Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • Moje dziecko w polskiej szkole. Podręcznik studenta z płytą CD. Podręcznik komunikacyjny do nauki języka polskiego jako obcego dla rodziców i opiekunów na poziomie A2/B1 [Agnieszka Wiśniewska w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    62,69 zł
    68,25 zł

    [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    dzienniczka ucznia, fragmenty audycji radiowych z udziałem psychologa szkolnego, i in.). Seria Moje dziecko w polskiej szkole obejmuje (każdy komponent do nabycia oddzielnie):... Pełen opis produktu 'Moje dziecko w polskiej szkole. Podręcznik studenta z płytą CD. Podręcznik komunikacyjny do nauki języka polskiego jako obcego dla rodziców i opiekunów na poziomie A2/B1 [Agnieszka Wiśniewska' »

    Moje dziecko w polskiej szkole to podręcznik komunikacyjny do nauki języka polskiego jako obcego przeznaczony dla rodziców dzieci w wieku szkolnym i opiekunów. Uwzględnia on sytuacje komunikacyjne oraz zadania językowe, sprzyjające kształceniu kompetencji językowych rodziców niezbędnych do pełnego uczestnictwa w procesie edukacji dzieci w obszarach związanych z nauką, zdrowiem i sprawowaniem opieki. Korzystający z podręcznika studenci: uczą się po polsku zapisać dziecko do szkoły, na zajęcia sportowe, kupić wyprawkę, opisać postępy w nauce syna czy córki, usprawiedliwić nieobecność ucznia na lekcjach, wezwać pogotowie, i in., poznają polski system edukacji, opieki medycznej, polską obyczajowość, styl życia, pracują z materiałami bliskimi autentycznym (ogłoszenia o rekrutacji do szkół, notatki z dzienniczka ucznia, fragmenty audycji radiowych z udziałem psychologa szkolnego, i in.). Seria Moje dziecko w polskiej szkole obejmuje (każdy komponent do nabycia oddzielnie): Podręcznik studenta z płytą CD Materiały dydaktyczne dla nauczyciela (tabele gramatyczne, ćwiczenia leksykalno-gramatyczne, gry i zabawy językowe) Moje dziecko w polskiej szkole - rozmówki dla rodziców i opiekunów polsko-angielskie Moje dziecko w polskiej szkole - rozmówki dla rodziców i opiekunów polsko-rosyjskie Moje dziecko w polskiej szkole - rozmówki dla rodziców i opiekunów polsko-chińskie Moje dziecko w polskiej szkole - rozmówki dla rodziców i opiekunów polsko-wietnamskie RECENZJA Otwarcie granic i związane z tym intensywne migracje ludności spowodowały wiele zmian o charakterze społecznym, kulturowym. Zmiany te dotykają znacząco językowych procesów dydaktycznych. Nauczanie języków w XXI wieku to realizacja licznych i ambitnych celów, których wspólnym mianownikiem jest wyposażenie uczących się w kompetencje, które zapewnią im lepszy start w życiu, przyczynią się do sukcesu osobistego i zawodowego, pozwolą zrealizować marzenia, pragnienia, plany, umożliwią samorealizację. Jest to szczególnie aktualne w procesie nauczania/uczenia się języków w środowiskach migrantów. Dlatego z największym uznaniem należy powitać inicjatywę tworzenia materiałów nauczania dostosowanych do konkretnych, życiowych potrzeb uczących się. Recenzowany podręcznik [...] to jedna z części serii materiałów dydaktycznych, przeznaczonych do kształcenia rodziców dzieci cudzoziemskich, przebywających w Polsce. [ ... ] Mocną stroną podręcznika są teksty (pisemne i ustne). Są one w większości preparowane, ale to co uderza, to autentyczny charakter, widoczny zarówno w ich strukturze jak i użytych formach językowych. Można śmiało stwierdzić, że są one "dydaktycznie autentyczne" (M. Dakowska 2001: 128). Autorki, bazując na szeroko zakrojonej analizie materiałów edukacyjnych potrafiły stworzyć teksty, które przenoszą słuchacza/czytelnika w świat polskiej szkoły podstawowej. Pomaga to oczywiście w osiągnięciu priorytetowego celu nauczania języka polskiego, jakim jest sprawna komunikacja w konkretnych sytuacjach i w specyficznym kontekście socjokulturowym. Z recenzji dr hab. Iwony Janowskiej Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świecie Uniwersytet Jagielloński
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Moje dziecko w polskiej szkole. Podręcznik studenta z płytą CD. Podręcznik komunikacyjny do nauki języka polskiego jako obcego dla rodziców i opiekunów na poziomie A2/B1 [Agnieszka Wiśniewska

