Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Dr Lex]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    Komplet 2 książek Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu' »

    Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej - Wacław Smid' »

    Opis - Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Wykłady z komunikacji społecznejNiniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych. Nazwa - Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej Autor - Wacław Smid Oprawa - Miękka Wydawca - Dr Lex Kod ISBN - 9788379221325 Kod EAN - 9788379221325 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.8x21.0cm Ilość stron - 954 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-09-08
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej - Wacław Smid

  • [Dr Lex]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia / Marketing. Badania marketingowe / Reklama. Promocja

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu.

  • [Dr Lex]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia / Marketing. Badania marketingowe / Reklama. Promocja

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej.

  • [DR Lex]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki akademickie. SkryptyWysyłka: do 3 dni

    Reklama Teoria Projektu Proponowana Państwu Praca Jest Swoistym Przewodnikiem Po świecie Reklamy W Tym Sensie, że Stara Się W Miarę Najpełniej Odpowiedzieć Na Podstawę Dla... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria Projektu Wykłady Z Komunikacji Społecznej' »

    Reklama Teoria ProjektuProponowana Państwu Praca Jest Swoistym Przewodnikiem Po świecie Reklamy W Tym Sensie, że Stara Się W Miarę Najpełniej Odpowiedzieć Na Podstawę Dla Każdego Reklamodawcy Pytanie: Jak Zaprojektować Reklamę I Z Jakich Głównych Elementów Powinna Się Składać? Książka Stara Się Podpowiedzieć Państwu, Jak Skonstruować Taki Komunikat Reklamowy, Który Byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY W Odbiorze Potencjalnego Konsumenta Reklamowanych Dóbr I Usług. Nowych Produktów I Inicjatyw. Nowych Pomysłów I Idei.Wykłady Z Komunikacji SpołecznejNiniejszy Zbiór Tekstów To W Istocie Wykłady, Wygłoszone W Latach 2009-2010 Dla Studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej W Katowicach Na Wydziale Dziennikarstwa I Nauk Humanistycznych.Całość Problematyki Została Podzielona Na Trzy Części:1. Wykłady, W Których Problematyka Komunikatu, Komunikacji I Komunikowania Stanowi Istotny Element Współczesnych Prądów Intelektualnych I Zagadnień Metodologicznych. 2. Komunikacja Ujęta Z Punktu Widzenia Zjawisk Społecznych (psychologia, Socjologia, Antropologia Kultury Itp.). 3. Rola Komunikatów I Komunikacji W Sferze Działań Ekonomicznych, A Więc W Marketingu, Reklamie, Public Relations Itp.Praca Przeznaczona Dla Szerokiego Audytorium, W Którym Relacja Miedzy Nadawcą A Odbiorcą Komunikatu Jest Kwestią Najważniejszą I Stanowi O Jakości Porozumiewania Się Między Ludźmi. A Zatem Dla Studentów Nauk Humanistycznych, Organizacji I Zarządzania, Marketingu I Reklamy, Nauk Społecznych I Politycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria Projektu Wykłady Z Komunikacji Społecznej

  • [DR Lex]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej' »

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Wykłady z komunikacji społecznejNiniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

  • [DR Lex]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każ... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu' »

    Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Ontologia sukcesuUcieczka z mitu nicości. Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy oczywiście były; to to COŚ mogło być, jak się zdaje, tym co dziś nazywamy KOMUNIKOWANIEM. Autor podkreślał, że nawet jak owo coś BYŁO, to nie musiało być naprawdę, ale było dlatego, aby nie można powiedzieć wprost. NIE BYŁO NICZEGO…
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu

  • [Dr Lex]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej' »

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Wykłady z komunikacji społecznejNiniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

  • [DR Lex]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawowe dla każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • Reklama Teoria projektu w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    49,50 zł
    55,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [Dr Lex]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    71,10 zł
    79,00 zł

    [dr lex]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każ... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu' »

    Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Ontologia sukcesuUcieczka z mitu nicości. Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy oczywiście były; to to COŚ mogło być, jak się zdaje, tym co dziś nazywamy KOMUNIKOWANIEM. Autor podkreślał, że nawet jak owo coś BYŁO, to nie musiało być naprawdę, ale było dlatego, aby nie można powiedzieć wprost. NIE BYŁO NICZEGO…...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu

  • [DR Lex]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / EdukacjaWysyłka: do 3 dni

    Reklamę I Z Jakich Głównych Elementów Powinna Się Składać? Książka Stara Się Podpowiedzieć Państwu, Jak Skonstruować Taki Komunikat Reklamowy, Który Byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama. Teoria Projektu' »

