Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [CERAMIZER]

    Kategoria: DODATKI DO OLEI, PALIW, CHŁODNIC > DODATKI DO OLEIWysyłka: od ręki

    CERAMIZER CB do regeneracji SKRZYŃ BIEGÓW, PRZEKŁADNI, MOSTÓW, REDUKTORÓW Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni... Pełen opis produktu 'CERAMIZER CB REGENERATOR DO SKRZYNI, PRZEKŁADNI, MOSTU' »

    CERAMIZER CB do regeneracji SKRZYŃ BIEGÓW, PRZEKŁADNI, MOSTÓW, REDUKTORÓW Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) lub do paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. km lub 25 motogodzin. Cząsteczki Ceramizera® charakteryzują się wysokim stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu. Korzyści: Ułatwia zmianę biegów, regeneruje zużyte synchronizatory. Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnych mostów, przekładni, reduktorów. Zmniejsza wibracje i hałas, eliminuje zgrzyty przy zmianie biegów. Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 5-ciu razy. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 100 000 km przebiegu. Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu). Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2). Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami. W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km). Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów). Chroni środowisko naturalne. Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów®.   Zastosowanie: Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji. Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmów. Można stosować z każdym rodzajem oleju przekładniowego i stosować do wszystkich rodzajów przekładni i reduktorów. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed zastosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas obróbki wydłuży się. Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od warunków pracy urządzenia do 2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia) lub do 100 000 km przebiegu. Ceramizację powierzchni ceramizerem® można powtarzać wielokrotnie. Ceramizer® można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z jego producentem. ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela: Ilość oleju w skrzyni lub przekładni w litrach.   1-2 l   2-5 l   5-8 l   8-11 l   Ilość dozowników (doz.)   1 doz.   2 doz.   3 doz.   4 doz.   Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej.     Ceramizer: CERCB Opakowanie: 1szt 4,5ml GRATISY wybieramy losowo: SMYCZE, DŁUGOPISY, ZAWIESZKI, BRELOKI.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o CERAMIZER CB REGENERATOR DO SKRZYNI, PRZEKŁADNI, MOSTU

  • [CERAMIZER]

    Kategoria: DODATKI DO OLEI, PALIW, CHŁODNIC > DODATKI DO OLEIWysyłka: od ręki

    Ceramizer CM regenerator do silników motocyklowych Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechan... Pełen opis produktu 'CERAMIZER CM REGENERATOR DO SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH' »

    Ceramizer CM regenerator do silników motocyklowych Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) lub do paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. km lub 25 motogodzin. Cząsteczki Ceramizera® charakteryzują się wysokim stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o CERAMIZER CM REGENERATOR DO SILNIKÓW MOTOCYKLOWYCH

  • [CERAMIZER]

    Kategoria: DODATKI DO OLEI, PALIW, CHŁODNIC > DODATKI DO OLEIWysyłka: od ręki

    Ceramizer CM 2T do silników DWUSUWOWYCH Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje... Pełen opis produktu 'CERAMIZER CM2T REGENERATOR DO SILNIKÓW DWUSUWOWYCH' »

    Ceramizer CM 2T do silników DWUSUWOWYCH Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) lub do paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. km lub 25 motogodzin. Cząsteczki Ceramizera® charakteryzują się wysokim stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu. Korzyści: Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %. Zmniejsza zużycie oleju silnikowego. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą). Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację. Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 70 000 km przebiegu. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal". Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju). Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość). Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ). Chroni środowisko naturalne. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów.   Ceramizery® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych. Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej. Wytworzone warstwy ceramiczno-metalowe pozostają skuteczne i trwałe na około 70 000 km przebiegu lub 6000 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer®. Zastosowanie: Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników dwusuwowych. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje skutków ubocznych. Dla wyeksploatowanego (ponad 50% zużycia) silnika zaleca się dodatkowo stosować Ceramizer® aplikując go na ścianki cylindra przez otwór po wykręconej świecy. ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela: Przebieg w [km] lub praca w motogodzinach [mth]: Do 1 litra oleju (etap I) Do 1 cylindra (etap II) Od 1 do 5 tys km lub od 20 do 100 mth 1 doza - Od 5 do 20 tys km lub od 100 do 400 mth 1 doza 1 doza Powyżej 20 tys km lub powyżej 400 mth 2 dozy 1 doza   Ceramizer: CERCM2T Opakowanie: 1 szt 4g   GRATISY wybieramy losowo: SMYCZE, DŁUGOPISY, ZAWIESZKI, BRELOKI.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o CERAMIZER CM2T REGENERATOR DO SILNIKÓW DWUSUWOWYCH

  • [CERAMIZER]

    Kategoria: DODATKI DO OLEI, PALIW, CHŁODNIC > DODATKI DO OLEIWysyłka: do 3 dni

    Ceramizer CSC do czterosuwowych silników spalinowych (benzynowych, diesla, LPG) Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni... Pełen opis produktu 'CERAMIZER CSC REGENERATOR DO SILNIKÓW SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH' »

    Ceramizer CSC do czterosuwowych silników spalinowych (benzynowych, diesla, LPG) Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) lub do paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. km lub 25 motogodzin. Cząsteczki Ceramizera® charakteryzują się wysokim stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu. Korzyści: Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %. Zmniejsza zużycie oleju silnikowego. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą). Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację. Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 70 000 km przebiegu. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal". Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju). Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość). Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ). Chroni środowisko naturalne.   Ceramizery® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych. Wytworzone warstwy ceramiczno-metalowe pozostają skuteczne i trwałe na około 70 000 km przebiegu lub 6000 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer®.   Zastosowanie: Czterosuwowe silniki spalinowe benzynowe, diesla, LPG Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizera.   Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany. Ceramizer można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda. Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizera. Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizera, w stosunku do ilości określonej w tabeli. ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela: Ilość oleju w silniku w litrach   2-8 l   9-16 l   17-24 l   25-33 l   Przy przebiegu: 5-50 tys. km   0,5 doz.   1 doz.   2 doz.   3 doz.   Przy przebiegu: 50-300 tys. km   1 doz.   2 doz.   3 doz.   4 doz.   Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km 2 doz.   3 doz.   4 doz.   5 doz.   Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizera.   GRATISY wybieramy losowo: SMYCZE, DŁUGOPISY, ZAWIESZKI, BRELOKI.   Opakowanie: 1 szt do silnika
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o CERAMIZER CSC REGENERATOR DO SILNIKÓW SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH

  • [CERAMIZER]

    Kategoria: PŁYNY EKSPLOATACYJNE > PŁYNY DO WSPOMAGANIAWysyłka: od ręki

    CERAMIZER CK do regeneracji HYDRAULICZNEGO UKŁADU WSPOMAGANIA KIEROWNICY Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni... Pełen opis produktu 'CERAMIZER CK REGENERATOR DO UKŁADU WSPOMAGANIA' »

    CERAMIZER CK do regeneracji HYDRAULICZNEGO UKŁADU WSPOMAGANIA KIEROWNICY Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) lub do paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. km lub 25 motogodzin. Cząsteczki Ceramizera® charakteryzują się wysokim stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu. Korzyści: Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około do 100 000 km przebiegu. Utrzymuje nowe jak i używane urządzenia w jak najlepszym stanie. Zapobiega powstawaniu rdzy i korozji. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu. Zapewnia płynną i cichą pracę układu wspomagania w każdych warunkach. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem. Zmniejsza współczynnik tarcia (do wartości 0,02 tj. 10-krotnie mniej niż przy styku „stal-stal”), tym samym obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu. Mikrotwardość 4000-4500 MPa (400 450 kg/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kg/mm2). Chroni środowisko naturalne. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów®.   Zastosowanie: Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji. Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmów. Można stosować z każdym rodzajem oleju do układu wspomagania kierownicy. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed zastosowaniem technologii ceramizacji. Inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas obróbki wydłuży się. Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od warunków pracy urządzenia do 2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia w normalnych warunkach) lub do 100 000 km przebiegu. Ceramizację powierzchni ceramizerem® można powtarzać wielokrotnie. Ceramizer® można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów.   Ilość oleju w układzie wspomagania kierownicy 1-2 2-5 5-8 8-11 Ilość dozowników 1 doz. 2 doz. 3 doz. 4 doz.   Ceramizer: CERCK Opakowanie: 1szt 3,3g   GRATISY wybieramy losowo: SMYCZE, DŁUGOPISY, ZAWIESZKI, BRELOKI.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o CERAMIZER CK REGENERATOR DO UKŁADU WSPOMAGANIA

  • [CERAMIZER]

    Kategoria: DODATKI DO OLEI, PALIW, CHŁODNIC > DODATKI DO OLEIWysyłka: od ręki

    Ceramizer CS do czterosuwowych silników spalinowych (benzynowych, diesla, LPG) CS Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących... Pełen opis produktu 'CERAMIZER CS REGENERATOR DO SILNIKA' »

    Ceramizer CS do czterosuwowych silników spalinowych (benzynowych, diesla, LPG) CS Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach. Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) lub do paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. km lub 25 motogodzin. Cząsteczki Ceramizera® charakteryzują się wysokim stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu. Korzyści: Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %. Zmniejsza zużycie oleju silnikowego. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą). Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację. Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 70 000 km przebiegu. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal". Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju). Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość). Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ). Chroni środowisko naturalne.   Ceramizery® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych. Wytworzone warstwy ceramiczno-metalowe pozostają skuteczne i trwałe na około 70 000 km przebiegu lub 6000 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer®.   Zastosowanie: Czterosuwowe silniki spalinowe benzynowe, diesla, LPG Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizera.   Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany. Ceramizer można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda. Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę ceramizera. Dla silników stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dawki ceramizera, w stosunku do ilości określonej w tabeli. ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela: Ilość oleju w silniku w litrach   2-8 l   9-16 l   17-24 l   25-33 l   Przy przebiegu: 5-50 tys. km   0,5 doz.   1 doz.   2 doz.   3 doz.   Przy przebiegu: 50-300 tys. km   1 doz.   2 doz.   3 doz.   4 doz.   Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km 2 doz.   3 doz.   4 doz.   5 doz.   Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizera.   GRATISY wybieramy losowo: SMYCZE, DŁUGOPISY, ZAWIESZKI, BRELOKI.   Opakowanie: 1 szt 4g
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o CERAMIZER CS REGENERATOR DO SILNIKA


AutoMotor-Klub

Kosmetyki samochodowe, oleje, płyny, smary oraz części i akcesoria samochodowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.10.2012
valeo, motgum, sonax, orlen, filtron, atas, tenzi, rÓŻni, boll, mobil
Produkty w ofercie: 1854
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 1852
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0