  • [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / B1 - The Threshold

    dzienniczka ucznia, fragmenty audycji radiowych z udziałem psychologa szkolnego, i in.). Seria Moje dziecko w polskiej szkole obejmuje (każdy komponent do nabycia oddzielnie):... Pełen opis produktu 'Moje dziecko w polskiej szkole. Podręcznik studenta z płytą CD. Podręcznik komunikacyjny do nauki języka polskiego jako obcego dla rodziców i opiekunów na poziomie A2/B1' »

    Moje dziecko w polskiej szkole to podręcznik komunikacyjny do nauki języka polskiego jako obcego przeznaczony dla rodziców dzieci w wieku szkolnym i opiekunów. Uwzględnia on sytuacje komunikacyjne oraz zadania językowe, sprzyjające kształceniu kompetencji językowych rodziców niezbędnych do pełnego uczestnictwa w procesie edukacji dzieci w obszarach związanych z nauką, zdrowiem i sprawowaniem opieki.Korzystający z podręcznika studenci: uczą się po polsku zapisać dziecko do szkoły, na zajęcia sportowe, kupić wyprawkę, opisać postępy w nauce syna czy córki, usprawiedliwić nieobecność ucznia na lekcjach, wezwać pogotowie, i in., poznają polski system edukacji, opieki medycznej, polską obyczajowość, styl życia, pracują z materiałami bliskimi autentycznym (ogłoszenia o rekrutacji do szkół, notatki z dzienniczka ucznia, fragmenty audycji radiowych z udziałem psychologa szkolnego, i in.). Seria Moje dziecko w polskiej szkole obejmuje (każdy komponent do nabycia oddzielnie): Podręcznik studenta z płytą CD Materiały dydaktyczne dla nauczyciela (tabele gramatyczne, ćwiczenia leksykalno-gramatyczne, gry i zabawy językowe) Moje dziecko w polskiej szkole - rozmówki dla rodziców i opiekunów polsko-angielskie Moje dziecko w polskiej szkole - rozmówki dla rodziców i opiekunów polsko-rosyjskie Moje dziecko w polskiej szkole - rozmówki dla rodziców i opiekunów polsko-chińskie Moje dziecko w polskiej szkole - rozmówki dla rodziców i opiekunów polsko-wietnamskie RECENZJAOtwarcie granic i związane z tym intensywne migracje ludności spowodowały wiele zmian o charakterze społecznym, kulturowym. Zmiany te dotykają znacząco językowych procesów dydaktycznych. Nauczanie języków w XXI wieku to realizacja licznych i ambitnych celów, których wspólnym mianownikiem jest wyposażenie uczących się w kompetencje, które zapewnią im lepszy start w życiu, przyczynią się do sukcesu osobistego i zawodowego, pozwolą zrealizować marzenia, pragnienia, plany, umożliwią samorealizację. Jest to szczególnie aktualne w procesie nauczania/uczenia się języków w środowiskach migrantów.Dlatego z największym uznaniem należy powitać inicjatywę tworzenia materiałów nauczania dostosowanych do konkretnych, życiowych potrzeb uczących się. Recenzowany podręcznik [...] to jedna z części serii materiałów dydaktycznych, przeznaczonych do kształcenia rodziców dzieci cudzoziemskich, przebywających w Polsce. [ ... ]Mocną stroną podręcznika są teksty (pisemne i ustne). Są one w większości preparowane, ale to co uderza, to autentyczny charakter, widoczny zarówno w ich strukturze jak i użytych formach językowych. Można śmiało stwierdzić, że są one "dydaktycznie autentyczne" (M. Dakowska 2001: 128). Autorki, bazując na szeroko zakrojonej analizie materiałów edukacyjnych potrafiły stworzyć teksty, które przenoszą słuchacza/czytelnika w świat polskiej szkoły podstawowej. Pomaga to oczywiście w osiągnięciu priorytetowego celu nauczania języka polskiego, jakim jest sprawna komunikacja w konkretnych sytuacjach i w specyficznym kontekście socjokulturowym.Z recenzji dr hab. Iwony Janowskiej Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świecie Uniwersytet JagiellońskiZajrzyj do środka książki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Moje dziecko w polskiej szkole. Podręcznik studenta z płytą CD. Podręcznik komunikacyjny do nauki języka polskiego jako obcego dla rodziców i opiekunów na poziomie A2/B1

  • Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    76,32 zł
    82,95 zł

    [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka... Pełen opis produktu 'Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]' »

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka polskiego, które powinien opanować obcojęzyczny przedszkolak. Nauczyciele znajdą w proponowanym programie wskazówki dotyczące form i technik pracy oraz metody monitorowania postępów w nauce.PROGRAM jest przeznaczony dla dzieci cudzoziemskich, uczęszczających do polskiego przedszkola, które są w trakcie nauki lub dopiero rozpoczynają naukę w placówce edukacyjnej. Umiejętności i sprawności językowe dzieci uczących się języka polskiego jako obcego oraz drugiego po cyklu dydaktycznym powinny pozwolić na poprawną komunikację z nauczycielem w przedszkolu, polskimi rówieśnikami oraz w przyszłości z nauczycielem w szkole podstawowej.UŻYTKOWNICY PROGRAMUPROGRAM jest skierowany do: nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w placówkach, do których uczęszczają dzieci cudzoziemskie przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy zamierzają pracować z dziećmi cudzoziemskimi słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego/drugiego nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w polonijnych placówkach, do których uczęszczają dzieci polskich emigrantów oraz dzieci polskiego pochodzenia. KONSTRUKCJA PROGRAMUPROGRAM zawiera dwie ścieżki: ścieżkę A oraz ścieżkę B (każda ścieżka do kupienia oddzielnie). Pierwsza jest przeznaczona dla dzieci najmłodszych (2 i 3 lata) lub dzieci starszych, które właśnie rozpoczynają naukę w przedszkolu. Druga została przygotowana dla dzieci, które mają już za sobą minimum rok edukacji w polskim przedszkolu. Obie ścieżki pokrywają się tematycznie. Ścieżka A jest podstawowa, a ścieżka B stanowi jej kontynuację.PROGRAM obu ścieżek został podzielony na 15 modułów:ŚCIEŻKA A: 1. To jestem ja, a to jesteś ty 2. Jaki/jaka jesteś? 3. To jest moja rodzina 4. Ja to umiem, a ty? 5. W przedszkolu lubię... 6. Tu się uczymy, tu się bawimy 7 Czas na zabawę 8. To mój dzień 9. Jestem w domu 10. Jem zdrowo 11. To jestem ja, a to moja mama 12. Sport to zdrowie 13. Nasze miasto 14. Świat zwierząt 15. Jestem ogrodnikiemŚCIEŻKA B: 1, Jestem sobie przedszkolaczek 2. Ja jestem, ty jesteś, oni są 3. Mój tata jest strażakiem 4. W mojej szafie 5. Mam zdrowe zęby 6. Cztery pory roku 7. Bezpieczeństwo 8. W domu 9. Co mama robi w kuchni? 10. Dbam o zdrowie 11. W przedszkolu 12. Tam lubię chodzić 13. Świat wody 14. Moje ogrodnicze plony 15. Pogoda na wsi
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]

  • [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Gry i zabawy językowe

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka... Pełen opis produktu 'Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym' »

