Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Tertium]

    Kategoria: Dla tłumaczy

    komunikacyjnej, pragmatycznej czy socjokulturowej. SPIS TREŚCI: Słowo wstępne I. Komunikacja międzykulturowa Anna Lubecka - Komunikacja interkulturowa jako dialogiczne spotkanie... Pełen opis produktu 'Język a komunikacja 25. Słowo w dialogu międzykulturowym' »

    Seria "Język a komunikacja" W obliczu jednoczenia się Europy porozumiewanie się ponad podziałami politycznymi, kulturowymi i językowymi staje się potrzebą bodaj czy nie najważniejszą. "Tertium", Krakowskie Towarzystwo Popularyzowania Wiedzy o Komunikacji Językowej powołane do życia przez grupę pracowników Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego w 1995 roku, wychodzi naprzeciw temu wyzwaniu. Społeczność akademickich filologów chciała dać impuls takim poczynaniom, które zainicjowałyby forum dyskusyjne na temat komunikacji językowej ponad podziałami na filologie, w szerokim środowisku, nie tylko krakowskim, lecz także ogólnopolskim. Troską pomysłodawców było, by rzetelne przemyślenia, ciekawe pomysły, sprawy budzące zainteresowanie, choć nie pozbawione naukowego zaplecza przybierały zarazem tak przystępną formę, by przysłowiowy przeciętny inteligent mógł bez trudu i nie bez przyjemności z nimi się zapoznać. Tom monograficzny zatytułowany Słowo w dialogu międzykulturowym stanowi cenny przegląd koncepcji teoretycznych i badań empirycznych w dziedzinie szeroko pojętej komunikacji międzykulturowej, jak też ich zastosowań w nauczaniu języka polskiego i języków obcych. Repertuar tematyczny tomu jest bardzo szeroki: - omawiane są wszystkie poziomy języka; - artykuły mają charakter teoretyczny, są studiami przypadku lub przedstawiają wyniki badań korpusowych; - wśród podejść teoretycznych popularne jest językoznawstwo kognitywne i pragmatyka językoznawcza, obok badań socjolingwistycznych, analiz semantyczno-składniowych, leksykograficznych czy gatunkowo-tekstologicznych, podejść zorientowanych przekładoznawczo czy też typowo kulturoznawczych. Zakres omawianych języków, poza największymi językami europejskimi, obejmuje język czeski, duński, portugalski, szwedzki, ukraiński, jak też japoński, sanskryt i meksykańską odmianę języka hiszpańskiego. Godna uwagi jest też część dydaktyczna tomu, która obejmuje dziewięć artykułów - od analizy podręczników po omówienia różnych form kształtowania kompetencji komunikacyjnej, pragmatycznej czy socjokulturowej. SPIS TREŚCI: Słowo wstępne I. Komunikacja międzykulturowa Anna Lubecka - Komunikacja interkulturowa jako dialogiczne spotkanie z obcym Paweł Bąk - Granice retoryki. O kulturze w języku i kulturze języka na przykładzie mediów Antonina Gryboś - DOM (przestrzeń) w relacjach swój||obcy u Słowian i ich sąsiada zachodniego Marcin Pędich - Siedem wymiarów biblioteki. Architektura i organizacja pracy biblioteki w kontekście wymiarów kultury zaproponowanych przez F. Trompenaarsa i C. Hampden-Turnera. Halina Grzmil-Tylutki - Rola gatunku w komunikacji międzykulturowej. Dziennikarski fait divers Karolina Jańska - Wielojęzyczność a rzeczywista rola języków w ramach Instytucji Unii Europejskiej Marcin Walczyński - Pidżynizacja jako specyficzny typ akulturacji - rozważania teoretyczne Elżbieta Gajewska - Jak być grzecznym za granicą? Etykieta językowa w przewodnikach turystycznych. Iwona Kasperska - Meksykańskie formułki grzecznościowe jako odbicie stosunków społecznych z okresu Kolonii Grażyna Mańkowska - Fonetyczne aspekty stereotypu płci (na materiale języka rosyjskiego) Hubert Kowalewski - Dwie