Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Peter Lang Publishing Inc]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    Offers key lessons regarding global relationship-building and stakeholder engagement. This book deals with topics such as: mediated public diplomacy and information subsidies, international Pełen opis produktu 'International Public Relations and Public Diplomacy' »

    Offers key lessons regarding global relationship-building and stakeholder engagement. This book deals with topics such as: mediated public diplomacy and information subsidies, international broadcasting, nation-branding, diaspora relationships, international exchanges, and soft power.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o International Public Relations and Public Diplomacy

  • []

    Kategoria: Książki Obcojęzyczne>Angielskie>Society & social sciences>Society & culture: generalWysyłka: do 7 dni

    0x002fdcc200000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public Relations Vs Public Institutions

  • []

    Kategoria: Książki Obcojęzyczne>Angielskie>Society & social sciences>Society & culture: generalWysyłka: do 7 dni

    0x003110d900000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public Relations Vs Public Institutions

  • []

    Kategoria: Książki Obcojęzyczne>Angielskie>Reference, information & interdisciplinary sub.>Interdisciplinary studies>Communication studiesWysyłka: do 7 dni

    0x0084c5a900000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o International Public Relations And Public Diplomacy

  • [PWE]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia / Marketing. Badania marketingowe / Public relations

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations. Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy

  • [WSIiZ]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

  • Marketing polityczny a public relations w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,50 zł
    35,00 zł

    [aspra]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce,... Pełen opis produktu 'Marketing polityczny a public relations' »

    Tom 25. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach między marketingiem politycznym a public relations uważam za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu autorów jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają często kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations".prof. dr hab. Jerzy Olędzki"Publikacja realizuje swój sens i spełnia swoje zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji".prof. dr hab. Maciej Mrozowski...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing polityczny a public relations

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: /Podręczniki szkolne - ćwiczenia i zadania/Podręczniki akademickie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia. Nazwa - Komunikacja wizerunkowa e-public relations Autor - Tymon Smektała Oprawa - Miękka Wydawca... Pełen opis produktu 'Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Tymon Smektała' »

    Opis - Książka pozwala na zdobycie teoretycznej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych działań E-działań, w tym E-Public Relation, E-reklamy, E-designu, teorii komunikacji wizerunkowej, E-marketingu, styli życia. Nazwa - Komunikacja wizerunkowa e-public relations Autor - Tymon Smektała Oprawa - Miękka Wydawca - Astrum Kod ISBN - 9788372778284 Kod EAN - 9788372778284 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 196 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-05-04
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikacja wizerunkowa e-public relations - Tymon Smektała

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego... Pełen opis produktu 'Public relations. Wydanie rozszerzone - Ewa Małgorzata Cenker' »

    Opis - Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągnąć klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna organizacja - od najmniejszej po międzynarodowe koncerny - nie może lekceważyć znaczenia dobrego wizerunku.Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową. Ze względu na coraz większe znaczenie kształtowania wizerunku kraju jedna z części książki jest poświęcona tej tematyce. Nazwa - Public relations. Wydanie rozszerzone Autor - Ewa Małgorzata Cenker Oprawa - Miękka Wydawca - WSB WYDAWNICTWO Kod ISBN - 9788372053213 Kod EAN - 9788372053213 Format - 170×240 Ilość stron - 255 Szkoła - Szkoły wyższe Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations. Wydanie rozszerzone - Ewa Małgorzata Cenker

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania... Pełen opis produktu 'Public Relations w bankach wirtualnych - Michał Macierzyński' »

    Opis - Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.Macierzyński Michał - doktor nauk ekonomicznych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, główny analityk w portalu Bankier.pl SA. Założyciel i redaktor naczelny wortalu finansowego PRNews.pl i Przeglądu Finansowego Bankier.pl. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Laureat Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka w 2007 roku. Autor licznych raportów, analiz, publikacji naukowych i artykułów prasowych na temat bankowości, a także marketingu i PR bankowego i bankowości elektronicznej. Nazwa - Public Relations w bankach wirtualnych Autor - Michał Macierzyński Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375561159 Kod EAN - 9788375561159 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - polski Seria wydawnicza - Platinium Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 258 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public Relations w bankach wirtualnych - Michał Macierzyński

  • [Studio EMKA]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylu- sprawnie, przejrzyśc... Pełen opis produktu 'Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy' »

    Praca ta jest solidnym, rzetelnym dziełem, omawiającym bardzo szeroką gamę zagadnień, składających się na problematykę public relations. Napisana w dobrym stylu- sprawnie, przejrzyście, komunikatywnie.Bardzo mocną stroną tej książki są tzw. analizy przypadków, pozwalające czytelnikowi na praktyczne zweryfikowanie tekstu opisowego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej ? organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób s... Pełen opis produktu 'Public relations w sferze publicznej' »

    Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej ? organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym.Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. W części pierwszej publikacji przedstawiono prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania do podmiotów tej sfery. Dokonano także szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja jednostek samorządu terytorialnego, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations podmiotów sfery publicznej, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO).?? Część druga opracowania została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations urzędów, sądów i prokuratury, a także jednostek samorządu terytorialnego. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz publicznych w kontaktach z obywatelami oraz specyfi kę kontaktów z mass mediami i prowadzenia akcji informacyjnych. Omówiono również narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym. Książka adresowana jest przede wszystkim do praktyków: funkcjonariuszy publicznych i pracowników władz publicznych ? administracji, sądów i prokuratury oraz osób zarządzających podmiotami funkcjonującymi w sferze publicznej. Zainteresuje też studentów wydziałów prawa i administracji oraz innych kierunków nauk społecznych ? dziennikarstwa, socjologii i politologii.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations w sferze publicznej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    -Korab Publikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Nazwa - Etyka w polskim public relations Autor - Jerzy Olędzki ... Pełen opis produktu 'Etyka w polskim public relations - Jerzy Olędzki' »

    Opis - W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10 " Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. GackowskiTom 11 " Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-KorabPublikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Nazwa - Etyka w polskim public relations Autor - Jerzy Olędzki Oprawa - Miękka Wydawca - Aspra Kod ISBN - 9788375451320 Kod EAN - 9788375451320 Rok wydania - 2009 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 290 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Etyka w polskim public relations - Jerzy Olędzki

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach.... Pełen opis produktu 'Dziennikarstwo a public relations - Gajlewicz M., Gajlewicz-Korab' »

    Opis - Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarskie. Poza tym znajomość środowiska dziennikarskiego w public relations ma kluczowe znaczenie w media relations. Punktów stycznych obu dziedzin jest znacznie więcej, o czym świadczy również to, że w uczelniach kształcących dziennikarzy są wykładane przedmioty związane z public relations.W XXI wieku obserwujemy rozwój mediów masowych: rosnącą liczbę kanałów i różnicowanie się form przekazu, przekształcenia instytucjonalne, zmiany rynkowe i dotyczące odbioru. Jeżeli chodzi o skutki społeczne, to jedne zmiany mogą oznaczać korzyści, inne zaś wzbudzają uzasadniony niepokój. Nie jest to obojętne ani dla dziennikarzy ani dla PR-owców jako dla grup zawodowych.Książka zawiera artykuły specjalistów mających doświadczenie w jednej, jak i w drugiej dziedzinie, zarówno praktyków, jak i teoretyków. Zamiarem autorów jest ukazanie z jednej strony związków między dziennikarstwem a PR, a z drugiej strony różnorodnych form działalności w tych dziedzinach.Dlatego tematyka jest bardzo zróżnicowana: od etycznych aspektów pracy w obydwu zawodach, poprzez możliwości dywersji w mediach przy użyciu środków z pogranicza propagandy i PR, oddziaływania public relations w warunkach kryzysowych oraz w pracy urzędników samorządowych, aż po prasę młodzieżową i ezoteryczną. Jest to zatem rodzaj panoramicznego ujęcia tej problematyki.Autorzy są pracownikami kilku uczelni: Społecznej Akademii Nauk (filii w Warszawie), Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracują ponadto w rozmaitych instytucjach jako praktycy. Nazwa - Dziennikarstwo a public relations Autor - Gajlewicz M., Gajlewicz-Korab Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788379306596 Kod EAN - 9788379306596 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 154 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-05-07
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dziennikarstwo a public relations - Gajlewicz M., Gajlewicz-Korab

  • Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    36,00 zł
    40,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy,... Pełen opis produktu 'Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych' »

    Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i opozycji, zarówno w rozwiniętych demokracjach, jak i w skostniałych dyktaturach. Publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy teoretycznej dotyczącej kształtowania wizerunku w polityce. Zostały przedstawione okoliczności, które wpłynęły na komercjalizację życia politycznego, jak i współczesne zagrożenia oraz tendencje rozwoju rynku politycznego. Dokonano szerokiej analizy metod i technik politycznego PR wykorzystywanych w walce o zdobycie i utrzymanie władzy. Polityczny public relations ma pomagać funkcjonować bardziej efektywnie zarówno partiom politycznym, jak i społeczeństwu, które dzięki systematycznemu oddziaływaniu podejmuje określone (oczekiwane) decyzje wyborcze....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych

  • [onepress]

    Kategoria: Public relationsWysyłka: od ręki

    Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska Śmieszy... Pełen opis produktu 'Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę' »

    Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było znaleźć kilku swoich prawdziwych zwolenników. Monika OlejnikGdybyśmy naszych rodzimych przywódców społecznych nazwali politykami, to równie dobrze kierowcę buldożera możemy nazwać architektem krajobrazu. Sebastian ChachołekNasi politycy zamiast o RP, myślą o PR. Wiesław Gałązka Andrzej MleczkoJeśli wiesz, jak wygląda spin doktor, to jest to zwyczajny ściemniacz, który kreuje własny wizerunek za kasę swojego klienta. Twarzą prawdziwego spin doktora są słupki popularności jego szefa. Marek SkałaIlość wydanych w czasie wyborów pieniędzy nie zawsze decyduje o sukcesie. Nie zastąpią one pomysłu na kampanię, świetnego hasła, nie zapewnią społecznego entuzjazmu i wielu innych rzeczy, składających się na udaną kampanię. Wojciech K. SzalkiewiczZaraza się szerzy. Ale problemem nie jest tylko zawracanie głowy opinii publicznej głupotami i utrata powagi przez ważne organy państwa. Problemem jest to, że organy publiczne myślą o głupotach i głupotami się zajmują. Jacek Żakowski Patroni medialni:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę

  • [Aspra]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Socjologia. Społeczeństwo / Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze

  • [Astrum]

    Kategoria: /Książki/Poradniki/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

  • [Szkoła Główna Handlowa w Warszawie]

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Międzykulturowy transfer wiedzy w polskim dyskursie public relations


Libristo.pl

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
createspace independent publishing platform, independently published, cambridge university press, oxford university press, penguin books, taylor & francis ltd, little, brown book group, legare street pr, john wiley & sons inc, bloomsbury publishing
Produkty w ofercie: 600000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

KrainaKsiazek.pl

Książki sprowadzane na zamówienie z zagranicy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 16.05.2006
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2328
Opinie neutralne: 16
Opinie negatywne: 10

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2