Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [WYDAWCA]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: do 7 dni

    Bieganie. Od rekreacji do maratonu Jak biegać szybciej, dalej, mądrzej Zacznij biegać – wybierz jeden z planów treningowych o poziomie zaawansowania zależnym od wytyczonego celu, na przykład ... Pełen opis produktu 'BIEGANIE OD REKREACJI DO MARATONU' »

    Bieganie. Od rekreacji do maratonu Jak biegać szybciej, dalej, mądrzej Zacznij biegać – wybierz jeden z planów treningowych o poziomie zaawansowania zależnym od wytyczonego celu, na przykład pierwszy start na 5 km albo kolejny maraton Bądź szybszy – zrozum biomechanikę biegania, by doprowadzić swoją technikę i wydolność do perfekcji Bądź silniejszy – programy treningowe krok po kroku pomogą ci zbudować siłę i szybkość, jednocześnie redukując ryzyko kontuzji Bądź mądrzejszy – zmierzając do sukcesu, korzystaj ze sprawdzonych porad dotyczących sprzętu, odżywiania, motywacji i taktyki startowej .
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o BIEGANIE OD REKREACJI DO MARATONU

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: do 7 dni

    Marketing w turystyce i rekreacji Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom of... Pełen opis produktu 'MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI' »

    Marketing w turystyce i rekreacji Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: ?podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, ?rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, ?zachowania klientów na tym rynku, ?elementy marketingu-mix (5P), ?marketing terytorialny w turystyce, ?markowy produkt turystyczny, ?nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, ?marketing relacji w turystyce i rekreacji, ?badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Książki > Książki dla dzieci i młodzieży > Beletrystyka, powieściWysyłka: do 7 dni

    Druga część przygód Mikołajka autorstwa René Goscinnego i rysownika Jeana Jacques'a Sempégo. Mikołajek, Joachim, Euzebiusz, Maksencjusz, Alcest, Ananiasz to imiona najpopularniejszych łobuziaków w historii... Pełen opis produktu 'MIKOŁAJEK 2 REKREACJE MIKOŁAJKA GOSCINNY SEMPE NOWA TWARDA' »

    Druga część przygód Mikołajka autorstwa René Goscinnego i rysownika Jeana Jacques'a Sempégo. Mikołajek, Joachim, Euzebiusz, Maksencjusz, Alcest, Ananiasz to imiona najpopularniejszych łobuziaków w historii literatury dziecięcej. Ich przygody bawią polskich czytelników już od pół wieku! POSIADAMY TEŻ INNE KSIĄŻKI O PRZYGODACH MIKOŁAJKA
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MIKOŁAJEK 2 REKREACJE MIKOŁAJKA GOSCINNY SEMPE NOWA TWARDA

  • [F.N.Granum]

    Kategoria: Mieszanki traw > PREMIUMWysyłka: do 3 dni

    barwie, delikatnym, wąskim ulistnieniu i umiarkowanych przyrostach. Większy udział życic trwałych i obecność wiechliny łąkowej, zwiększa odporność na deptanie mieszanki Rekreacja Premium w s... Pełen opis produktu 'REKREACJA PREMIUM' »

    Trawnik użytkowy, piękny i trwały Mieszanka ta to zharmonizowany udział życic trwałych, kostrzew czerwonych z domieszką wiechliny łąkowej. Zastosowane są elitarne odmiany o intensywnie ciemnozielonej barwie, delikatnym, wąskim ulistnieniu i umiarkowanych przyrostach. Większy udział życic trwałych i obecność wiechliny łąkowej, zwiększa odporność na deptanie mieszanki Rekreacja Premium w stosunku do Gazon Premium. Zastosowane odmiany znoszą i umożliwiają niskie koszenie na wysokości 3-4 cm.  Mieszankę REKREACJA PREMIUM polecamy do zakładania uniwersalnego trawnika łączącego walor ozdobności z odpornością na deptanie i średnio intensywne użytkowanie.    Mieszanka dostępna w opakowaniach:  Kartonik 1kg, Worek papierowy 5kg  1kg = 40 m2    Skład mieszanki Życica trwała Vesuvius 10% Życica trwała Greenglide/Cleopatra 25% Życica trwała Columbine 20% Kostrzewa czerwona rozłogowa Heidrun 10% Kostrzewa czerwona rozłogowa Rossinante/Clemens 5% Wiechlina łąkowa Aviator 10% Kostrzewa czerwona kępowa Calliope 10% Kostrzewa czerwona kępowa Longfellow 10%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o REKREACJA PREMIUM

  • [Agro-land]

    Kategoria: Mieszanki traw > Rekreacja i dekoracjaWysyłka: do 3 dni

    Trawniki dekoracyjne, place zieleni przy obiektach reprezentacyjnych miejscach silnie nasłonecznionych. Bardzo drobny liść i piękna wyrównana kolorystyka. Bardzo wolny odrost. Nie zawiera rajgrasów . Weekend... Pełen opis produktu 'Weekend dekoracja i rekreacja' »

    Trawniki dekoracyjne, place zieleni przy obiektach reprezentacyjnych miejscach silnie nasłonecznionych. Bardzo drobny liść i piękna wyrównana kolorystyka. Bardzo wolny odrost. Nie zawiera rajgrasów. Weekend PRZEZNACZENIE: Trawniki ozdobno-dekoracyne o dużych walorach dekoracyjnych wytrzymałe na umiarkowane wydeptywanie trawniki przydomowe place zieleni przy obiektach reprezentacyjnych pola golfowe Skład : Kostrzewa czerwona LAMBADA 35% Kostrzewa czerwona HERALD 5% Kostrzewa czerwona RYDER 15% Kostrzewa czerwona ROSSINANTE 8% Kostrzewa czerwona NISTA 10% Kostrzewa czerwona CORAIL 15% Kostrzewa murawowa BORNITO 7% Wiechlina łąkowa GEISHA 5%   Norma wysiewu 1kg/40m2
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Weekend dekoracja i rekreacja

