Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,50 zł
    35,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy' »

    Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    figle. Juan Gabriel Vasquez jest laureatem prestiżowej hiszpańskiej nagrody literackiej Premio Alfaguara de Novela 2011 oraz Nagrody Literackiej IMPAC. Nazwa - Reputacje Autor... Pełen opis produktu 'Reputacje - Vasquez Juan Gabriel' »

    Opis - Piękna powieść wpisująca się w najlepsze tradycje literatury iberoamerykańskiej, autorstwa Kolumbijczyka uznanego za następcę Gabriela Garcii Marqueza. Sławny karykaturzysta Javier Mallarino, którego obrazy i słowa tak często wywierały znaczący wpływ na rzeczywistość, obchodzi hucznie czterdziestolecie pracy artystycznej. Niespodziewane pojawienie się dawnej koleżanki jego córki i wspomnienie pewnego zdarzenia zmusi go do zrewidowania swych ocen. Uczciwość, władza, sukces i szczęście - na wszystko to spojrzy inaczej w wyniku zaledwie jednej rozmowy. Ponieważ pamięć potrafi płatać okrutne figle. Juan Gabriel Vasquez jest laureatem prestiżowej hiszpańskiej nagrody literackiej Premio Alfaguara de Novela 2011 oraz Nagrody Literackiej IMPAC. Nazwa - Reputacje Autor - Vasquez Juan Gabriel Oprawa - Twarda Wydawca - W.A.B. Kod ISBN - 9788328015081 Kod EAN - 9788328015081 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - polski Tłumacz - Okrasko Katarzyna Seria wydawnicza - Don Kichot i Sancho Pansa Format - 12.3x19.4cm Ilość stron - 208 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-02-09
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reputacje - Vasquez Juan Gabriel

  • [cedewu]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >FilozofiaWysyłka: do 3 dni

    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja... Pełen opis produktu 'Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa' »

    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości.W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania:• Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu?• Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy?• Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie?Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy.Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    tekstów, tworzą legendę, przysparzają rzesze wiernych czytelników. Każde z jego opowiadań jest okruchem życia wyciągniętym z czeluści przeszłości. Taki też jest zbiorek "Reputacja" - prawdziwie... Pełen opis produktu 'Reputacja - Andrzej Pilipiuk' »

    Opis - Łakomy kąsek dla badaczy niesamowitości Lamus osobliwości, smak dawnych tajemnic. Mistrz opowiadań w najlepszej formie. Takie właśnie opinie krążą na temat Andrzeja Pilipiuka i jego tekstów, tworzą legendę, przysparzają rzesze wiernych czytelników. Każde z jego opowiadań jest okruchem życia wyciągniętym z czeluści przeszłości. Taki też jest zbiorek "Reputacja" - prawdziwie łakomy kąsek dla badaczy niesamowitości. W tym świecie spotkamy: doktora Skórzewskiego na sentymentalnej wyprawie do Bergen, która nieoczekiwanie zmienia się w najtrudniejszą walkę w życiu; Roberta Storma, który szuka cyrku zagubionego w zawierusze kampanii wrześniowej i cygańskiego kościółka; stare ikony, przerażającego mieszkańca szklanej kuli i szachownicę z dawnych wieków, której tajemnica doprowadzi do nieoczekiwanego spotkania. Zbiorek "Reputacja" to prawdziwie łakomy kąsek dla badaczy niesamowitości. Kto tego jeszcze nie próbował, może zacząć już teraz. Nazwa - Reputacja Autor - Andrzej Pilipiuk Oprawa - Miękka Wydawca - Fabryka Słów Kod ISBN - 9788379640836 Kod EAN - 9788379640836 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 12.5x19.5cm Ilość stron - 400 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-08-12
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reputacja - Andrzej Pilipiuk

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętnie zarządzanie reputacją. Pełen opis produktu 'Reputacja przedsiębiorstwa' »

    Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętnie zarządzanie reputacją.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reputacja przedsiębiorstwa

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną.... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy - Franciszek Krawiec' »

    Opis - Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji ? kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji. Nazwa - Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy Autor - Franciszek Krawiec Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788372519795 Kod EAN - 9788372519795 Wydanie - 2009 Rok wydania - 2009 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 144 Podatek VAT - 5% Premiera - 2009-04-20
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy - Franciszek Krawiec

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Przedsiębiorca, który wykonuje lub dopiero zamierza wykonywać przewozy drogowe musi legitymować się dobrą reputacją. W publikacji opisujemy przebieg postępowania administracyjnego Pełen opis produktu 'Dobra reputacja w transporcie po zmianach. - Praca zbiorowa' »

    Opis - Przedsiębiorca, który wykonuje lub dopiero zamierza wykonywać przewozy drogowe musi legitymować się dobrą reputacją. W publikacji opisujemy przebieg postępowania administracyjnego wszczynanego w takiej sytuacji przez organ licencyjny oraz wskazujemy, jakie decyzje mogą zostać podjęte w toku postępowania. Przedstawiamy również środki rehabilitacyjne oraz sposoby na odzyskanie dobrej reputacji. Nazwa - Dobra reputacja w transporcie po zmianach. Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Oficyna Prawa Polskiego Kod ISBN - 9788326960758 Kod EAN - 9788326960758 Rok wydania - 2017 Język - polski Format - 16.1x23.4 Ilość stron - 76 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-02-21
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dobra reputacja w transporcie po zmianach. - Praca zbiorowa

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

  • [SONY MUSIC]

    Kategoria: Muzyka / Pop / Dance

    WYKONAWCA: Lady Pank                                                          Informacje: Rok premiery: 2015 Wydawca:  Sony Music     No Pełen opis produktu 'LADY PANK - NASZA REPUTACJA (CD)' »

    WYKONAWCA: Lady Pank                                                         Informacje: Rok premiery: 2015 Wydawca: Sony Music    No
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o LADY PANK - NASZA REPUTACJA (CD)

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia... Pełen opis produktu 'Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy' »

    Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji ? kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. R... Pełen opis produktu 'Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa - Danuta Szwajca' »

    Opis - Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości. Nazwa - Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa Autor - Danuta Szwajca Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375569056 Kod EAN - 9788375569056 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 212 Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedsiębiorczość, Ekonomia Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa - Danuta Szwajca

  • Reputacje w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,49 zł
    34,99 zł

    [w.a.b.]

    Kategoria: Literatura piękna>Powieść zagranicznaWysyłka: od ręki

    Piękna powieść wpisująca się w najlepsze tradycje literatury iberoamerykańskiej, autorstwa Kolumbijczyka uznanego za następcę Gabriela Garcii Marqueza. Sławny karykaturzysta Javier Mallarino, którego obrazy... Pełen opis produktu 'Reputacje' »

    Piękna powieść wpisująca się w najlepsze tradycje literatury iberoamerykańskiej, autorstwa Kolumbijczyka uznanego za następcę Gabriela Garcii Marqueza. Sławny karykaturzysta Javier Mallarino, którego obrazy i słowa tak często wywierały znaczący wpływ na rzeczywistość, obchodzi hucznie czterdziestolecie pracy artystycznej. Niespodziewane pojawienie się dawnej koleżanki jego córki i wspomnienie pewnego zdarzenia zmusi go do zrewidowania swych ocen. Uczciwość, władza, sukces i szczęście – na wszystko to spojrzy inaczej w wyniku zaledwie jednej rozmowy. Ponieważ pamięć potrafi płatać okrutne figle. Juan Gabriel Vasquez jest laureatem prestiżowej hiszpańskiej nagrody literackiej Premio Alfaguara de Novela 2011 oraz Nagrody Literackiej IMPAC....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reputacje

  • [Oficyna Prawa Polskiego]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    Przedsiębiorca, który wykonuje lub dopiero zamierza wykonywać przewozy drogowe musi legitymować się dobrą reputacją. W publikacji opisujemy przebieg postępowania administracyjnego wszczynaneg... Pełen opis produktu 'Dobra reputacja w transporcie po zmianach.' »

    Przedsiębiorca, który wykonuje lub dopiero zamierza wykonywać przewozy drogowe musi legitymować się dobrą reputacją. W publikacji opisujemy przebieg postępowania administracyjnego wszczynanego w takiej sytuacji przez organ licencyjny oraz wskazujemy, jakie decyzje mogą zostać podjęte w toku postępowania. Przedstawiamy również środki rehabilitacyjne oraz sposoby na odzyskanie dobrej reputacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dobra reputacja w transporcie po zmianach.

