Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Dr Lex]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej' »

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Wykłady z komunikacji społecznejNiniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei. Nazwa - Reklama Teoria projektu ... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu - Wacław Smid' »

    Opis - Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei. Nazwa - Reklama Teoria projektu Autor - Wacław Smid Oprawa - Miękka Wydawca - Dr Lex Kod ISBN - 9788361448174 Kod EAN - 9788361448174 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 15.0x21.0cm Ilość stron - 258 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu - Wacław Smid

  • [Dr Lex]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każ... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu/Ontologia sukcesu' »

    Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Ontologia sukcesuUcieczka z mitu nicości. Znany gnostyk, Bazylides, miał napisać niegdyś, że był taki czas, kiedy nie było NICZEGO. Co więcej, kiedy nie było nawet tego niczego, co by w jakiś sposób było pomiędzy istniejącymi rzeczami. Jeśli takowe rzeczy oczywiście były; to to COŚ mogło być, jak się zdaje, tym co dziś nazywamy KOMUNIKOWANIEM. Autor podkreślał, że nawet jak owo coś BYŁO, to nie musiało być naprawdę, ale było dlatego, aby nie można powiedzieć wprost. NIE BYŁO NICZEGO?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu/Ontologia sukcesu

  • [Dr Lex]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [DR Lex]

    Kategoria: Literatura / Ekonomia i biznes

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [DR Lex]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / EdukacjaWysyłka: do 3 dni

    Reklamę I Z Jakich Głównych Elementów Powinna Się Składać? Książka Stara Się Podpowiedzieć Państwu, Jak Skonstruować Taki Komunikat Reklamowy, Który Byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama. Teoria Projektu' »

    Proponowana Państwu Praca Jest Swoistym Przewodnikiem Po świecie Reklamy W Tym Sensie, że Stara Się W Miarę Najpełniej Odpowiedzieć Na Podstawę Dla Każdego Reklamodawcy Pytanie: Jak Zaprojektować Reklamę I Z Jakich Głównych Elementów Powinna Się Składać? Książka Stara Się Podpowiedzieć Państwu, Jak Skonstruować Taki Komunikat Reklamowy, Który Byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY W Odbiorze Potencjalnego Konsumenta Reklamowanych Dóbr I Usług. Nowych Produktów I Inicjatyw. Nowych Pomysłów I Idei.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama. Teoria Projektu

  • [DR Lex]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawowe dla każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [Dr Lex]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [dr lex]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [DR Lex]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [Dr Lex]

    Kategoria: Podręczniki. Ćwiczenia i zadania

    reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [DR LEX]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, Ĺźe stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla KaĹźdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu' »

    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Reklama Teoria projektu

  • [DR Lex]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki akademickie. SkryptyWysyłka: do 3 dni

    Reklama Teoria Projektu Proponowana Państwu Praca Jest Swoistym Przewodnikiem Po świecie Reklamy W Tym Sensie, że Stara Się W Miarę Najpełniej Odpowiedzieć Na Podstawę Dla... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria Projektu Wykłady Z Komunikacji Społecznej' »

    Reklama Teoria ProjektuProponowana Państwu Praca Jest Swoistym Przewodnikiem Po świecie Reklamy W Tym Sensie, że Stara Się W Miarę Najpełniej Odpowiedzieć Na Podstawę Dla Każdego Reklamodawcy Pytanie: Jak Zaprojektować Reklamę I Z Jakich Głównych Elementów Powinna Się Składać? Książka Stara Się Podpowiedzieć Państwu, Jak Skonstruować Taki Komunikat Reklamowy, Który Byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY W Odbiorze Potencjalnego Konsumenta Reklamowanych Dóbr I Usług. Nowych Produktów I Inicjatyw. Nowych Pomysłów I Idei.Wykłady Z Komunikacji SpołecznejNiniejszy Zbiór Tekstów To W Istocie Wykłady, Wygłoszone W Latach 2009-2010 Dla Studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej W Katowicach Na Wydziale Dziennikarstwa I Nauk Humanistycznych.Całość Problematyki Została Podzielona Na Trzy Części:1. Wykłady, W Których Problematyka Komunikatu, Komunikacji I Komunikowania Stanowi Istotny Element Współczesnych Prądów Intelektualnych I Zagadnień Metodologicznych. 2. Komunikacja Ujęta Z Punktu Widzenia Zjawisk Społecznych (psychologia, Socjologia, Antropologia Kultury Itp.). 3. Rola Komunikatów I Komunikacji W Sferze Działań Ekonomicznych, A Więc W Marketingu, Reklamie, Public Relations Itp.Praca Przeznaczona Dla Szerokiego Audytorium, W Którym Relacja Miedzy Nadawcą A Odbiorcą Komunikatu Jest Kwestią Najważniejszą I Stanowi O Jakości Porozumiewania Się Między Ludźmi. A Zatem Dla Studentów Nauk Humanistycznych, Organizacji I Zarządzania, Marketingu I Reklamy, Nauk Społecznych I Politycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria Projektu Wykłady Z Komunikacji Społecznej

  • [DR Lex]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej' »

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Wykłady z komunikacji społecznejNiniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

  • [DR LEX]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, Ĺźe stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej' »

    Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei. Wykłady z komunikacji społecznej Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części: 1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp. Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej - Wacław Smid' »

    Opis - Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.Wykłady z komunikacji społecznejNiniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych. 2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.). 3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych. Nazwa - Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej Autor - Wacław Smid Oprawa - Miękka Wydawca - Dr Lex Kod ISBN - 9788379221325 Kod EAN - 9788379221325 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.8x21.0cm Ilość stron - 954 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-09-08
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej - Wacław Smid

  • [Dr Lex]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla... Pełen opis produktu 'Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej' »

    Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

iBook.net.pl

Książki popularno-naukowe i podręczniki szkolne oraz albumy i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.03.2007
wydawnictwo naukowe pwn, greg, wolters kluwer, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., wsip, muza, egmont, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 79225
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 166441
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 166441
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, bis records, chandos
Produkty w ofercie: 1138652
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 146835
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, olesiejuk, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, zielona sowa, trefl, wsip
Produkty w ofercie: 214826
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 112
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, trefl, zielona sowa, muza, wilga, edycja Świętego pawła, wam, wsip, prószyński i s-ka
Produkty w ofercie: 92758
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 307588
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 307588
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, cambridge university press, olesiejuk, wolters kluwer, nasza księgarnia warszawa, kiw warszawa, helion
Produkty w ofercie: 171506
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, cambridge university press, zielona sowa, egmont, olesiejuk, bellona, wolters kluwer, helion, zysk i s-ka
Produkty w ofercie: 111085
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 111085
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0