Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • Autorski program nauczania Wychowanie fizyczne bliższe wartościom dla klas 4-6 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    21,51 zł
    23,90 zł

    [korepetytor]

    Kategoria: Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja. Zdrowie i uroda. >SportWysyłka: do 3 dni

    roponowany program nauczania przedstawiony jest w oparciu o aksjologiczną teorię wychowania fizycznego. Aksjologiczne założenia programu mają, w pierwszej kolejności, nakłonić... Pełen opis produktu 'Autorski program nauczania Wychowanie fizyczne bliższe wartościom dla klas 4-6' »

    roponowany program nauczania przedstawiony jest w oparciu o aksjologiczną teorię wychowania fizycznego. Aksjologiczne założenia programu mają, w pierwszej kolejności, nakłonić nauczyciela wychowania fizycznego do uszeregowania wartości pozytywnych przed i ponad zachowaniami negatywnymi. W drugiej zaś wiążą się z wyeksponowaniem potrzeby wprowadzania ucznia w świat pozytywnych wartości.Szczegółowe cele kształcenia i wychowania zostały dostosowane do wymagań ogólnych określonych w podstawie programowej z wychowania fizycznego dla II etapu edukacyjnego. Ujęte w programie cele kształcenia i wychowania eksponują wartości aksjologiczne i moralne kultury fizycznej....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Autorski program nauczania Wychowanie fizyczne bliższe wartościom dla klas 4-6

  • Edukacja aktywnego stylu życia: Program nauczania - wychowanie fizyczne dla IV etapu edukacyjnego w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    20,34 zł
    22,60 zł

    [korepetytor]

    Kategoria: Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja. Zdrowie i uroda. >SportWysyłka: do 3 dni

    Program nauczania pt. Edukacja aktywnego stylu życia do przedmiotu wychowanie fizyczne jest dostosowany do podstawy programowej (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia... Pełen opis produktu 'Edukacja aktywnego stylu życia: Program nauczania - wychowanie fizyczne dla IV etapu edukacyjnego' »

    Program nauczania pt. Edukacja aktywnego stylu życia do przedmiotu wychowanie fizyczne jest dostosowany do podstawy programowej (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół) i przeznaczony do realizacji na IV etapie edukacyjnym dla szkół licealnych, techników i zasadniczych szkół zawodowych.Zaproponowany program jest możliwy do realizacji w szkołach posiadających standardowe warunki do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego, czyli w takich, które maja co najmniej jedną salę gimnastyczną, kompleks boisk, siłownię i ewentualnie zastępczą salę gimnastyczną (np. do fitness, do gimnastyki) lub korytarze (miejsca) specjalnie przygotowane do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego oraz miejsca zielone wokół szkoły (park, łąka, skarpa, las).Program wychowania fizycznego oparty został na pedagogicznej koncepcji wychowania fizycznego, która koresponduje z nowoczesnymi trendami w edukacji, takimi jak: indywidualizacja, prospekcja, autoedukacja, edukacja permanentna, intelektualizacja i humanizacja. Tak rozumiane wychowanie fizyczne zakłada kształtowanie zarówno kompetencji ucznia dotyczących jego umiejętności, sprawności psychomotorycznej czy wiedzy o kulturze fizycznej i edukacji zdrowotnej, jak również znaczącego oddziaływania na jego osobowość, czyli kształtowania postaw uczniów: prosomatycznych, prospołecznych czy prozdrowotnych.Osoby korzystające z opracowanego dokumentu znajdą w nim wskazówki i informacje dotyczące realizacji poszczególnych działów (dyscyplin sportowych) – przykładowe ćwiczenia, zasady gier czy scenariusze zajęć....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja aktywnego stylu życia: Program nauczania - wychowanie fizyczne dla IV etapu edukacyjnego

  • [Korepetytor]

    Kategoria: MetodykaWysyłka: od ręki

    roponowany program nauczania przedstawiony jest w oparciu o aksjologiczną teorię wychowania fizycznego. Aksjologiczne założenia programu mają, w pierwszej kolejności, nakłonić... Pełen opis produktu 'Autorski program nauczania Wychowanie fizyczne bliższe wartościom dla klas 4-6' »

    roponowany program nauczania przedstawiony jest w oparciu o aksjologiczną teorię wychowania fizycznego. Aksjologiczne założenia programu mają, w pierwszej kolejności, nakłonić nauczyciela wychowania fizycznego do uszeregowania wartości pozytywnych przed i ponad zachowaniami negatywnymi. W drugiej zaś wiążą się z wyeksponowaniem potrzeby wprowadzania ucznia w świat pozytywnych wartości.Szczegółowe cele kształcenia i wychowania zostały dostosowane do wymagań ogólnych określonych w podstawie programowej z wychowania fizycznego dla II etapu edukacyjnego. Ujęte w programie cele kształcenia i wychowania eksponują wartości aksjologiczne i moralne kultury fizycznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Autorski program nauczania Wychowanie fizyczne bliższe wartościom dla klas 4-6

  • [Korepetytor]

    Kategoria: MetodykaWysyłka: od ręki

    Program nauczania pt. Edukacja aktywnego stylu życia do przedmiotu wychowanie fizyczne jest dostosowany do podstawy programowej (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia... Pełen opis produktu 'Edukacja aktywnego stylu życia: Program nauczania - wychowanie fizyczne dla IV etapu edukacyjnego' »

    Program nauczania pt. Edukacja aktywnego stylu życia do przedmiotu wychowanie fizyczne jest dostosowany do podstawy programowej (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół) i przeznaczony do realizacji na IV etapie edukacyjnym dla szkół licealnych, techników i zasadniczych szkół zawodowych.Zaproponowany program jest możliwy do realizacji w szkołach posiadających standardowe warunki do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego, czyli w takich, które maja co najmniej jedną salę gimnastyczną, kompleks boisk, siłownię i ewentualnie zastępczą salę gimnastyczną (np. do fitness, do gimnastyki) lub korytarze (miejsca) specjalnie przygotowane do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego oraz miejsca zielone wokół szkoły (park, łąka, skarpa, las).Program wychowania fizycznego oparty został na pedagogicznej koncepcji wychowania fizycznego, która koresponduje z nowoczesnymi trendami w edukacji, takimi jak: indywidualizacja, prospekcja, autoedukacja, edukacja permanentna, intelektualizacja i humanizacja. Tak rozumiane wychowanie fizyczne zakłada kształtowanie zarówno kompetencji ucznia dotyczących jego umiejętności, sprawności psychomotorycznej czy wiedzy o kulturze fizycznej i edukacji zdrowotnej, jak również znaczącego oddziaływania na jego osobowość, czyli kształtowania postaw uczniów: prosomatycznych, prospołecznych czy prozdrowotnych.Osoby korzystające z opracowanego dokumentu znajdą w nim wskazówki i informacje dotyczące realizacji poszczególnych działów (dyscyplin sportowych) ? przykładowe ćwiczenia, zasady gier czy scenariusze zajęć.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja aktywnego stylu życia: Program nauczania - wychowanie fizyczne dla IV etapu edukacyjnego

  • [Korepetytor]

    Kategoria: Gimnazjum > Wychowanie fizyczne

    Program nauczania Wychowanie fizyczne w gimnazjum oparty na pedagogicznej teorii wychowania fizycznego, dostosowany do podstawy programowej (Rozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008... Pełen opis produktu 'Wychowanie fizyczne w gimnazjum. Program nauczania' »

    Program nauczania Wychowanie fizyczne w gimnazjum oparty na pedagogicznej teorii wychowania fizycznego, dostosowany do podstawy programowej (Rozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół) jest możliwy do realizacji w szkołach posiadających standardowe warunki do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego, czyli w takich, które mają jedną salę gimnastyczną, kompleks boisk i korytarze (miejsca) specjalnie przygotowane do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego. Uwzględnia treści kształcenia związane z kształtowaniem postaw sprzyjających aktywnej i mądrej dbałości o zdrowie własne i najbliższe otoczenie, dbałości o indywidualny rozwój każdego ucznia oraz kształtowanie umiejętności korzystania z technologii informacyjno‑komunikacyjnej. Osoby korzystające z opracowanego programu znajdą w nim wskazówki i informacje dotyczące realizacji poszczególnych działów (dyscyplin sportowych) w postaci planów metodycznych lekcji i scenariuszy zajęć. Prezentowany program dotyczy przedmiotu wychowania fizycznego. Program przygotowany jest dla gimnazjum – dla III etapu edukacyjnego. Lekcje wychowania fizycznego mają być prowadzone oddzielnie dla dziewcząt i chłopców w grupach liczących od 12 do 26 uczniów. Program przeznaczony jest dla następującego wymiaru godzin: minimalna liczba godzin w całym cyklu 385 godzin; 4 godziny lekcji wychowania fizycznego w tygodniu × około 34 tygodni dydaktycznych około 408 godzin w ciągu trzyletniego cyklu kształcenia, w tym zajęcia do wyboru na jednym poziomie klas. Szczegółowe treści nauczania zostały podzielone na 14 działów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wychowanie fizyczne w gimnazjum. Program nauczania

  • [Korepetytor]

    Kategoria: Szkoła Podstawowa > Wychowanie fizyczne

    Przykładowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie VI szkoły podstawowej na podstawie Autorskiego programu nauczania „Wychowanie fizyczne bliższe wartoś... Pełen opis produktu 'Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.3 – klasa VI' »

    Przykładowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie VI szkoły podstawowej na podstawie Autorskiego programu nauczania „Wychowanie fizyczne bliższe wartościom”. Spis treści: Wprowadzenie. 8 1. Diagnoza sprawności fizycznej i rozwoju fizycznego. 17 2. Trening zdrowotny. 27 3. Sporty całego życia i odpoczynek. 45 4. Bezpieczna aktywność fizycznai higiena osobista. 59 5. Sport. 67 6. Taniec. 97 7. Materiały pomocne w realizacji planowanych zadań. 103 A. Przykładowa KARTA EWALUACJI w poszukiwaniu przyczyn nieatrakcyjności lekcji wychowania fizycznego. 104 B. Schemat przykładowej KARTY KONTROLI I SAMOKONTROLI UCZNIA. 106 C. Przykładowe regulaminy imprez rekreacyjno-sportowych dla dzieci i ich rodziców. 108 D. Przykładowe zasady oceniania z wychowania fizycznego. 112 1. Wstęp. . 113 2. Słowniczek pojęć (zgodny ze słowniczkiem w e-dzienniku). 114 3. Cele oceniania. 114 4. Obszary oceniania. 115 5. Wymagania na poszczególne oceny. 119 6. Kryteria wymagań dla ucznia z wychowania fizycznego. 126 7. Kryteria wymagań dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 129 8. Formy, częstotliwość, narzędzia i sposoby sprawdzania osiągnięć postępów uczniów. 132 9. Prawa przysługujące uczniowi w ocenianiu. 132 10. Sposoby powiadamiania uczniów i rodziców (prawnych opiekunów ) o ocenach. 133 11. Warunki i tryb uzyskiwania wyższych niż przewidywane rocznych ocen klasyfikacyjnych z zajęć. 133 12. Informacje kluczowe dotyczące wystawienia oceny śródrocznej lub rocznej oceny klasyfikacyjnej. 134
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.3 – klasa VI

  • [Korepetytor]

    Kategoria: Szkoła Podstawowa > Wychowanie fizyczne

    dydaktyczno-wychowawczej dostosowane są do zaktualizowanego autorskiego programu nauczania, o takim samym tytule Wychowanie fizyczne bliższe wartościom. W kolejnej części poradnika podane... Pełen opis produktu 'Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.2 – klasa V' »

    Prezentowany plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego dla klasy V szkoły podstawowej to druga część szerszego poradnika metodycznego Wychowanie fizyczne bliższe wartościom, przygotowywanego dla całego II etapu edukacyjnego. W tym opracowaniu została uwzględniona podstawa programowa określona w najnowszym Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z 2012, poz. 977). Tak jak poprzednie opracowanie (dla klasy IV), tak i te plany pracy dydaktyczno-wychowawczej dostosowane są do zaktualizowanego autorskiego programu nauczania, o takim samym tytule Wychowanie fizyczne bliższe wartościom. W kolejnej części poradnika podane zostaną: przykładowy plan pracy dla klasy VI oraz niezbędne wskazówki metodyczne. Spis treści:WprowadzenieCo trzeba koniecznie wiedzieć (uwzględnić) zanim przystąpi się do tworzenia własnych planów pracy dydaktyczno - wychowawczej Rozłożenie liczby godzin wychowania fizycznego 1. Diagnoza sprawności fizycznej i rozwoju fizycznego 2. Trening zdrowotny 3. Sporty całego życia i odpoczynek 4. Bezpieczna aktywność fizyczna i higiena osobista 5. Sport 6. Taniec 7. Materiały pomocnicze w realizacji planowanych zadańA. Ocena wydolności fizycznej - test Coopera B. Wybrane testy do oceny siły i/lub wytrzymałości wybranych grup mięśni posturalnych Kanadyjski test do określenia siłowej wytrzymałości mięśni brzucha Test oceniający siłę mięśni skośnych wewnętrznych brzucha i mięśni brzucha, czyli stabilność rejonu lędźwiowo-miednicznego w trakcie zginania Próba "unoszenie skrzydełek" do oceny siły mięśni pośladkowych Próba I Próba II " Unoszenie miednicy" Próba III "Test oceniający siłę mięśnia pośladkowego wielkiego" C. Wybrane próby pomiaru gibkości Skłon tułowia w przód z pozycji stojącej Test "siąść i dosięgnąć" do oceny poziomu gibkości D. Próba określenia funkcjonalności mięśni tylnej ściany kończyny dolnej Próba biernego unoszenia kończyny E. Wybrane sposoby badania ukształtowania stop, ich sprawności funkcjonalnej oraz symetryczności obciążania Wskaźnik kątowy Clarke'a Test dwóch wag F. Wybrane informacje na temat kontrolowania tętna w procesie wychowania fizycznego Rodzaje tętna Stopnie intensywności wysiłku Bezpieczne tętno podczas wysiłku fizycznego Uwagi metodyczne dla nauczyciela wychowania fizycznego G. Metodyka oddychania przeponowego H. Istota techniki napinania mięśni tułowia stanowiąca ochronę dla kręgosłupa
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.2 – klasa V

  • [Korepetytor]

    Kategoria: Szkoła Podstawowa > Wychowanie fizyczne

    Przykładowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie IV szkoły podstawowej na podstawie Autorskiego programu nauczania „Wychowanie fizyczne bliższe wartoś... Pełen opis produktu 'Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.1 - klasa IV' »

    Przykładowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie IV szkoły podstawowej na podstawie Autorskiego programu nauczania „Wychowanie fizyczne bliższe wartościom”. Spis treści: Wprowadzenie   Jak odczytać niniejszy plan?   Jak skonstruowany jest przykładowy plan?   Co trzeba koniecznie wiedzieć zanim przystąpi się do tworzenia   własnych planów pracy?   Rozłożenie liczby godzin wychowania fizycznego 1. Diagnoza sprawności fizycznej i rozwoju fizycznego 2. Trening zdrowotny   Kształtowanie umiejętności gimnastycznych   Kształtowanie umiejętności przeciwdziałania przeciążeniom kręgosłupa   Kształtowanie sprawności funkcjonalnej 3. Sporty całego życia i odpoczynek 4. Bezpieczna aktywność fizyczna i higiena osobista 5. Sport   Kształtowanie umiejętności z lekkoatletyki   Kształtowanie umiejętności z koszykówki   Kształtowanie umiejętności z siatkówki   Kształtowanie umiejętności z piłki ręcznej   Kształtowanie umiejętności z piłki nożnej 6. Taniec
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.1 - klasa IV

  • [Korepetytor]

    Kategoria: EDUKACJA

    Przykładowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie IV szkoły podstawowej na podstawie Autorskiego programu nauczania „Wychowanie fizyczne bliższe wartościom”.... Pełen opis produktu 'Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.1 - klasa IV' »

    Przykładowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie IV szkoły podstawowej na podstawie Autorskiego programu nauczania „Wychowanie fizyczne bliższe wartościom”. Spis treści: Wprowadzenie   Jak odczytać niniejszy plan?   Jak skonstruowany jest przykładowy plan?   Co trzeba koniecznie wiedzieć zanim przystąpi się do tworzenia   własnych planów pracy?   Rozłożenie liczby godzin wychowania fizycznego 1. Diagnoza sprawności fizycznej i rozwoju fizycznego 2. Trening zdrowotny   Kształtowanie umiejętności gimnastycznych   Kształtowanie umiejętności przeciwdziałania przeciążeniom kręgosłupa   Kształtowanie sprawności funkcjonalnej 3. Sporty całego życia i odpoczynek 4. Bezpieczna aktywność fizyczna i higiena osobista 5. Sport   Kształtowanie umiejętności z lekkoatletyki   Kształtowanie umiejętności z koszykówki   Kształtowanie umiejętności z siatkówki   Kształtowanie umiejętności z piłki ręcznej   Kształtowanie umiejętności z piłki nożnej 6. Taniec
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.1 - klasa IV

  • [Korepetytor]

    Kategoria: EDUKACJA

    Przykładowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie VI szkoły podstawowej na podstawie Autorskiego programu nauczania „Wychowanie fizyczne bliższe wartościom”.... Pełen opis produktu 'Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.3 – klasa VI' »

    Przykładowy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego w klasie VI szkoły podstawowej na podstawie Autorskiego programu nauczania „Wychowanie fizyczne bliższe wartościom”. Spis treści: Wprowadzenie. 1. Diagnoza sprawności fizycznej i rozwoju fizycznego 2. Trening zdrowotny. 3. Sporty całego życia i odpoczynek. 4. Bezpieczna aktywność fizycznai higiena osobista. 5. Sport. 6. Taniec. 7. Materiały pomocne w realizacji planowanych zadań. A. Przykładowa KARTA EWALUACJI w poszukiwaniu przyczyn nieatrakcyjności lekcji wychowania fizycznego. B. Schemat przykładowej KARTY KONTROLI I SAMOKONTROLI UCZNIA. C. Przykładowe regulaminy imprez rekreacyjno-sportowych dla dzieci i ich rodziców D. Przykładowe zasady oceniania z wychowania fizycznego. 1. Wstęp. 2. Słowniczek pojęć (zgodny ze słowniczkiem w e-dzienniku). 3. Cele oceniania. 4. Obszary oceniania. 5. Wymagania na poszczególne oceny. 6. Kryteria wymagań dla ucznia z wychowania fizycznego. 7. Kryteria wymagań dla ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 8. Formy, częstotliwość, narzędzia i sposoby sprawdzania osiągnięć postępów uczniów. 9. Prawa przysługujące uczniowi w ocenianiu. 10. Sposoby powiadamiania uczniów i rodziców (prawnych opiekunów ) o ocenach. 11. Warunki i tryb uzyskiwania wyższych niż przewidywane rocznych ocen klasyfikacyjnych z zajęć. 12. Informacje kluczowe dotyczące wystawienia oceny śródrocznej lub rocznej oceny klasyfikacyjnej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.3 – klasa VI

  • [Korepetytor]

    Kategoria: EDUKACJA

    dydaktyczno-wychowawczej dostosowane są do zaktualizowanego autorskiego programu nauczania, o takim samym tytule Wychowanie fizyczne bliższe wartościom. W kolejnej części poradnika podane... Pełen opis produktu 'Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.2 – klasa V' »

    Prezentowany plan pracy dydaktyczno-wychowawczej z wychowania fizycznego dla klasy V szkoły podstawowej to druga część szerszego poradnika metodycznego Wychowanie fizyczne bliższe wartościom, przygotowywanego dla całego II etapu edukacyjnego. W tym opracowaniu została uwzględniona podstawa programowa określona w najnowszym Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2012r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. z 2012, poz. 977). Tak jak poprzednie opracowanie (dla klasy IV), tak i te plany pracy dydaktyczno-wychowawczej dostosowane są do zaktualizowanego autorskiego programu nauczania, o takim samym tytule Wychowanie fizyczne bliższe wartościom. W kolejnej części poradnika podane zostaną: przykładowy plan pracy dla klasy VI oraz niezbędne wskazówki metodyczne. Spis treści: Wprowadzenie Co trzeba koniecznie wiedzieć (uwzględnić) zanim przystąpi się do tworzenia własnych planów pracy dydaktyczno - wychowawczej Rozłożenie liczby godzin wychowania fizycznego 1. Diagnoza sprawności fizycznej i rozwoju fizycznego 2. Trening zdrowotny 3. Sporty całego życia i odpoczynek 4. Bezpieczna aktywność fizyczna i higiena osobista 5. Sport 6. Taniec 7. Materiały pomocnicze w realizacji planowanych zadań A. Ocena wydolności fizycznej - test Coopera B. Wybrane testy do oceny siły i/lub wytrzymałości wybranych grup mięśni posturalnych Kanadyjski test do określenia siłowej wytrzymałości mięśni brzucha Test oceniający siłę mięśni skośnych wewnętrznych brzucha i mięśni brzucha, czyli stabilność rejonu lędźwiowo-miednicznego w trakcie zginania Próba "unoszenie skrzydełek" do oceny siły mięśni pośladkowych Próba I Próba II " Unoszenie miednicy" Próba III "Test oceniający siłę mięśnia pośladkowego wielkiego" C. Wybrane próby pomiaru gibkości Skłon tułowia w przód z pozycji stojącej Test "siąść i dosięgnąć" do oceny poziomu gibkości D. Próba określenia funkcjonalności mięśni tylnej ściany kończyny dolnej Próba biernego unoszenia kończyny E. Wybrane sposoby badania ukształtowania stop, ich sprawności funkcjonalnej oraz symetryczności obciążania Wskaźnik kątowy Clarke'a Test dwóch wag F. Wybrane informacje na temat kontrolowania tętna w procesie wychowania fizycznego Rodzaje tętna Stopnie intensywności wysiłku Bezpieczne tętno podczas wysiłku fizycznego Uwagi metodyczne dla nauczyciela wychowania fizycznego G. Metodyka oddychania przeponowego H. Istota techniki napinania mięśni tułowia stanowiąca ochronę dla kręgosłupa
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Plan Pracy Dydaktyczno-Wychowawczej do Autorskiego Programu Nauczania dla klas IV-VI szkoły podstawowej cz.2 – klasa V

  • [Korepetytor]

    Kategoria: Edukacja, pomoce dla uczniĂłw

    Prezentowany program nauczania z wychowania fizycznego adresowany jest do uczniĂłw drugiego etapu edukacyjnego obejmującego klasy IV-VIII szkoły podstawowej. Jest to nowelizacja Au... Pełen opis produktu 'Wartości i aktualizacje Autorski program nauczania wychowania fizycznego dla klas 4-8 szkoły podstawowej' »

    Prezentowany program nauczania z wychowania fizycznego adresowany jest do uczniów drugiego etapu edukacyjnego obejmującego klasy IV-VIII szkoły podstawowej. Jest to nowelizacja Autorskiego programu nauczania "Wychowanie fizyczne bliższe wartościom" dla klas IV-VI szkoły podstawowej. W Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (Dziennik Ustaw z 24 lutego 2017 r., poz. 356) zostały określone nowe podstawy programowe dla publicznych szkół. Wprowadzona reforma wymaga weryfikacji programów nauczania i dostosowania ich do znowelizowanych podstaw programowych. Program nauczania z wychowania fizycznego dla klas IV-VIII pt. WARTOŚCI I AKTUALIZACJE jest właśnie takim znowelizowanym i spójnym dokumentem programowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wartości i aktualizacje Autorski program nauczania wychowania fizycznego dla klas 4-8 szkoły podstawowej

  • [Korepetytor]

    Kategoria: EDUKACJA

    Program nauczania Wychowanie fizyczne w gimnazjum oparty na pedagogicznej teorii wychowania fizycznego, dostosowany do podstawy programowej (Rozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008... Pełen opis produktu 'Wychowanie fizyczne w gimnazjum. Program nauczania' »

    Program nauczania Wychowanie fizyczne w gimnazjum oparty na pedagogicznej teorii wychowania fizycznego, dostosowany do podstawy programowej (Rozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół) jest możliwy do realizacji w szkołach posiadających standardowe warunki do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego, czyli w takich, które mają jedną salę gimnastyczną, kompleks boisk i korytarze (miejsca) specjalnie przygotowane do prowadzenia lekcji wychowania fizycznego. Uwzględnia treści kształcenia związane z kształtowaniem postaw sprzyjających aktywnej i mądrej dbałości o zdrowie własne i najbliższe otoczenie, dbałości o indywidualny rozwój każdego ucznia oraz kształtowanie umiejętności korzystania z technologii informacyjno‑komunikacyjnej. Osoby korzystające z opracowanego programu znajdą w nim wskazówki i informacje dotyczące realizacji poszczególnych działów (dyscyplin sportowych) w postaci planów metodycznych lekcji i scenariuszy zajęć. Prezentowany program dotyczy przedmiotu wychowania fizycznego. Program przygotowany jest dla gimnazjum – dla III etapu edukacyjnego. Lekcje wychowania fizycznego mają być prowadzone oddzielnie dla dziewcząt i chłopców w grupach liczących od 12 do 26 uczniów. Program przeznaczony jest dla następującego wymiaru godzin:     minimalna liczba godzin w całym cyklu 385 godzin;     4 godziny lekcji wychowania fizycznego w tygodniu × około 34 tygodni dydaktycznych     około 408 godzin w ciągu trzyletniego cyklu kształcenia, w tym zajęcia do wyboru na jednym poziomie klas. Szczegółowe treści nauczania zostały podzielone na 14 działów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wychowanie fizyczne w gimnazjum. Program nauczania


Księgarnia AGNES

Książki ezoteryczne, beletrystyka, pozycje dla dzieci oraz edukacja
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 24.09.2005
mac edukacja, astrum, wydawnictwa szkolne i pedagogiczne, iwanowski, studio astropsychologii, felberg sja, inne, dolnośląskie wydawnictwo edukacyjne, nowik, wydawnictwo rea
Produkty w ofercie: 382
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 18
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika gdańska, politechnika białostocka, politechnika warszawska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, wydawnictwa komunikacji i Łączności
Produkty w ofercie: 806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0