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja... Pełen opis produktu 'Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa' »

    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości.W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania:? Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu?? Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy?? Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie?Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy.Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa

  • [Wab]

    Kategoria: Powieść zagranicznaWysyłka: od ręki

    Piękna powieść wpisująca się w najlepsze tradycje literatury iberoamerykańskiej, autorstwa Kolumbijczyka uznanego za następcę Gabriela Garcii Marqueza. Sławny karykaturzysta Javier Mallarino, którego obrazy... Pełen opis produktu 'Reputacja' »

    Piękna powieść wpisująca się w najlepsze tradycje literatury iberoamerykańskiej, autorstwa Kolumbijczyka uznanego za następcę Gabriela Garcii Marqueza. Sławny karykaturzysta Javier Mallarino, którego obrazy i słowa tak często wywierały znaczący wpływ na rzeczywistość, obchodzi hucznie czterdziestolecie pracy artystycznej. Niespodziewane pojawienie się dawnej koleżanki jego córki i wspomnienie pewnego zdarzenia zmusi go do zrewidowania swych ocen. Uczciwość, władza, sukces i szczęście – na wszystko to spojrzy inaczej w wyniku zaledwie jednej rozmowy. Ponieważ pamięć potrafi płatać okrutne figle.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reputacja

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Różne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ PRZEDSIĘBIORSTWA BUDOWA I ODBUDOWA ZAU

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Poradniki

    Tytuł Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi Autor Michał Chmielecki Wydawnictwo Onepress Lektorzy Bartosz Głogowski ISBN 978-83-283-9773-6 Ro... Pełen opis produktu 'Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi' »

    Tytuł Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi Autor Michał Chmielecki Wydawnictwo Onepress Lektorzy Bartosz Głogowski ISBN 978-83-283-9773-6 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi

  • [One Press / Helion]

    Kategoria: PoradnikiWysyłka: od ręki

    Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Do... Pełen opis produktu 'Osobista reputacja One Press / Helion' »

    Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację. Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony na koncie i... pozostać w strefie cienia. Nigdy nie zyskać autorytetu, uznania i szacunku wpływowych ludzi. Reputacja często broni się sama, pozwala osiągać zyski, a także cele prywatne i towarzyskie, jakiekolwiek by one były. W tej książce zabieram Cię w podróż, która prowadzi do bycia człowiekiem z dobrą reputacją. Pokazuję światowe trendy, które czynią reputację kapitałem przyszłości, demaskuję triki kreowania sztucznego wizerunku, byś przestał kierować się wyidealizowanym światem wirtualnym i skupił się na rzetelnej pracy. Uczę, jak zbudować własną wartość i wewnętrzną siłę, a następnie przełożyć to na relacje z najważniejszymi dla Ciebie ludźmi, w imię Twoich wartości. Zwieńczeniem jest zestaw wskazówek, które możesz od razu wykorzystać - zarówno w świecie biznesu, jak i w życiu prywatnym - by zbudować własną wiarygodność, autorytet, uznanie... Krótko mówiąc: stać się człowiekiem z dobrą reputacją.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Osobista reputacja One Press / Helion

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Poradniki

    Tytuł Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu Autor Ewa Wilmanowicz Wydawnictwo Onepress Lektorzy Ewa Wilmanowicz ISBN 978-83-283-9949-5 Rok wydania 2019 Format mp3 Czas 6:48:10 Pełen opis produktu 'Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu' »

    Tytuł Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu Autor Ewa Wilmanowicz Wydawnictwo Onepress Lektorzy Ewa Wilmanowicz ISBN 978-83-283-9949-5 Rok wydania 2019 Format mp3 Czas 6:48:10
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Autor Ewa Wilmanowicz Język polski Wydawnictwo Onepress Lektorzy Ewa Wilmanowicz ISBN 978-83-283-8530-6 Rok Pełen opis produktu 'Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji' »

    Tytuł Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji Autor Ewa Wilmanowicz Język polski Wydawnictwo Onepress Lektorzy Ewa Wilmanowicz ISBN 978-83-283-8530-6 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

eMarkt.pl

Filmy na DVD i Blu-ray oraz muzyka, gry komputerowe i programy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.03.2005
universal music polska, emi music poland, sony music, goodram, warner home video, monolith, kingston (branded), imperial entertainment, kino, wydawnictwo pr
Produkty w ofercie: 5633
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1