[one press]
Kategoria: Zdrowie. UrodaWysyłka: od ręki
przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których
można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje,
najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie
znajduje się...
Pełen opis produktu 'Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone' »
150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!
Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski
Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy.
Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie
się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego
drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze
wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem.
Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub
poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w
kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach
- ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak
za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje,
zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje
wręcz szansę na sukces.
"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać
jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić.
Powodzenia w pisaniu." Bob Cialdini"Marek
— TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA — i dziękuję, że umieściłeś mnie w
tak wspaniałym towarzystwie." Kevin
Hogan"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest
motywowanie — do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest
w tej książce. Dobra idea — techniki z najwyższej półki — podane są
prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych
światowych autorytetów biznesu — Cialdiniego, Hogana, Ury’ego —
obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce
dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją
czytać." Katarzyna Niezgoda"Żywy język,
przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne,
niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną
być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu
prywatnym." Igor Chalupec"Książka ta jest
nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co
najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i
obrazem — ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to
równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką
rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor
upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając
jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla
wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu
autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma
znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi
w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich
idee." prof. dr hab. Zbigniew Nęcki
Patroni medialni: