[WSiP Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne]
Kategoria: Wychowanie PrzedszkolneWysyłka: od ręki
Cykl Razem w przedszkolu obejmuje książki dla
Pierwszego Etapu Edukacyjnego, stanowiącego przedpole dalszej,
systematycznej edukacji szkolnej. Treść książek wspiera szeroko
pojęty proces...
Pełen opis produktu 'Razem w przedszkolu 3 Karty pracy' »
Cykl Razem w przedszkolu obejmuje książki dla Pierwszego Etapu
Edukacyjnego, stanowiącego przedpole dalszej, systematycznej
edukacji szkolnej. Treść książek wspiera szeroko pojęty proces
rozwijania dziecka w różnych sferach, łącznie z elementami
dotyczącymi początkowej nauki czytania, pisania i treści
matematycznych.Pakiet składa się z pięciu woluminów zatytułowanych
Karty i Wyprawka.Karty są skorelowane z Wyprawką i stanowią
uzupełniającą się wzajemnie całość.Karty pracy. Cz.1. i Wyprawka.
Cz.1. obejmują dwa miesiące zajęć ? wrzesień i październik.I
kolejno części 2. ? listopad, grudzień, części 3. ? styczeń, luty,
części 4. ? marzec, kwiecień,Części 5 ? maj, czerwiecMateriał
ćwiczeniowy zawarty w Kartach Cz. 3. realizuje tematy:Mamy zimę.
Wiwat Nowy Rok!,Urządzenia techniczne ułatwiają nasze życie,Bawimy
się na balu,Zimowe zabawy i sporty,Pojazdy lądowe, wodne i
powietrzne,Jest zima, ubieramy się ciepło,Mojaojczyzna i moja
stolica,Szanujemy środowisko w którym żyjemy i zapoznaje z literami
drukowanymi N, E, B, S, R, P, Z, W (oswojenie z obrazem litery),
cyframi i liczbami 8 i 9.Występują ćwiczenia rozwijające słuch
językowy dziecka, wyrazy do globalnego czytania, dzielenie wyrazów
na sylaby, opowiadanie treści obrazków sytuacyjnych, przeliczanie w
zakresie 9, ćwiczenia z wykorzystaniem nalepek wielokrotnego
użytku, zadania służące rozwijaniu gotowości do pisania, między
innymi sprawności dłoni w rysowaniu różnych linii oraz różnorodne
zadania rozwijające dziecko w sposób wszechstronny. Obok
eksponowania liter i cyfr, pojawiają się zadania zmierzające do
zapamiętania ich nazwy i kształtu. Jest to zapoznanie i oswojenie z
obrazem litery, a nie wprowadzanie litery do obowiązkowego
opanowania. Działania te obejmują taki stopień trudności, aby każde
dziecko mogło je wykonać i tym samym osiągnęło sukces, będący
zachętą do dalszej pracy.