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka polskiego, które powinien opanować obcojęzyczny przedszkolak. Nauczyciele znajdą w proponowanym programie wskazówki dotyczące form i technik pracy oraz metody monitorowania postępów w nauce.PROGRAM jest przeznaczony dla dzieci cudzoziemskich, uczęszczających do polskiego przedszkola, które są w trakcie nauki lub dopiero rozpoczynają naukę w placówce edukacyjnej. Umiejętności i sprawności językowe dzieci uczących się języka polskiego jako obcego oraz drugiego po cyklu dydaktycznym powinny pozwolić na poprawną komunikację z nauczycielem w przedszkolu, polskimi rówieśnikami oraz w przyszłości z nauczycielem w szkole podstawowej.UŻYTKOWNICY PROGRAMUPROGRAM jest skierowany do: nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w placówkach, do których uczęszczają dzieci cudzoziemskie przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy zamierzają pracować z dziećmi cudzoziemskimi słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego/drugiego nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w polonijnych placówkach, do których uczęszczają dzieci polskich emigrantów oraz dzieci polskiego pochodzenia. KONSTRUKCJA PROGRAMUPROGRAM zawiera dwie ścieżki: ścieżkę A oraz ścieżkę B (każda ścieżka do kupienia oddzielnie). Pierwsza jest przeznaczona dla dzieci najmłodszych (2 i 3 lata) lub dzieci starszych, które właśnie rozpoczynają naukę w przedszkolu. Druga została przygotowana dla dzieci, które mają już za sobą minimum rok edukacji w polskim przedszkolu. Obie ścieżki pokrywają się tematycznie. Ścieżka A jest podstawowa, a ścieżka B stanowi jej kontynuację.PROGRAM obu ścieżek został podzielony na 15 modułów:ŚCIEŻKA A: 1. To jestem ja, a to jesteś ty 2. Jaki/jaka jesteś? 3. To jest moja rodzina 4. Ja to umiem, a ty? 5. W przedszkolu lubię... 6. Tu się uczymy, tu się bawimy 7 Czas na zabawę 8. To mój dzień 9. Jestem w domu 10. Jem zdrowo 11. To jestem ja, a to moja mama 12. Sport to zdrowie 13. Nasze miasto 14. Świat zwierząt 15. Jestem ogrodnikiemŚCIEŻKA B: 1, Jestem sobie przedszkolaczek 2. Ja jestem, ty jesteś, oni są 3. Mój tata jest strażakiem 4. W mojej szafie 5. Mam zdrowe zęby 6. Cztery pory roku 7. Bezpieczeństwo 8. W domu 9. Co mama robi w kuchni? 10. Dbam o zdrowie 11. W przedszkolu 12. Tam lubię chodzić 13. Świat wody 14. Moje ogrodnicze plony 15. Pogoda na wsi
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

  • Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    76,32 zł
    82,95 zł

    [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka... Pełen opis produktu 'Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]' »

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka polskiego, które powinien opanować obcojęzyczny przedszkolak. Nauczyciele znajdą w proponowanym programie wskazówki dotyczące form i technik pracy oraz metody monitorowania postępów w nauce.PROGRAM jest przeznaczony dla dzieci cudzoziemskich, uczęszczających do polskiego przedszkola, które są w trakcie nauki lub dopiero rozpoczynają naukę w placówce edukacyjnej. Umiejętności i sprawności językowe dzieci uczących się języka polskiego jako obcego oraz drugiego po cyklu dydaktycznym powinny pozwolić na poprawną komunikację z nauczycielem w przedszkolu, polskimi rówieśnikami oraz w przyszłości z nauczycielem w szkole podstawowej.UŻYTKOWNICY PROGRAMUPROGRAM jest skierowany do: nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w placówkach, do których uczęszczają dzieci cudzoziemskie przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy zamierzają pracować z dziećmi cudzoziemskimi słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego/drugiego nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w polonijnych placówkach, do których uczęszczają dzieci polskich emigrantów oraz dzieci polskiego pochodzenia. KONSTRUKCJA PROGRAMUPROGRAM zawiera dwie ścieżki: ścieżkę A oraz ścieżkę B (każda ścieżka do kupienia oddzielnie). Pierwsza jest przeznaczona dla dzieci najmłodszych (2 i 3 lata) lub dzieci starszych, które właśnie rozpoczynają naukę w przedszkolu. Druga została przygotowana dla dzieci, które mają już za sobą minimum rok edukacji w polskim przedszkolu. Obie ścieżki pokrywają się tematycznie. Ścieżka A jest podstawowa, a ścieżka B stanowi jej kontynuację.PROGRAM obu ścieżek został podzielony na 15 modułów:ŚCIEŻKA A: 1. To jestem ja, a to jesteś ty 2. Jaki/jaka jesteś? 3. To jest moja rodzina 4. Ja to umiem, a ty? 5. W przedszkolu lubię... 6. Tu się uczymy, tu się bawimy 7 Czas na zabawę 8. To mój dzień 9. Jestem w domu 10. Jem zdrowo 11. To jestem ja, a to moja mama 12. Sport to zdrowie 13. Nasze miasto 14. Świat zwierząt 15. Jestem ogrodnikiemŚCIEŻKA B: 1, Jestem sobie przedszkolaczek 2. Ja jestem, ty jesteś, oni są 3. Mój tata jest strażakiem 4. W mojej szafie 5. Mam zdrowe zęby 6. Cztery pory roku 7. Bezpieczeństwo 8. W domu 9. Co mama robi w kuchni? 10. Dbam o zdrowie 11. W przedszkolu 12. Tam lubię chodzić 13. Świat wody 14. Moje ogrodnicze plony 15. Pogoda na wsi
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ja i mój świat. Część B. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako drugiego dzieci w wieku przedszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]

