Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości]

    Kategoria: InneWysyłka: od ręki

    Zeszyt ucznia do podręcznika Ekonomia stosowana. Podręcznik do podstaw przedsiębiorczości.Nr dopuszczenia podręcznika 579/2012.

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ekonomia stosowana. Klasa 1-3, liceum/technikum. Przedsiębiorczość. Zeszyt ćwiczeń

  • [eMPi2]

    Kategoria: InneWysyłka: od ręki

    W podręczniku przedstawiono tematy dotyczące przedsiębiorczego działania człowieka, umiejętności organizowania sobie działań i podejmowania decyzji, a także umiejętności komunikowania się z innymi ludźmi,... Pełen opis produktu 'Jak być przedsiębiorczym. Klasa 1-3, liceum i technikum. Przedsiębiorczość. Podręcznik' »

    W podręczniku przedstawiono tematy dotyczące przedsiębiorczego działania człowieka, umiejętności organizowania sobie działań i podejmowania decyzji, a także umiejętności komunikowania się z innymi ludźmi, ze szczególnym uwzględnieniem negocjacji i radzenia sobie z konfliktami. Podręcznik uczy, jak rozsądnie i efektywnie gospodarować zarówno w skali mikro: w życiu prywatnym, na rynku produktów oraz kapitałami pieniężnymi, a także w skali makro: w gminie, mieście, powiecie, województwie, kraju oraz w zintegrowanej wspólnocie i globalnym świecie. Dla ułatwienia opanowania dużego zakresu nowej wiedzy, autorzy podzielił ją na fragmenty, a po każdym temacie proponują problemy do przemyślenia lub przedyskutowania. Treść wzbogacają atrakcyjne rysunki, tabele, wzory.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być przedsiębiorczym. Klasa 1-3, liceum i technikum. Przedsiębiorczość. Podręcznik

  • [eMPi2]

    Kategoria: InneWysyłka: od ręki

    Blisko 180 zadańStanowi znakomitą pomoc dla nauczyciela i ucznia. Uczy posługiwania się zdobytą wiedzą w celu uzyskania umiejętności praktycznych.

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być przedsiębiorczym. Klasa 1-3, liceum i technikum. Przedsiębiorczość. Zeszyt ćwiczeń

  • [PWN Wydawnictwo Szkolne]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    Przedsiębiorczość na czasie to seria do podstaw przedsiębiorczości realizująca cele kształcenia zgodne z nową podstawą programową. Powstała ona z myślą o młodych ludziach, napisana jest przys... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość na czasie. Klasa 1-3, liceum i technikum.Zeszyt ćwiczeń' »

    Przedsiębiorczość na czasie to seria do podstaw przedsiębiorczości realizująca cele kształcenia zgodne z nową podstawą programową. Powstała ona z myślą o młodych ludziach, napisana jest przystępnym językiem, zaciekawi Państwa uczniów i pomoże wprowadzić w trudne zagadnienia.Zeszyt ćwiczeń skorelowany jest z podręcznikiem Przedsiębiorczość na czasie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość na czasie. Klasa 1-3, liceum i technikum.Zeszyt ćwiczeń

  • [ebookpoint]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Dlaczego Twój genialny startup nie zarabia, nie działa globalnie? Do czego inwestorzy są Ci potrzebni? A może wcale nie są? Czy KFK, PARP, NCBiR mogą Ci pomóc? Młodzi Polacy są bardzo zdolni. Nasi programiści... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze' »