  • [Impuls]

    Kategoria: Książki/Psychologia i socjologia

    metodologię. Rozdział trzeci pracy to prezentacja wyników pierwszego, ilościowego etapu postępowania diagnostycznego dotyczących poziomów oraz form uczestnictwa młodzieży w rekreacji ruchowej... Pełen opis produktu 'SPOŁECZNE UWARUNKOWANIA REKREACJI RUCHOWEJ I TURYSTYKI MŁODZIEŻY WIELKOMIEJSKIEJ Beata Maj' »

    Przeobrażenia środowiska życia współczesnego człowieka dokonują się szybciej niż zdolności przystosowawcze ludzkiego organizmu. Nieustannie modernizowana i usprawniana przez niego rzeczywistość zdaje się wymykać spod jego kontroli. Rozmaite techniczne oraz elektroniczne rozwiązania służą wprawdzie ułatwianiu egzystencji oraz podnoszeniu jej komfortu, powodują jednak zarazem stopniową redukcję ogólnej aktywności ruchowej, niezbędnej jednostce do prawidłowego funkcjonowania biopsychospołecznego. Hypokineza wraz z rosnącym wciąż tempem życia wpływają istotnie na osłabienie odporności ludzkiego organizmu, który łatwo ulega czynnikom stresogennym i poddaje się rozmaitym chorobom. W obliczu wspomnianych zagrożeń aktywny wypoczynek postrzegany bywa coraz powszechniej jako antidotum na zagrożenia cywilizacyjne, jako jeden z podstawowych sposobów odnowy sił witalnych i zachowania zdrowia, a więc środek podtrzymania i regeneracji biologicznych, psychicznych oraz społecznych wartości ludzkiej egzystencji. Książka składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym – odwołując się do dotychczasowych ustaleń – Autorka prezentuje przesłanki do podjęcia badań własnych. W rozdziale drugim omówiono ich metodologię. Rozdział trzeci pracy to prezentacja wyników pierwszego, ilościowego etapu postępowania diagnostycznego dotyczących poziomów oraz form uczestnictwa młodzieży w rekreacji ruchowej i turystyce. Ostatnie rozdziały zawierają analizy jakościowe prowadzone na podstawie wyników dwóch kolejnych etapów badania i dotyczą roli rekreacji ruchowej i turystyki w życiu najbardziej aktywnych fizycznie respondentów oraz społecznych uwarunkowań uczestnictwa w nich. Podsumowanie całości analiz stanowią wnioski, które mogą być punktem wyjścia do budowania konkretnych programów mających na celu przygotowanie młodego pokolenia do udziału w kulturze fizycznej. SPIS TREŚCI: Wstęp Rozdział I Przesłanki badań nad rekreacją ruchową i turystyką młodzieży wielkomiejskiej 1. Wypoczynek aktywny ruchowo w kontekście aktualnych zjawisk życia społecznego a) Przemiany środowiska życia współczesnego człowieka (z uwzględnieniem specyfiki polskich przemian) b) Kompensacyjne wymiary rekreacji ruchowej i turystyki w życiu współczesnego człowieka 2. Młodzież szkół wielkomiejskich jako próba badawcza 3. Rola środowiska społecznego w przygotowaniu młodzieży do rekreacji ruchowej i turystyki – ujęcie teoretyczne 4. Omówienie ważniejszych badań nad rekreacją ruchową i turystyką młodzieży w ich uwarunkowaniach 5. Rozumienie podstawowych pojęć (czas wolny, rekreacja, rekreacja ruchowa, turystyka, uczestnictwo w rekreacji ruchowej i turystyce, środowisko społeczne) Rozdział II Podstawy metodologiczne i organizacja badań własnych 1. Problemy i przyjęta orientacja badawcza 2. Metoda, techniki i organizacja badań Rozdział III Uczestnictwo młodzieży w rekreacji ruchowej i turystyce – w zależności od typu szkoły oraz płci (wyniki badań własnych) 1. Poziomy uczestnictwa młodzieży w rekreacji ruchowej i turystyce (na podstawie wyznaczonych kryteriów cząstkowych) 2. Formy uczestnictwa młodzieży w rekreacji ruchowej (z uwzględnieniem zmiennych typu szkoły oraz płci) 3. Formy uczestnictwa młodzieży w turystyce a zmienne typu szkoły oraz płci Rozdział IV Rekreacja ruchowa i turystyka aktywnych fizycznie respondentów 1. Zajęcia sportowo-turystyczne aktywnych fizycznie uczniów/absolwentów szkół licealnych 2. Zajęcia sportowo-turystyczne aktywnych fizycznie uczniów szkół technicznych 3. Zajęcia sportowo-turystyczne aktywnych fizycznie uczniów szkół zawodowych 4. Rekreacja ruchowa i turystyka aktywnych fizycznie respondentów – uogólnienia wyników Rozdział V Społeczne uwarunkowania wysokiego poziomu uczestnictwa młodzieży w rekreacji ruchowej i/lub turystyce 1. Rola środowiska społecznego w kształtowaniu uczestnictwa uczniów/absolwentów szkół licealnych w rekreacji ruchowej i/lub turystyce 2. Rola środowiska społecznego w kształtowaniu uczestnictwa uczniów szkół technicznych w rekreacji ruchowej i/lub turystyce 3. Rola środowiska społecznego w kształtowaniu uczestnictwa uczniów szkół zawodowych w rekreacji ruchowej i turystyce 4. Społeczne uwarunkowania wysokiego poziomu uczestnictwa młodzieży w rekreacji ruchowej i turystyce – uogólnienia i wnioski Wnioski Bibliografia
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SPOŁECZNE UWARUNKOWANIA REKREACJI RUCHOWEJ I TURYSTYKI MŁODZIEŻY WIELKOMIEJSKIEJ Beata Maj

  • [PWN]