  • [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Gry i zabawy językowe

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka... Pełen opis produktu 'Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym' »

    Publikacja adresowana jest do nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy pracują z dziećmi cudzoziemców. W programie przedstawiono treści językowe oraz realioznawcze w zakresie języka polskiego, które powinien opanować obcojęzyczny przedszkolak. Nauczyciele znajdą w proponowanym programie wskazówki dotyczące form i technik pracy oraz metody monitorowania postępów w nauce.PROGRAM jest przeznaczony dla dzieci cudzoziemskich, uczęszczających do polskiego przedszkola, które są w trakcie nauki lub dopiero rozpoczynają naukę w placówce edukacyjnej. Umiejętności i sprawności językowe dzieci uczących się języka polskiego jako obcego oraz drugiego po cyklu dydaktycznym powinny pozwolić na poprawną komunikację z nauczycielem w przedszkolu, polskimi rówieśnikami oraz w przyszłości z nauczycielem w szkole podstawowej.UŻYTKOWNICY PROGRAMUPROGRAM jest skierowany do: nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w placówkach, do których uczęszczają dzieci cudzoziemskie przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego, którzy zamierzają pracować z dziećmi cudzoziemskimi słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego/drugiego nauczycieli wychowania przedszkolnego pracujących w polonijnych placówkach, do których uczęszczają dzieci polskich emigrantów oraz dzieci polskiego pochodzenia. KONSTRUKCJA PROGRAMUPROGRAM zawiera dwie ścieżki: ścieżkę A oraz ścieżkę B (każda ścieżka do kupienia oddzielnie). Pierwsza jest przeznaczona dla dzieci najmłodszych (2 i 3 lata) lub dzieci starszych, które właśnie rozpoczynają naukę w przedszkolu. Druga została przygotowana dla dzieci, które mają już za sobą minimum rok edukacji w polskim przedszkolu. Obie ścieżki pokrywają się tematycznie. Ścieżka A jest podstawowa, a ścieżka B stanowi jej kontynuację.PROGRAM obu ścieżek został podzielony na 15 modułów:ŚCIEŻKA A: 1. To jestem ja, a to jesteś ty 2. Jaki/jaka jesteś? 3. To jest moja rodzina 4. Ja to umiem, a ty? 5. W przedszkolu lubię... 6. Tu się uczymy, tu się bawimy 7 Czas na zabawę 8. To mój dzień 9. Jestem w domu 10. Jem zdrowo 11. To jestem ja, a to moja mama 12. Sport to zdrowie 13. Nasze miasto 14. Świat zwierząt 15. Jestem ogrodnikiemŚCIEŻKA B: 1, Jestem sobie przedszkolaczek 2. Ja jestem, ty jesteś, oni są 3. Mój tata jest strażakiem 4. W mojej szafie 5. Mam zdrowe zęby 6. Cztery pory roku 7. Bezpieczeństwo 8. W domu 9. Co mama robi w kuchni? 10. Dbam o zdrowie 11. W przedszkolu 12. Tam lubię chodzić 13. Świat wody 14. Moje ogrodnicze plony 15. Pogoda na wsi
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ja i mój świat. Część A. Karty pracy z programem do nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym


Księgarnia.Poltax.waw.pl

Książki językowe oraz podręczniki do nauki języka polskiego dla obcokrajowców.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
edgard, lektorklett, olesiejuk, level trading, rea, wiedza powszechna, marksoft, pwn s.a., delta, arti
Produkty w ofercie: 9154
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wiedza powszechna, rea, delta w-z, festina, edgard, lingea, dreams, universitas, poltext, wagros
Produkty w ofercie: 2414
Promocje: 2308
Wysyłka do 3 dni: 2404
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: