Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Astrum]

    Kategoria: /Książki/Poradniki/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

  • [Astrum]

    Kategoria: Public relationsWysyłka: od ręki

    W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję.... Pełen opis produktu 'Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw' »

    W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

  • [ASTRUM]

    Kategoria: PoradnikiWysyłka: do 3 dni

    W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję.... Pełen opis produktu 'Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw' »

    W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

  • [DIFIN]

    Kategoria: Public relationsWysyłka: od ręki

    Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem ? za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując... Pełen opis produktu 'Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji' »

    Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem ? za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji

  • [DIFIN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediĂłw instytucjonalnych lub teĹź wykorzystując tzw. media... Pełen opis produktu 'Public relations organizacji w zarzÄ dzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji' »

    Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
    Ranking sklepy24.pl : 5

    Więcej o Public relations organizacji w zarzÄ dzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    . zapośredniczonej przez komputer. Nazwa - Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji Autor - Monika Kaczmarek-Śliwińska ... Pełen opis produktu 'Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji - Monika Kaczmarek-Śliwińska' »

    Opis - Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer. Nazwa - Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji Autor - Monika Kaczmarek-Śliwińska Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788379302437 Kod EAN - 9788379302437 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16x23 cm Ilość stron - 268 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-12-17
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji - Monika Kaczmarek-Śliwińska

  • [Astrum]

    Kategoria: Książki i Komiksy > Naukowe i akademickie > Ekonomia > Biznes i ekonomiaWysyłka: od ręki

    W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję.... Pełen opis produktu 'PUBLIC RELATIONS W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW Tymon Smektała' »

    W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci. W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów. Dane techniczne: Autor: Tymon Smektała Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2006 ISBN: 83-7277-037-9 Stron: 148 Wymiary (mm): 140x205
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o PUBLIC RELATIONS W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW Tymon Smektała

  • [Difin]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki akademickie. SkryptyWysyłka: do 3 dni

    Publikacja Obejmuje Zagadnienia Związane Z Zarządzaniem Sytuacją Kryzysową Na Poziomie Komunikowania Się Z Otoczeniem - Za Pośrednictwem Mediów Instytucjonalnych Lub Też Wykorzystując... Pełen opis produktu 'Public Relations Organizacji W Zarządzaniu Sytuacjami Kryzysowymi Organizacji' »

    Publikacja Obejmuje Zagadnienia Związane Z Zarządzaniem Sytuacją Kryzysową Na Poziomie Komunikowania Się Z Otoczeniem - Za Pośrednictwem Mediów Instytucjonalnych Lub Też Wykorzystując Tzw. Media Własne. Wszystkie Zagadnienia Omówione Zostały Z Perspektywy Modelowych Rozwiązań I Zilustrowane Przykładami Realnych Kryzysów Wraz Z Ich Analizą. W Związku Z Faktem, Iż W Obecnej Praktyce Gospodarczej Internet Jest środowiskiem Potrafiącym Generować Kryzysy I / Lub Dystrybuować Je W Sposób Całkowicie Niezależny I Bez Kontroli Firmy, Duża Uwaga Została Zwrócona Właśnie Na Ten Aspekt Komunikacji Tzw. Zapośredniczonej Przez Komputer.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public Relations Organizacji W Zarządzaniu Sytuacjami Kryzysowymi Organizacji

  • [DIFIN]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując... Pełen opis produktu 'Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji' »

    Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji

  • []

    Kategoria: Książki/Poradniki/PozostałeWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

  • [Astrum]

    Kategoria: Poradniki

    W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję.... Pełen opis produktu 'Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw' »

    W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc.Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

  • [DIFIN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia / Marketing. Badania marketingowe / Public relations

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, harmonia, lektorklett
Produkty w ofercie: 95279
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 161580
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 161580
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, wolters kluwer polska, egmont, olesiejuk, cambridge university press, zielona sowa, helion, muza, bellona
Produkty w ofercie: 221072
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

iBook.net.pl

Książki popularno-naukowe i podręczniki szkolne oraz albumy i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.03.2007
wydawnictwo naukowe pwn, greg, wolters kluwer, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., wsip, muza, egmont, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 79225
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Aurelus.pl

Książki z końcówek nakładów.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.04.2011
rebis, sonia draga, rytm, nasza księgarnia, literackie, solaris, bellona, amber, felberg, wab
Produkty w ofercie: 1769
Promocje: 31
Wysyłka do 3 dni: 1769
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, bellona, helion, wolters kluwer, zysk i s-ka
Produkty w ofercie: 115084
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 115084
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, bis records, chandos
Produkty w ofercie: 1159319
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 147891
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 312051
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 312051
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2