    Kategoria: Sport>Marketing i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    komunikacji marketingowej,· marketing relacji w turystyce i rekreacji,· badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.Prezentowany... Pełen opis produktu 'Marketing w turystyce i rekreacji' »

    Warszawa 2013, wydanie 1, format 168 x 238, objętość 382str., oprawa miękkaNa rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:· podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,· rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,· zachowania klientów na tym rynku,· elementy marketingu-mix (5P),· marketing terytorialny w turystyce,· markowy produkt turystyczny,· nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,· marketing relacji w turystyce i rekreacji,· badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing w turystyce i rekreacji

  • [PWN]

    Kategoria: Sport>Marketing i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    , która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe omówienie zjawisk ekonomicznych zachodzących w turystyce i – co ważne – w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio... Pełen opis produktu 'Ekonomika turystyki i rekreacji' »

    Warszawa 2011, wydanie 2, format 165 x 235, objętość 416 str., oprawa miękkaJedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe omówienie zjawisk ekonomicznych zachodzących w turystyce i – co ważne – w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio z procesami zachodzącymi na rynku turystycznym i rekreacyjnym.dr hab. Krystyna ŻelaznaRektor Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie Ekonomika turystyki i rekreacji to drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki Ekonomika turystyki rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku turystyka i rekreacja. W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych.Publikacja jest kierowana do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyka. Książka może również stanowić cenną propozycję dla menedżerów i pracowników firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz osób zainteresowanych zagadnieniami turystyki i rekreacji w praktyce.Spis treściWSTĘP Aleksander PanasiukROZDZIAŁ 1. EKONOMIKA TURYSTYKI I REKREACJI W SYSTEMIE NAUK EKONOMICZNYCH Aleksander Panasiuk1.1.Zadania badawcze nauk ekonomicznych1.2.Ekonomika turystyki i rekreacji jako dyscyplina badawcza ekonomii1.3.Nauki o turystyce i rekreacjiPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 2. PODSTAWY TURYSTYKI I REKREACJI2.1.Wzajemne relacje turystyki i rekreacji Aleksander Panasiuk2.2.Turystyka i ruch turystyczny Agnieszka Sawińska2.3.Uczestnicy ruchu turystycznego Agnieszka Sawińska2.4.Pojęcie rekreacji Katarzyna Orfin2.5.Uczestnicy rekreacji Katarzyna OrfinPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 3. FUNKCJE TURYSTYKI I REKREACJI3.1.Zróżnicowanie i charakter funkcji turystyki Beata Meyer3.2.Rodzaje funkcji pełnionych przez turystykę Beata Meyer3.2.1.Typologia funkcji turystyki3.2.2.Funkcje turystyki realizowane głównie na płaszczyźnie społeczno--kulturowej3.2.3.Funkcje turystyki realizowane głównie na płaszczyźnie gospodarczej3.2.4.Funkcje turystyki realizowane głównie na płaszczyźnie przestrzenno-środowiskowej3.3.Funkcje rekreacji Katarzyna OrfinPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 4. MIEJSCE TURYSTYKI I REKREACJI W GOSPODARCE4.1.Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny Aleksander Panasiuk4.2.Struktura gospodarki turystycznej Aleksander Panasiuk4.3.Turystyka i rekreacja w gospodarce narodowej i regionalnejAleksander Panasiuk4.4.Mnożnik turystyczny Dawid Milewski4.5.Rachunek satelitarny turystyki Dawid Milewski4.6.Czynniki produkcji w gospodarce turystycznej i rekreacjiAleksander Panasiuk4.7.Rola turystyki i rekreacji w rozwoju społeczno-gospodarczymTomasz Mańkowski4.8.Zrównoważony rozwój turystyki i rekreacji Beata Meyer4.8.1.Zasady zrównoważonego rozwoju4.8.2.Negatywne aspekty rozwoju turystyki i rekreacji4.8.3.Cele i zasady zrównoważonego rozwoju turystyki i rekreacjiPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 5. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH5.1.Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych i rekreacyjnychAleksander Panasiuk, Anna Tokarz-Kocik5.2.Struktura rynku usług turystycznych i rekreacyjnychAleksander Panasiuk, Anna Tokarz-Kocik5.3.Modele rynku usług turystycznych i rekreacyjnych Aleksander Panasiuk5.4.Koniunktura na rynku usług turystycznych Adam Pawlicz5.5.Globalizacja rynku usług turystycznych Kamila MańkoPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 6. POPYT TURYSTYCZNY I REKREACYJNY Dawid Milewski, Katarzyna Orfin6.1.Definicja i specyfika popytu w turystyce i rekreacji6.2.Cechy popytu turystycznego i rekreacyjnego6.3.Czynniki określające wielkość popytu turystycznego i rekreacyjnego6.4.Mierniki popytu turystycznego i rekreacyjnego6.5.Współczesne tendencje popytu w turystyce i rekreacji6.5.1.Tendencje w turystyce6.5.2.Tendencje w rekreacjiPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 7. PROBLEMY KONSUMPCJI W TURYSTYCE I REKREACJIAgnieszka Sawińska7.1.Gospodarstwo domowe na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych7.2.Uwarunkowania konsumpcji w turystyce i rekreacji7.3.Modele konsumpcji usług turystycznych i rekreacyjnychPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 8. PODAŻ TURYSTYCZNA I REKREACYJNA8.1.Istota i cechy podaży turystycznej i rekreacyjnej Dawid Milewski8.2.Istota i rodzaje produktu turystycznego Aleksander Panasiuk, Anna Tokarz-Kocik8.3.Komponenty produktu turystycznego Beata Meyer, Aleksander Panasiuk, Anna Tokarz-Kocik8.3.1.Dobra i urządzenia turystyczne8.3.2.Usługi turystyczne8.4.Usługi rekreacyjne Anna Tokarz-Kocik8.5.Mierniki podaży turystycznej i rekreacyjnej Anna Tokarz-KocikPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 9. CENY USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH9.1.Teoretyczne podstawy cen Adam Pawlicz9.2.Koncepcje wyjściowe ustalania cen na usługi turystyczne i rekreacyjneAleksander Panasiuk9.3.Metody ustalania cen na usługi turystyczne i rekreacyjneAdam Pawlicz9.3.1.Ustalanie cen w sektorze prywatnym9.3.2.Ustalanie cen w sektorze publicznym i organizacjach non profit9.4.Yield management Adam Pawlicz9.5.Kalkulacja ceny imprezy turystycznej Adam Pawlicz9.6.Normy prawne w zakresie stosowania cen usług turystycznychAdam PawliczPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 10. JAKOŚĆ USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH10.1.Istota jakości usług turystycznych i rekreacyjnych Kamila Mańko,Aleksander Panasiuk10.2.Kryteria oceny i możliwości pomiaru jakości usług turystycznychi rekreacyjnych Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska10.3.Marketingowe aspekty jakości usług turystycznych i rekreacyjnychAleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska10.4.Jakość jako informacja rynkowa dla konsumentów usług turystycznychi rekreacyjnych Adam Pawlicz10.5.Postulaty jakościowe wybranych usług turystycznych i rekreacyjnychAleksander PanasiukPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 11. POLITYKA PAŃSTWA W OBSZARZE TURYSTYKI I REKREACJI11.1.Miejsce turystyki i rekreacji w polityce społeczno-gospodarczej państwaTomasz Mańkowski11.2.Państwo jako podmiot rynku usług turystycznych i rekreacyjnychAnna Gardzińska11.3.Struktura polityki turystycznej Anna Gardzińska11.3.1.Istota polityki turystycznej11.3.2.Podmioty polityki11.3.3.Adresaci polityki11.3.4.Metody polityki11.3.5.Instrumenty polityki11.4.Strategie rozwoju turystyki i rekreacji w Polsce Tomasz Mańkowski,Aleksander Panasiuk11.5.Polityka turystyczna Unii Europejskiej Anna Gardzińska11.6.Struktura polityki w obszarze rekreacji Tomasz MańkowskiPytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 12. TURYSTYKA MIĘDZYNARODOWA Adam Pawlicz12.1.Podstawowe pojęcia z zakresu turystyki międzynarodowej12.2.Ruch turystyczny na świecie12.3.Wpływ turystyki zagranicznej na bilans płatniczy12.4.Wpływy z turystyki zagranicznej a PKB12.5.Czynniki decydujące o wielkości ruchu turystycznego w skalimiędzynarodowej12.6.Międzynarodowe organizacje turystycznePytania i zadaniaLiteratura zalecanaROZDZIAŁ 13. PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE I REKREACYJNE Marta Sidorkiewicz13.1.Podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych13.2.Klasyfikacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych13.3.Formy organizacyjne i prawne przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych13.4.Organizacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych13.5.Nowoczesne formy zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi i rekreacyjnymiPytania i zadaniaLiteratura zalecanaSŁOWNICZEK Adam PawliczBIBLIOGRAFIA Aleksander PanasiukINDEKS RZECZOWY Anna Tokarz-Kocik...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ekonomika turystyki i rekreacji

  • Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia w sklepie internetowym Sportowo-Medyczna.pl

    Powiększ zdjęcie

    12,97 zł
    25,94 zł

    [AWF Katowice]

    Kategoria: Sport>Marketing i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 164 str., oprawa miękka Sport, turystyka i rekreacja to zjawiska społeczno-ekonomiczne, a także formy zaspokojenia określonych potrzeb czł... Pełen opis produktu 'Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia' »

    Katowice 2010, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 164 str., oprawa miękka Sport, turystyka i rekreacja to zjawiska społeczno-ekonomiczne, a także formy zaspokojenia określonych potrzeb człowieka np. zdrowotnych, edukacyjnych, ambicjonalnych, poznawczych, kulturowych i innych. W XXI wieku sport, turystyka i rekreacja jest zjawiskiem masowym o charakterze ogólnoświatowym. Współczesna organizacja sportowa, turystyczna i rekreacyjna funkcjonuje w warunkach ogromnej zmienności otoczenia ekonomicznego, prawnego, technicznego i technologicznego oraz społecznego. Dynamika procesów globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii informacyjnych powoduje wzrost konkurencji na rynkach międzynarodowych, krajowych oraz lokalnych. Przed współczesną organizacją stawia się wymóg skuteczności, efektywności, elastyczności oraz konkurencyjności. Stąd nieustannie poszukuje się nowych koncepcji zarządzania pozwalających na wyróżnienie organizacji i jej usług na rynku, a tym samym zdobycie przewagi konkurencyjnej. Wśród nowych koncepcji zarządzania i organizacji można wyróżnić: zarządzanie wiedzą, zarządzanie kapitałem intelektualnym, zarządzanie jakością, zarządzanie informacją, zarządzanie relacjami z klientami i otoczeniem organizacji, zarządzanie wartością, zarządzanie innowacjami oraz koncepcje organizacji uczącej się, inteligentnej, wirtualnej, sieciowej. Celem publikacji jest diagnoza współczesnych tendencji w zarządzaniu sportem, turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia oraz wskazanie przyszłościowych kierunków badawczych w tym obszarze. Wydaje się zasadne, że w okresie dekoniunktury gospodarczej turystyka, sport i rekreacja stają się bardzo poważnym ogniwem, które może być katalizatorem dla łagodzenia ryzyka i niepewności w działalności całej gospodarki.Spis treściWstęp.Adam Cichosz Bezpieczeństwo w skali europejskiej i globalneBrygida Grzeganek - Więcek Rola i zadanie gospodarki turystycznej w okresie dekoniunktury gospodarczejAnna Barcik Dynamiczne zarządzanie organizacjami sportowymiPiotr Halemba, Ryszard Harmaciński Kryzys gospodarczy a specyfika zarządzania sportem osób niepełnosprawnych, na przykładzie Polskiego Towarzystwa Społeczno Sportowego " Sprawni Razem "Joanna Kantyka, Justyna Maciąg Konkurencyjność organizacji świadczących usługi rekreacyjne w warunkach zmiennego otoczeniaJustyna Maciąg Zarządzanie jakością usług gastronomicznych w turystyceMarcin Hyski Finanse gmin uzdrowiskowych w aspekcie funkcji uzdrowiskowej i turystycznejAgnieszka Pasternak Problemy zarządzania zadaniami samorządowymi w zakresie rekreacji i sportu na przykładzie działalności Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej.Andrzej Hadzik Zarządzanie wiedzą w warunkach niepewności działania organizacji uzdrowiskowych funkcjonujących w zmiennym otoczeniuPiotr Halemba, Michał Kucharski Oddziaływanie kryzysu finansowego na analizy strategiczne realizowane przed jego wystąpieniem....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki > Nauki przyrodnicze. Matematyka. Geografia > Geografia > Turystyka. Hotelarstwo

    , · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji,... Pełen opis produktu 'Marketing w turystyce i rekreacji' »

    "Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: · podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych, · rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, · zachowania klientów na tym rynku, · elementy marketingu-mix (5P), · marketing terytorialny w turystyce, · markowy produkt turystyczny, · nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, · marketing relacji w turystyce i rekreacji, · badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną. Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing w turystyce i rekreacji

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki > Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja > Hobby. Rekreacja

    zachodzących w turystyce i – co ważne – w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio z procesami zachodzącymi na rynku turystycznym i rekreacyjnym. dr hab. Krystyna... Pełen opis produktu 'Ekonomika turystyki i rekreacji' »

    "Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe omówienie zjawisk ekonomicznych zachodzących w turystyce i – co ważne – w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio z procesami zachodzącymi na rynku turystycznym i rekreacyjnym. dr hab. Krystyna Żelazna Rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie Ekonomika turystyki i rekreacji to drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki Ekonomika turystyki rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku turystyka i rekreacja. W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych. Publikacja jest kierowana do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyka. Książka może również stanowić cenną propozycję dla menedżerów i pracowników firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz osób zainteresowanych zagadnieniami turystyki i rekreacji w praktyce."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ekonomika turystyki i rekreacji

  • [AWF Poznań]

    Kategoria: Sport>Dyscypliny sportowe>Pływanie i sporty wodneWysyłka: do 3 dni

    psychikę ćwiczących, traktowane jako elementy promowania i doskonalenia zdrowia ludzi w różnym wieku.Podręcznik adresowany jest do studentów wychowania fizycznego, turystyki i rekreacji oraz... Pełen opis produktu 'Fitness w wodzie Aktywność fizyczna w wodzie, rekreacja, nauczanie, trening, relaksacja' »

    Należy wyraźnie podkreślić, że jeśli aktywność fizyczna w wodzie ma przynieść oczekiwane efekty, to jej rodzaj, zakres i intensywność powinny być wyznaczone racjonalnie, zgodnie ze stanem współczesnej wiedzy. Wiedza ta znalazła odzwierciedlenie w niniejszej publikacji, w której zaprezentowano różne formy zajęć ruchowych w wodzie, poprawiające sprawność fizyczną ciała i korzystnie wpływające na psychikę ćwiczących, traktowane jako elementy promowania i doskonalenia zdrowia ludzi w różnym wieku.Podręcznik adresowany jest do studentów wychowania fizycznego, turystyki i rekreacji oraz fizjoterapii, nauczycieli wychowania fizycznego, trenerów i instruktorów pływania, instruktorów aqua fitnessu oraz terapeutów prowadzących zajęcia ruchowe w wodzie, a także sympatyków różnych form aktywności fizycznej w środowisku wodnym. Prezentowane propozycje, uwagi i zalecenia są wynikiem własnych przemyśleń oraz wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów, nabytych w trakcie działalności naukowodydaktycznej w Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, pracy szkoleniowej związanej z prowadzeniem wszelkich typów zajęć z aqua fitnessu, a także kontaktów metodycznych z profesjonalistami zajmującymi się aqua fitnessem w kraju i za granicą. Opracowanie uwzględnia również współczesne tendencje w rozwoju tej formy aktywności fizycznej w środowisku wodnym zawarte w dostępnej literaturze specjalistycznej. Spis treści:Wstęp 7 1. Fitness w wodzie — wczoraj, dziś i jutro 9 1.1. Podstawowe pojęcia oraz struktura aqua fitnessu 9 1.2. Kierunki rozwoju fitnessu w wodzie 14 2. Teoretyczne podstawy prowadzenia zajęć w środowisku wodnym 17 2.1. Właściwości fizyczne środowiska wodnego 17 2.2. Motoryczne uwarunkowania sprawności fizycznej u osób wykonujących aktywność fizyczną w środowisku wodnym 22 2.3. Anatomiczno-biomechaniczne aspekty funkcjonowania człowieka w środowisku wodnym 24 2.4. Fizjologiczne skutki wysiłku fizycznego w środowisku wodnym 33 3. Teoretyczne aspekty treningu aqua fitnessu 36 3.1. Obszary oddziaływania aqua fitnessu na ćwiczącego 36 3.2. Komponenty zajęć z aqua fitnessu: moduł, częstotliwość, intensywność, objętość 37 3.3. Podstawowe zasady fizjologiczne treningu aqua fitnessu 39 3.4. Podstawowe środki dydaktyczne 40 3.4.1. Charakterystyka sprzętu 40 3.4.1.1. Charakterystyka przyborów 42 3.4.1.2. Charakterystyka trenażerów 50 3.5. Edukacyjne aspekty prowadzenia zajęć z aqua fitnessu 58 3.5.1. Miejsce zajęć 58 3.5.2. Temperatura wody 59 3.5.3. Zasady dydaktyczne 59 3.5.4. Metody treningu 61 3.5.5. Struktura jednostki treningowej 64 3.5.6. Muzyka na zajęciach z aqua fitnessu 65 3.5.7. Choreografia na zajęciach z aqua fitnessu 69 3.5.8. Ubiór do ćwiczeń 73 3.5.9. Postawa instruktora aqua fitnessu 75 3.5.10. Sposoby komunikowania się podczas zajęć z aqua fitnessu 77 3.5.11. Monitorowanie sprawności fizycznej oraz obciążenia w trakcie zajęć 80 4. Aqua aerobik — podstawowa forma aqua fitnessu 86 4.1. Ogólna charakterystyka 86 4.2. Technika ćwiczeń 88 4.2.1. Postawa ciała 88 4.2.2. Pozycje ciała 89 4.2.3. Ułożenie rąk 90 4.2.4. Ruchy ramion 93 4.2.5. Ruchy nóg 93 4.3. Tok lekcji aqua aerobiku 96 4.4. Podstawowe ćwiczenia w aqua aerobiku 97 4.4.1. Charakterystyka ćwiczeń 98 4.4.2. Podstawowe ćwiczenia stosowane na zajęciach z aqua aerobiku 99 4.4.2.1. Ćwiczenia w wodzie płytkiej 99 4.4.2.2. Ćwiczenia w wodzie głębokiej 129 5. Charakterystyka wybranych form fitnessu w wodzie 157 5.1. Formy o charakterze kondycyjnym 157 5.1.1. Aqua aerobik 157 5.1.2. Aqua aerobik z wykorzystaniem rękawic 158 5.1.3. Aqua aerobik z makaronami 159 5.1.4. Aqua aerobik z wykorzystaniem piłek 161 5.1.5. Aqua aerobik z zastosowaniem hantli 162 5.1.6. Aqua Power Stick 163 5.1.7. Aqua GymstickTM 164 5.1.8. Aqua Disc 167 5.1.9. AcquaPole° Tone 168 5.1.10. AcquaPole° Boxing Bag 170 5.1.11. SAF AQUA° Board 172 5.1.12. SAF AQUA Drums Vibes° 173 5.1.13. Aqua Erotic 174 5.1.14. Trening obwodowy 175 5.1.15. Aqua Tabata 178 5.1.16. Trening czucia głębokiego w wodzie (propriocepcja) 180 5.2. Formy o charakterze relaksacyjnym 183 5.2.1. Watsu° 183 5.2.2. Aqua Relaks 184 5.2.3. Aqua Joga 185 6. Fitness w wodzie dla osób o specjalnych potrzebach 187 6.1. Aqua fitness dla seniorów 187 6.1.1. Uwarunkowania prowadzenia zajęć w wodzie z osobami starszymi 188 6.1.2. Formy fitnessu w wodzie dla osób starszych 192 6.1.3. Podstawowe zalecenia dotyczące prowadzenia zajęć w wodzie z seniorami 194 6.2. Aqua fitness dla kobiet w ciąży i połogu 196 6.2.1. Aktywność fizyczna w środowisku wodnym kobiet w ciąży 196 6.2.2. Formy aktywności fizycznej w środowisku wodnym kobiet w ciąży 198 6.2.3. Ćwiczenia gimnastyczne w wodzie dla kobiet w ciąży 202 6.2.4. Aktywność fizyczna w wodzie po porodzie 208 6.3. Aqua fitness w terapii otyłości 209 6.3.1. Czynniki warunkujące prowadzenie zajęć w wodzie z osobami z nadwagą i otyłością 209 6.3.2. Wybrane formy aktywności fizycznej w wodzie w treningu osób otyłych 211 6.3.2.1. Pływanie 211 6.3.2.2. Pływanie zdrowotne 215 6.3.2.3. Trening obwodowy 218 6.3.2.4. Wybrane moduły aqua fitnessu w treningu osób otyłych 219 6.4. Aqua Kids 224 7. Aqua trener personalny 230 7.1. Cechy, zadania i kompetencje aqua trenera personalnego 231 7.2. Charakterystyka treningu personalnego na zajęciach z aqua fitnessu 232 7.3. Rodzaje treningu personalnego w wodzie 236 8. Podstawowe aspekty bezpieczeństwa na zajęciach z fitnessu w wodzie 240 Piśmiennictwo 244 Wykaz rycin 247 Wykaz tabel 248 Wykaz fotografii 249 ...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Fitness w wodzie Aktywność fizyczna w wodzie, rekreacja, nauczanie, trening, relaksacja

  • []

    Kategoria: POCZTÓWKI>Wielkopolska (Grosspolen)>PoznańskieWysyłka: od ręki

    ...

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o POZNAŃSKIE OŚRODKI SPORTU I REKREACJI

  • []

    Kategoria: Książki i komiksy > Poradniki i albumy > Sport, forma fizyczna > PozostałeWysyłka: od ręki

    .description { padding: 11px; box-sizing: border-box; max-width: 1200px; } .description .section { padding: 15px 0; } @media (max-width: 991px) { .description .section .item-6:nth-child(1) { padding-bottom:... Pełen opis produktu 'DOWGIRD REKREACJA FIZYCZNA NA WCZASACH OPIS TANIO' »

    .description { padding: 11px; box-sizing: border-box; max-width: 1200px; } .description .section { padding: 15px 0; } @media (max-width: 991px) { .description .section .item-6:nth-child(1) { padding-bottom: 10px; } } @media (min-width: 992px) { .description .section { display: flex; align-items: center; } .description .item-6 { width: 50%; float: left; position: relative; min-height: 1px; } } .description *, .description *::after, .description *::before { box-sizing: border-box; } .description .item { padding-left: 15px; padding-right: 15px; } .description .item-12 { width: 100%; min-height: 1px; } .description .text-item h1, .description .text-item h2 { display: block; font-family: "Roboto", "Open Sans", sans-serif /* once Roboto font is available globally on allegro sites, this fallback is not needed anymore */; font-weight: 500; margin: 18px 0; } .description .text-item p { margin: 16px 0; word-wrap: break-word; } .description .text-item h1 { color: #444444; font-size: 24px; line-height: 24px; } .description .text-item h2 { color: #444444; font-size: 18px; line-height: 18px; } .description .text-item ol, .description .text-item ul { padding-left: 40px; margin: 16px 0; } .description .text-item { color: #444444; font-family: "Open Sans", sans-serif; font-size: 16px; line-height: 22px; width: 100%; word-wrap: break-word; } .description .image-item img { display: block; margin-left: auto; margin-right: auto; max-width: 100%; } .description .video-item .yt-container { margin-left: auto; margin-right: auto; max-width: 853px; } .description .video-item .yt-responsive-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; padding-top: 30px; height: 0; overflow: hidden; } .description .video-item .yt-container .yt-responsive-container iframe { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } .hidden { display: none; } function showHiddenVideos() { var elements = document.getElementsByClassName('yt-container hidden'); for (var i = 0; i < elements.length; i++) { elements[i].classList.remove('hidden'); } } REKREACJA FIZYCZNA NA WCZASACH Autor Zofia Dowgird Tadeusz FąkHermina JanickaKrystyna Świerczyńska Opis książki  Książka w bardzo dobrym stanie posiada skreśloną pieczęć biblioteczną zakurzone brzegi stron Na maila mogę spis treści  Liczba stron: 227 P
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o DOWGIRD REKREACJA FIZYCZNA NA WCZASACH OPIS TANIO

  • [Alda]

    Kategoria: MAPY, PRZEWODNIKI, KSIĄŻKI PODRÓŻNICZE>Przewodniki, książki krajoznawczeWysyłka: od ręki

    AUTOR: PRACA ZBIOROWA.PRZEKŁAD: J. GÓRZYŃSKA, M. I. JAKUBOWICZ.ILUSTRACJE: TAK.JĘZYK: POLSKI, ANGIELSKI, NIEMIECKI.ROK WYDANIA: BRAK INFORMACJI.ILOŚĆ STRON: 32.OKŁADKA: MIĘKKA.STAN OGÓLNY W SKALI OD 1... Pełen opis produktu 'INFORMATOR. HISTORIA KULTURA SPORT REKREACJA' »

    AUTOR: PRACA ZBIOROWA.PRZEKŁAD: J. GÓRZYŃSKA, M. I. JAKUBOWICZ.ILUSTRACJE: TAK.JĘZYK: POLSKI, ANGIELSKI, NIEMIECKI.ROK WYDANIA: BRAK INFORMACJI.ILOŚĆ STRON: 32.OKŁADKA: MIĘKKA.STAN OGÓLNY W SKALI OD 1 DO 10: = 7 =INFORMACJE DODATKOWE: KSIĄŻKA JEST W STANIE DOBRYM....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o INFORMATOR. HISTORIA KULTURA SPORT REKREACJA

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Geografia, geologia, turystykaWysyłka: od ręki

    Walory przyrodnicze w turystyce i rekreacji AUTOR: Krzysztof Kożuchowski OPIS: Książka w bardzo dobrym stanie, jak nowa Oprawa miękka Wydawnictwo: Kurpisz S.A. Książka jest adresowana do stud... Pełen opis produktu 'Walory przyrodnicze w turystyce i rekreacji' »

    Walory przyrodnicze w turystyce i rekreacjiAUTOR:Krzysztof KożuchowskiOPIS:Książka w bardzo dobrym stanie, jak nowaOprawa miękkaWydawnictwo: Kurpisz S.A.Książka jest adresowana do studentów, nauczycieli, pracowników naukowych i organizatorów ruchu turystycznego, którzy chcą przypomnieć sobie lub poszerzyć wiedzę o środowisku przyrodniczym, traktowanym jako otoczenie turysty - obiekt jego zainteresowania i miejsce wypoczynku. Treść książki wyraża nadzieję i uzasadnia tezę, że turystyka może być dziedziną ludzkiej aktywności, naprawdę przyjazną dla środowiska przyrodniczego.Turysta jest zarazem widzem i aktorem na scenie przyrody: podziwia ją, jeśli walory przyrodnicze są nazwane i atrakcyjnie opowiedziane, zachowuje się jak podróżnik-odkrywca, jak zbieracz i myśliwy albo uczestnik sportowej rywalizacji.Wiedza przyrodnicza umożliwia wskazanie i opisanie atrakcji przyrodniczych, ukształtowanie z nich produktu turystycznego. Użyteczne dla turystyki i rekreacji walory przyrody mogą zaistnieć w każdym miejscu na Ziemi, Książka ta powinna pomóc w ich odnalezieniu.Liczba stron: 200
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Walory przyrodnicze w turystyce i rekreacji

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Nazwa - Teoria i metodyka rekreacji Autor - Beata Pluta Oprawa - Miękka Kod ISBN - 9788361414322 Kod EAN - 9788361414322 Rok wydania - 2010 Pełen opis produktu 'Teoria i metodyka rekreacji - Beata Pluta' »

    Nazwa - Teoria i metodyka rekreacji Autor - Beata Pluta Oprawa - Miękka Kod ISBN - 9788361414322 Kod EAN - 9788361414322 Rok wydania - 2010 Ilość stron - 374 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teoria i metodyka rekreacji - Beata Pluta

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    rynku, • elementy marketingu-mix (5P), • marketing terytorialny w turystyce, • markowy produkt turystyczny, • nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, • marketing relacji w turystyce i ... Pełen opis produktu 'Marketing w turystyce i rekreacji - Red. nauk. Aleksander Panasiuk' »

    Opis - Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: • podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,• rynek usług turystycznych i rekreacyjnych, • zachowania klientów na tym rynku,• elementy marketingu-mix (5P), • marketing terytorialny w turystyce,• markowy produkt turystyczny,• nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,• marketing relacji w turystyce i rekreacji,• badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego. Nazwa - Marketing w turystyce i rekreacji Autor - Red. nauk. Aleksander Panasiuk Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301173074 Kod EAN - 9788301173074 Wydanie - 1 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 381 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-05-04
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing w turystyce i rekreacji - Red. nauk. Aleksander Panasiuk

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    ekonomicznych zachodzących w turystyce i ? co ważne ? w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio z procesami zachodzącymi na rynku turystycznym i rekreacyjnym. dr... Pełen opis produktu 'Ekonomika turystyki i rekreacji - Aleksander Panasiuk' »

    Opis - Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem poziomu jej zamożności. [...] Nie ma na rynku wydawniczym takiej książki jak ta, która stanowi tak kompleksowe i wieloaspektowe omówienie zjawisk ekonomicznych zachodzących w turystyce i ? co ważne ? w rekreacji, a także innych branżach związanych bezpośrednio i pośrednio z procesami zachodzącymi na rynku turystycznym i rekreacyjnym. dr hab. Krystyna Żelazna Rektor Wyższej Szkoły Turystyki i Języków Obcych w Warszawie Ekonomika turystyki i rekreacji to drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki Ekonomika turystyki rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku turystyka i rekreacja. W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych. Publikacja jest kierowana do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyka. Książka może również stanowić cenną propozycję dla menedżerów i pracowników firm zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz osób zainteresowanych zagadnieniami turystyki i rekreacji w praktyce. Nazwa - Ekonomika turystyki i rekreacji Autor - Aleksander Panasiuk Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301166809 Kod EAN - 9788301166809 Wydanie - 2 Rok wydania - 2011 Język - polski Seria wydawnicza - Turystyka Format - 16.8x23.8cm Ilość stron - 416 Szkoła - Szkoła średnia Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-09-12
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ekonomika turystyki i rekreacji - Aleksander Panasiuk

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    recepcji turystycznej itp. (tzw. efekt mnożnikowy). Z branżą turystyczną ścisły związek wykazuje rekreacja. W literaturze przedmiotu wskazuje się na konieczność łącznego analizowania turystyki... Pełen opis produktu 'Ubezpieczenia w turystyce i rekreacji - Mieczysław Sobczyk' »

    Opis - Turystyka należy obecnie do najszybciej rozwijających się dziedzin działalności gospodarczej. Wynika to z jej dynamizującego wpływu na rozwój ekonomiczny krajów, regionów, obszarów recepcji turystycznej itp. (tzw. efekt mnożnikowy). Z branżą turystyczną ścisły związek wykazuje rekreacja. W literaturze przedmiotu wskazuje się na konieczność łącznego analizowania turystyki i rekreacji jako składowych gospodarki. Wynika to ze znacznego podobieństwa obu branż, a zwłaszcza w zakresie ich usługowego charakteru. Ponadto, zarówno turystyka, jak i rekreacja wiążą się z wykorzystaniem czasu wolnego. Działalność turystyczno-rekreacyjna ma - z jednej strony - wymiar gospodarczy, z drugiej zaś - jest formą zagospodarowania czasu wolnego. W obydwu przypadkach ta sfera aktywności ludzkiej charakteryzuje się wysokim stopniem ryzyka. Jest to ryzyko specyficzne, zarówno dla poszczególnych form tego rodzaju działalności, jak też dla podmiotów gospodarczych. Ryzyko osłabia bezpieczeństwo interesów przedsiębiorców, jak też turystów czy rekreantów. Za optymalną i najefektywniejszą metodę zarządzania ryzykiem uznaje się instytucję ubezpieczenia. Ubezpieczenie służy niwelowaniu negatywnych skutków następstw zdarzeń losowych. Transfer ryzyka od klienta do ubezpieczyciela jest podstawą tworzenia produktów ubezpieczeniowych i kalkulacji składek. Składki są ceną, którą płaci ubezpieczony za ochronę ubezpieczeniową.Podręcznik przeznaczony głównie dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja. Może być również przydatny menedżerom zarządzającym firmami prowadzącymi działalność w zakresie turystyki i rekreacji. Nazwa - Ubezpieczenia w turystyce i rekreacji Autor - Mieczysław Sobczyk Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788376419671 Kod EAN - 9788376419671 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 258 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-09-19
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ubezpieczenia w turystyce i rekreacji - Mieczysław Sobczyk


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Centrum Trawy

Nasiona i mieszanki traw.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2013
f.n.granum, agronas, agro-land, intermag, icl/everris/scotts, sowul&sowul, dsv, kado, legutko, siarkopol
Produkty w ofercie: 156
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 156
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazki-naukowe.pl

Książki naukowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.03.2017
wydawnictwo naukowe pwn, pzwl, zielona sowa, cambridge university press, edra urban & partner, pascal, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, wydawnictwo szkolne pwn, literat, helion
Produkty w ofercie: 10393
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm-polskie wydawnictwo muzyczne, nomos-zakład wydawniczy, piw-państwowy instytut wydawniczy, wl-wydawnictwo literackie, czytelnik, gamma, taiwpn universitas, iskry, kaw-krajowa agencja wydawnicza
Produkty w ofercie: 5952
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

staradobraksiazka.pl

Antykwariat.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.05.2022
- brak informacji -, harlequin, czytelnik, kaw - krajowa agencja wydawnicza, książka i wiedza, piw - państwowy instytut wydawniczy, mon - ministerstwo obrony narodowej, nasza księgarnia, Świat książki, bauer
Produkty w ofercie: 88538
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51653
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
wydawnictwo lekarskie pzwl, edra urban & partner, harmonia, vital, impuls, medipage, pwn, medpharm polska, difin, uniwersytet jagielloński
Produkty w ofercie: 5016
Promocje: 108
Wysyłka do 3 dni: 5015
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0