Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [import]

    Kategoria: Wszystkie produkty

    w dziedzinie innowacji przełomowej. Pełen opis produktu 'Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową' »

    Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki. Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenia, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe firmy i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację.Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia.Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi: dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów, opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu, zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów, tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze. Adresaci: Książka dostarcza praktycznych wskazówek osobom zarządzającym firmami, które starają się efektywnie połączyć swoją wiedzę i doświadczenie, aby lepiej projektować i rozwijać przełomowe produkty. Może być przydatna zarówno doświadczonym praktykom, jak i nowicjuszom w dziedzinie innowacji przełomowej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową

  • [Wolters Kluwer Polska Sp.z o.o.]

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Czego chcą klienci Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R), słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności, studentów - nie tylko kierunków eko... Pełen opis produktu 'Przełomowe innowacje' »

    Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...\ zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne. (Z Wprowadzenia) Największą wartością książki jest ukazanie błędnego koła, w którym tkwią przedsiębiorstwa. Stają się one zakładnikami jednej z głównych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosując tę zasadę, w pewnym uproszczeniu, przedsiębiorstwa robią tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczają środków na działania, które nie są w danym momencie pożądane przez klienta. [...\ W konsekwencji firma nie zauważa, że technologia zakłócająca rozwój tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy łańcuch wartości, w którym będą obowiązywać inne zasady gry, niż w tym, w którym obecnie ona funkcjonuje. (Z Przedmowy do wydania polskiego) Książka adresowana jest do: wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R), słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności, studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej, przedsiębiorców.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przełomowe innowacje

  • [import]

    Kategoria: Wszystkie produkty

    Pfizer, pokazujące: jak uzyskiwać od klientów informacje, które umożliwią wprowadzenie odpowiednich innowacji, jak odkrywać możliwości przełomowych innowacji, tworzenia nowych... Pełen opis produktu 'Czego chcą klienci. Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty' »

    Według magazynu THINKTANK jedna z 10 najważniejszych książek biznesowych roku 2009 Zaskocz klientów produktami i usługami, których naprawdę chcą! Innowacje mają ogromny wpływ na sukces i rozwój każdej firmy. Książka ta przedstawia sprawdzone rozwiązania pozwalające wyzwolić innowację, obniżyć koszty oraz tworzyć produkty i usługi pożądane przez klientów. Autor, ceniony na świecie lider badań w dziedzinie innowacji, ukazuje "tajną broń" najlepszych firm. Jest nią rewolucyjne podejście do opracowywania nowych produktów i usług, zwane "innowacją ukierunkowaną na rezultaty", które przekształca innowację z niedookreślonej sztuki w naukę, eliminując z niej przypadkowość i niepewność. Opierając się na badaniach obejmujących ponad 70 firm z 35 branż, autor twierdzi, że tradycyjne metody komunikowania się firm z ich klientami są główną przyczyną utraty szans rozwojowych. Udowadnia, że wszystkie popularne metody badań jakościowych przynoszą nieodpowiednie i mylące informacje, które spychają proces innowacji z właściwych torów. Szczegółowo przedstawia ośmioetapową metodę wykorzystania koncepcji ukierunkowania na rezultaty w celu udoskonalenia niemal każdego aspektu procesu innowacji: od segmentacji rynków i określania szans rozwojowych po formułowanie, ocenę i pozycjonowanie przełomowych koncepcji produktów i usług. Książka zawiera studia przypadków takich firm, jak Microsoft, Johnson& Johnson, AIG i Pfizer, pokazujące: jak uzyskiwać od klientów informacje, które umożliwią wprowadzenie odpowiednich innowacji, jak odkrywać możliwości przełomowych innowacji, tworzenia nowych rynków i rozwoju rynku podstawowego, wyprzedzając konkurentów, jak wprowadzać nowe pomysły i technologie, które mają największe szanse tworzenia wartości dla klienta, jak systematycznie tworzyć przełomowe koncepcje produktów i usług. FILM: Rozmowa w TV Biznes z Kubą Karlińskim Recenzje: Wiele firm myśli o wprowadzaniu nowych lub ulepszonych produktów i usług. Takie inwestycje wiążą się z prowadzeniem badań, testów, które mogą generować nieraz znaczne wydatki. W założeniu dochody uzyskiwane z późniejszej sprzedaży takich produktów mają się przyczynić do sukcesu firmy(...). "Lektura przedsiębiorcy", Rzeczpospolita 10. 02. 2009 więcej w zakładce Recenzje:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Czego chcą klienci. Tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty

  • Przełomowe innowacje w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,78 zł
    34,23 zł

    [wydawnictwo naukowe pwn]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    ),* słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,* studentów – nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,*... Pełen opis produktu 'Przełomowe innowacje' »

    Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.Z WprowadzeniaKsiążka adresowana jest do:* wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),* słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,* studentów – nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,* przedsiębiorców....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przełomowe innowacje

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    ),* słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,* studentów ? nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,*... Pełen opis produktu 'Przełomowe innowacje' »

    Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, które menedżerowie mogą wykorzystać do oceny, kiedy należy się trzymać powszechnie akceptowanych zasad dobrego zarządzania, a kiedy bardziej odpowiednie są zasady alternatywne.Z WprowadzeniaKsiążka adresowana jest do:* wyższej i średniej kadry menedżerskiej, w szczególności osób kierujących działami badań i rozwoju (B+R),* słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki szeroko rozumianej innowacji oraz innowacyjności,* studentów ? nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej,* przedsiębiorców.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przełomowe innowacje

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przełomowe innowacje

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przełomowe innowacje

  • [Naukowe PWN]

    Kategoria: Lideria.pl &qt; Książki &qt; Lit. Pop.-nauk. &qt; Biznes &qt; EkonomiaWysyłka: od ręki

    Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam,... Pełen opis produktu 'Przełomowe innowacje (Clayton M. Christensen)' »

    Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniach oraz analizach [...] zestaw reguł, kt
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przełomowe innowacje (Clayton M. Christensen)

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Ekonomia BiznesWysyłka: od ręki

    Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam,... Pełen opis produktu 'Przełomowe innowacje' »

    Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych badaniac...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przełomowe innowacje


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prawnicza.info

Książki o tematyce prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.06.2009
import, translegis, gall, oddk, wszechnica podatkowa, tnoik, instytut multimedialny, ch beck, iuris, grupa image
Produkty w ofercie: 4601
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 296847
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296847
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

E-Fun24.pl

Artykuły wielobranżowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.11.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, olesiejuk, egmont, c.h. beck, difin, umcs, bellona, rebis
Produkty w ofercie: 85364
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 81807
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0