Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    ?Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!?dr Jagdish N. ShethProdukt,... Pełen opis produktu 'Siła przyzwyczajenia' »

    ?Ta książka nie tylko wyjaśnia, dlaczego konsumenci zachowują się tak, jak się zachowują, ale też radzi, co powinny zrobić przedsiębiorstwa na podstawie nowej, zaskakującej wiedzy!?dr Jagdish N. ShethProdukt, który miał podbić rynek, nie znajduje uznania i zostaje szybko zapomniany. Producent wpada w popłoch.? Przecież przeprowadziliśmy badania, z których wynikało, że ten projekt musi się udać ? dziwi się zarząd. Dzieje się tak w 80% przypadków, takie porażki poniosły najbardziej uznane koncerny.Dlaczego? Klient nie wybiera danego towaru na podstawie długich przemyśleń i analiz. To nieświadomy umysł ma największy wpływ na decyzję ? udowadnia autor, powołując się na najnowsze badania specjalistów z wielu dziedzin.Stosowanie obowiązujących zasad marketingu nie wystarczy zatem, aby odnieść rynkowy sukces. Przedsiębiorca, który chce cieszyć się trwałą przewagą konkurencyjną, powinien znać się na psychologii.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła przyzwyczajenia


Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: