu i związanej z nim wiedzy nasza "eksperckość"
zostanie niedostrzeżona lub niewłaściwie zagospodarowana. Ta
książka nie tylko dostarcza wiedzę, ale i uczy, jak networkować we
własnym, dobrze rozumianym interesie. Szczerze
polecam.Robert Kroll,
Leadership and Strategy Coach, Wiceprezes Zarządu Institute
Copernicus – Fundation, www.krool.orgOd 18 lat w
sposób aktywny buduję i rozwijam moje zawodowe i osobiste relacje.
To już nawyk. Przeczuwałem jednak zawsze, że networking to nie
tylko naturalny talent, zaangażowanie i osobiste predyspozycje, ale
kawał solidnej wiedzy i zasad. Teraz mam komplet narzędzi do
zastosowania od ręki. Praktyczne i konkretne. Dziękuję i
jednocześnie szkoda, że musiałem tak długo na to czekać.
Dariusz Milczarek,
Managing Partner Sandler Training Polska, sp. z
o.o.Biznes był, jest i będzie oparty na sztuce
budowania relacji. A profesjonalizm nigdy nie jest dziełem
przypadku. Dlatego sukces osiągną najskuteczniejsi. Ta książka to
nieocenione praktyczne kompendium wiedzy o tym, jak dzięki mądremu
budowaniu i podtrzymywaniu relacji zarabiać więcej dziś i w
dłuższej perspektywie czasowej. Jacek Walkiewicz,
mówca motywacyjny140 stron opowieści o spotkaniach
przy dobrej kawie przekuwanych w biznesowy sukces? Nareszcie mamy
prosty i skuteczny przewodnik po przyjemnościach związanych z
zarabianiem pieniędzy! Polecam! Filip Nowaczyński,
Prezes Zarządu A Vista GroupBardzo wciągająco
napisany, praktyczny przewodnik po nowoczesnej metodzie budowania
trwałych i cennych relacji w biznesie i nie tylko. Choć wiele osób
teoretycznie zna temat i podświadomie "czuje" siłę sieci kontaktów
to tutaj czarno na białym odnajdujemy odpowiedzi nie tylko na
pytanie "dlaczego" networking ale przede wszystkim "jak" – i to
uważam za największą zaletę tej książki.Marek
Wojtachnia,
Członek Zarządu Mineral Midrange"Jak dobrze tę wiedzę
wykorzystuję?" – to pytanie jakie powinno się pojawić podczas
czytania tej książię (a nie "Czy ja to wiem?"). Dlatego ją polecam!
Po drugie, po 12 latach mieszkania w Polsce, wciąż widzę, że
potrzebujemy więcej otwartości i taki przyspieszony, bezpieczny
sposób robienia biznesów, wszystkim się przyda.Patryk
Nosalik,
Country Manager CSI Leasing Polska Sp. z o.o. Mocno
polecam tę książkę do podręcznej biblioteki każdemu, niezależnie od
tego w jakiej branży działa. Polecam ją zarówno tym, którzy jeszcze
całego opisanego tu warsztatu wśród swych umiejętności nie
posiadają, jak i wszystkim pozostałym, by zaglądając co jakiś czas
pomiędzy te okładki przypominali sobie, iż warto z takich
umiejętności stale korzystać.Bartosz Kapczyński,
Członek Zarządu – Dyrektor Sprzedaży Grupa
LUXMEDOpracowanie zawiera kompendium wiedzy w pigułce
o relacjach biznesowych, w aspekcie budowania sieci kontaktów
osobowych, podane w bardzo przystępny sposób. Opracowanie jest
poparte licznymi praktycznymi przykładami zarówno z osobistych
relacji autora jak i osób zaprzyjaźnionych. Polecam szczególnie
osobom, pragnącym usystematyzować i podnieść swoją wiedzę na temat
networkingu biznesowego.Piotr Płuska,
Wiceprezes Zarządu Quercus – Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych
SANiezależnie od tego że XXI wiek w budowaniu biznesu
sieciowego to nowoczesne technologie i systemy wspierające sprzedaż
to pewne zasady, nazwijmy je "dobrymi regułami", pozostają
niezmienne. Tylko osoba, która zrozumie w jaki sposób skutecznie
komunikować się z potencjalnymi partnerami w biznesie ma szanse na
osiągniecie sukcesu w nie tylko w budowaniu struktury sprzedaży ,
ale również ma możliwość rozwijania tych kompetencji które pomogą
jej w relacjach międzyludzkich niezwiązanych z biznesem… Ta książka
przypomina nam o tym że współpraca , odpowiednie nastawienie ,
uczciwość biznesowa oraz partnerstwo stanowią podstawę do
prowadzenia biznesu niezależnie od narzędzi jakie je
wspierają.Sylwester Machnio,
Manager Wydziału Współpracy z Pośrednikami Ubezpieczeniowymi – ING
Bank Śląski S.A. Otwarte relacje, kredyt zaufania,
umowa ustna – to ciągle jeszcze nowe pojęcia w polskim biznesie.
Etyczny, zorientowany na rozmówcę networking jest idealnym
narzędziem do budowania zawodowego sukcesu w oparciu o zasadę
"win-win". Ale networking to coś jeszcze, to mobilizujący styl
funkcjonowania pobudzający ciekawość, pozwalający na poszerzanie
wiedzy, a więc rozwój tak zawodowy jak i osobisty. W tej książce z
pewnością można znaleźć inspirację i motywację do tego
wartościowego sposobu poruszania się w świecie biznesu.
Robert Kamiński,
Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Benefit Systems Sp. z
o.o.Chcesz odnosić sukcesy w życiu zawodowym i nie
tylko? Musisz być widoczny i dobrze słyszany. Same kwalifikacje nie
wystarczą, podstawa to kontakty i relacje. Ta książka to elementarz
– jak odnieść sukces w biznesie XXI wieku.Joanna
Klupp,
Kierownik Marketingu, Forever Living Products Poland Sp. z
o.o.Książka napisana bardzo ciekawie, powinna być
zalecana jako elementarz dla każdego kto podjął trudne wyzwanie
zarabiania na życie w sprzedaży. Autorzy podpowiadają jak nie być
anonimowym w rozwiązywaniu swoich problemów i wskazują instrumenty
pomocne w codziennej trudnej "walce" o klienta. Jest to ABC
rozumienia pracy zawodowej, dające możliwość poradzenia sobie w
wielu pozornie trudnych sytuacjach oraz wskazówka jak być
skutecznie zauważonym i z tego skorzystać. Autorzy wykorzystują
wieloletnie doświadczenie a opisywane przypadki to celne
spostrzeżenia i przykłady z życia wzięte. "Praktyczny poradnik
networkingu" to m.in. opis pierwszego wrażenia oraz podpowiedź "co
zrobić potem". Kryje się za tym klucz do sukcesu każdego kto go
przeczyta. Nareszcie mam motywację do skatalogowania swoich 859
wizytówek.Jan Bielecki,
Dyrektor ds. Rozwoju DC System Sp. z o.o.Bardzo dobry
poradnik dla początkującego przedsiębiorcy, a zwłaszcza dla osoby,
która zamierza przejść z etatu na własną
działalność.Sławomir Dzierzęcki,
Prezes Ciechbud sp. j. Biznes to ludzie, ludzie to
relacje, relacje to network marketing, praktyczny poradnik network
marketing wyjaśni ci o co chodzi. PolecamMarcin
Kuźniar,
Prezes European Financial Group Sp. z o.o.Jestem pod
dużym wrażeniem tego poradnika. Zawiera wiele praktycznych porad i
technik. Dodatkowym plusem jest to, że czyta się go bardzo łatwo i
szybko. Polecam wszystkim, którzy się chcą dowiedzieć więcej o
budowie kontaktów biznesowych, ale nie mają czasu na
czytanie.Maksym Kopolovets,
Dyrektor ds. rozwoju sprzedaży (Europa Centralna i Wschodnia)
Plannja Sp. z o.o.Znane powiedzenie mówi: "Jeśli nie
masz pojęcia o diamentach, poznaj jubilera". To stwierdzenie
idealnie pasuje do dzieła Witolda Antosiewicza i Grzegorza
Turniaka, którzy wprost po mistrzowsku opisali podstawowe zasady
rozwijania i utrzymywania trwałych kontaktów biznesowych. Każdy
profesjonalista wie, że interesów nie robi się z firmami ale z
ludźmi. Dzięki książce dowiesz się jak utrzymywać i rozwijać Twoje
najcenniejsze aktywa czyli sieć osobistych kontaktów. Warto
przeczytać tę książkę!Paweł Lenar,
Top lider MLM, www.pawellenar.plBardzo dobra pozycja.
Niezbędnik dla każdego handlowca i managera. Wiedza jak najbardziej
potrzebna, podana w prosty i przystępny sposób. Jeśli handlowcy
skorzystają z tego know-how to więcej zarobią, klienci będą
bardziej zadowoleni, a firmy będą miały o wiele większe
obroty.Krzysztof Sadecki,
New Direct Sp. z o.o.Jeśli masz dosyć dzwonienia "w
ciemno" i wysłuchiwania odpowiedzi "proszę przysłać ofertę, jak
będziemy zainteresowani to odezwiemy się" a zamiast tego chciałbyś
usłyszeć "Panie Andrzeju, czekałem na Pański telefon - kiedy
moglibyśmy się spotkać" to może warto sięgnąć po książkę polskich
praktyków networkingu. Andrzej Biesiekirski,
Prezes Zarządu Field.net sp. z o.o.Networking jest
sztuką. Dlatego też najlepiej jest uczyć się jej od mistrzów. Za
takich właśnie uważam autorów tej publikacji, którzy dzielą się
swoja ogromną wiedza I doświadczeniem. Polecam tę książkę
wszystkim, którzy dążą do osiągnięcia sukcesu.Iwona
Knecht-Macieja,
Bawag Leasing & Fleet Sp. Z o.o. Dyrektor Zarzadzajaca
Grzegorz Turniak - niestrudzony orędownik
wartościowych idei: zarządzania talentami, karierą, siecią relacji
i kontaktów. Mingling maven. Od 2006 Prezes firmy BNI Polska,
poprzednio Prezes jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager w SAP
Polska, Managing Director w Neumann Management Institute, Dyrektor
PMSZ. Absolwent Wydziału Elektroniki PW, certyfikowany konsultant
OD, nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College) oraz
certyfikowany coach ICC. Współzałożyciel, a w latach 2003 – 2007
członek Zarządu PSZK; od 2006 Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych
Mówców; od 2010 członek Zarządu Stowarzyszenia Facylitatorów.
Współzałożyciel (w 2011 roku) i Prezes Klubu Toastmasters Leaders.
Jest współautorem książek Alchemia Kariery (z Jackiem Santorskim) i
Profesjonalny networking, czyli kontakty, które procentują (z
Romanem Wendtem).
Witold Antosiewicz - z wykształcenia pedagog i
doradca zawodowy. Wieloletni praktyk w zakresie tworzenia relacji
biznesowych i zarządzania nimi. Od kilku lat związany z polskim
oddziałem największej organizacji networkingowej na świecie
Business Network International, m.in. jako Dyrektor Regionalny.
Dwukrotny zdobywca tytułu Najlepszego Networkera w Polsce,
nadawanego przez BNI. Obecnie ambasador tej organizacji.
Doświadczony networker, który w swojej codziennej pracy korzysta z
narzędzi profesjonalnej sprzedaży przez referencje. Specjalista od
minglingu, czyli sztuki pracy w tłumie - wielokrotnie prowadził
sesje networkingowe na kongresach i konferencjach.