[mt biznes]
Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki
książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy
Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem
dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę,
Siła po...
Pełen opis produktu 'Siła pozytywnych opinii' »
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą
swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing
szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się
pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to
instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra
firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych
celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne
rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia
sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą
zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka
wskazówek: * Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. *
Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu
marketingowego. * Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret
pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego.
Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom
poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne
fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam.
Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą
mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować
polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny,
błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego,
kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności
wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.O
AUTORZEJohn Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii
cyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych
oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape
Marketing.OPINIEZgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego
doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi
zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi
stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i
rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu
do rozmów.- Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor
książki Dawaj innym szczęścieChyba niewielu ludzi tak dobrze zna
się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że
żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi
wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta
książka zarobi na siebie w jeden dzień.- Seth Godin, autor książki
Najmocniejsze ogniwoKtóż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń
można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale
skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał
z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie
rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże
ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel
serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i
wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest
dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki
sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej
firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów – John ma na to
odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie,
przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.- David Meerman
Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR....