[Od.Nowa]
Kategoria: PrawoWysyłka: od ręki
Jeśli robisz internety, to Poradnik prawny dla
influencerów i digital marketerów jest pozycją, dzięki której
poznasz sformułowane w przystępny sposób odpowiedzi na nurtujące
Cię pytania prawn...
Pełen opis produktu 'Poradnik prawny dla influencerów i digital markete Od.Nowa' »
Jeśli robisz internety, to Poradnik prawny dla influencerów i
digital marketerów jest pozycją, dzięki której poznasz sformułowane
w przystępny sposób odpowiedzi na nurtujące Cię pytania prawne
dotyczące tej właśnie branży. W książce znajdziesz praktyczne
odpowiedzi na przeszło 130 pytań, z którymi autorzy książki
spotkali się w ramach swojej pracy zawodowej jako radcowie prawni.
Dzięki takiej konstrukcji poradnika nie tylko nie będziesz musiał
mierzyć się ze żmudną lekturą obszernych treści jak by na to na nie
patrzeć prawnych, ale dodatkowo łatwo znajdziesz konkretne
zagadnienie, które w danej chwili Cię interesuje.
Tematyka Poradnika jest niezmiernie szeroka, ponieważ zawarto w nim
zagadnienia związane z prawem autorskim, jak też bardzo istotne dla
prawidłowego pozyskiwania leadów rozstrzygnięcia dotyczące RODO,
prawa telekomunikacyjnego czy ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, a także wiedzę na temat opodatkowania takich
działań. Książka uwzględnia ostatnie zmiany w zakresie platform
udostępniających video czy też informacje o niedawnych działaniach
Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczących
influencerów.
Warto wspomnieć, że autorzy książki nie tylko są prawnikami, ale
też mają inne kompetencje, które dają im możliwość spojrzenia na
branże influencerów i digital marketerów z nieco bliższej,
nietypowej dla prawników, perspektywy. Paweł Głąb jest właścicielem
sklepu internetowego, co pozwala mu na głębsze spojrzenie na
kwestie związane z marketingiem e-commerce, a Piotr Kantorowski
prowadzi podcast Prawo dla Biznesu, co daje mu większą możliwość
poznania faktycznych problemów influencerów. Tym samym Poradnik
prawny dla influencerów i digital markterów to nie zbiór przepisów,
które i tak mogłeś znaleźć w Internecie, a zbiór pytań i
praktycznych odpowiedzi dotyczących online marketingu w jego
obecnych wymiarach.
Jeśli jednak nie jesteś digital marketerem ani influencerem, a
prawnikiem bez obaw też możesz kupić poradnik! Branża marketingu
internetowego w obu powyższych wymiarach w ostatnich latach
niewątpliwie się rozwija, a tym samym Twoi Klienci z pewnością
potrzebować będą porad także z tego zakresu.
Opracowanie autorstwa Piotra Kantorowskiego i Pawła Głąba to
absolutny must have każdego influencera i digital
marketera.
Przekonaj się, że z nasza książka z serii Poradnik to strzał w
dziesiątkę, jeżeli chodzi o pomoc w zrozumieniu prawnych aspektów
działania w internecie. To coś właśnie dla Ciebie, jeśli zaczynasz
swoją przygodę lub już działasz, ale nie znasz odpowiedzi na wiele
pytań. Zwięzły i jasny język, wiele przykładów z życia, oparcie w
orzecznictwie wszystko po to, abyś się odnalazł w gąszczu
przepisów!
Wybierz tę książkę, jeżeli:
zależy Ci na niewpakowaniu się w tarapaty, podpisaniu dobrej umowy,
ochronie swoich praw i poszanowaniu praw innych,
cenisz efektywne i sprawdzone rozwiązania,
szanujesz swój czas i wiesz, że jako marketer lub influencer nie
potrzebujesz wiedzieć wszystkiego o prawie, a potrzebujesz szybko
znaleźć odpowiedź na konkretne, nurtujące Cię pytanie.