pustki - język a błędne interpretacje buddyjskiej PUSTK   Iryna Prykarpatska - Kulturowe zróżnicowanie realizacji skargi jako aktu mowy w języku ukraińskim i amerykańskiej odmianie języka angielskiego Arkadiusz Jabłoński - Wina a niefortunność - o przeprosinach po polsku i japońsku Alicja Pstyga - O polsko-rosyjskiej komunikacji międzykulturowej (na materiale publicystyki polskiej) Józef Jarosz - Polonika w duńskich słownikach monolingwalnych jako przykład transferu kultury Irena Bogocz - Interferencja i kreatywność językowa jako wynik deficytu językowego dwujęzycznych użytkowników polszczyzny po czeskiej stronie granicy państwowej II. Analizy kontrastywne znaczeń i struktur językowych Monika Kostro, Krystyna Wróblewska-Pawlak - Panie Donaldzie, Monsieur Sarkozy... Formy adresatywne w polskim i francuskim dyskursie politycznym a wizerunek polityka Ewa Pilecka - Umrzeć z nudów czy zanudzić się na śmierć, czyli o pewnym typie konstrukcji intensyfikujących w języku polskim i ich francuskich odpowiednikach Małgorzata Izert - Koncert mega odlot, gablota full wypas czy impreza totalna kaszana, czyli o jednym z młodzieżowych sposobów wyrażania opinii i uczuć w języku polskim i francuskim Grażyna Pietrzak-Porwisz - Gorące głowy, zimne dranie, ciepłe kluchy. Metaforyka ciepła i chłodu w języku polskim i szwedzkim Aleksandra Walkiewicz - Uwagi o pojęciu trybu gramatycznego w języku francuskim (na przykładzie bezokolicznika i imiesłowów) Agnieszka Gaweł - Cechy szyku zdań pytających - analiza porównawcza pytań o uzupełnienie w języku polskim i niemieckim Agnieszka Vogelgesang-Doncer - Wielo- a jednak jednoznaczne? O kondensacji składniowej na przykładzie wybranych niemieckich derywatów przymiotnikowych i ich polskich odpowiedników Jacek Barański - Parafrazy strony biernej w tłumaczeniu bilingwalnym na przykładzie języków niemieckiego i polskiego Andrzej Feret - Kilka (krytycznych) uwag o ujęciu imiesłowu w Niemiecko-polskiej gramatyce kontrastywnej pod redakcją Ulricha Engela III. Komunikacja międzykulturowa w nauczaniu Dorota Brzozowska - Humor w podręcznikach do nauczania języka polskiego jako obcego Agnieszka Dzięcioł - Materiały projektu CEReS jako narzędzie kształtowania kompetencji interkulturowej na lektoratach języka obcego Maria Jodłowiec, Małgorzata Urban - Kompetencja pragmatyczna a poziom zaawansowania w języku angielskim wśród Polaków uczących się języka angielskiego jako obcego Danuta Kucała - Rola tłumaczenia w nauczaniu gramatyki kontrastywnej (na przykładzie języków: hiszpańskiego i portugalskiego) Monika Kusiak - Rola tekstu w kształtowaniu świadomości (meta)językowej przyszłych neofilologów Katarzyna Kwapisz-Osadnik - Czas w języku: propozycja nauczania czasów gramatycznych na przykładzie francuskiego czasu teraźniejszego Krystyna Mihułka - Edukacja międzykulturowa - założenia, cele, zadania Adriana Prizel-Kania - Kształcenie kompetencji socjokulturowej na lekcjach języka polskiego jako obcego. Analiza zawartości wybranych podręczników Katarzyna Stankiewicz, Anna Żurek - Treści (inter)kulturowe w programach do nauczania języka polskiego jako obcego Abstracts Noty o Autorach
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Język a komunikacja 25. Słowo w dialogu międzykulturowym

  • Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,91 zł
    39,90 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >SocjologiaWysyłka: do 3 dni

    Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie.... Pełen opis produktu 'Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej' »

    Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie. W istocie nie da się poważnie potraktować coraz liczniejszych i pilnych globalnych wyzwań bez podobnej do przyjętej przez autora perspektywy poznawczej. Obierając taki punkt widzenia, możemy szukać odpowiedzi na fundamentalne pytania o nasze miejsce w świecie: W jaki sposób z poziomu pojedynczego kraju wpływać na system-świat? Gdzie znajdują się granice naszych możliwości zmieniania świata na lepsze? Czy w ogóle da się zmieniać systemy-światy – w jakim stopniu jesteśmy zdeterminowani nieuchronnością ich procesów? Czym zostanie zastąpiony dominujący obecnie system-świat, kapitalizm, którego kryzys powszechnie odczuwamy? To tylko część pytań, do których rozważenia zaprasza nas ta ważna książka.Z recenzji dr. hab. Jacka H. Kołodzieja...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej

  • [Tertium]

    Kategoria: Dla tłumaczy

    Niniejszy 35. tom w serii Język a komunikacja , zatytułowany Słowo w kontekście, jest monograficznym zbiorem artykułów prezentujących wyniki badań słowa w kontekście językowym,... Pełen opis produktu 'Język a komunikacja 35. Słowo w kontekście' »

    Niniejszy 35. tom w serii Język a komunikacja, zatytułowany Słowo w kontekście, jest monograficznym zbiorem artykułów prezentujących wyniki badań słowa w kontekście językowym, społecznym i kulturowym jako zjawiska opisywanego z różnych perspektyw, zwłaszcza antropologicznej, dyskursywnej, pragmatycznej i semantycznej. Główne tezy badawcze rozwinięte w poszczególnych artykułach, zestawione razem pokazują jakże skomplikowaną siatkę relacji słowa z jego tłem gatunkowym i językowo-kulturowym, dając pewne całościowe spojrzenie na całość tego kluczowego dla językoznawstwa problemu.   SPIS TREŚCI: Słowo wstępne Aleksy Awdiejew, Grażyna Habrajska Dopełnienie sensu w procesie komunikacji  Dorota Biadala Językowa realizacja „nazwy stanowiska" w polskich i niemieckich rekrutacyjnych ogłoszeniach prasowych   Elżbieta Biardzka Słowa w (kon)tekstach. O didaskaliach dziennikarskich  Ewa Bogdanowska-Jakubowska Twarz i inne wyznaczniki dynamiki interakcyjnej w kontekście kulturowym Anita Buczek-Zawiła Słowo i jego znaczenia: tendencje zmian w mowie młodszych użytkowników języka polskiego Ewa Data-Bukowska Dlaczego akurat ‘akkurat'? O różnych stopniach pragmatykalizacji w leksykalnej przyjaźni polsko-norweskiej  Beata Drabik-Frączek Prototypy, skrypty i sceny jako narzędzia analizy złożonych rytuałów językowych Adam Głaz O tym, czy kontekst językowy nas zniewala i co wynika z tego, że nie Arkadiusz Jabłoński Współczesna honoryfikatywność polska - o bezpowrotnie traconej neutralności Monika Jazowy-Jarmuł O kategorii rodzaju w języku szwedzkim i sposobach jej oddawania w języku polskim Anna Just, Kinga Zielińska Łaska w starodawnym (kon)tekście   Anna Majewska-Tworek Niepłynność mówcy w oficjalnej wypowiedzi spontanicznej. Próba typologii Bartłomiej Maliszewski Cyrkowa arena i piaskownica - deprecjonowanie sceny politycznej w metaforach publicystycznych   Grażyna Mańkowska Problemy percepcji nagłówków rosyjskich tekstów publicystycznych w audytorium polskojęzycznym  Ewa Michalska Rola i znaczenie terminologii językoznawczej w procesie glottodydaktycznym Magdalena Murawska Czy medyczne opisy przypadku mogą być zorientowane na pacjenta? Marta Muzioł Językowy i aksjologiczny aspekt epitafiów zwierzęcych  Małgorzata Pachowicz Znaczenie słowa w kontekście nagłówka wiadomości internetowej Agnieszka Rosińska-Mamej Zagrajmy w prośbę. Akty zapowiadające prośbę we współczesnym języku polskim Joanna Senderska Techniki słowotwórcze we współczesnej polszczyźnie (na przykładzie tzw. biuslangu) Sylwia Skuza O czerwieni i jej odcieniach w języku polskim i włoskim - studium kontrastywne Agnieszka Strzałka „Masz rację, ale"... czy „Wcale nie!" Jak Polacy uczący się angielskiego bronią swojego zdania Dominika Topa-Bryniarska O sposobach wartościowania w tekście prasowym (na przykładzie francuskiego artykułu wstępnego) Joanna Wasiluk Analiza porównawcza internacjonalizmów występujących w języku polskim i rosyjskim na przykładzie tekstów o charakterze społeczno-politycznym Bożena Witosz O konceptualizacji pojęcia kontekstu w lingwistyce poststrukturalistycznej Anna Włodarczyk-Stachurska, Agata Buda Socjolingwistyczne zróżnicowanie języka a znaczenie słowa  Urszula Zaliwska-Okrutna Na początku było Słowo - i co się z nim stało Piotr Żmigrodzki O (kon)tekście i jego roli w budowaniu opisu leksykograficznego w jednojęzycznym słowniku ogólnym (na przykładzie „Wielkiego słownika języka polskiego PAN")   Abstracts Noty o autorach
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Język a komunikacja 35. Słowo w kontekście

