Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: Finanse, Rachunkowość, Księgowość, Podatki

    0.5900We współczesnych gospodarkach rosnące skomplikowanie produkcji sprawia, że coraz większego znaczenia nabierają procesy logistyczne. Autorzy skupili więc uwagę na: znaczeniu i celach logistyki; procesach... Pełen opis produktu 'Logistyka w przedsiębiorstwie. Logistyka w przedsiębiorstwie. Logistyka w przedsiębiorstwie.' »

    0.5900We współczesnych gospodarkach rosnące skomplikowanie produkcji sprawia, że coraz większego znaczenia nabierają procesy logistyczne. Autorzy skupili więc uwagę na: znaczeniu i celach logistyki; procesach logistycznych i infrastrukturze transportowej; logistyce zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji; łańcuchu logistycznym; analizie efektywności systemów logistycznych; komputerowym wspomaganiu systemów logistycznych; projektowaniu systemów logistycznych.Podręcznik uzupełniają pytania kontrolne i ćwiczenia sprawdzające wiedzę oraz słownik ważniejszych terminów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Logistyka w przedsiębiorstwie. Logistyka w przedsiębiorstwie. Logistyka w przedsiębiorstwie.

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami

  • [Poltext]

    Kategoria: Analiza fundamentalna

    przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki" z 2011 roku pod redakcją tych samych redaktorów naukowych (Marka Panfila i Andrzeja Szablewskiego), która została bardzo dobrze przyjęta wśród teoretyków... Pełen opis produktu 'Dylematy wyceny przedsiębiorstwa' »

    Książka "Dylematy wyceny przedsiębiorstw" jest kolejną pozycją Wydawnictwa Poltext z zakresu wyceny przedsiębiorstw. Stanowi uzupełnienie i wzbogacenie wcześniejszej publikacji "Wycena przedsiębiorstwa. Od teorii do praktyki" z 2011 roku pod redakcją tych samych redaktorów naukowych (Marka Panfila i Andrzeja Szablewskiego), która została bardzo dobrze przyjęta wśród teoretyków i praktyków (otrzymała kilka nagród i wyróżnień) oraz jest wykorzystywana w procesie kształcenia studentów i w szkoleniach z tematyki wyceny i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Książka omawia następujące zagadnienia: - makroekonomiczne uwarunkowania wyceny - cykliczność rozwoju gospodarczego na świecie i w Polsce oraz megatrendy w gospodarce światowej; uwzględnianie ryzyka kraju w wycenie przedsiębiorstwa; wpływ zmian cen ropy naftowej na wycenę spółek petrochemicznych; - analizę psychologiczną inwestorów giełdowych oraz analizę fundamentalną i techniczną spółki giełdowej; - wykorzystanie opcji rzeczywistych w wycenie przedsiębiorstwa i projektów inwestycyjnych; - specyfikę i metody wyceny projektów geologiczno-górniczych na przykładzie KGHM Polska Miedź SA; - wycenę przedsiębiorstwa i jego aktywów niematerialnych w specyficznych sytuacjach, takich jak procesy sądowe czy alokacja ceny nabycia; - Fairness Opinion jako niezależną opinię wyspecjalizowanej firmy doradczej dotyczącą finansowych warunków transakcji; - powiązanie relacji inwestorskich i komunikacji korporacyjnej z wyceną spółek giełdowych. Autorami książki są pracownicy i współpracownicy Instytutu Zarządzania Wartością (w tym Zakładu Pomiaru Wartości Przedsiębiorstwa) Szkoły Głównej Handlowej, specjaliści ds. wyceny z Ernst & Young, KPMG oraz PwC, współtworzący Podyplomowe Studia Metody Wyceny Spółki Kapitałowej na SGH, a także menedżerowie KGHM Polska Miedź SA i Ciech SA. "Jest to publikacja na polskim rynku wydawniczym wybitna. Niezwykle szeroko, kompleksowo, a jednocześnie dogłębnie ujmująca problem. Wykorzystująca najnowszą, światową wiedzę teoretyczną i empiryczną. Dopracowana w szczegółach i świetnie zredagowana. Czytelnik ma satysfakcję obcowania z dziełem przemyślanym i skończonym." prof. dr hab. Maciej Bałtowski, Wydział Ekonomiczny UMCS w Lublinie "Wycena nigdy nie jest prostym zastosowaniem jednego schematu do każdego rodzaju spółki lub składnika aktywów, ale wymaga za każdym razem osobnego i specjalnego podejścia. Zakres książki uwidacznia wielopłaszczyznowość procesu wyceny i dowodzi, jak ważne jest profesjonalne podejście do każdego obiektu analizy. Zaproszenie do grona autorów, poza renomowanymi wykładowcami akademickimi, również doświadczonych praktyków poszerza istotnie zakres książki i podkreśla jej praktyczny charakter. W rezultacie jest to unikalne opracowanie na tle dotychczasowych publikacji na temat wyceny dostępnych na krajowym rynku wydawniczym. Parafrazując znane stwierdzenie, że the practice of valuation is an inexact art, not a precise science, jest to na pewno książka godna polecenia." Henryk Ciesielski, dyrektor w grupie wycen finansowych oraz doradztwa transakcyjnego American Appraisal w regionie Europy Środkowej "Dylematy są naturalną częścią naszego życia, niezależnie od jego sfery. Zdolność racjonalnego wyboru jest ogromną sztuką. W życiu gospodarczym wybory powinny być w jak największym stopniu oparte na rzetelnej wiedzy. Książka ta z pewnością daje taką wiedzę - i to nie tylko w zakresie wyceny przedsiębiorstw. Zdecydowanie warto poświęcić czas na zapoznanie się z tą lekturą i na późniejszą chwilę refleksji." Adam Maciejewski, Prezes Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA "Złożony i dynamicznie zmieniający się świat biznesu wymaga nowych metod wyceny przedsiębiorstw. W warunkach ryzyka systemowego, cykliczności rozwoju gospodarczego, nowych zasad komunikowania się z uczestnikami rynku oraz zorganizowanej upadłości buduje się portfel metod wyceny zamiast zalecać jedną, jedynie słuszną procedurę wyceny. To jest prawdziwie zaawansowany podręcznik metod wyceny przedsiębiorstw." prof. zw. dr hab. Jan K. Solarz, kierownik Katedry Bankowości i Ubezpieczeń Społecznej Akademii Nauk
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dylematy wyceny przedsiębiorstwa

  • []

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie

  • [Uniwersytet Zielonogórski]

    Kategoria: INNE

    indywidualnej i zespołowej partycypacji ROZDZIAŁ II Proces bezpośredniej partycypacji decyzyjnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem 2.1 Proces bezpośredniej partycypacji pracowników; uwarunkowania... Pełen opis produktu 'Bezpośrednia partycypacja pracowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Możliwości, przesłanki, uwarunkowania' »

    Człowiek jest istotą społeczną, a potrzeba przynależności odgrywa ważną rolę od chwili jego narodzin, Małe dziecko potrzebuje do życia rodziny, czyli małej grupy społecznej. Więcej - tylko poprzez interakcje w niej zachodzące może prawidłowo się rozwijać i urzeczywistniać. Już w początkowym okresie życia dziecko umie kontaktować się z otoczeniem, wyrażać swoje potrzeby, czyli potrafi, a w niedługim czasie także chce uczestniczyć w jego kształtowaniu. Spis treści: Wstęp ROZDZIAŁ I Partycypacja pracowników a zarządzanie organizacją1.1 Potrzeba włączania pracowników w funkcjonowanie organizacji 1.2 Od ujęć uczestnictwa do istoty partycypacji pracowników 1.3 Wymiary, kryteria i formy partycypacji pracowników 1.4 Metody i taktyki zarządzania uwzględniające partycypację bezpośrednią a formy współudziału 1.4.1 Partycypacyjne metody i techniki organizowania pracy indywidualnej 1.4.2 Partycypacja zespołowa w metodach i technikach zarządzania 1.4.3 Metody i techniki zarządzania wykorzystujące ideę współudziału indywidualnej i zespołowej partycypacji ROZDZIAŁ II Proces bezpośredniej partycypacji decyzyjnej w zarządzaniu przedsiębiorstwem2.1 Proces bezpośredniej partycypacji pracowników; uwarunkowania 2.2. Wyznaczniki włączania pracowników przez menadżerów 2.3 Potrzeby, percepcja i oczekiwania podwładnych jako determinanty współuczestnictwa 2.4 Czynniki o charakterze zewnętrznym wpływające ba partycypację pracowników 2.5 Partycypacja pracowników w praktyce funkcjonowania przedsiębiorstw 2.6 Model partycypacji pracowników w procesie decyzyjnym ROZDZIAŁ III Metodyczne podstawy badawcze3.1 Eksplikacja problematyki badawczej 3.2 Opis badań 3.3 Charakterystyka próby badawczej ROZDZIAŁ IV Powszechność bezpośredniej partycypacji pracowników w badanych przedsiębiorstwach4.1 Formy partycypacji wymiaru jakościowego, stan i ocena 4.2 Bezpośrednia partycypacja wymiaru podmiotowego w praktyce 4.2.1 Indywidualna partycypacja decyzyjna; rozwiązania, preferencje, następstwa 4.2.2 Partycypacja decyzyjna w formie zespołowej; cele, uprawnienia, korzyści 4.3 Etapy procesu partycypacji; teoria a praktyka ROZDZIAŁ V Uwarunkowania bezpośredniej partycypacji pracowników w świetle wyników badań5.1 Empiryczne ujęcia partycypacji 5.2 Uwarunkowania decyzji o współudziale 5.2.1 Przesłanki i determinanty włączania podwładnych w proces decyzyjny 5.2.2 Czynniki warunkujące decyzję pracowników o włączeniu się w proces partycypacji 5.3 Uwarunkowania wspólnego podejmowania decyzji 5.3.1 Dobrowolność i aktywność partycypacji a skuteczność współudziału 5.3.2 Determinanty aktywności podwładnych we współudziale 5.3.3 Intensywność uczestnictwa a osiąganie korzyścipartycypacji 5.4 Uwarunkowania osiągania korzyści partycypacji 5.4.1 Czynniki o charakterze wewnętrznym a następstwa współudziału 5.4.2 Czynniki o charakterze zewnętrznym a następstwa partycypacji 5.5  Empiryczny model bezpośredniej partycypacji pracowników w procesie decyzyjnym Zakończenie BibliografiaSpis rysunków Spis wykresów Spis tabel
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Bezpośrednia partycypacja pracowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Możliwości, przesłanki, uwarunkowania

  • [Politechnika Śląska]

    Kategoria: MARKETING

    zaprojektowania syntetycznego wskaźnika, pozwalającego ocenić potencjał konkurencyjny zasobów marketingowych przedsiębiorstwa. Starano się również udzielić odpowiedzi na pytanie, dlaczego zasoby... Pełen opis produktu 'Zasoby marketingowe przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej' »

    W pracy podjęto próbę przeglądu dotychczasowego dorobku w zakresie tematyki zasobów marketingowych w celu zaproponowania kompleksowej definicji, która określałaby ich istotę i specyfikę, oraz zaprojektowania syntetycznego wskaźnika, pozwalającego ocenić potencjał konkurencyjny zasobów marketingowych przedsiębiorstwa. Starano się również udzielić odpowiedzi na pytanie, dlaczego zasoby marketingowe mogą stanowić źródło osiągania długotrwałej przewagi konkurencyjnej firmy oraz być dla niej źródłem wartości, a także w jaki sposób mierzyć ich siłę rynkową, która określa i warunkuje ich potencjał konkurencyjny. Spis treści: Wstęp 1.ISTOTA I ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 1.1.W poszukiwaniu definicji przewagi konkurencyjnej 1.1.1.Konkurencyjność i potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa 1.1.2.Sposoby definiowania przewagi konkurencyjnej 1.2.Przewaga a pozycja konkurencyjna 1.3.Koncepcje źródeł przewagi konkurencyjnej 1.3.1.Szkoła pozycyjna 1.3.2.Szkoła zasobowa 1.3.3.Koncepcje syntetyczne 2.ROZWÓJ I ZNACZENIE ZASOBÓW PRZEDSIĘBIORSTWA 2.1.Zasoby w ujęciu ewolucyjnym 2.1.1.Zasoby w erze przedindustrialnej 2.1.2.Zasoby w erze industrialnej 2.1.3.Zasoby w erze informacyjnej (erze wiedzy) 2.2.Istota i klasyfikacja zasobów przedsiębiorstwa 2.2.1.Współczesne rozumienie zasobów 2.2.2.Zasoby według kryterium materialności (widzialności) 2.2.3.Opisowe kryteria klasyfikacji zasobów 2.3.Koncepcja kapitału intelektualnego 2.3.1.Istota i znaczenie kapitału intelektualnego 2.3.2.Struktura kapitału intelektualnego - przegląd koncepcji 2.3.3.Zasoby marketingowe związane z wiedzą 3.RODZAJE I SPECYFIKA ZASOBÓW MARKETINGOWYCH 3.1.Istota i zakres zasobów marketingowych 3.1.1.Pojęcie zasobów marketingowych - przegląd definicji 3.1.2.Rodzaje zasobów marketingowych - ujęcia szerokie i wąskie 3.2.Zasoby marketingowe w szerokim ujęciu 3.2.1.Zasoby związane z klientem 3.2.2.Zasoby związane z dystrybucją 3.2.3.Wewnętrzne zasoby marketingowe 3.2.4.Zasoby związane z aliansami 3.3.Zasoby marketingowe w wąskim ujęciu 3.3.1.Reputacja firmy 3.3.1.1.Złożona natura reputacji 3.3.1.2.Reputacja a wizerunek firmy 3.3.1.3.Korzyści z reputacji 3.3.1.4.Budowanie i utrzymanie reputacji 3.3.2.Marka 3.3.2.1.Istota marki jako zasobu 3.3.2.2.Korzyści z posiadania marki 3.3.2.3.Proces i narzędzia budowania marki 3.3.3.Lojalność klientów 3.3.3.1.Relacje oparte na lojalności 3.3.3.2.Istota i motywy lojalności 3.3.3.3.Lojalność a zadowolenie klienta 3.3.3.4.Korzyści z lojalności klientów 3.3.3.5.Budowanie lojalności klientów 3.4.Strategiczny wymiar zasobów marketingowych 4.DIAGNOZA ROLI ZASOBÓW MARKETINGOWYCH JAKO ŹRÓDŁA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ W WYBRANYCH POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTWACH 4.1.Koncepcja i metodyka badań 4.1.1.Cele i metoda badań 4.1.2.Profil badanej próby 4.2.Czynniki decydujące o przewadze konkurencyjnej 4.3.Sposób rozumienia i instrumenty kreowania zasobów marketingowych 4.3.1.Analiza lojalności klientów 4.3.2.Posiadanie i budowanie własnych marek 4.3.3.Instrumenty budowania reputacji firmy 4.3.4.Charakter i tendencje wybranych pozycji wydatków marketingowych 4.4.Badanie i pomiar zasobów marketingowych 4.4.1.Częstotliwość i zakres badań 4.4.2.Stosowane wskaźniki pomiaru 4.5.Podsumowanie wyników badań 5.METODY I NARZĘDZIA POMIARU ZASOBÓW MARKEKTINGOWYCH 5.1.Pomiar reputacji firmy 5.2.Pomiar siły rynkowej marki 5.2.1.Wyznaczniki siły rynkowej marki jako przedmiot pomiaru 5.2.2.Wybrane metody pomiaru siły marki 5.2.2.1.Metoda BrandAssettValuator 5.2.2.2.Metoda EąuiTrend 5.2.2.3.Metoda firmy Interbrand Group 5.2.2.4.Pozostałe metody 5.3.Pomiar lojalności klientów 5.3.1.Metody pomiaru 5.3.2.Stosowane wskaźniki 5.4.Barometr zasobów marketingowych 5.4.1.Koncepcja barometru 5.4.2.Szacowanie barometrów cząstkowych 5.4.2.1.Barometr reputacji firmy 5.4.2.2.Barometr siły marki 5.4.2.3.Barometr lojalności klientów 5.4.3.Formuła barometru 5.5.Zastosowanie barometru zasobów marketingowych 5.5.1.Wartość informacyjna barometru 5.2.Barometr zasobów marketingowych jako miara pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa ZAKOŃCZENIE BIBLIOGRAFIA Streszczenie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zasoby marketingowe przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej

  • [Politechnika Śląska]

    Kategoria: LOGISTYKA

    Opracowanie ma na celu przedstawienie w sposób zwarty roli logistyki w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Szczególna uwagę poświęcono procesowi dystrybucji wyrobów i obsłudze klientów. Jako... Pełen opis produktu 'Logistyka w przedsiębiorstwie. Wybrane metody jakościowe i ilościowe w sektorze hutniczym' »

    Opracowanie ma na celu przedstawienie w sposób zwarty roli logistyki w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Szczególna uwagę poświęcono procesowi dystrybucji wyrobów i obsłudze klientów. Jako studium przypadku posłużyły przedsiębiorstwa polskiego sektora hutniczego. W zakresie tematyki optymalizacji logistycznej przedstawiono wybrane metody stosowane w logistyce produkcji, magazynowania i transportu. Zaproponowano metody pozwalające na zastosowanie prostych narzędzi obliczeń komputerowych. Podręcznik polecany jest studentom wyższych uczelni, wydziałów technicznych i zarządzania oraz menedżerom wszystkich szczebli zarządzania, zwłaszcza logistykom w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Spis treści: Wstęp Rozdział 1. Logistyka - Geneza,Definicje,Istota,Zakres 1.1. Rys historyczny powstania logistyki 1.2. Definicje logistyki 1.3. Istota i cele logistyki 1.4. Zakres działalności logistycznej w przedsiębiorstwie 1.5. Koncepcja łańcuchowa wartości Rozdział 2. Koncepcja logistyczno - marketingowa w przedsiębiorstwie 2.1. Założenia koncepcji logistyczno - marketingowej 2.2. Proces dystrybucji wyrobów przemysłowych 2.3. Obsługa klienta w ujęciu logistyczno - marketingowym 2.4. Zarządzanie kluczowymi klientami 2.5. Benchmarking w koncepcji logistyczno - marketingowej  przedsiębiorstw Rozdział 3.Logistyczne Centra Dystrybucji 3.1. Istota Logistycznych Centrów Dystrybucji 3.2. Geneza powstawania centrów serwisowych w przemyśle metalurgicznym 3.3. Rola centrów serwisowych w branży hutniczej 3.4. Usługi oferowane przedsiębiorstwom hutniczym Rozdział 4. Systemy Informatyczne Wspomagające Zarządzanie Logistyczne 4.1. Wykorzystanie teorii gier w logistyce 4.2. Make-or-by i BEP w logistyce produkcji 4.3. Optymalizacja stanu minimalnego i wielkości zamówienia 4.4. Optymalizacja zadań transportowych i przydziału Bibliografia  
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Logistyka w przedsiębiorstwie. Wybrane metody jakościowe i ilościowe w sektorze hutniczym

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Ekonomia i biznesWysyłka: od ręki

    innowacje. Publikacja dotyczy zagadnień związanych z kapitałem kreatywnym w przedsiębiorstwie i wpisuje się w nurt poszukiwań uniwersalnej metody pomiaru kapitału kreatywnego. Poszukując możliwości... Pełen opis produktu 'Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie w.3 CeDeWu' »

    Zainteresowanie kapitałem kreatywnym w teorii i praktyce wynika przede wszystkim z jego związków z rozwojem społeczno-gospodarczym. Za kapitał kreatywny przyjmuje się zasób właściwy ludziom, którzy współpracują i funkcjonują w każdych, w tym w nowych warunkach, wykorzystując swoją kreatywność. Cecha ta stanowi podstawę kapitału kreatywnego, zaś za efekt działań kreatywnych w ekonomii przyjmuje się innowacje. Publikacja dotyczy zagadnień związanych z kapitałem kreatywnym w przedsiębiorstwie i wpisuje się w nurt poszukiwań uniwersalnej metody pomiaru kapitału kreatywnego. Poszukując możliwości pomiaru kapitału kreatywnego, wykorzystano teoretyczny model 4P" obejmujący: osobę, proces, środowisko, produkt, który stanowił podstawę dla autorskiej modyfikacji i opracowania wskaźnika kapitału kreatywnego. Walorem pracy jest powiązanie problematyki kapitału kreatywnego z sektorem kreatywnym, stanowiące dotychczas lukę badawczą głównie ze względu na identyfikację działań kreatywnych człowieka. Warto podkreślić potrzebę multidyscyplinarnych badań łączącą się w założeniu, że każda osoba jest potencjalnym przedstawicielem tego kapitału i źródłem kreatywności.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie w.3 CeDeWu

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: PrawoWysyłka: od ręki

    kontynuujących działalność; - sprawozdawczość finansowa przedsiębiorstwa - sporządzanie i badanie; - rachunkowość przedsiębiorstw niekontynuujących działalności. Najnowsze wydanie zostało poszerzone... Pełen opis produktu 'Rachunkowość finansowa przedsiębiorstwa Wolters Kluwer' »

    Publikacja stanowi kompendium wiedzy o systemie informacyjnym rachunkowości finansowej przedsiębiorstw: od zaprojektowania tego systemu począwszy poprzez sprawne jego funkcjonowanie aż do likwidacji lub upadłości firmy. Omówione w niej zagadnienia można podzielić na cztery części: - aspekty prawne i organizacyjne rachunkowości; - rachunkowość oraz zasoby majątkowe i kapitały przedsiębiorstw kontynuujących działalność; - sprawozdawczość finansowa przedsiębiorstwa - sporządzanie i badanie; - rachunkowość przedsiębiorstw niekontynuujących działalności. Najnowsze wydanie zostało poszerzone o kwestie dotyczące zasad rozliczania podatku od towarów i usług w ramach Jednolitego Pliku Kontrolnego, Pracowniczych Planów Kapitałowych, archiwizacji dokumentacji księgowej oraz aktywów inwestycyjnych. Zawiera również zaktualizowane treści odnoszące się do zmian przepisów prawnych, w tym ustawy o rachunkowości, ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym, a także przepisów podatkowych i ustawy Kodeks spółek handlowych.   Książka jest przeznaczona dla menedżerów przedsiębiorstw, przedstawicieli rad nadzorczych, głównych księgowych, a także osób zajmujących się profesjonalnie prowadzeniem ksiąg rachunkowych i pracowników pionów finansowo-ekonomicznych. Zainteresuje również kontrolerów i audytorów wewnętrznych, sędziów sądów gospodarczych oraz likwidatorów i syndyków masy upadłości.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rachunkowość finansowa przedsiębiorstwa Wolters Kluwer

  • [Wydawnictwo AHE w Łodzi]

    Kategoria: emptyWysyłka: od ręki

    Obecna sytuacja społeczno-gospodarcza i przeobrażenia w otaczającym świecie skłaniają do podjęcia problematyki zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach kryzysu. Organizacje muszą reagować na Pełen opis produktu 'Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie Wydawnictwo AHE w Łodzi' »

    Obecna sytuacja społeczno-gospodarcza i przeobrażenia w otaczającym świecie skłaniają do podjęcia problematyki zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach kryzysu. Organizacje muszą reagować na zmieniające się wyzwania otoczenia i dostosowywać do zmian. Rośnie zapotrzebowanie na wiedzę, która pozwoli firmom przetrwać trudny okres kryzysu. Niniejsza praca wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Problematyka zawarta w pracy jest zróżnicowana tematycznie i obejmuje wiele obszarów zarządzania współczesną organizacją. Część pierwsza koncentruje się na źródłach i przejawach kryzysu w przedsiębiorstwie, drugą część poświęcono natomiast wybranym metodom zarządzania w warunkach kryzysu. Książka adresowana jest do kadry zarządzającej współczesną organizacją oraz do pracowników nauki zgłębiających wiedzę z zakresu zarządzania. Może służyć jako literatura uzupełniająca dla studentów kierunku zarządzanie i słuchaczy kierunków ekonomicznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie Wydawnictwo AHE w Łodzi

  • [CeDeWu]

    Kategoria: FinanseWysyłka: od ręki

    Powszechnie wykorzystywane w analizie finansowej narzędzia badawcze w książce wzbogacono o wielowymiarową analizę dyskryminacyjną, analizę logitową oraz modele drzew decyzyjnych. Autorzy uwzględnili aktualne... Pełen opis produktu 'Analiza finansowa przedsiębiorstwa' »

    Powszechnie wykorzystywane w analizie finansowej narzędzia badawcze w książce wzbogacono o wielowymiarową analizę dyskryminacyjną, analizę logitową oraz modele drzew decyzyjnych. Autorzy uwzględnili aktualne akty prawne (zarówno krajowe, jak i europejskie) związane ze sprawozdawczością finansową przedsiębiorstw; zagadnienia teoretyczne poparli praktycznymi przykładami umożliwiającymi lepsze zrozumienie i zastosowanie metod badawczych w realnej gospodarce. Przedstawione zagadnienia pozwalają na ocenę efektywności i ryzyka w obszarze podejmowania decyzji inwestycyjnych, wpływających na dalszy rozwój przedsiębiorstw.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Analiza finansowa przedsiębiorstwa

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Ekonomia i biznesWysyłka: od ręki

    Książka jest podręcznikiem, w którym przystępnie zostały przedstawione najważniejsze zagadnienia rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwach.

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rachunkowość zarządcza w przedsiębiorstwie CeDeWu

  • [C.H. Beck]

    Kategoria: ZarządzanieWysyłka: od ręki

    Publikacja została pomyślana przede wszystkim jako podręcznik dla studiujących nauki ekonomiczne, zwłaszcza finanse przedsiębiorstwa. Będzie jednak również przydatna osobom zamierzającym rozp... Pełen opis produktu 'Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa' »

    Publikacja została pomyślana przede wszystkim jako podręcznik dla studiujących nauki ekonomiczne, zwłaszcza finanse przedsiębiorstwa. Będzie jednak również przydatna osobom zamierzającym rozpocząć działalność gospodarczą lub już ją prowadzącym, ale odczuwającym niedosyt wiedzy z zakresu finansów. W podręczniku, w wyjątkowo przystępnej formie omówiono przede wszystkim nowe instrumenty i transakcje finansowe, które pojawiły się na polskim rynku finansowym wraz z jego rozwojem. Autorzy uwzględnili wymogi Nowej Umowy Kapitałowej. Przez całą pracę przewija się wątek ryzyka finansowego, czyhającego na każdym etapie funkcjonowania firmy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowoczesne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa

  • [Pozostałe]

    Kategoria: Książki/Finanse, rachunkowość i marketing

    Podniszczona okładka, zabrudzone boki książki. Wnętrze książki - stan bardzo dobry minus. Pełen opis produktu 'PLANOWANIE FINANSOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE Wiesław Pluta' »

    Podniszczona okładka, zabrudzone boki książki. Wnętrze książki - stan bardzo dobry minus.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o PLANOWANIE FINANSOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE Wiesław Pluta

  • [GRAWERNIA Sp. z o.o.]

    Kategoria: Nagrody > DYPLOMY > Dyplomy ze szkła

    Bardzo elegancki certyfikat na podkładzie szklanym o grubości 12mm z krawędziami szlifowanymi. Certyfikat wręczany jest firmie lub instytucji. Wykonany jest z połączenia wielu materiałów: podstawy z białego... Pełen opis produktu 'Certyfikat szklany - Złote przedsiębiorstwo - pionowy - kolorowy druk UV - DUV078' »

    Bardzo elegancki certyfikat na podkładzie szklanym o grubości 12mm z krawędziami szlifowanymi. Certyfikat wręczany jest firmie lub instytucji. Wykonany jest z połączenia wielu materiałów: podstawy z białego laminatu grawerskiego oraz geometrycznych wstawek ze złotego i białego laminatu z nadrukiem. Certyfikat wykonujemy według projektu widocznego w galerii. Na dyplomie umieszczamy dowolną treść i podpisy. Produkt przystosowany jest do zawieszenia na ścianie. Wybierając opcjonalne etui otrzymujesz bardzo elegancki komplet, który będzie wspaniałą nagrodą lub wyróżnieniem. GWARANCJA SATYSFAKCJI: Grafika certyfikatu wykonana jest cyfrowym drukiem UV odpornym na działanie promieni słonecznych. Promienie UV utrwalają ten druk, dlatego grafika i tekst jest trwały i nie znika pod wpływem promieni słonecznych. Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujecie Państwo gwarancję jakości. Przed realizacją przygotowujemy projekt (plik PDF) i wysyłamy do akceptacji na wskazany adres e-mail. Na etapie projektowania w każdej chwili można kontaktować się z grafikiem. Po zaakceptowaniu wybranego projektu przystępujemy do produkcji certyfikatu. Format certyfikatu: 304x228mm Grubość tafli szklanej: 12mm, z tyłu otwór do zawieszenia na ścianie średnica: 6mm Materiały: - biały laminat grawerski 1,6mm z nadrukiem UV - złoty laminat grawerski 1,6mm (wewnętrzny) Technologia wykonania: cyfrowy druk UV i Waga certyfikatu: około 2 kg (bez etui) UWAGA POLECAMY: (opcjonalnie) etui na certyfikat, czarne, bordowe, niebieskie, zielone lub białe. Należy dodać je do koszyka klikając poniżej. Opcjonalnie etui: - wymiary zewnętrzne etui: 36,5cm x 28,8cm - imitacja skóry, okucia metalowe na rogach - w środku welur i tasiemka Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych. Czas liczony od momentu zatwierdzenia projektu, który przesyłamy w formie pliku pdf. Przy większych zamówieniach termin realizacji ustalany telefonicznie.   Treść do nadruku, skan podpisów można załączyć w ostatnim etapie składania zamówienia bądź przesłać na adres sklep@grawernia.pl wpisując w temacie wiadomości numer zamówienia. We will be happy to answer your questions by phone or email.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Certyfikat szklany - Złote przedsiębiorstwo - pionowy - kolorowy druk UV - DUV078

