[Dr Lex]
Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki
Prezentowany Państwu polsko-angielski
słownik wychodzi naprzeciw współczesnym oczekiwaniom,
zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i wyrażeń, mających ułatwić
komunikowanie w takich...
Pełen opis produktu 'Słownik polsko angielski biznes media reklama tom 1' »
Prezentowany Państwu polsko-angielski słownik wychodzi naprzeciw
współczesnym oczekiwaniom, zawiera bowiem 15 000 haseł, zwrotów i
wyrażeń, mających ułatwić komunikowanie w takich obszarach naszego
życia, jak BIZNES, MEDIA i REKLAMA. W naszych obecnych, niezwykle
burzliwych politycznie czasach, gdy na naszych oczach zachodzą
radykalne przemiany ustrojowe, polityczne i kulturowe, niesposób
oprzeć się wrażeniu, że świat przyśpiesza. Elementem podstawowym
takich zmian jest rozwój komunikowania społecznego i przemiany
globalnych obyczajów. W takim kontekście niezwykłego znaczenia
nabierają wszelkie działania biznesowe (ekonomia), medialne
(komunikacja społecna) a przede wszystkim - reklamowe; zapewnianie
ciągle to lepszej i lepszej jakości życia poprzez propagowanie
coraz to technologicznie doskonalszych produktów i usług, nie
mówiąc o pomyslach czy nawet ideach.BIZNES, MEDIA i REKLAMA
stanowią w takiej nowej sytuacji nierozdzielną całość, która
funkcjonuje w każdym systemie politycznym, kulturowym i społecznym.
Ta idea stała się podstawą dla stworzenia słownika, którego
zawartość brałaby te trzy sfery naszego życia pod uwagę i to
równocześnie. Chcemy po prostu wyjść naprzeciw Państwa potrzebom,
wskazując, iż słownictwo w tej sferze życia właściwie czerpie z
tych samych źródeł.Nasz słownik ma służyć pomocą wszystkim, których
żywo obchodzą kwestie cyrkulacji pieniądza, technologii,
komunikacji i przepływu różnych idei w naszym społecznym otoczeniu.
Słownik jest niezbędnikiem dla studentów, menedżerów, dziennikarzy,
jak też psychologów i socjologów, zajmujących się problematyką
szeroko pojmowanej komunikacji. W sumie - adresujemy go do
wszystkich ludzi, którym nie są obojętne zmiany w naszym życiu,
otoczeniu i w sferze nowych technologii informacji i komunikowania.