[CERAMIZER]
Kategoria: DODATKI DO OLEI, PALIW, CHŁODNIC > DODATKI DO OLEIWysyłka: od ręki
CERAMIZER CB do regeneracji SKRZYŃ BIEGÓW, PRZEKŁADNI, MOSTÓW,
REDUKTORÓW Regeneracja przy użyciu Ceramizera® polega na
przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii
współpracujących powierzchni...
Pełen opis produktu 'CERAMIZER CB REGENERATOR DO SKRZYNI, PRZEKŁADNI, MOSTU' »
CERAMIZER CB do regeneracji SKRZYŃ BIEGÓW, PRZEKŁADNI,
MOSTÓW, REDUKTORÓW Regeneracja przy użyciu Ceramizera®
polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii
współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje
tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o
unikalnych właściwościach.
Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie
ich normalnej eksploatacji, wystarczy dodać preparat do oleju (w
silniku, skrzyni biegów, układzie wspomagania kierownicy) lub do
paliwa (w przypadku uszlachetniacza paliw). Procesy termodynamiczne
zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie
warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie
w miejscach zużytych (wytartych).
Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się
współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji
szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych,
zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny.
Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam
gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej
wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii
trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km
jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min. Proces
budowy warstwy ceramicznej trwa 1,5 tys. km lub 25 motogodzin.
Cząsteczki Ceramizera® charakteryzują się wysokim
stopniem połączenia z metalem, przenoszą cząsteczki metalu
(selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje
podwyższona temperatura spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych
miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując),
odbudowują powierzchnie tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W
rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza
się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i
wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna
ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy
nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje
mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu.
Korzyści:
Ułatwia zmianę biegów, regeneruje zużyte synchronizatory.
Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnych mostów, przekładni,
reduktorów.
Zmniejsza wibracje i hałas, eliminuje zgrzyty przy zmianie
biegów.
Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 5-ciu
razy.
Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas
eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie
warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i
wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 100 000 km
przebiegu.
Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych
wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu
samochodu).
Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając
wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym
remontem.
Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności
mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych
warunkach eksploatacji.
Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się
powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa
(400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi
przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250
kG/mm2).
Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi
częściami.
W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku
oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia
bez jego zniszczenia.
W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa
ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500
km).
Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego
zużycie.
Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi
substancjami
chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości
olejów).
Chroni środowisko naturalne.
Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również
przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem
Ceramizerów®.
Zastosowanie: Najwyższą
efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając
ściśle zaleceń i instrukcji.
Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i
regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmów.
Można stosować z każdym rodzajem oleju przekładniowego i
stosować do wszystkich rodzajów przekładni i reduktorów.
Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych
rezultatów obróbki.
Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje
żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania
obróbki.
W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z
molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem
mechanizmu przed zastosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność
ceramizacji będzie zmniejszona a czas obróbki wydłuży się.
Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od
warunków pracy urządzenia do 2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia)
lub do 100 000 km przebiegu.
Ceramizację powierzchni ceramizerem® można powtarzać
wielokrotnie.
Ceramizer® można stosować do dowolnych urządzeń (również
przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z jego
producentem.
ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do
ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela: Ilość
oleju w skrzyni lub przekładni w litrach. 1-2 l 2-5 l
5-8 l 8-11 l Ilość dozowników (doz.) 1
doz. 2 doz. 3 doz. 4 doz. Procesy
regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas
normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej.
Ceramizer: CERCB
Opakowanie: 1szt 4,5ml
GRATISY wybieramy losowo: SMYCZE, DŁUGOPISY, ZAWIESZKI,
BRELOKI.