Powiększ zdjęcie
31,50 zł35,00 zł
pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy' »
17,74 zł
figle. Juan Gabriel Vasquez jest laureatem prestiżowej hiszpańskiej nagrody literackiej Premio Alfaguara de Novela 2011 oraz Nagrody Literackiej IMPAC. Nazwa - Reputacje Autor... Pełen opis produktu 'Reputacje - Vasquez Juan Gabriel' »
50,00 zł
Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja... Pełen opis produktu 'Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa' »
34,64 zł
tekstów, tworzą legendę, przysparzają rzesze wiernych czytelników. Każde z jego opowiadań jest okruchem życia wyciągniętym z czeluści przeszłości. Taki też jest zbiorek "Reputacja" - prawdziwie... Pełen opis produktu 'Reputacja - Andrzej Pilipiuk' »
65,00 zł
interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętnie zarządzanie reputacją. Pełen opis produktu 'Reputacja przedsiębiorstwa' »
32,81 zł
wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną.... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy - Franciszek Krawiec' »
35,16 zł
Opis - Przedsiębiorca, który wykonuje lub dopiero zamierza wykonywać przewozy drogowe musi legitymować się dobrą reputacją. W publikacji opisujemy przebieg postępowania administracyjnego Pełen opis produktu 'Dobra reputacja w transporcie po zmianach. - Praca zbiorowa' »
27,54 zł
23,99 zł
WYKONAWCA: Lady Pank Informacje: Rok premiery: 2015 Wydawca: Sony Music No Pełen opis produktu 'LADY PANK - NASZA REPUTACJA (CD)' »
31,20 zł
42,50 zł
Opis - Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. R... Pełen opis produktu 'Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa - Danuta Szwajca' »
31,49 zł34,99 zł
Piękna powieść wpisująca się w najlepsze tradycje literatury iberoamerykańskiej, autorstwa Kolumbijczyka uznanego za następcę Gabriela Garcii Marqueza. Sławny karykaturzysta Javier Mallarino, którego obrazy... Pełen opis produktu 'Reputacje' »
43,60 zł
Przedsiębiorca, który wykonuje lub dopiero zamierza wykonywać przewozy drogowe musi legitymować się dobrą reputacją. W publikacji opisujemy przebieg postępowania administracyjnego wszczynaneg... Pełen opis produktu 'Dobra reputacja w transporcie po zmianach.' »
44,50 zł
Piękna powieść wpisująca się w najlepsze tradycje literatury iberoamerykańskiej, autorstwa Kolumbijczyka uznanego za następcę Gabriela Garcii Marqueza. Sławny karykaturzysta Javier Mallarino, którego obrazy... Pełen opis produktu 'Reputacja' »
45,00 zł
76,00 zł
Tytuł Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi Autor Michał Chmielecki Wydawnictwo Onepress Lektorzy Bartosz Głogowski ISBN 978-83-283-9773-6 Ro... Pełen opis produktu 'Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi' »
38,10 zł
Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Do... Pełen opis produktu 'Osobista reputacja One Press / Helion' »
Tytuł Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu Autor Ewa Wilmanowicz Wydawnictwo Onepress Lektorzy Ewa Wilmanowicz ISBN 978-83-283-9949-5 Rok wydania 2019 Format mp3 Czas 6:48:10 Pełen opis produktu 'Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu' »
64,00 zł
Tytuł Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Autor Ewa Wilmanowicz Język polski Wydawnictwo Onepress Lektorzy Ewa Wilmanowicz ISBN 978-83-283-8530-6 Rok Pełen opis produktu 'Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji' »