[onepress]
Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki
Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody Zadania szefa
sprzedaży i handlowca: od coachingu -- po powstrzymywanie
spadku sprzedaży Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie
sprzedaży...
Pełen opis produktu 'Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców' »
Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody
Zadania szefa sprzedaży i handlowca: od coachingu -- po
powstrzymywanie spadku sprzedaży
Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie sprzedaży i
handlowcy
Warunki pracy handlowców i dyrektorów sprzedaży w Polsce
Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na
linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy
nieustannie podnoszą poprzeczkę rywalizacji. Twoim zadaniem jest
dopilnowanie wszystkiego: musisz realizować plany sprzedaży, radzić
sobie z klientami i kolegami, a czasami także zarządzać zespołem.
Nie możesz dać się zaskoczyć: sytuacja zmienia się szybko, a
wygrywa ten, kto potrafi przetrwać.
Nie zawsze jednak wiadomo, jakie rozwiązania są w danej sytuacji
najlepsze. Nie kupuj akademickiego podręcznika, by je poznać --
zanim go przeczytasz, może być za późno. Tym, czego potrzebujesz,
jest mapa linii frontu, która szybko naprowadzi Cię na trop. Dzięki
niej uświadomisz sobie, w jakim znajdujesz się położeniu i jakie
masz możliwości. Innymi słowy, potrzebujesz tej książki. Autor
pisze w niej wprost o prawdziwych warunkach pracy polskiego
handlowca i dyrektora sprzedaży -- o manipulacjach, ciągłym
zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach -- i o
tym, jak sobie z tym radzić. Książka zawiera wiele przydatnych
spostrzeżeń i na prawdziwych przykładach omawia metody i techniki
pracy handlowca. Przeczytaj ją i dowiedz się:
co motywuje polskich handlowców,
jak budować zespoły handlowców -- dobierać ludzi, wdrażać
zasady współpracy, tworzyć więzi,
jak rozwijać ich kompetencje,
jak postępować z przedstawicielami handlowymi,
jakie błędy popełniają najczęściej szefowie sprzedaży,
jak zatrzymać w firmie najlepszych handlowców,
jak radzić sobie z problemami, takimi jak wejście do nowej
firmy, pogorszenie wyników sprzedaży, wstrząsy w zespole
handlowców.
Przeczytaj wywiad z autorem >>