    Proponowana Państwu Praca Jest Swoistym Przewodnikiem Po świecie Reklamy W Tym Sensie, że Stara Się W Miarę Najpełniej Odpowiedzieć Na Podstawę Dla Każdego Reklamodawcy Pytanie: Jak Zaprojektować Reklamę I Z Jakich Głównych Elementów Powinna Się Składać? Książka Stara Się Podpowiedzieć Państwu, Jak Skonstruować Taki Komunikat Reklamowy, Który Byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY W Odbiorze Potencjalnego Konsumenta Reklamowanych Dóbr I Usług. Nowych Produktów I Inicjatyw. Nowych Pomysłów I Idei.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama. Teoria Projektu

  • [DR Lex]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki akademickie. SkryptyWysyłka: do 3 dni

    Komplet 2 Książek Reklama Teoria Projektu Proponowana Państwu Praca Jest Swoistym Przewodnikiem Po świecie Reklamy W Tym Sensie, że Stara Się W Miarę Najpełniej Odpowiedzieć... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria Projektu / Ontologia Sukcesu' »

    Komplet 2 Książek Reklama Teoria Projektu Proponowana Państwu Praca Jest Swoistym Przewodnikiem Po świecie Reklamy W Tym Sensie, że Stara Się W Miarę Najpełniej Odpowiedzieć Na Podstawę Dla Każdego Reklamodawcy Pytanie: Jak Zaprojektować Reklamę I Z Jakich Głównych Elementów Powinna Się Składać? Książka Stara Się Podpowiedzieć Państwu, Jak Skonstruować Taki Komunikat Reklamowy, Który Byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY W Odbiorze Potencjalnego Konsumenta Reklamowanych Dóbr I Usług. Nowych Produktów I Inicjatyw. Nowych Pomysłów I Idei. Ontologia Sukcesu Ucieczka Z Mitu Nicości. Znany Gnostyk, Bazylides, Miał Napisać Niegdyś, że Był Taki Czas, Kiedy Nie Było NICZEGO. Co Więcej, Kiedy Nie Było Nawet Tego Niczego, Co By W Jakiś Sposób Było Pomiędzy Istniejącymi Rzeczami. Jeśli Takowe Rzeczy Oczywiście Były; To To COŚ Mogło Być, Jak Się Zdaje, Tym Co Dziś Nazywamy KOMUNIKOWANIEM. Autor Podkreślał, że Nawet Jak Owo Coś BYŁO, To Nie Musiało Być Naprawdę, Ale Było Dlatego, Aby Nie Można Powiedzieć Wprost. NIE BYŁO NICZEGO...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria Projektu / Ontologia Sukcesu

  • [Dr Lex]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [Dr Lex]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej' »

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

  • [dr lex]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [Dr Lex]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [Dr Lex]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każ... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu/Ontologia sukcesu' »

    Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Ontologia sukcesuUcieczka z mitu nicości. Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy oczywiście były; to to COŚ mogło być, jak się zdaje, tym co dziś nazywamy KOMUNIKOWANIEM. Autor podkreślał, że nawet jak owo coś BYŁO, to nie musiało być naprawdę, ale było dlatego, aby nie można powiedzieć wprost. NIE BYŁO NICZEGO?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu/Ontologia sukcesu

  • [DR Lex]

    Kategoria: Lideria.pl &qt; Książki &qt; Lit. Pop.-nauk. &qt; Biznes &qt; Marketing i reklamaWysyłka: od ręki

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak Pełen opis produktu 'Reklama. Teoria projektu (Wacław Smid)' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama. Teoria projektu (Wacław Smid)


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 161774
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 161774
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music, sony music entertainment, warner music poland, emi, cherry red
Produkty w ofercie: 1318806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 146217
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, helion, cambridge university press, wydawnictwo olesiejuk, wolters kluwer polska, olesiejuk, bellona, trefl, zielona sowa
Produkty w ofercie: 212612
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 112
Opinie neutralne: 2
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, cambridge university press, olesiejuk, wolters kluwer, zielona sowa, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, lektorklett
Produkty w ofercie: 93973
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 296847
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296847
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, wolters kluwer, cambridge university press, nasza księgarnia warszawa, olesiejuk, helion, kiw warszawa
Produkty w ofercie: 169572
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, c.h. beck, egmont, zielona sowa, umcs, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Produkty w ofercie: 91482
Promocje: 89618
Wysyłka do 3 dni: 91482
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, zielona sowa, wolters kluwer, bellona, olesiejuk, egmont, zysk i s-ka, helion, skrzat
Produkty w ofercie: 109261
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 109261
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0