[MT Biznes]
Kategoria: Rozwój osobistyWysyłka: od ręki
Sekrety negocjacji dla biznesmenów to
nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja
wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych
negocjacji....
Pełen opis produktu 'Sekrety negocjacji dla biznesmenów' »
Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa,
uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w
latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni
poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do
spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce.
Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z
najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za
swoje zdolności krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski,
gdzie prowadził cieszące się dużym zainteresowaniem seminaria dla
przedstawicieli polskiego biznesu. Niniejsza książka skierowana
jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów,
polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje
zawodowo, alewiele z poruszanych w niej tematówbędzie przydatnych
każdemu, bo nawet nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez
przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy,
podczas zakupów, spotkań towarzyskich, czy to w domu rodzinnym.
Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać
nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, aby nie być
bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam.
Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się
oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest
łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze
wskazówkami podanymi przez autora. Omawia on taktyki stosowane
przez doświadczonych negocjatorów oraz metody ich kontrowania. Duża
liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął
z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak
dobrą beletrystykę.
Osiągnij sukces w negocjacjach, pozostawiając równocześnie drugą
stronę z poczuciem wygranej!
***
Roger Dawson, światowej sławy negocjator i prelegent, za swoje
osiągnięcia oratorskie otrzymał szereg nagród, w tym dwie
najważniejsze przyznawane przez Amerykańskie Stowarzyszenie Mówców.
Magazyn „Success Magazine” nadał mu tytuł „Czołowego Negocjatora
Ameryki”.
Ma zarówno rozległą wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne
doświadczenie w obszarze zarządzania dużymi korporacjami. Był m.in.
prezesem jednej z największych kalifornijskich firm zajmujących się
obrotem nieruchomościami, posiadającej 28 biur i generującej obrót
roczny na poziomie 400 milionów dolarów. Szkolił kadrę zarządzającą
i doradzał przedstawicielom takich firm, jak General Motors, Xerox,
Merck, Abbott, Nestle, Black & Decker, Merrill Lynch, IBM,
PricewaterhouseCoopers, ABB, Cadbury, Hewlett-Packard, 3M,
Prudential, Nationwide czy AT&T.
Jest autorem 16 książek bijących rekordy sprzedaży na całym
świecie. W polskiej wersji językowej ukazały się m.in. Techniki
skutecznego przekonywania dla biznesmenów i Sekrety podejmowania
trafnych decyzji.
Bezpłatny fragment: