Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [MT Biznes]

    Kategoria: Rozwój osobisty / Kompetencje osobiste

    Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę. Każdy z... Pełen opis produktu 'Pozytywny pies' »

    Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę. Każdy z nas ma w sobie dwa psy. Jeden jest pozytywny, szczęśliwy, optymistyczny i pełen nadziei. Drugi zaś jest negatywny, zły, smutny, pesymistyczny i strachliwy. Te dwa psy często w nas walczą - i zgadnij, który z nich w końcu zwycięża? Ten, którego częściej karmisz. Tak zaczyna się historia o negatywnie nastawionym do świata kundlu, który wabi się Matt, oraz o dużym psie o imieniu Bubba, który uczy swojego kolegę, w jaki sposób każdego dnia karmić się pozytywnym nastawieniem? i w rezultacie Matt zmienia całe swoje życie i schronisko, które nazywa domem.Pozytywny pies to inspirująca, podnosząca na duchu opowieść przedstawiająca strategie i korzyści pozytywnego nastawienia oraz zasadnicze prawdy życia: pozytywne nastawienie sprawia, że nie tylko ty stajesz się lepszy. Lepsi stają się też wszyscy wokół. Jon Gordon przekazywał proste strategie przedstawione w tej książce wielu firmom z listy Fortune 500, zawodowym drużynom sportowym, sportowcom, władzom oświatowym i organizacjom typu non-profit. Dowodami skuteczności tych zasad są niezliczone historie opowiadane przez klientów Jona.Okazuje się, iż strategie te pozwoliły: - zwiększyć zyski, - zmotywować sprzedawców, - poprawić skuteczność zespołów, - wychować pozytywne dzieci, - rozwinąć kariery i poprawić małżeństwa, - a także doprowadzić do licznych sukcesów indywidualnych i zespołowych. Każdy, kto chce pokonać swoją negatywną stronę i stać się bardziej pozytywnym człowiekiem, powinien sięgnąć po tę książkę, która zapewnia inspirację i konkretny plan działania pozwalający nakarmić siebie i swój zespół pozytywnymi emocjami. A gdy nakarmisz pozytywnego psa - tkwiącego w tobie i w innych - wygrywają na tym wszyscy!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozytywny pies

  • [MT Biznes Sp.z o.o.]

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła pozytywnych opinii

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Książki / Poradniki

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozytywny pies. Opowieść o sile pozytywności

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Rozwój osobisty / Motywacja

    Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii – pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech Pełen opis produktu 'Moc pozytywnego myślenia w biznesie' »

    Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii – pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych. Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale’a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy. Dziś, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami USA, Scott Ventrella zaadaptował większość tych koncepcji, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy wyników w życiu osobistym i zawodowym. Moc pozytywnego myślenia w biznesie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposóbów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki sposób pokonać negatywne bariery związane z naszymi postawami, takie jak strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, pewność siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie. „Moc pozytywnego myślenia w biznesie” zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku biznesowym, jak i w życiu osobistym. O AUTORZE SCOTT VENTRELLA współpracuje z Peale Center, jest także dyrektorem Positive Dynamics, firmy zajmującej się opracowaniem i wdrażaniem programów poprawy wyników pracy poprzez wykorzystanie wrodzonego potencjału czynnika ludzkiego. Scott Ventrella jest wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Fordhama, wykładał także na uniwersytetach w Columbia, Darthmouth, Nowym Jorku oraz na Uniwersytecie Connecticut. „Scott Ventrella pokazuje nam, jak odsunąć na bok ograniczające nas wątpliwości i rozwinąć wrodzoną zdolność osiągania naszego największego ludzkiego potencjału. Dziesięć cech osoby myślącej pozytywnie może prowadzić do wspaniałych rezultatów.” Marcus Buckingham, współautor „Po pierwsze: złam wszelkie zasad”y oraz „Teraz odkryj swoje silne strony”
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Moc pozytywnego myślenia w biznesie

  • [MT Biznes]

    Kategoria: AudiobookiWysyłka: od ręki

    Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii ? pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech Pełen opis produktu 'Moc pozytywnego myślenia w biznesie AUDIO' »

    Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii ? pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych. Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale?a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy.Dziś, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami USA, Scott Ventrella zaadaptował większość tych koncepcji, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy wyników w życiu osobistym i zawodowym. Moc pozytywnego myślenia w biznesie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposobów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki sposób pokonać negatywne bariery związane z naszymi postawami, takie jak strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, pewność siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie.Moc pozytywnego myślenia w biznesie zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku biznesowym, jak i w życiu osobistym.O AUTORZESCOTT VENTRELLA współpracuje z Peale Center, jest także dyrektorem Positive Dynamics, firmy zajmującej się opracowaniem i wdrażaniem programów poprawy wyników pracy poprzez wykorzystanie wrodzonego potencjału czynnika ludzkiego. Scott Ventrella jest wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Fordhama, wykładał także na uniwersytetach w Columbia, Darthmouth, Nowym Jorku oraz na Uniwersytecie Connecticut.OPINIEScott Ventrella pokazuje nam, jak odsunąć na bok ograniczające nas wątpliwości i rozwinąć wrodzoną zdolność osiągania naszego największego ludzkiego potencjału. Dziesięć cech osoby myślącej pozytywnie może prowadzić do wspaniałych rezultatów.Marcus Buckingham, współautor Po pierwsze: złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Moc pozytywnego myślenia w biznesie AUDIO

  • Siła pozytywnych opinii w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    44,91 zł
    49,90 zł

    [mt biznes]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła po... Pełen opis produktu 'Siła pozytywnych opinii' »

    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: * Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. * Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. * Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.O AUTORZEJohn Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.OPINIEZgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.- Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęścieChyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.- Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwoKtóż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów – John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła pozytywnych opinii

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych... Pełen opis produktu 'Siła pozytywnych opinii' »

    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: * Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. * Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. * Przekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową. O AUTORZE John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing. OPINIE Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów. Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście/b> Chyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień. Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwo/b> Któż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy. Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu Alltop Jeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych. - David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła pozytywnych opinii

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii ? pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech Pełen opis produktu 'Moc pozytywnego myślenia w biznesie' »

    Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii ? pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych. Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale?a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy.Dziś, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami USA, Scott Ventrella zaadaptował większość tych koncepcji, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy wyników w życiu osobistym i zawodowym. Moc pozytywnego myślenia w biznesie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposóbów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki sposób pokonać negatywne bariery związane z naszymi postawami, takie jak strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, pewność siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie.Moc pozytywnego myślenia w biznesie zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku biznesowym, jak i w życiu osobistym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Moc pozytywnego myślenia w biznesie

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii ? pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech Pełen opis produktu 'Moc pozytywnego myślenia w biznesie' »

    Jedną z najpotężniejszych sił w dzisiejszym biznesie jest ruch pozytywnej psychologii ? pokonywanie postaw prowadzących do porażek na własne życzenie oraz rozwijanie naszych talentów i cech pozytywnych. Wiele z zasad tego nowego myślenia wywodzi się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznym bestsellerze Normana Vincenta Peale?a Moc pozytywnego myślenia, który przetłumaczono na czterdzieści dwa języki i sprzedano w ponad 22 milionach egzemplarzy.Dziś, po latach intensywnych badań teoretycznych i terenowych, we współpracy z Peale Center i najważniejszymi korporacjami USA, Scott Ventrella zaadaptował większość tych koncepcji, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu, pozwalający im osiągnąć wyższe poziomy wyników w życiu osobistym i zawodowym. Moc pozytywnego myślenia w biznesie dostarcza każdemu z nas praktycznych sposobów rozwinięcia i faktycznego wzmocnienia dziesięciu cech osoby myślącej pozytywnie. Nasze wyniki niechybnie osiągną nowe poziomy, kiedy dowiemy się, w jaki sposób pokonać negatywne bariery związane z naszymi postawami, takie jak strach, brak pewności siebie i niska samoocena, a w zamian rozwijać cechy, które charakteryzują osobę myślącą pozytywnie: optymizm, entuzjazm, wiarę, prawość, odwagę, pewność siebie, determinację, cierpliwość, spokój i skupienie.Moc pozytywnego myślenia w biznesie zachęca nas do skoncentrowania się na obiektywnym, racjonalnym myśleniu. W rezultacie zwiększa się zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i trudnymi ludźmi, zarówno w środowisku biznesowym, jak i w życiu osobistym. O AUTORZESCOTT VENTRELLA współpracuje z Peale Center, jest także dyrektorem Positive Dynamics, firmy zajmującej się opracowaniem i wdrażaniem programów poprawy wyników pracy poprzez wykorzystanie wrodzonego potencjału czynnika ludzkiego. Scott Ventrella jest wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Fordhama, wykładał także na uniwersytetach w Columbia, Darthmouth, Nowym Jorku oraz na Uniwersytecie Connecticut.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Moc pozytywnego myślenia w biznesie

  • Siła pozytywnych opinii w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,91 zł
    39,90 zł

    [mt biznes]

    Kategoria: AudiobookiWysyłka: od ręki

    odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla... Pełen opis produktu 'Siła pozytywnych opinii' »

    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek:•Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.•Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.•Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.- Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęścieChyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.- Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwoKtóż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów – John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PRCzyta: Robert Michalak...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła pozytywnych opinii

  • Pozytywny pies w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    26,91 zł
    29,90 zł

    [mt biznes]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >PsychologiaWysyłka: od ręki

    Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkęKażdy z nas... Pełen opis produktu 'Pozytywny pies' »

    Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkęKażdy z nas ma w sobie dwa psy. Jeden jest pozytywny, szczęśliwy, optymistyczny i pełen nadziei. Drugi zaś jest negatywny, zły, smutny, pesymistyczny i strachliwy. Te dwa psy często w nas walczą – i zgadnij, który z nich w końcu zwycięża? Ten, którego częściej karmisz.Tak zaczyna się historia o negatywnie nastawionym do świata kundlu, który wabi się Matt, oraz o dużym psie o imieniu Bubba, który uczy swojego kolegę, w jaki sposób każdego dnia karmić się pozytywnym nastawieniem… i w rezultacie Matt zmienia całe swoje życie i schronisko, które nazywa domem.Pozytywny pies to inspirująca, podnosząca na duchu opowieść przedstawiająca strategie i korzyści pozytywnego nastawienia oraz zasadnicze prawdy życia: pozytywne nastawienie sprawia, że nie tylko ty stajesz się lepszy. Lepsi stają się też wszyscy wokół.Jon Gordon przekazywał proste strategie przedstawione w tej książce wielu firmom z listy Fortune 500, zawodowym drużynom sportowym, sportowcom, władzom oświatowym i organizacjom typu non-profit. Dowodami skuteczności tych zasad są niezliczone historie opowiadane przez klientów Jona.Okazuje się, iż strategie te pozwoliły:- zwiększyć zyski,- zmotywować sprzedawców,- poprawić skuteczność zespołów,- wychować pozytywne dzieci,- rozwinąć kariery i poprawić małżeństwa,- a także doprowadzić do licznych sukcesów indywidualnych i zespołowych.Każdy, kto chce pokonać swoją negatywną stronę i stać się bardziej pozytywnym człowiekiem, powinien sięgnąć po tę książkę, która zapewnia inspirację i konkretny plan działania pozwalający nakarmić siebie i swój zespół pozytywnymi emocjami. A gdy nakarmisz pozytywnego psa – tkwiącego w tobie i w innych – wygrywają na tym wszyscy!...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozytywny pies

  • [MT Biznes]

    Kategoria: AudiobookiWysyłka: od ręki

    odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla... Pełen opis produktu 'Siła pozytywnych opinii (Płyta CD)' »

    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom ? to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek:?Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.?Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.?Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.- Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęścieChyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.- Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwoKtóż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów ? John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PRCzyta: Robert Michalak
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła pozytywnych opinii (Płyta CD)

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Psychologia. PsychoterapiaWysyłka: od ręki

    Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę Każdy... Pełen opis produktu 'Pozytywny pies. Opowieść o sile pozytywności' »

    Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę Każdy z nas ma w sobie dwa psy. Jeden jest pozytywny, szczęśliwy, optymistyczny i pełen nadziei. Drugi zaś jest negatywny, zły, smutny, pesymistyczny i strachliwy. Te dwa psy często w nas walczą - i zgadnij, który z nich w końcu zwycięża? Ten, którego częściej karmisz. Tak zaczyna się historia o negatywnie nastawionym do świata kundlu, który wabi się Matt, oraz o dużym psie o imieniu Bubba, który uczy swojego kolegę, w jaki sposób każdego dnia karmić się pozytywnym nastawieniem... i w rezultacie Matt zmienia całe swoje życie i schronisko, które nazywa domem. Pozytywny pies to inspirująca, podnosząca na duchu opowieść przedstawiająca strategie i korzyści pozytywnego nastawienia oraz zasadnicze prawdy życia: pozytywne nastawienie sprawia, że nie tylko ty stajesz się lepszy. Lepsi stają się też wszyscy wokół. Jon Gordon przekazywał proste strategie przedstawione w tej książce wielu firmom z listy Fortune 500, zawodowym drużynom sportowym, sportowcom, władzom oświatowym i organizacjom typu non-profit. Dowodami skuteczności tych zasad są niezliczone historie opowiadane przez klientów Jona. Okazuje się, iż strategie te pozwoliły: - zwiększyć zyski, - zmotywować sprzedawców, - poprawić skuteczność zespołów, - wychować pozytywne dzieci, - rozwinąć kariery i poprawić małżeństwa, - a także doprowadzić do licznych sukcesów indywidualnych i zespołowych. Każdy, kto chce pokonać swoją negatywną stronę i stać się bardziej pozytywnym człowiekiem, powinien sięgnąć po tę książkę, która zapewnia inspirację i konkretny plan działania pozwalający nakarmić siebie i swój zespół pozytywnymi emocjami. A gdy nakarmisz pozytywnego psa - tkwiącego w tobie i w innych - wygrywają na tym wszyscy!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozytywny pies. Opowieść o sile pozytywności

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę ?Każdy z... Pełen opis produktu 'Pozytywny pies' »

    Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę ?Każdy z nas ma w sobie dwa psy. Jeden jest pozytywny, szczęśliwy, optymistyczny i pełen nadziei. Drugi zaś jest negatywny, zły, smutny, pesymistyczny i strachliwy. Te dwa psy często w nas walczą ? i zgadnij, który z nich w końcu zwycięża? Ten, którego częściej karmisz.Tak zaczyna się historia o negatywnie nastawionym do świata kundlu, który wabi się Matt, oraz o dużym psie o imieniu Bubba, który uczy swojego kolegę, w jaki sposób każdego dnia karmić się pozytywnym nastawieniem? i w rezultacie Matt zmienia całe swoje życie i schronisko, które nazywa domem.Pozytywny pies to inspirująca, podnosząca na duchu opowieść przedstawiająca strategie i korzyści pozytywnego nastawienia oraz zasadnicze prawdy życia: pozytywne nastawienie sprawia, że nie tylko ty stajesz się lepszy. Lepsi stają się też wszyscy wokół.Jon Gordon przekazywał proste strategie przedstawione w tej książce wielu firmom z listy Fortune 500, zawodowym drużynom sportowym, sportowcom, władzom oświatowym i organizacjom typu non-profit. Dowodami skuteczności tych zasad są niezliczone historie opowiadane przez klientów Jona.Okazuje się, iż strategie te pozwoliły:- zwiększyć zyski,- zmotywować sprzedawców,- poprawić skuteczność zespołów,- wychować pozytywne dzieci,- rozwinąć kariery i poprawić małżeństwa,- a także doprowadzić do licznych sukcesów indywidualnych i zespołowych.Każdy, kto chce pokonać swoją negatywną stronę i stać się bardziej pozytywnym człowiekiem, powinien sięgnąć po tę książkę, która zapewnia inspirację i konkretny plan działania pozwalający nakarmić siebie i swój zespół pozytywnymi emocjami. A gdy nakarmisz pozytywnego psa ? tkwiącego w tobie i w innych ? wygrywają na tym wszyscy!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozytywny pies

  • [MT BIZNES]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>MarketingWysyłka: od ręki

    0x00fa0d0400000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozytywny Pies. Opowieść O Sile Pozytywności. Książka Audio Cd Mp3

  • [MT BIZNES]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Psychologia. Psychoterapia>Osobowość. Samorealizacja. KarieraWysyłka: do 3 dni

    0x00333bca00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozytywny Pies. Opowieść O Sile Pozytywności

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść dla menedżerów Autor podejmuje tu najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny model działania, który pozwala... Pełen opis produktu 'Siła pozytywnego zarządzania' »

    Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść dla menedżerów Autor podejmuje tu najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, menedżerem, czy pracownikiem, niniejsza książka zapewni ci natychmiastową ulgę i nadzieję.   Cztery obsesje wyjątkowego szefa. Opowieść o przywództwie Tym razem Lencioni skupia się na kluczowej roli przywódcy w budowaniu zdrowej organizacji często pomijanym, a niezwykle istotnym elemencie życia biznesowego, będącym podstawą trwałego sukcesu. Bohater opowieści- fikcyjny dyrektor naczelny, napotyka wyzwanie tak wielkie, że może ono zachwiać wszystkim, co uważa on za ważne w byciu wyjątkowym przywódcą.   Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie To wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.   Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej. Praktyczny przewodnik dla liderów, menedżerów, moderatorów Cel tej książki jest prosty: dać menedżerom, liderom zespołów, konsultantom i praktykom zarządzania narzędzie pomagające wdrożyć koncepcje opisane w Pięciu dysfunkcjach pracy zespołowej. Książka jest napisana w taki sposób, by była łatwa w lekturze jako całość, lecz również by można byłow niej łatwo odnaleźć interesujące danego czytelnika zagadnienie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła pozytywnego zarządzania

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Audiobooki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozytywny pies. Opowieść o sile pozytywności

  • [mt biznes]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła po... Pełen opis produktu 'Siła pozytywnych opinii' »

    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: * Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. * Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego. * Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.O AUTORZEJohn Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.OPINIEZgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.- Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęścieChyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.- Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwoKtóż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów – John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PR....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła pozytywnych opinii

  • [mt biznes]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla... Pełen opis produktu 'Siła pozytywnych opinii' »

    Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek:•Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.•Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.•Przekazuj klientom odpowiednie informacje.Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową.John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanychpublikacji społecznościowych oraz biblii marketingu w małej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami, jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć ludziom tematu do rozmów.- Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęścieChyba niewielu ludzi tak dobrze zna się na marketingu małych firm, jak John. Jestem przekonany, że żadna z tych osób nie dzieli się tak chętnie z innymi swoimi wskazówkami i przemyśleniami. Tak właściwie na co czekasz? Ta książka zarobi na siebie w jeden dzień.- Seth Godin, autor książki Najmocniejsze ogniwoKtóż by przypuszczał, że zagadnienie poleceń można omówić w kontekście naukowym? Ja nie przypuszczałem, ale skoro teraz już o tym wiem, chciałbym, żebyś ty również skorzystał z doświadczeń Johna. Recenzje na okładce to w pewnym sensie rekomendacja w czystej postaci. Polecam tę książkę, ponieważ pomoże ci ona odnieść sukces biznesowy.- Guy Kawasaki, współzałożyciel serwisu AlltopJeżeli z upodobaniem dzwonisz do klientów w ciemno i wyrzucasz pieniądze na reklamę, Siła pozytywnych opinii nie jest dla ciebie. Jeżeli natomiast chciałbyś się dowiedzieć, w jaki sposób możesz skłonić ludzi do tego, żeby rozmawiali o twojej firmie i kierowali do ciebie kolejnych klientów – John ma na to odpowiedź. Swoje rozwiązania przedstawia w ciekawej formie, przytaczając mnóstwo przykładów z życia wziętych.- David Meerman Scott, autor książki Nowe zasady marketingu i PRCzyta: Robert Michalak...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Siła pozytywnych opinii


Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Maklerska.pl

Książki o tematyce inwestycyjnej i grze na giełdzie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2007
onepress, mt biznes, wolters kluwer, złote myśli, cedewu, wig press, difin, pwn, polskie wydawnictwo ekonomiczne, studio emka
Produkty w ofercie: 1568
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Matras.pl

Książki i podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieznany, clementoni, helion, universal music polska sp. z o.o., zielona sowa, znak, amber, best film, Świat książki, bellona
Produkty w ofercie: 10292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0