  • [Tertium]

    Kategoria: Dla tłumaczy

    Tematyka publikacji obejmuje zagadnienia dotyczące zarówno teoretycznych aspektów przekładu, jak i zagadnień wypływających z praktyki tłumaczenia. Zróżnicowanie tematyczne, metodyczne oraz stylistyczno-strukturalne... Pełen opis produktu 'Język a komunikacja 34. Słowo - kontekst - przekład' »

    Tematyka publikacji obejmuje zagadnienia dotyczące zarówno teoretycznych aspektów przekładu, jak i zagadnień wypływających z praktyki tłumaczenia. Zróżnicowanie tematyczne, metodyczne oraz stylistyczno-strukturalne ukazuje współczesną kondycję rozwijającej się się myśli przekładowej. W tomie znajdziemy refleksje nad aparatem pojęciowym przekładoznawstwa wpisujące się w tytułową triadę tomu, różne metodologie badawcze, od kognitywimu po stylometrię, a także materiał badawczy wywodzący się z różnych kontekstów użycia języka.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Język a komunikacja 34. Słowo - kontekst - przekład

  • [GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia? Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych? Skoro nasze słowa niosą tylko 30 Pełen opis produktu 'Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej' »

    Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia? Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych? Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%? Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do Czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie.... Pełen opis produktu 'Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej' »

    Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie. W istocie nie da się poważnie potraktować coraz liczniejszych i pilnych globalnych wyzwań bez podobnej do przyjętej przez autora perspektywy poznawczej. Obierając taki punkt widzenia, możemy szukać odpowiedzi na fundamentalne pytania o nasze miejsce w świecie: W jaki sposób z poziomu pojedynczego kraju wpływać na system-świat? Gdzie znajdują się granice naszych możliwości zmieniania świata na lepsze? Czy w ogóle da się zmieniać systemy-światy ? w jakim stopniu jesteśmy zdeterminowani nieuchronnością ich procesów? Czym zostanie zastąpiony dominujący obecnie system-świat, kapitalizm, którego kryzys powszechnie odczuwamy? To tylko część pytań, do których rozważenia zaprasza nas ta ważna książka.Z recenzji dr. hab. Jacka H. Kołodzieja
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z... Pełen opis produktu 'Słowo w komunikacji telewizyjnej' »

    Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z jej najważniejszą cechą ? współistnieniem makro- i mikrosytuacji komunikacyjnych. Prezentacja układów nadawczo-odbiorczych (poprzez badania kategorii osoby, etykiety językowej i wypowiedzi dziennikarzy, świadczących o ich dominującej roli w relacjach z pozostałymi uczestnikami komunikacji) daje obraz werbalnych działań osób występujących w telewizji, które mówią po to, by je oglądano.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Słowo w komunikacji telewizyjnej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy]

    Kategoria: / Ebooki / Językoznawstwo

    Tytuł Aksjologiczne aspekty komunikacji. Materiały z Forum Etyki Słowa Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ISBN 978-83-8018-246-2 Rok wydania... Pełen opis produktu 'Aksjologiczne aspekty komunikacji. Materiały z Forum Etyki Słowa' »

    Tytuł Aksjologiczne aspekty komunikacji. Materiały z Forum Etyki Słowa Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ISBN 978-83-8018-246-2 Rok wydania 2019
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aksjologiczne aspekty komunikacji. Materiały z Forum Etyki Słowa

  • [MT Biznes]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie Autor Phil M. Jones Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Janusz German ISBN 978-83-8087-928... Pełen opis produktu 'Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie' »

    Tytuł Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie Autor Phil M. Jones Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Janusz German ISBN 978-83-8087-928-7 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

  • [MT Biznes]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie Autor Phil M. Jones Język polski Wydawnictwo MT Biznes ISBN 978-83-8087-858-7 Rok wydania 2020 Lic... Pełen opis produktu 'Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie' »

    Tytuł Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie Autor Phil M. Jones Język polski Wydawnictwo MT Biznes ISBN 978-83-8087-858-7 Rok wydania 2020 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    , którego kryzys powszechnie odczuwamy? To tylko część pytań, do których rozważenia zaprasza nas ta ważna książka. Nazwa - Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej ... Pełen opis produktu 'Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej - Bukowski Michał M.' »

    Opis - Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie. W istocie nie da się poważnie potraktować coraz liczniejszych i pilnych globalnych wyzwań bez podobnej do przyjętej przez autora perspektywy poznawczej. Obierając taki punkt widzenia, możemy szukać odpowiedzi na fundamentalne pytania o nasze miejsce w świecie: W jaki sposób z poziomu pojedynczego kraju wpływać na system-świat? Gdzie znajdują się granice naszych możliwości zmieniania świata na lepsze? Czy w ogóle da się zmieniać systemy-światy w jakim stopniu jesteśmy zdeterminowani nieuchronnością ich procesów? Czym zostanie zastąpiony dominujący obecnie system-świat, kapitalizm, którego kryzys powszechnie odczuwamy? To tylko część pytań, do których rozważenia zaprasza nas ta ważna książka. Nazwa - Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej Autor - Bukowski Michał M. Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Kod ISBN - 9788323340140 Kod EAN - 9788323340140 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 154 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Słowa klucze w rządowej komunikacji politycznej - Bukowski Michał M.

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: do 3 dni

    0x0068998300000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Słowa Klucze W Rządowej Komunikacji Politycznej

  • [Gdańskie Wydawnictwo Oświatowe]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Psychologia. Psychoterapia>Relacje interpersonalneWysyłka: do 3 dni

    0x003c881c00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Więcej Niż Słowa. Potęga Komunikacji Niewerbalnej

  • [GWP]

    Kategoria: Literatura > Psychologia > Poradniki > Komunikacja

    nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%? Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat.... Pełen opis produktu 'Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej (dodruk 2012)' »

    · Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia?· Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych?· Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%?Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do Czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej (dodruk 2012)

  • [wydawnictwo uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: do 3 dni

    Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z... Pełen opis produktu 'Słowo w komunikacji telewizyjnej' »

    Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z jej najważniejszą cechą – współistnieniem makro- i mikrosytuacji komunikacyjnych. Prezentacja układów nadawczo-odbiorczych (poprzez badania kategorii osoby, etykiety językowej i wypowiedzi dziennikarzy, świadczących o ich dominującej roli w relacjach z pozostałymi uczestnikami komunikacji) daje obraz werbalnych działań osób występujących w telewizji, które mówią po to, by je oglądano....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Słowo w komunikacji telewizyjnej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 232. Format 14,5x20,5cm. Nazwa - Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej. Oryginalny tytuł - More than... Pełen opis produktu 'Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej. - Miles Patterson' »

    Opis - Wydanie 2011r.Oprawa broszurowa.Strony 232.Format 14,5x20,5cm. Nazwa - Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej. Oryginalny tytuł - More than words. The Power of Nonverbal Communication Autor - Miles Patterson Oprawa - Miękka Wydawca - GWP Kod ISBN - 9788374893305 Kod EAN - 9788374893305 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Tłumacz - Przylipiak Mirosław Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 232 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-05-24
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej. - Miles Patterson

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Ekonomia, biznes, finanseWysyłka: od ręki

    właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje,... Pełen opis produktu 'Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie' »

    Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem. Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach. Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak: prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy; wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę; unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych; budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań; umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków. Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie. *** Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym. Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: „Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania. Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia. Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna. John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing *** Phil M. Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek. W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem. Bezpłatny fragment: Posłuchaj
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

  • [wydawnictwo uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Książki naukowe>JęzykoznawstwoWysyłka: od ręki

    Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z... Pełen opis produktu 'Słowo w komunikacji telewizyjnej' »

    Książka przedstawia charakterystykę słowa w komunikacji telewizyjnej. Na podstawie analiz bardzo obszernego materiału przybliża specyfikę tego rodzaju komunikacji medialnej z jej najważniejszą cechą – współistnieniem makro- i mikrosytuacji komunikacyjnych. Prezentacja układów nadawczo-odbiorczych (poprzez badania kategorii osoby, etykiety językowej i wypowiedzi dziennikarzy, świadczących o ich dominującej roli w relacjach z pozostałymi uczestnikami komunikacji) daje obraz werbalnych działań osób występujących w telewizji, które mówią po to, by je oglądano....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Słowo w komunikacji telewizyjnej

  • [GWP]

    Kategoria: Literatura / Psychologia

    Więcej niż słowa wyjaśnia dużo więcej niż jakakolwiek inna książka na temat komunikacji. W sposób naukowy, lecz jednocześnie interesujący tłumaczy nie tylko, czym jest i jak działa <... Pełen opis produktu 'Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej' »

    Więcej niż słowa wyjaśnia dużo więcej niż jakakolwiek inna książka na temat komunikacji. W sposób naukowy, lecz jednocześnie interesujący tłumaczy nie tylko, czym jest i jak działa komunikacja niewerbalna, ale także pokazuje, jak oddziałuje ona na nas - a nawet dla nas. Robert B. Cialdini, autor książki Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka ? Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia? ? Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych? ? Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%? Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do Czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Podręczniki akademickie / Nauki humanistyczne

    Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie.... Pełen opis produktu 'Słowa-klucze w rządowej komunikacji politycznej' »

    Książka Michała Bukowskiego zachęca do kontynuowania badań (i stosowania nowoczesnej analizy zawartości) w celu poszerzenia wiedzy na tematy istotne dla wszystkich, którzy patrzą na świat całościowo, holistycznie. W istocie nie da się poważnie potraktować coraz liczniejszych i pilnych globalnych wyzwań bez podobnej do przyjętej przez autora perspektywy poznawczej. Obierając taki punkt widzenia, możemy szukać odpowiedzi na fundamentalne pytania o nasze miejsce w świecie: W jaki sposób z poziomu pojedynczego kraju wpływać na system-świat? Gdzie znajdują się granice naszych możliwości zmieniania świata na lepsze? Czy w ogóle da się zmieniać systemy-światy w jakim stopniu jesteśmy zdeterminowani nieuchronnością ich procesów? Czym zostanie zastąpiony dominujący obecnie system-świat, kapitalizm, którego kryzys powszechnie odczuwamy? To tylko część pytań, do których rozważenia zaprasza nas ta ważna książka.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Słowa-klucze w rządowej komunikacji politycznej


Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bystrzak Sklep

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.02.2022
storybox.pl, novae res, wydawnictwo albatros, wydawnictwo filia, wydawnictwo muza, psychoskok, czwarta strona, sonia draga, wydawnictwo naukowe pwn, harpercollins
Produkty w ofercie: 14999
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 14999
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Księgarnia.Poltax.waw.pl

Książki językowe oraz podręczniki do nauki języka polskiego dla obcokrajowców.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
edgard, lektorklett, olesiejuk, level trading, rea, wiedza powszechna, marksoft, pwn s.a., delta, arti
Produkty w ofercie: 9154
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0