  • [PWN-Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki/Polityka i ekonomia

    Podniszczona okładka. Wnętrze książki - stan bardzo dobry minus. Pełen opis produktu 'PRZEDSIĘBIORSTWO W GLOBALNEJ GOSPODARCE. WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI Zbigniew Malara [antykwariat]' »

    Podniszczona okładka. Wnętrze książki - stan bardzo dobry minus.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o PRZEDSIĘBIORSTWO W GLOBALNEJ GOSPODARCE. WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI Zbigniew Malara [antykwariat]

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aktywne zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

  • [Branta]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorstwa międzynarodowe

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Praca wieloaspektowa, ukazująca zagadnienia kapitału ludzkiego i innowacyjności z punktu widzenia ich efektywnego wykorzystania w gospodarce i zarządzania przedsiębiorstwami. Auto... Pełen opis produktu 'Kapitał ludzki w rozwoju innowacyjnej gospodarki i zarządzaniu innowacyjnością przedsiębiorstwa - Woźniak Michał Gabriel, Jabłoński Łukasz, Soszyńska Elżbieta, Firszt Dariusz, Bal-Woźniak Teresa' »

    Opis - Praca wieloaspektowa, ukazująca zagadnienia kapitału ludzkiego i innowacyjności z punktu widzenia ich efektywnego wykorzystania w gospodarce i zarządzania przedsiębiorstwami. Autorzy omawiają te zagadnienia z różnego punktu widzenia, poczynając od polityki państwa w tym zakresie, poprzez instytucjonalne i organizacyjne uwarunkowania (jak sfera organizacyjna kapitału ludzkiego i innowacji, konsekwencje spóźnionych reform edukacji i nauki, niedopasowania szkolnictwa wyższego i nauki do potrzeb praktyki itp.), a kończąc na kierunkach i zakresie ich doskonalenia. Książka jest polecana wszystkim, którzy poszukują odpowiedzi na pytanie o sprawne rządzenie i zarządzanie rozwojem dla lepszej przyszłości oraz o warunki bezstronnej debaty naukowej i publicznej. Nazwa - Kapitał ludzki w rozwoju innowacyjnej gospodarki i zarządzaniu innowacyjnością przedsiębiorstwa Autor - Woźniak Michał Gabriel, Jabłoński Łukasz, Soszyńska Elżbieta, Firszt Dariusz, Bal-Woźniak Teresa Oprawa - Miękka Wydawca - PWE Kod ISBN - 9788320822137 Kod EAN - 9788320822137 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 292 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-03-25
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitał ludzki w rozwoju innowacyjnej gospodarki i zarządzaniu innowacyjnością przedsiębiorstwa - Woźniak Michał Gabriel, Jabłoński Łukasz, Soszyńska Elżbieta, Firszt Dariusz, Bal-Woźniak Teresa


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Grawernia.pl

Oryginalne prezenty z dedykacją lub logiem firmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 11.12.2011
grawernia sp. z o.o., colop, parker, zippo, waterman, trodat, tasman
Produkty w ofercie: 5500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Maklerska.pl

Książki o tematyce inwestycyjnej i grze na giełdzie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2007
onepress, mt biznes, wolters kluwer, złote myśli, cedewu, wig press, difin, pwn, polskie wydawnictwo ekonomiczne, studio emka
Produkty w ofercie: 1568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm-polskie wydawnictwo muzyczne, nomos-zakład wydawniczy, piw-państwowy instytut wydawniczy, wl-wydawnictwo literackie, czytelnik, gamma, taiwpn universitas, kaw-krajowa agencja wydawnicza, iskry
Produkty w ofercie: 5972
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika gdańska, politechnika białostocka, politechnika warszawska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, wydawnictwa komunikacji i Łączności
Produkty w ofercie: 806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0