[]
Kategoria: Gry planszowe i towarzyskieWysyłka: do 7 dni
Posiadłość Szaleństwa Odważysz się przejść przez próg?
Przerażające potwory oraz widmowe byty kryją się w rezydencjach,
kryptach, szkołach, klasztorach oraz opuszczony budynkac...
Pełen opis produktu 'Posiadłość Szaleństwa' »
Posiadłość Szaleństwa Odważysz się przejść przez próg?
Przerażające potwory oraz
widmowe byty kryją się w rezydencjach, kryptach, szkołach,
klasztorach oraz opuszczony budynkach położonych w pobliżu Arkham w
Massachusetts. Niektóre są miejscami zboru spiskujących cieni,
podczas gdy inne czekają na nieostrożne ofiary, które będą mogły
pożreć. To właśnie do badaczy należy przeszukanie tych przeklętych
miejsc i odkrycie tajemnicy na temat koszmarów, które w nich
zamieszkują. Posiadłość
Szaleństwa podczas każdej rozgrywki tworzy trzymającą w napięciu
opowieść. Każda rozgrywka dzieje się we wcześniej przygotowanej
historii, która przedstawia unikatową planszę oraz kilka możliwych
jej rozwinięć. Wątki te wpływają na potwory, z którymi przyjdzie
się zmierzyć badaczom, wskazówki, które będą musieli odnaleźć oraz
zakończenie historii, które przyjdzie im poznać. Jeden z graczy
wciela się w rolę Strażnika tajemnic, kontrolującego potwory oraz
inne diabelskie moce przedstawione w opowieści. Pozostali gracze
przejmują role badaczy, poszukujących wyjaśnień i starając się
przetrwać bez popadania w obłęd. Podczas
przygotowania do gry, Strażnik tajemnic w sekrecie dokonuje
wyborów, które wpływają na przebieg historii oraz ostateczny cel
każdej ze stron. Czy tajemniczy kult chce zabić badaczy, a może ich
cel jest o wiele bardziej mroczny? Czy właściciel domu oszalał z
rozpaczy za swoją zmarłą rodziną czy inne nieziemskie siły
kontrolują jego umysłem? Jedynie podążając za śladami i składając w
całość odnalezione wskazówki badacze mogą odkryć prawdziwe zło i
zwycięsko przejść przez historię! W
zależności od odpowiedzi udzielonych przez Strażnika tajemnic,
wskazówki są rozmieszczane w różnych pomieszczeniach, z których
składa się plansza. Każda wskazówka jest reprezentowana przez kartę
układaną zakrytą w pomieszczeniu, w którym ją można odnaleźć.
Zawiera ona fabularyzowany opis, który ma poprowadzić badaczy do
następnej wskazówki. Badacze muszą działać wspólnie, odszukując
wskazówki i wspólnie ustalając następne posunięcie. W międzyczasie
Strażnik tajemnic zawsze musi pozostać czujny, podążając za swym
własnym celem. Jeżeli uda się go osiągnąć zanim badacze go odkryją
i uniemożliwią jego realizację. Wtedy ciemne moce zwyciężą. Cała
rozgrywka to emocjonujący wyścig pomiędzy dobrem, a złem!
Przerażające
opowieści oraz wspaniałe elementy gry wciągną was w świat
nieziemskiego horroru. Realistycznie ilustrowane kafelki planszy
przedstawiają każdy element pomieszczeń, które przyjdzie wam
przeszukać, a figurki potworów bardzo szczegółowo reprezentują
niewyobrażalne zło. Elementy te (czyli 24 figurek potworów) wraz z
ośmioma figurkami badaczy, ponad 300 kartami, ponad 200 żetonami i
znacznikami i około 70 płytkami łamigłówek pomogą wam przenieść się
do wprawiającego w obłęd świata przerażających
tajemnic.
Liczba graczy:
2 - 5
osób
Wiek:
od 12
lat
Czas gry:
ok.
240 minut
Wydanie
Polskie