[Galakta]
Kategoria: GRY TOWARZYSKIE I PLANSZOWE > Serie gier > POSIADŁOŚĆ SZALEŃSTWAWysyłka: do 3 dni
się i jest zupełnie inny, niż wnętrza posiadłości, krypt i
laboratoriów, do których przywykli gracze. Rozległe otwarte
przestrzenie zapewnią badaczom zupełnie nowe doznania płynące z
rozgrywki....
Pełen opis produktu 'Posiadłość Szaleństwa: Zew Dziczy' »
Przetrwasz to co nieokiełznane i
nienaturalne?Jak pan widzi, niełatwo mi przejść do
sedna sprawy, może dlatego, że brak mi odwagi; sedno sprawy jednak
na tym polega, że mam pewne dowody, na to, iż te monstrualne stwory
naprawdę żyją w lasach wśród wysokich gór, gdzie nikt nie dociera.
Nie widziałem tych istot unoszących się na powierzchni rzek, jak
donosi prasa, ale widziałem je w okolicznościach, których nie mam
odwagi opisać. Widziałem ślady ich stóp, a ostatnio widziałem je
całkiem blisko mego domu. Słyszałem też w głębokim
lesie ich głosy, których nawet nie chcę próbować
opisywać.
- H.P. Lovecraft, Szepczący w ciemnościPięć nowych scenariuszy i
jedenaście dwustronnych kafelków planszy zabierze badaczy w
niedostępne, dzikie rejony, gdzie będą musieli stawić czoła nowym
niebezpieczeństwom i rozwikłać mroczne tajemnice kryjące się w tych
nieprzyjaznych ostępach. Rozgrywka skupi się na eksploracji,
odbiegając od dotychczasowej, liniowej konstrukcji. Co więcej,
Strażnik Tajemnic będzie zmuszony rozwiązywać łamigłówki wyznaczone
przez badaczy, a obecność Sprzymierzeńców na planszy wprowadzi
dodatkowy element grozy i niepewności.Przeszukiwanie
zdradzieckiego terytoriumObszar gry zmienił się i jest
zupełnie inny, niż wnętrza posiadłości, krypt i laboratoriów, do
których przywykli gracze. Rozległe otwarte przestrzenie zapewnią
badaczom zupełnie nowe doznania płynące z rozgrywki. Ich
detektywistyczne umiejętności zostaną poddane zupełnie nowej
próbie, ponieważ wskazówki nie będą już zbierane w określonej
kolejności, a kluczem do zwycięstwa stanie się eksploracja i
zbieranie informacji. Ten nowy, nieliniowy sposób odkrywania
tajemnicy sprawi, że narracja i opowiadanie historii
w Posiadłości Szaleństwa osiągną zupełnie nowy
poziom.Jednak podczas swoich poszukiwań badacze muszą zachować
ostrożność, ponieważ lasy i bagna potrafią być równie bezlitosne
jak koszmary wypełzające z otchłani. Poszukując informacji badacz
może zranić się wpadając do ukrytej czeluści, a rwąca rzeka może
frustrująco spowalniać eksplorację albo odciąć drogę ucieczki.
Sprytni badacze znajdą jednak sposoby, aby wykorzystać
ukształtowanie terenu na swoją korzyść i korzystając z mostów,
łodzi i broni dystansowej będą szydzić z przeciwników, którzy nie
są w stanie ich dopaść.Przyjaciele w lasachBadając
tajemnice skryte w leśnych ostępach gracze natrafią na różnych
Sprzymierzeńców, którzy mogą pomóc w śledztwie. Te nowe postacie
pojawiają się w historiach z Zewu Dziczy i każda
z nich posiada własną talię specjalnych kart. Sprzymierzeńcy nie są
ani badaczami, ani potworami, jednak mogą walczyć, rozmawiać z
badaczami, zlecać im specjalne zadania, a nawet popaść w obłęd
wskutek kontaktu z przerażającymi stworami skradającymi się nocą po
lesie. Jednak strzeżcie się! Obłąkany sprzymierzeniec dostaje się
pod kontrolę nikczemnego Strażnika Tajemnic, więc badacze powinni
chronić swoich popleczników przed sytuacjami niebezpiecznymi dla
zdrowia psychicznego.Rytuały i sekrety, mroczne działania
Strażnika TajemnicPośród tych niedostępnych terenów nowe
wyzwania czekają nie tylko badaczy. Las nie jest przyjacielem dla
nikogo i Strażnik Tajemnic przekona się, że nie łatwo jest
zrealizować cel, kiedy badacze wykorzystują otoczenie przeciw
niemu. W niektórych scenariuszach Strażnik Tajemnic będzie zmuszony
rozwiązać łamigłówki rytuału, aby wprowadzić w życie swoje
straszliwe plany. Gromadzenie tajemniczych przedmiotów rytualnych
może być wyzwaniem samym w sobie, zwłaszcza jeśli Strażnik Tajemnic
musi przeszukać planszę, ponieważ badacze ukryli przed nim
przedmioty, których potrzebuje.Jednak Zew
Dziczy daje Strażnikowi Tajemnic również kilka nowych
sztuczek, jak choćby zmianę zasad związaną z kartami Akcji. W tym
rozszerzeniu Strażnik Tajemnic wybiera karty Akcji, które chce
wykorzystać w danej historii. Co więcej, wszystkie karty Akcji mają
teraz wspólny rewers i badacze nie wiedzą jakie karty wybrał
przeciwnik, póki Strażnik Tajemnic ich nie użyje. Trzymanie kart w
tajemnicy i wykorzystanie ich w odpowiednim momencie aby zmiażdżyć
nadzieje badaczy może stać się kolejnym elementem strategii,
jeszcze bardziej zwiększając niepewność i napięcie podczas
rozgrywki.Już niedługo przekonacie się, czy z dala od cywilizacji
wasze umysły zdołają oprzeć się temu, co niesie ze sobąZew
Dziczy.Premiera polskiej edycji rozszerzenia planowana
jest na III kwartał 2013.