    Dlaczego Twój genialny startup nie zarabia, nie działa globalnie? Do czego inwestorzy są Ci potrzebni? A może wcale nie są? Czy KFK, PARP, NCBiR mogą Ci pomóc? Młodzi Polacy są bardzo zdolni. Nasi programiści rokrocznie wygrywają konkursy o światowym zasięgu. Niemal codziennie słyszymy o kolejnym polskim wynalazku. Jak grzyby po deszczu wyrastają niewielkie, dynamiczne firmy, prowadzone przez dwudziesto- i trzydziestolatków, którzy w kilkuosobowych zespołach pracują nad udoskonaleniem wymyślonej przez siebie idei biznesu online. Tworzą startupy i całe serce, czas oraz pieniądze wkładają w ich rozwój. Jednak zwykle niestety zapominają o tym, że nie wystarczy dobry pomysł — trzeba go jeszcze dobrze sprzedać! Dookoła wciąż słyszymy, że pieniądze unijne psują rynek, a inwestorzy są chciwi i zabierają zbyt dużo udziałów. Przedsiębiorcy obawiają się iść tą drogą. Czy mają jakąś alternatywę? Autor tej książki wie, czym różni się genialny pomysł na biznes od zyskownego. Wielokrotnie pozyskiwał kapitał dla swoich firm w procesach inwestycyjnych. Jest także ekspertem od startupów i pomaga przedsiębiorcom działać na rynkach międzynarodowych. Zna rynek firm prowadzonych przez młodych przedsiębiorców w Polsce i USA. Teraz swoją wiedzą dzieli się z Tobą, młody właścicielu obiecującej firmy. Dowiesz się stąd m.in., co powoduje, że polskiemu przedsiębiorcy trudno przebić się na rynkach zagranicznych, gdzie leżą źródła kapitału inwestycyjnego oraz czy możliwe jest prowadzenie firmy opartej tylko na technologii, z pominięciem sprzedaży i marketingu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Monografia zatytułowana Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem pod red. Nataszy Duraj i Aleksandry Pieloch-Babiarz dotyczy kluczowych problemów związanych zarówno... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem' »

    Monografia zatytułowana Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem pod red. Nataszy Duraj i Aleksandry Pieloch-Babiarz dotyczy kluczowych problemów związanych zarówno z rozwojem przedsiębiorczości, jak również strategiami i metodami wykorzystywanymi w zarządzaniu przedsiębiorstwem. W monografii zawarto wyniki badań autorów z różnych ośrodków naukowych, które odnoszą się do analizy szeregu czynników wpływających na kreowanie przedsiębiorczości, a także diagnozy strategii i metod stosowanych w zarządzaniu współczesnymi przedsiębiorstwami, funkcjonującymi w warunkach zmiennego i niestabilnego otoczenia.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość, strategie i metody zarządzania przedsiębiorstwem

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    W opracowaniu dokonano analizy przedsiębiorczości jako głównej determinanty sukcesu, rozumianej nie tylko jako prowadzenie działalności gospodarczej, lecz także jako umiejętność samodzielnego rozwiązywania... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość i zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem' »

    W opracowaniu dokonano analizy przedsiębiorczości jako głównej determinanty sukcesu, rozumianej nie tylko jako prowadzenie działalności gospodarczej, lecz także jako umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów. Aby zapewnić przejrzystość i logikę powiązań zagadnień tematycznych, w publikacji zastosowano podział na dwie części obejmujące problemy poświęcone przedsiębiorczości i zarządzaniu małych i średnich przedsiębiorstw.Celem publikacji jest holistyczne i interdyscyplinarne ukazanie szerokiego spektrum tematów poświęconych przedsiębiorczości, zarządzaniu, ekonomii, finansom, prawu i studiom międzynarodowym w kontekście ponad dwudziestoletnich doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Książka ta stanowi wynik badań naukowych i doświadczeń dydaktycznych autorów oraz uczestnictwa w procesach przedsiębiorczości i zarządzania, konsultacji i wywiadów z polskimi przedsiębiorcami.Autorzy spodziewają się, że przedstawione w pracy wyniki badań, analiz i obserwacji zainspirują Czytelników do zakładania i prowadzenia własnej działalności oraz do bardziej profesjonalnego zarządzania własnymi i utworzonymi przez siebie przedsiębiorstwami.Opracowanie skierowane jest do przedsiębiorców, studentów, menedżerów, pracowników instytucji współpracujących z sektorem MŚP. Dla osób poszukujących wiedzy z zakresu przedsiębiorczości stanowić może użyteczne źródło o jej procesach i metodach.Publikacja stanowi kolejną pozycję w dorobku dr. hab. Jana Targalskiego i całego zespołu autorskiego wywodzącego się z Katedry Przedsiębiorczości i Innowacji, Katedry Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji oraz Katedry Prawa Międzynarodowego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość i zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: StomatologiaWysyłka: od ręki

    W pracy podjęto próbę holistycznego ujęcia funkcjonowania gabinetu stomatologicznego jako uczestnika rynku, wykorzystującego w swoim działaniu współczesne zdobycze nauk ekonomicznych ze szczególnym uwzględnieniem... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami' »

    W pracy podjęto próbę holistycznego ujęcia funkcjonowania gabinetu stomatologicznego jako uczestnika rynku, wykorzystującego w swoim działaniu współczesne zdobycze nauk ekonomicznych ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości, jako czynnika wpływającego na pozycję konkurencyjną podmiotu. Konieczne jest podkreślenie, że ? dla opisania funkcjonowania gabinetu stomatologicznego na rynku ? wykorzystano przede wszystkim tzw. Alternatywne teorie przedsiębiorstwa (np. nurt behawioralny8, teorię biologiczną ? z imperatywem ciągłego uczenia się, teorię biznesu P.F. Druckera, rdzeń umiejętności wg C.K. Prahalda) oraz nauki o zarządzaniu (których siłą jest różnorodność, umożliwiająca wszechstronną diagnozę działań podmiotu).Proponowane ujęcie jest oryginalną pracą badawczą (w Polsce tego typu badania nie były prowadzone), pozwalającą uzyskać wiedzę na temat prorynkowych działań podejmowanych przez lekarzy dentystów, ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu relacji w praktyce polskich gabinetów stomatologicznych. Wpisuje się w pragmatyczny charakter nauk o zarządzaniu, wzbogacając ich dorobek teoretyczny; przedstawia bowiem wiedzę o charakterze deskryptywnym i normatywnym, pozwalając na sformułowanie rekomendacji dla praktyki organizatorskiej (w ujęciu sektorowym).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość lekarzy dentystów w kontekście relacji z pacjentami

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    rozwijanej wśród studentów i pracowników naukowych uczelni; przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej. Nazwa - Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne Autor... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne - Teresa Piecuch' »

    Opis - Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi też interesującą lekturę dla praktyków " przedsiębiorców oraz menedżerów działających w sektorze MSP.Książka prezentuje m.in.: różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania, charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, nowe aspekty w teorii przedsiębiorczości, charakterystykę przedsiębiorcy " jego cechy, motywy, różne rodzaje przedsiębiorców, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości " zarówno wewnętrzne (tkwiące w przedsiębiorcy " podmiocie), jak i zewnętrzne (wynikające z otoczenia), specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych, tradycyjne i niekonwencjonalne formy finansowania działalności MSP oraz instytucjonalne formy wsparcia tego sektora.Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące: przedsiębiorczości rodzinnej, jej istoty i rodzajów, najważniejszych problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw rodzinnych; przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej; przedsiębiorczości akademickiej, będącej przejawem innowacyjnej koncepcji przedsiębiorczości rozwijanej wśród studentów i pracowników naukowych uczelni; przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej. Nazwa - Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne Autor - Teresa Piecuch Oprawa - Miękka Wydawca - C.H. Beck Kod ISBN - 9788325552916 Kod EAN - 9788325552916 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.5x23.8cm Ilość stron - 272 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-06-19
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne - Teresa Piecuch

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: - zrozumienie znaczenia Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość w turystyce Zasady i praktyka - Bednarczyk Malgorzata' »

    Opis - Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.Pozwala na:- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej.Dlaczego warto studiować podręcznik?Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi.Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką. Nazwa - Przedsiębiorczość w turystyce Zasady i praktyka Autor - Bednarczyk Malgorzata Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375562224 Kod EAN - 9788375562224 Wydanie - 1 Rok wydania - 2010 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 286 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość w turystyce Zasady i praktyka - Bednarczyk Malgorzata

  • [ACADEMICA]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Nakładem Wydawnictwa SWPS Academica ukazała się właśnie publikacja pod redakcją prof. Andrzeja Strzałeckiego przy współpracy Alicji Lizurej zatytułowana Innowacyjna przedsiębiorczość. Teorie,... Pełen opis produktu 'Innowacyjna przedsiębiorczość' »

    Nakładem Wydawnictwa SWPS Academica ukazała się właśnie publikacja pod redakcją prof. Andrzeja Strzałeckiego przy współpracy Alicji Lizurej zatytułowana Innowacyjna przedsiębiorczość. Teorie, badania, zastosowania praktyczne, perspektywa psychologiczna. Autorzy i redaktorzy tomu chcą swoją pracą i rozważaniami wyrazić uznanie dla polskiego przedsiębiorcy i hartu jego ducha, który pozwala działać tak skutecznie nieraz w trudnych czy wręcz niesprzyjających okolicznościach. Stawiają również wiele inspirujących pytań m.in. dociekając: ?jakie mechanizmy są ważne dla innowacyjnego, twórczego funkcjonowania przedsiębiorcy, ?co sprawia, że jego działanie charakteryzuje sprawność i efektywność,?jakie siły leżą u podłoża jego aktywności.Redaktorzy książki traktują twórczość, jako kluczowy element sukcesu menedżerów-przedsiębiorców. Jeżeli innowacyjna przedsiębiorczość charakteryzuje ludzi twórczych, to poznanie istoty ich sukcesu w biznesie sprowadza się do psychologicznej analizy osobowości twórczej, w kontekście środowiska zawodowego i określonej sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju.Książka ma również ambicje zasypać podziały dzielące świat akademicki oraz świat biznesu. Jak pisze jeden z recenzentów dr Olaf Źylicz (...) Świat życia organizacyjnego i jego liderów [zwykle] co najwyżej jest przez akademików opisywany, co przypomina nieomal jednokierunkową relację refleksji historyka nad minionymi zdarzeniami. Niniejsza praca czyni ważny krok, aby zbliżać obydwie rzeczywistości. (...) Stanowi kompendium wiedzy, które można próbować przekładać na programy rozwojowe dla menadżerów, szkolenia dla przedsiębiorców czy jako materiał edukacyjny dla coraz liczniejszych, realizowanych w Polsce programów Master of Business and Administration. Wielką zaletę tej pracy upatruję w tym, że próbuje w kilku rozdziałach interdyscyplinarnie integrować perspektywy ujmowania przedsiębiorczości. (...) Z kolei prof. Andrzej Falkowski podkreśla, że (...) [Książka] dobrze porządkuje pojęcie przedsiębiorczości, w którym twórczość jest jej nierozerwalnym elementem. Uważam, że jej publikacja może istotnie przyczynić się do zdecydowanie spójnego rozumienia pojęcia przedsiębiorczości, w jego różnych kontekstach, co jest ważne z perspektywy akademickiej. Z pewnością może być z pożytkiem wykorzystana przez samych przedsiębiorców, nie jako poradnik stwierdzający, co należy robić, ale, co jest zdecydowanie ważniejsze, w celu rozszerzania własnej świadomości odnośnie korzyści i zagrożeń wynikających z własnych działań, co jest ważne z perspektywy praktycznej.(...)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacyjna przedsiębiorczość

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja konkurencyjności polskich regionów na poziomie NUTS-2 wraz z jej dynamiką i zróżnicowaniem. W dorobku polskich badaczy znajduje się wiele opracowań z zakresu... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość, produktywność i konkurencyjność regionów Polski' »

    Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja konkurencyjności polskich regionów na poziomie NUTS-2 wraz z jej dynamiką i zróżnicowaniem. W dorobku polskich badaczy znajduje się wiele opracowań z zakresu konkurencyjności regionów w przestrzeni europejskiej. Duża ich część ma jednak charakter opisowy z dominującą rolą ocen jakościowych. Zdecydowanie mniej jest natomiast analiz sensu stricto ilościowych, prowadzących do modelowania procesów w celu określenia ich stabilności i możliwości wykorzystania w przewidywaniach. Inaczej mówiąc, chodzi o poznanie struktury przyczynowej konkurencyjności regionalnej. Jest to pewne wyzwanie podjęte przez autorów. Schemat przyjętej sekwencji poznawczej można sprowadzić do określenia potencjału, następnie pozycji i w rezultacie wyznaczenia zakresu dynamiki: kierunku, poziomu ex ante, zróżnicowania i zbieżności. Metody wykorzystane do realizacji celu badawczego obejmują wielowymiarową analizę porównawczą, modelowanie równań strukturalnych, regresyjne analizy panelowe i przestrzenne oraz testy pozwalające identyfikować i weryfikować konwergencję regionalną. Ilościowe badania prawidłowości w gospodarce regionalnej można określić ekonometrią regionalną.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość, produktywność i konkurencyjność regionów Polski

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    przedsiębiorczość definiowana jest jako postrzeganie i kreowanie przez przedsiębiorcę nowych możliwości w powiązaniu z podejmowaniem decyzji o wykorzystaniu zasobów znajdujących się w środowisku.... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość jako proces tworzenia i funkcjonowania akademickich mikroprzedsiębiorstw spin off' »

    Współczesne procesy globalizacji, a także postępującej digitalizacji społeczeństwa w coraz większym stopniu determinują istnienie gospodarki opartej na wiedzy i przedsiębiorczości. W tym względzie przedsiębiorczość definiowana jest jako postrzeganie i kreowanie przez przedsiębiorcę nowych możliwości w powiązaniu z podejmowaniem decyzji o wykorzystaniu zasobów znajdujących się w środowisku. Tym samym, przedsiębiorczość winno się utożsamiać z:? działaniem przedsiębiorcy, który przez dostrzeżenie szans i metod wykorzystania istniejących zasobów tworzy i wprowadza na rynek innowacje,? działaniem przedsiębiorcy w warunkach niepewności i ryzyka,? świadomym wykorzystywaniem przez przedsiębiorcę wiedzy, zdolności i umiejętności w celu realizacji określonych zamierzeń.Ze wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość jako proces tworzenia i funkcjonowania akademickich mikroprzedsiębiorstw spin off

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Autor książki przedstawił specyfikę przedsiębiorczości i innowacyjności jednostek osadniczych, przedsiębiorcze i innowacyjne podejście w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego i podmiotami regionalnymi.... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość i innowacyjność terytorialna' »

    Autor książki przedstawił specyfikę przedsiębiorczości i innowacyjności jednostek osadniczych, przedsiębiorcze i innowacyjne podejście w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego i podmiotami regionalnymi. W pracy zaprezentowano główne problemy funkcjonowania innowacyjnych miast i regionów, a także regionów wiedzy, które konkurują o dostęp do deficytowych czynników wzrostu. Szczególną uwagę poświęcono przedsiębiorczości i innowacyjności jako koncepcji pozyskiwania regionalnych czynników rozwojowych.Czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: genezy i warunków rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności, czynników i źródeł konkurencyjności regionalnej, miejsca uniwersytetu w koncepcji innowacyjnej gospodarki, koncepcji kształtowania się innowacyjnych miast i regionów, z udziałem instytucji badawczo rozwojowych, roli przedsiębiorstwa w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej, istoty Gospodarki Opartej na Wiedzy i systemów innowacji, jako mechanizmu wdrażania wiedzy do gospodarki, regionów wiedzy jako strategii rozwoju regionalnego, miasta innowacyjnego, jako strategii rozwoju regionalnego.Publikacja jest przeznaczona dla wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania, na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i doktoranckich. Może również wzbudzić zainteresowanie pracowników sektora samorządowego, menedżerów, właścicieli przedsiębiorstw, którzy zorientowani są na wdrażanie koncepcji przedsiębiorczości i innowacyjności w praktyce gospodarczej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość i innowacyjność terytorialna

  • [Nowa Era]

    Kategoria: Liceum i technikumWysyłka: od ręki

    Podręcznik jest dostosowany do nowej podstawy programowej.- Uczeń dobrym przedsiębiorcą ? seria pomaga kształtować u młodzieży postawę dobrego przedsiębiorcy, zmotywować do samodzielności oraz aktywności... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość na czasie. Liceum/techn. Podstawy przedsiębiorczości. Podręcznik' »

    Podręcznik jest dostosowany do nowej podstawy programowej.- Uczeń dobrym przedsiębiorcą ? seria pomaga kształtować u młodzieży postawę dobrego przedsiębiorcy, zmotywować do samodzielności oraz aktywności w zdobywaniu wiedzy.- Przykłady z życia wzięte ? podręcznik zawiera liczne ciekawe przykłady przedsiębiorczych i etycznych zachowań, wskazówki, jak odnaleźć się w roli konsumenta, podatnika, pracownika, kierownika.- Powtarzanie, utrwalanie, podkreślanie ? duża liczba zadań i projektów do wykonania przez uczniów, element To ważne ? podsumowujący najważniejsze zagadnienia.- Uzupełniając ? podręcznik zawiera także ciekawostki przy każdym temacie, słowniczek najważniejszych pojęć, wzory przydatnych dokumentów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość na czasie. Liceum/techn. Podstawy przedsiębiorczości. Podręcznik

  • [Rea]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    Podręcznik przeznaczony do kształcenia ogólnego do nauczania podstaw przedsiębiorczości w szkole ponadgimnazjalnej.

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość Klucz do sukcesu podręcznik zakres podstawowy

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    Przedsiębiorczość to nie tylko nastawienie, ale też konkretny zestaw umiejętności. Program 24 kroków to praktyczny opis procesu, który pozwala odpowiednio ukierunkować energię kreatywną, by w... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach' »

    Przedsiębiorczość to nie tylko nastawienie, ale też konkretny zestaw umiejętności. Program 24 kroków to praktyczny opis procesu, który pozwala odpowiednio ukierunkować energię kreatywną, by w ten sposób zmaksymalizować szanse na sukces i ostateczną siłę oddziaływania przedsięwzięcia.  Mitch Kapor, założyciel Lotus Development CorporationZrób sobie startup Dobry pomysł na biznes to dopiero początek długiej drogi do sukcesu. Aby przekuć ideę w praktykę, potrzebujesz pasji i umiejętności. Pasję na pewno już masz, teraz pora na zdobycie kwalifikacji, które każdy zdyscyplinowany przedsiębiorca musi posiadać, by odnieść sukces. Ten praktyczny przewodnik pozwoli Ci spojrzeć kompleksowo na proces wprowadzania produktu lub usługi na rynek. Lista kolejnych kroków, które należy podjąć, nie tylko znacznie zwiększy Twoje szanse na udany debiut, ale też pomoże wskazać umiejętności potrzebne całemu Twojemu zespołowi — zwłaszcza w kluczowym, wczesnym okresie życia firmy. Prezentowany tutaj model pozwoli nieustraszonym przedsiębiorcom (takim jak Ty!) szybko i skutecznie wypracować najlepsze rozwiązania. Czy jest to Twoje pierwsze czy kolejne przedsięwzięcie, w tej książce znajdziesz narzędzia, które pomogą Ci stworzyć coś, co ludzie zechcą kupić i czego będą potrzebować — a to zaprowadzi Cię prosto do finansowego sukcesu. Społeczeństwo czeka, więc do roboty! Bill Aulet jest dyrektorem zarządzającym Martin Trust Center przy MIT Entrepreneurship, a także starszym wykładowcą w Sloan School of Management przy MIT. Zanim podjął pracę na MIT, przez 25 lat gromadził doświadczenia biznesowe. Najpierw pracował w IBM-ie, a potem powoływał do życia kolejne przedsiębiorstwa. Stworzył i prowadził takie firmy, jak Cambridge Decision Dynamics oraz SensAble Technologies. Pracuje na całym świecie z przedsiębiorcami, małymi i dużymi firmami oraz rządami i promuje wśród swoich klientów ideę przedsiębiorczości opartej na innowacjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach

  • [Księgarnia Akademicka]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Dla kogo jest ta książka?Jest ona przeznaczona dla szerokiego kręgu czytelników. Ułatwia studiowanie problematyki zarządzania słuchaczom studiów podyplomowych i innych poziomów studiów wyższych, doktorantom... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość Tom 2' »

    Dla kogo jest ta książka?Jest ona przeznaczona dla szerokiego kręgu czytelników. Ułatwia studiowanie problematyki zarządzania słuchaczom studiów podyplomowych i innych poziomów studiów wyższych, doktorantom i uczestnikom kursów tematycznych. Tworzy pomost pomiędzy teorią a praktyką, może zatem być przydatna dla właścicieli przedsiębiorstw, akcjonariuszy, menedżerów wyższego i średniego szczebla oraz specjalistów z różnych dziedzin, gdyż skupia się na zarządzaniu jako dyscyplinie o uniwersalnym znaczeniu.Prof. dr hab. Štefan Kassay urodził się 11 lipca 1941 r. w Miszkolcu. W 1991 r. został współwłaścicielem firmy Pecivarni Sered, a rok później Figaro Trnava, obecnie zajmuje stanowisko prezesa rady nadzorczej w korporacji IDC Holding. W 2001 r. Słowacka Akademia Nauk nadała mu tytuł doktora nauk, a w 2002 r. prezydent Republiki mianował go profesorem w dziedzinie inżynierii zarządzania przemysłem. W 2010 r. został doktorem honoris causa Uniwersytetu Technicznego w Koszycach. W tym samym roku przyjęto go do Europejskiej Akademii Nauki i Sztuki w Salzburgu.Efektem niezwykłej pracowitości oraz erudycji i doświadczenia w zarządzaniu dużym przedsiębiorstwem, znajomości problematyki strategii marketingowej, reinżynierii oraz teorii holdingu jest cały szereg prac fachowych i publikacji naukowych, w których prof. Kassay przenosił tendencje światowe do nowoczesnych firm w Słowacji, podlegających transformacji i globalizacji. Obecnie prof. Kassay należy do najważniejszych autorów słowackich nauk ekonomicznych.Jest autorem dwudziestu trzech monografii, szesnastu prac naukowych, stu dwudziestu prac fachowych, czternastu zadań naukowych i badawczych oraz tematycznych, pięciu patentów i wynalazków. Wystąpił na pięćdziesięciu dziewięciu konferencjach w Słowacji i za granicą.Do najważniejszych publikacji naukowych prof. Kassaya należą: czterotomowa Strategia marketingowa firm typu holdingowego (1998-2001), Reinżyniering procesów w przedsiębiorstwie (1999),Przedsiębiorstwo klasy światowej (2002), The World Class Company Strategy (2001), Strategia przedsiębiorstwa klasy światowej (2002). Wykorzystaniem pracy naukowej i jej inspiracji praktycznych interesują się specjaliści zagraniczni, dla których najważniejsze prace prof. Kassaya zostały przetłumaczone na sześć języków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość Tom 2

  • [Studio EMKA]

    Kategoria: PoradnikiWysyłka: od ręki

    kształtuje u przyszłych liderów społeczności cztery grupy kompetencji: 1. Pomysłowość, a twórczość i przedsiębiorczość, 2. Logika, a przenikliwość i czujność, 3. Samodzielność, a współdziałanie,... Pełen opis produktu 'Osobliwość a przedsiębiorczość' »

    To nowy projekt, nawiązujący do działalności edukacyjnej jego pomysłodawców: Roberta Kroola i Jarosława Sikory, skierowany do licealistów i studentów. Twórcy są przekonani, że oprócz wiedzy i sprawności merytorycznej obecnie coraz większe znaczenie odgrywają umiejętności praktyczne.Dlatego projekt LifeSkills to nie tylko seria książek, ale i intensywny program szkoleniowy. Projekt LifeSkills kształtuje u przyszłych liderów społeczności cztery grupy kompetencji: 1. Pomysłowość, a twórczość i przedsiębiorczość, 2. Logika, a przenikliwość i czujność, 3. Samodzielność, a współdziałanie, 4. Komunikacja a erystyka, dialektyka i retoryka.    
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Osobliwość a przedsiębiorczość

  • [Wydawnictwo Naukowe UMK]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    kreowania i wykorzystania tak ważnych czynników tego rozwoju, jak przedsiębiorczość i innowacyjność. Na Łotwie, podobnie jak w innych krajach postsocjalistycznych, poza nielicznymi wyjątkami,... Pełen opis produktu 'Przedsiębiorczość i innowacyjność w procesie rozwoju regionów Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Wiedza o rozwoju regionalnym państw Europy Środkowo-Wschodniej jest bardzo ograniczona, a w poświęconej temu zagadnieniu literaturze występuje dotkliwa luka. Szczególnie mało znane są problemy kreowania i wykorzystania tak ważnych czynników tego rozwoju, jak przedsiębiorczość i innowacyjność. Na Łotwie, podobnie jak w innych krajach postsocjalistycznych, poza nielicznymi wyjątkami, w zasadzie nie prowadzi się w tym zakresie badań empirycznych. Niniejsza praca, napisana pod kierunkiem znanego badacza EŚW Profesora Wojciecha Kosiedowskiego, w znaczny sposób te lukę wypełnia. Jej wielką zaletą jest powiązanie teorii z praktyką. Na szczególna uwagę zasługują przedstawione w omawianej książce wyniki unikatowych, międzynarodowych badań ankietowych, w toku których zebrano bardzo interesujące opinie i materiały, dostarczające nowej, oryginalnej i dobrze uzasadnionej wiedzy, mającej posłużyć do udoskonalenia polityki regionalnej.Z recenzji dr Olgi Lavrinenko z Uniwersytetu w Daugavpils (Łotwa)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość i innowacyjność w procesie rozwoju regionów Europy Środkowo-Wschodniej


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0