[PATRICK LENCIONI]
Kategoria: AudiobookiWysyłka: do 7 dni
W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor
bestsellerów z listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, podejmuje
najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w
pracy i pr...
Pełen opis produktu 'CD MP3 TRZY OZNAKI PRACY KTÓRA NIE DAJE SZCZĘŚCIA TW' »
W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor
bestsellerów z listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, podejmuje
najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i
prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania,
który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.Lencioni
przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu,
przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w
swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z
gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a
stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej
restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy
uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia
pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego
o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do
lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoła różnym
aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które
sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak
powszechnym w wielu organizacjach.Bez względu na to, czy jesteś
kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę
konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować
swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w
pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastową ulgę – i nadzieję.O
AUTORZE:PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group,
firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów
kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant
i uznany mówca współpracował z tysiącami kierowników wyższego
szczebla, zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500 i
rozpoczynających działalność firmach wysokich technologii, jak i
uniwersytetach i firmach typu non-profit. Lencioni jest autorem
sześciu książek, w tym także bestsellera z listy “New York Timesa”
– Pięć dysfunkcji pracy zespołowej (wyd. polskie MT Biznes,
2011).Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która
ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz
sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi – ta książka to lektura
obowiązkowa.Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet
Healthcare CorporationW morzu podobnych do siebie książek na temat
angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe
koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, które polecam
liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy
poczucie osobistej satysfakcji.Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor
działu szkoleń w General Mills, Inc.